Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. szept. 20, 2018 12:32 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 145 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 20, 2013 7:08 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1285
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
amikor megvettem szép volt vagyis inkább úgy mondanám szépen le volt szilikonozva mindenhol minden ami pár hónappal utána történt azt inkább nem kommentelném. a bal oldala törött volt ezt onnan tudom hogy én is megzúztam és lepergett a gitt :D :D
nálam létfontosságú szervet nemért azért csak sárvédő csere + tartó kikalapálás és egy délutánom. a lényeg hogy nem volt megkímélve.
wackond írta:
Lehet, hogy az 1.4 egy jobb, strapabíróbb modell, gondolom hosszabb váltóval, stb...
Ha az előző gazdája olyan volt, aki kicsit konyított is hozzá, meg úgy volt vele, mint sokan a sütőhiteles 0km-es kocsikkal, akkor mákod van vele. Arra gondolok, aki megveszi a 0km-es kocsit, megy vele évi 5ekm-t és minden használat után kitakarítja, hogy majd csodaszép állapotban adhassa el, amint lejárt a hitele... mindezt a kissé túllihegett gondoskodást azért, hogy a végén 50-100eFt-tal többet érjen a 30%-ra csökkent értékű 5-7 éves kocsija... Persze ezek is érdekesek, mert ilyeneknél meg könnyű belefutni abba, aki szénné polírozza a kocsiját, soha a közelébe se enged dohányos embert, de nem veszi meg a Castrol Edge olajat, mert a teszkós a töredékébe kerül... ha cseréli egyáltalán. A kedvencem, amelyik olajat cserél ugyan, de szűrőt nem XD
De a motortér az szép tiszta természetesen :D

bundy87 írta:
jó a meglátásod mert évi kb 10000km megyek a kocsival. inkább motorozok de az más téttta. :D
annyival kiegészíteném hogy a kocsiban óra szerint 117e km van de szerintem 250-260e lenne a reális neki, cserélt cuccokat nézve és akkor normál használatra gondolok. a motorháztető alá néha bekukkantok megvan-e minden és kész.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 20, 2013 6:08 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 18, 2013 9:57 pm
Hozzászólások: 25
Lehet, hogy az 1.4 egy jobb, strapabíróbb modell, gondolom hosszabb váltóval, stb...
Ha az előző gazdája olyan volt, aki kicsit konyított is hozzá, meg úgy volt vele, mint sokan a sütőhiteles 0km-es kocsikkal, akkor mákod van vele. Arra gondolok, aki megveszi a 0km-es kocsit, megy vele évi 5ekm-t és minden használat után kitakarítja, hogy majd csodaszép állapotban adhassa el, amint lejárt a hitele... mindezt a kissé túllihegett gondoskodást azért, hogy a végén 50-100eFt-tal többet érjen a 30%-ra csökkent értékű 5-7 éves kocsija... Persze ezek is érdekesek, mert ilyeneknél meg könnyű belefutni abba, aki szénné polírozza a kocsiját, soha a közelébe se enged dohányos embert, de nem veszi meg a Castrol Edge olajat, mert a teszkós a töredékébe kerül... ha cseréli egyáltalán. A kedvencem, amelyik olajat cserél ugyan, de szűrőt nem XD
De a motortér az szép tiszta természetesen :D

bundy87 írta:
jó a meglátásod mert évi kb 10000km megyek a kocsival. inkább motorozok de az más téttta. :D
annyival kiegészíteném hogy a kocsiban óra szerint 117e km van de szerintem 250-260e lenne a reális neki, cserélt cuccokat nézve és akkor normál használatra gondolok. a motorháztető alá néha bekukkantok megvan-e minden és kész.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 20, 2013 5:20 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1285
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
jó a meglátásod mert évi kb 10000km megyek a kocsival. inkább motorozok de az más téttta. :D
annyival kiegészíteném hogy a kocsiban óra szerint 117e km van de szerintem 250-260e lenne a reális neki, cserélt cuccokat nézve és akkor normál használatra gondolok. a motorháztető alá néha bekukkantok megvan-e minden és kész.

wackond írta:
Nézd, amíg nem használom, nekem sincs vele bajom. 1-1 tartály szélvédőmosót kb. 3 hetente locsolunk ki (nem azért, mert kényszeresen huzigáljuk a kart, hanem mert napi 100km a minimum futása a kocsinak). Ha jól értem, Te évente 2-3 alkalommal nyitod ki a géptetőt szélvédőmosó miatt, én meg évente 3x lecserélem az olajat.
Persze erre logikus válasz lehetne, hogy ha ennyit megyek, miért ne kopna... de nem logikus. Az F Astra ennél keményebbet kapott, eleve több km-ről indult, és 300ekm-ig kb. csak az olajcserék mentek... aztán egy hengerfej-tömcsi, az volt 30k cakkpakk, később 400ekm környékén motorfelújítás 60eFt cakkpakk... ennek sajna a fóbia sem strapabírásban, sem anyagilag nem érhet a nyomának a hűlt helyére sem...

bundy87 írta:
tavaly decemberbe volt felnyitva hogy szélvédőmosót töltsek bele és még mindig a téli van benne :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 20, 2013 4:53 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 18, 2013 9:57 pm
Hozzászólások: 25
Nézd, amíg nem használom, nekem sincs vele bajom. 1-1 tartály szélvédőmosót kb. 3 hetente locsolunk ki (nem azért, mert kényszeresen huzigáljuk a kart, hanem mert napi 100km a minimum futása a kocsinak). Ha jól értem, Te évente 2-3 alkalommal nyitod ki a géptetőt szélvédőmosó miatt, én meg évente 3x lecserélem az olajat.
Persze erre logikus válasz lehetne, hogy ha ennyit megyek, miért ne kopna... de nem logikus. Az F Astra ennél keményebbet kapott, eleve több km-ről indult, és 300ekm-ig kb. csak az olajcserék mentek... aztán egy hengerfej-tömcsi, az volt 30k cakkpakk, később 400ekm környékén motorfelújítás 60eFt cakkpakk... ennek sajna a fóbia sem strapabírásban, sem anyagilag nem érhet a nyomának a hűlt helyére sem...

bundy87 írta:
tavaly decemberbe volt felnyitva hogy szélvédőmosót töltsek bele és még mindig a téli van benne :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 20, 2013 1:29 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1285
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
jön a kontra :D
mondjuk én 1.4mpi fabiás vagyok de csak a port törlöm le a burkolatokról meg néha kipókhálózom a motorteret :lol: :lol:
semmi bajom vele kivéve a kopóalkatrészeket. ma vagy holnap fogom felnyitni a motorháztetőt olajcsere lesz. tavaly decemberbe volt felnyitva hogy szélvédőmosót töltsek bele és még mindig a téli van benne :D :D
szóval a lényeg hogy a békebeli skodák megbízhatóak én ki merem jelenteni.
wackond írta:
Sziasztok,

Hát a gondok nem kicsik. Végre van egy rendes meleg motoros tesztünk. Alapjáraton 0,8-at épphogy eléri, 2k fordulaton 1bar körül, parkettán felmegy 2 barra. Akkó' most mivan?! :S
Abban maradtunk emberemmel, hogy leszedi a kartert, megnézi az olajpumpa szűrőjét, hogy mennyire retkes. Talán a felújításkor bent maradt paszta darabkáit szívta fel, vagy valamit... és nagyon remélem, hogy ennyi lesz a gond.
Ha meg nem, akkor kiviszem a prérire és felgyújtom ezt a ....................... (elég szabadszájú vagyok, de ezeket a szavakat ide mégsem írnám le)

Jóéjt!
Wackond

PS: bocsánat, ha valakinek a lelkébe másznék, mikor negatívan nyilatkozok a Fóbiáról. Valahol szeretem a kis dögöt, de ennyi bajom még az életben nem volt autóval, mint a Fóbiákkal. Keresem az F Astra (mint megbízható, gondozásmentes igavonó) utódját. Nem a Fóbia lesz, ez már tisztán látszik...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 20, 2013 10:38 am 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 18, 2013 9:57 pm
Hozzászólások: 25
die nadel írta:
wackond írta:
Keresem az F Astra (mint megbízható, gondozásmentes igavonó) utódját.

Akkor javaslok egy régi felső kategóriás autót. Nincs túlbonyolítva, mégis megbízható és ha egyszer rendbe teszed, sokáig autó marad. Nekem sem volt ennyi gondom egy E21-es vagy E30-as BMW-vel mint a Fóbiával.

Most 1.9TDI Passat, Golf, A4, A3 körül jár az agyam. Csak ugye konszern az is, igaz, más kategória...
De lehet maradok az F Astránál, csak valamelyik dízel változatnál. Még talán a B Vectra lehet esélyes versenyző...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 20, 2013 7:24 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: 2003 Fabia Classic 1.2 HTP 6V AWY
wackond írta:
Keresem az F Astra (mint megbízható, gondozásmentes igavonó) utódját.

Akkor javaslok egy régi felső kategóriás autót. Nincs túlbonyolítva, mégis megbízható és ha egyszer rendbe teszed, sokáig autó marad. Nekem sem volt ennyi gondom egy E21-es vagy E30-as BMW-vel mint a Fóbiával.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 19, 2013 9:42 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 18, 2013 9:57 pm
Hozzászólások: 25
Sziasztok,

Hát a gondok nem kicsik. Végre van egy rendes meleg motoros tesztünk. Alapjáraton 0,8-at épphogy eléri, 2k fordulaton 1bar körül, parkettán felmegy 2 barra. Akkó' most mivan?! :S
Abban maradtunk emberemmel, hogy leszedi a kartert, megnézi az olajpumpa szűrőjét, hogy mennyire retkes. Talán a felújításkor bent maradt paszta darabkáit szívta fel, vagy valamit... és nagyon remélem, hogy ennyi lesz a gond.
Ha meg nem, akkor kiviszem a prérire és felgyújtom ezt a ....................... (elég szabadszájú vagyok, de ezeket a szavakat ide mégsem írnám le)

Jóéjt!
Wackond

PS: bocsánat, ha valakinek a lelkébe másznék, mikor negatívan nyilatkozok a Fóbiáról. Valahol szeretem a kis dögöt, de ennyi bajom még az életben nem volt autóval, mint a Fóbiákkal. Keresem az F Astra (mint megbízható, gondozásmentes igavonó) utódját. Nem a Fóbia lesz, ez már tisztán látszik...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 19, 2013 12:18 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 18, 2013 9:57 pm
Hozzászólások: 25
Köszi! Ez nekem is megvan, lehetett volna annyi eszem, hogy belenézek... Na mindegy :)
Egyébként 17-3 page 2, pontosan azt írja amit Csabaa is írt, hogy 2000-es fordulaton minimum 2 bar max 6 bar. Mondjuk nyugodtabb lennék ha tudná a minimum és a maximum közti középértéket, ami a szerelőm által is említett 4 bar lenne, de ha a 2 is elfogadható, akkor máshol keresem a hibát. Egyelőre lelámpázzuk a gombát, hogy kiderüljön, az ad-e valami fals/valós jelet...

goes írta:
Itt nézz utána az adatoknak: http://data.hu/get/6668117/Engines_AWYAZQBMDBME.pdf

Én lusta vagyok végigbogarászni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 19, 2013 11:54 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Itt nézz utána az adatoknak: http://data.hu/get/6668117/Engines_AWYAZQBMDBME.pdf

Én lusta vagyok végigbogarászni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 19, 2013 10:55 am 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 18, 2013 9:57 pm
Hozzászólások: 25
Sziasztok! Köszi a gyors válaszokat!

Hogy 1500 alatt kussol, az már félig magyarázat. Mármint ha nem motorfékkel lassulok, hanem hirtelen leesik a fordulat a kuplung kinyomása miatt, így nem is foglalkozik a nyomással.

Akkor a 2 bar olajnyomás az normális lehet ennél a motornál? Főleg a vékony olaj miatt? Mert a szerelőm ilyen 3-5 bar közti értéket keresne (igaz, 4k körüli fordulatról beszélt), és ezzel hozza rám az idegfrászt. Induljunk inkább más irányba?

A motor felújítása elég mélyreható volt, gyakorlatilag csak fúrva nem lett a henger. Kapott egy teljes hengerfej felújítást, új gyűrűket (ez a 2 oka volt az olajfogyasztásnak), új hajtókarcsapágyakat, ha már megbontottuk, BME láncszettet, meg a többi járulékos dolgot... Hát kb. ennyi.
Felújítás után 500km-en nem forgattam 3k fölé, és nagyon finoman közlekedtem (Újévkor volt), aztán kicsit ráléptem, minden megtett 500km után 500-zal növeltem a max fordulatot. Mikor a 3500-ba belenyaldostam, akkor kezdődött a jelenség. Hosszabb külterületi szakasz 110-120 körüli tempó, aztán mikor egy deréxögű kanyar miatt lelassítottam, akkor sípolt be először. Azt mondják, ami Újév napján csinálsz, azt teszed majd egész évben. Hát eddig bejött, mert azóta is a kis piros olajkannát nézem a műszerfalon... :S

Az jutott még eszembe, hogy valami a felújításkor lett elbaltázva, mert előtte ugye nem volt ilyen jelenség. Viszont azóta kisütött a nap is és a motort is bejáratottnak tekintem. Vajon melyik tényező miatt csinálja egyre gyakrabban a balhét? Hogy most már nem kíméletes módban használom, vagy a meleg motorban tényleg elmenne a nyomás? De ha 2 bar normális, az megvan... És ugye egy olaj nélküli motornak elég cefet hangja van, volt hozzá szerencsé(tlensége)m.
A másik, amivel egy jónevű villanyász barátommal töprengtünk, hogy ez balami kötsög kontakthiba lehet, és nem is a fordulathoz, hanem a motor billegéséhez lehet köze, tehát a terheléshez? Ő azt mondta, bontsuk meg a kábelköteget, és ott lesz valami szigetelési/érintkezési gond, de akinél most van a kocsi, az meg nem talált ilyet...
További tippeket várok, illetve aki még tud valamit a normál olajnyomásról ebben a motorban, az is leírhatná. Eddig Csabaa írt csak róla, és ő igazolta az én teóriámat.

Előre is köszi a további válaszokat!

Üdv.:
Wackond


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 19, 2013 7:52 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7391
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
goes írta:
Annyit tudok hozzátenni, hogy a műszerfal csak 1500-as fordulat fölött jelzi az olajnyomás hiányát. Tehát ha alapjáraton lehúzod a csatit, azért nem jelez.

sziasztok
2000-es fordulaton 2 bar.
A vékonyabb olajjal kisebb lesz az olajnyomás.
De ettől még nem kellene leesnie ennyire, 0,3-0,6 bar között már kapcsol az érzékelő.
Nem tudom ,hogy a motor felújítása mennyire volt mélyreható.
Könnyen lehet , a karter van eliszaposodva. Az olajszivattyún is van egy nyomásszelep az is okozhat ilyet.
Ha "dugulás" van, akkor a lassan emelkedő fordulattól kialakulhat idővel a nyomás, de a hirtelen változásra akadályba ütközik. ..( lent meglesz akár a túlnyomás is, de fent a szelepfedélnél csak alig).
Én leszedném a kartert és a szivattyút...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 19, 2013 7:22 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Annyit tudok hozzátenni, hogy a műszerfal csak 1500-as fordulat fölött jelzi az olajnyomás hiányát. Tehát ha alapjáraton lehúzod a csatit, azért nem jelez.

wackond írta:
Sziasztok,

Az autó történetét nem fejteném ki (bocsi de elég idegbeteg vagyok már miatta), a lényeg, hogy átesett egy motorfelújításon (a többi sz@rsága az mind látszott, köszönjükemese az előző gazdinak, aki csak arról nem szólt hogy tankonként 1 liter olajat eszik a dög, erre csak a csattogó motor vezetett rá, mert persze hogy nem nézünk naponta olajszintet...).

Namármost a probléma az, hogy az olajnyomás lámpa bevillan, meg sípol (persze, nem a lámpa...). Az elsőnél levert a víz, fél óra telefonálgatás után végül hazavittem lábon a vasat, mert olaj is volt benne, meg a hangjával se volt semmi baj. Egyébként simán használható a kocsi, csak már rohadtul idegesítő... de többszáz km-eket elmegyek így vele egyhuzamban, szal annyira nem tűnik parásnak.
Perpillanat szerelőnél van, aki mért benne olajnyomást külső műszerrel, azt mondja, melegen 2 bar. Ez lehet így normális, ennél a motornál, relatíve friss Castrol Edge 5W30 olajjal?
Azért az még érdekes, hogy a felújítás előtt a motor csattogott mint a vadállat, de sosem visított a műszerfal, még amikor "porszáraz" motorral mentem 140-et, akkor sem. Most meg semmi csúnya hang, van olaj is bőven, csak az a rohadt visszajelző....
Olajgombát már cseréltem, nem oldotta meg a gondot.
Olajat is csertéltem, szűrővel ofkorsz, attól se lett jobb.
Kipróbáluk úgy, hogy lehúztam a gomba vezetékét, nem jelzett hibát. Viszont egy kövér gázföccsnél igen! Na ez mi?! Mert azt még elhiszem, hogy kevéskének tűnik melegen, fordulaton a 2 bar nyomás... de ha a vezeték a kezemben van, akkor mi a franc köze lehet a műszerfali visszajelzőnek a nyomáshoz?!
Én azt tapasztaltam, hogy pl. lámpánál meglódulok, felverem 2.ba a váltót, akkor besípol. Ha meg nagyon lassan emelem a fordulatot, és nagyon lassan váltom a 2.-at is, akkor meg kussol.
Aztán a másik szitu, amikor csinálja, ha pl. tolok neki egy hosszabb egyenes szakaszt 100-110 körül, aztán onnan motorfékkel visszalassulok. Ha csak simán kivágom üresbe, akkor meg semmi.
Még annyit hozzáteszek (bár nem biztos hogy ezek összefüggnek), hogy a motor alapjáraton nem tökéletesen egyenletes. 3 henger ide vagy oda, ennél finomabban kéne járnia. Mint ha kihagyna 1-1 gyújtást, vagy nemtom... Villanyászbácsi laptopja 2. gyújtótrafó hibáját jelezte, azt cseréltem is. Szertintem csak placebo hatás miatt érzem kicsivel jobbnak, de még mindig csinálja ezt is... De ez kevésbé érdekel, mint az olaj probléma...

Hát kb. ennyi amit tudunk a motorról, a tünetkeről.
Megköszönném, ha valaki leírná a saját tapasztalatait hasonló esettel, mert az olajnyomás nem játék. Vicces, jól elröhögünk rajta, míg be nem áll, meg míg szép hangja van, de őszintén szólva nem vagyok tőle 100%-osan nyugodt.

Esetleg tudja valaki, mennyinek kéne lennie ebben a motorban az olajnyomásnak?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 18, 2013 10:24 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 18, 2013 9:57 pm
Hozzászólások: 25
Sziasztok,

Az autó történetét nem fejteném ki (bocsi de elég idegbeteg vagyok már miatta), a lényeg, hogy átesett egy motorfelújításon (a többi sz@rsága az mind látszott, köszönjükemese az előző gazdinak, aki csak arról nem szólt hogy tankonként 1 liter olajat eszik a dög, erre csak a csattogó motor vezetett rá, mert persze hogy nem nézünk naponta olajszintet...).

Namármost a probléma az, hogy az olajnyomás lámpa bevillan, meg sípol (persze, nem a lámpa...). Az elsőnél levert a víz, fél óra telefonálgatás után végül hazavittem lábon a vasat, mert olaj is volt benne, meg a hangjával se volt semmi baj. Egyébként simán használható a kocsi, csak már rohadtul idegesítő... de többszáz km-eket elmegyek így vele egyhuzamban, szal annyira nem tűnik parásnak.
Perpillanat szerelőnél van, aki mért benne olajnyomást külső műszerrel, azt mondja, melegen 2 bar. Ez lehet így normális, ennél a motornál, relatíve friss Castrol Edge 5W30 olajjal?
Azért az még érdekes, hogy a felújítás előtt a motor csattogott mint a vadállat, de sosem visított a műszerfal, még amikor "porszáraz" motorral mentem 140-et, akkor sem. Most meg semmi csúnya hang, van olaj is bőven, csak az a rohadt visszajelző....
Olajgombát már cseréltem, nem oldotta meg a gondot.
Olajat is csertéltem, szűrővel ofkorsz, attól se lett jobb.
Kipróbáluk úgy, hogy lehúztam a gomba vezetékét, nem jelzett hibát. Viszont egy kövér gázföccsnél igen! Na ez mi?! Mert azt még elhiszem, hogy kevéskének tűnik melegen, fordulaton a 2 bar nyomás... de ha a vezeték a kezemben van, akkor mi a franc köze lehet a műszerfali visszajelzőnek a nyomáshoz?!
Én azt tapasztaltam, hogy pl. lámpánál meglódulok, felverem 2.ba a váltót, akkor besípol. Ha meg nagyon lassan emelem a fordulatot, és nagyon lassan váltom a 2.-at is, akkor meg kussol.
Aztán a másik szitu, amikor csinálja, ha pl. tolok neki egy hosszabb egyenes szakaszt 100-110 körül, aztán onnan motorfékkel visszalassulok. Ha csak simán kivágom üresbe, akkor meg semmi.
Még annyit hozzáteszek (bár nem biztos hogy ezek összefüggnek), hogy a motor alapjáraton nem tökéletesen egyenletes. 3 henger ide vagy oda, ennél finomabban kéne járnia. Mint ha kihagyna 1-1 gyújtást, vagy nemtom... Villanyászbácsi laptopja 2. gyújtótrafó hibáját jelezte, azt cseréltem is. Szertintem csak placebo hatás miatt érzem kicsivel jobbnak, de még mindig csinálja ezt is... De ez kevésbé érdekel, mint az olaj probléma...

Hát kb. ennyi amit tudunk a motorról, a tünetkeről.
Megköszönném, ha valaki leírná a saját tapasztalatait hasonló esettel, mert az olajnyomás nem játék. Vicces, jól elröhögünk rajta, míg be nem áll, meg míg szép hangja van, de őszintén szólva nem vagyok tőle 100%-osan nyugodt.

Esetleg tudja valaki, mennyinek kéne lennie ebben a motorban az olajnyomásnak?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 19, 2012 8:18 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 15, 2012 6:14 pm
Hozzászólások: 6
Sziasztok! Persze igazatok van azért írtam hogy semmi se tart örökké,minden féle képen megcsináltatom de viszont azt nem tudtam hogy 5w40-es olaj való bele mert olajcserénél a szerelő mindig 10w40-est öntött bele "az a fasza" szöveggel! Ja a pakurát nem várom meg! :D
Köszi hogy ítratok Sziasztok!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 145 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség