Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. jún. 25, 2018 10:42 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 136 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 19, 2013 11:54 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Itt nézz utána az adatoknak: http://data.hu/get/6668117/Engines_AWYAZQBMDBME.pdf

Én lusta vagyok végigbogarászni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 19, 2013 10:55 am 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 18, 2013 9:57 pm
Hozzászólások: 25
Sziasztok! Köszi a gyors válaszokat!

Hogy 1500 alatt kussol, az már félig magyarázat. Mármint ha nem motorfékkel lassulok, hanem hirtelen leesik a fordulat a kuplung kinyomása miatt, így nem is foglalkozik a nyomással.

Akkor a 2 bar olajnyomás az normális lehet ennél a motornál? Főleg a vékony olaj miatt? Mert a szerelőm ilyen 3-5 bar közti értéket keresne (igaz, 4k körüli fordulatról beszélt), és ezzel hozza rám az idegfrászt. Induljunk inkább más irányba?

A motor felújítása elég mélyreható volt, gyakorlatilag csak fúrva nem lett a henger. Kapott egy teljes hengerfej felújítást, új gyűrűket (ez a 2 oka volt az olajfogyasztásnak), új hajtókarcsapágyakat, ha már megbontottuk, BME láncszettet, meg a többi járulékos dolgot... Hát kb. ennyi.
Felújítás után 500km-en nem forgattam 3k fölé, és nagyon finoman közlekedtem (Újévkor volt), aztán kicsit ráléptem, minden megtett 500km után 500-zal növeltem a max fordulatot. Mikor a 3500-ba belenyaldostam, akkor kezdődött a jelenség. Hosszabb külterületi szakasz 110-120 körüli tempó, aztán mikor egy deréxögű kanyar miatt lelassítottam, akkor sípolt be először. Azt mondják, ami Újév napján csinálsz, azt teszed majd egész évben. Hát eddig bejött, mert azóta is a kis piros olajkannát nézem a műszerfalon... :S

Az jutott még eszembe, hogy valami a felújításkor lett elbaltázva, mert előtte ugye nem volt ilyen jelenség. Viszont azóta kisütött a nap is és a motort is bejáratottnak tekintem. Vajon melyik tényező miatt csinálja egyre gyakrabban a balhét? Hogy most már nem kíméletes módban használom, vagy a meleg motorban tényleg elmenne a nyomás? De ha 2 bar normális, az megvan... És ugye egy olaj nélküli motornak elég cefet hangja van, volt hozzá szerencsé(tlensége)m.
A másik, amivel egy jónevű villanyász barátommal töprengtünk, hogy ez balami kötsög kontakthiba lehet, és nem is a fordulathoz, hanem a motor billegéséhez lehet köze, tehát a terheléshez? Ő azt mondta, bontsuk meg a kábelköteget, és ott lesz valami szigetelési/érintkezési gond, de akinél most van a kocsi, az meg nem talált ilyet...
További tippeket várok, illetve aki még tud valamit a normál olajnyomásról ebben a motorban, az is leírhatná. Eddig Csabaa írt csak róla, és ő igazolta az én teóriámat.

Előre is köszi a további válaszokat!

Üdv.:
Wackond


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 19, 2013 7:52 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7299
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
goes írta:
Annyit tudok hozzátenni, hogy a műszerfal csak 1500-as fordulat fölött jelzi az olajnyomás hiányát. Tehát ha alapjáraton lehúzod a csatit, azért nem jelez.

sziasztok
2000-es fordulaton 2 bar.
A vékonyabb olajjal kisebb lesz az olajnyomás.
De ettől még nem kellene leesnie ennyire, 0,3-0,6 bar között már kapcsol az érzékelő.
Nem tudom ,hogy a motor felújítása mennyire volt mélyreható.
Könnyen lehet , a karter van eliszaposodva. Az olajszivattyún is van egy nyomásszelep az is okozhat ilyet.
Ha "dugulás" van, akkor a lassan emelkedő fordulattól kialakulhat idővel a nyomás, de a hirtelen változásra akadályba ütközik. ..( lent meglesz akár a túlnyomás is, de fent a szelepfedélnél csak alig).
Én leszedném a kartert és a szivattyút...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 19, 2013 7:22 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Annyit tudok hozzátenni, hogy a műszerfal csak 1500-as fordulat fölött jelzi az olajnyomás hiányát. Tehát ha alapjáraton lehúzod a csatit, azért nem jelez.

wackond írta:
Sziasztok,

Az autó történetét nem fejteném ki (bocsi de elég idegbeteg vagyok már miatta), a lényeg, hogy átesett egy motorfelújításon (a többi sz@rsága az mind látszott, köszönjükemese az előző gazdinak, aki csak arról nem szólt hogy tankonként 1 liter olajat eszik a dög, erre csak a csattogó motor vezetett rá, mert persze hogy nem nézünk naponta olajszintet...).

Namármost a probléma az, hogy az olajnyomás lámpa bevillan, meg sípol (persze, nem a lámpa...). Az elsőnél levert a víz, fél óra telefonálgatás után végül hazavittem lábon a vasat, mert olaj is volt benne, meg a hangjával se volt semmi baj. Egyébként simán használható a kocsi, csak már rohadtul idegesítő... de többszáz km-eket elmegyek így vele egyhuzamban, szal annyira nem tűnik parásnak.
Perpillanat szerelőnél van, aki mért benne olajnyomást külső műszerrel, azt mondja, melegen 2 bar. Ez lehet így normális, ennél a motornál, relatíve friss Castrol Edge 5W30 olajjal?
Azért az még érdekes, hogy a felújítás előtt a motor csattogott mint a vadállat, de sosem visított a műszerfal, még amikor "porszáraz" motorral mentem 140-et, akkor sem. Most meg semmi csúnya hang, van olaj is bőven, csak az a rohadt visszajelző....
Olajgombát már cseréltem, nem oldotta meg a gondot.
Olajat is csertéltem, szűrővel ofkorsz, attól se lett jobb.
Kipróbáluk úgy, hogy lehúztam a gomba vezetékét, nem jelzett hibát. Viszont egy kövér gázföccsnél igen! Na ez mi?! Mert azt még elhiszem, hogy kevéskének tűnik melegen, fordulaton a 2 bar nyomás... de ha a vezeték a kezemben van, akkor mi a franc köze lehet a műszerfali visszajelzőnek a nyomáshoz?!
Én azt tapasztaltam, hogy pl. lámpánál meglódulok, felverem 2.ba a váltót, akkor besípol. Ha meg nagyon lassan emelem a fordulatot, és nagyon lassan váltom a 2.-at is, akkor meg kussol.
Aztán a másik szitu, amikor csinálja, ha pl. tolok neki egy hosszabb egyenes szakaszt 100-110 körül, aztán onnan motorfékkel visszalassulok. Ha csak simán kivágom üresbe, akkor meg semmi.
Még annyit hozzáteszek (bár nem biztos hogy ezek összefüggnek), hogy a motor alapjáraton nem tökéletesen egyenletes. 3 henger ide vagy oda, ennél finomabban kéne járnia. Mint ha kihagyna 1-1 gyújtást, vagy nemtom... Villanyászbácsi laptopja 2. gyújtótrafó hibáját jelezte, azt cseréltem is. Szertintem csak placebo hatás miatt érzem kicsivel jobbnak, de még mindig csinálja ezt is... De ez kevésbé érdekel, mint az olaj probléma...

Hát kb. ennyi amit tudunk a motorról, a tünetkeről.
Megköszönném, ha valaki leírná a saját tapasztalatait hasonló esettel, mert az olajnyomás nem játék. Vicces, jól elröhögünk rajta, míg be nem áll, meg míg szép hangja van, de őszintén szólva nem vagyok tőle 100%-osan nyugodt.

Esetleg tudja valaki, mennyinek kéne lennie ebben a motorban az olajnyomásnak?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 18, 2013 10:24 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 18, 2013 9:57 pm
Hozzászólások: 25
Sziasztok,

Az autó történetét nem fejteném ki (bocsi de elég idegbeteg vagyok már miatta), a lényeg, hogy átesett egy motorfelújításon (a többi sz@rsága az mind látszott, köszönjükemese az előző gazdinak, aki csak arról nem szólt hogy tankonként 1 liter olajat eszik a dög, erre csak a csattogó motor vezetett rá, mert persze hogy nem nézünk naponta olajszintet...).

Namármost a probléma az, hogy az olajnyomás lámpa bevillan, meg sípol (persze, nem a lámpa...). Az elsőnél levert a víz, fél óra telefonálgatás után végül hazavittem lábon a vasat, mert olaj is volt benne, meg a hangjával se volt semmi baj. Egyébként simán használható a kocsi, csak már rohadtul idegesítő... de többszáz km-eket elmegyek így vele egyhuzamban, szal annyira nem tűnik parásnak.
Perpillanat szerelőnél van, aki mért benne olajnyomást külső műszerrel, azt mondja, melegen 2 bar. Ez lehet így normális, ennél a motornál, relatíve friss Castrol Edge 5W30 olajjal?
Azért az még érdekes, hogy a felújítás előtt a motor csattogott mint a vadállat, de sosem visított a műszerfal, még amikor "porszáraz" motorral mentem 140-et, akkor sem. Most meg semmi csúnya hang, van olaj is bőven, csak az a rohadt visszajelző....
Olajgombát már cseréltem, nem oldotta meg a gondot.
Olajat is csertéltem, szűrővel ofkorsz, attól se lett jobb.
Kipróbáluk úgy, hogy lehúztam a gomba vezetékét, nem jelzett hibát. Viszont egy kövér gázföccsnél igen! Na ez mi?! Mert azt még elhiszem, hogy kevéskének tűnik melegen, fordulaton a 2 bar nyomás... de ha a vezeték a kezemben van, akkor mi a franc köze lehet a műszerfali visszajelzőnek a nyomáshoz?!
Én azt tapasztaltam, hogy pl. lámpánál meglódulok, felverem 2.ba a váltót, akkor besípol. Ha meg nagyon lassan emelem a fordulatot, és nagyon lassan váltom a 2.-at is, akkor meg kussol.
Aztán a másik szitu, amikor csinálja, ha pl. tolok neki egy hosszabb egyenes szakaszt 100-110 körül, aztán onnan motorfékkel visszalassulok. Ha csak simán kivágom üresbe, akkor meg semmi.
Még annyit hozzáteszek (bár nem biztos hogy ezek összefüggnek), hogy a motor alapjáraton nem tökéletesen egyenletes. 3 henger ide vagy oda, ennél finomabban kéne járnia. Mint ha kihagyna 1-1 gyújtást, vagy nemtom... Villanyászbácsi laptopja 2. gyújtótrafó hibáját jelezte, azt cseréltem is. Szertintem csak placebo hatás miatt érzem kicsivel jobbnak, de még mindig csinálja ezt is... De ez kevésbé érdekel, mint az olaj probléma...

Hát kb. ennyi amit tudunk a motorról, a tünetkeről.
Megköszönném, ha valaki leírná a saját tapasztalatait hasonló esettel, mert az olajnyomás nem játék. Vicces, jól elröhögünk rajta, míg be nem áll, meg míg szép hangja van, de őszintén szólva nem vagyok tőle 100%-osan nyugodt.

Esetleg tudja valaki, mennyinek kéne lennie ebben a motorban az olajnyomásnak?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 19, 2012 8:18 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 15, 2012 6:14 pm
Hozzászólások: 6
Sziasztok! Persze igazatok van azért írtam hogy semmi se tart örökké,minden féle képen megcsináltatom de viszont azt nem tudtam hogy 5w40-es olaj való bele mert olajcserénél a szerelő mindig 10w40-est öntött bele "az a fasza" szöveggel! Ja a pakurát nem várom meg! :D
Köszi hogy ítratok Sziasztok!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 17, 2012 3:41 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: 2003 Fabia Classic 1.2 HTP 6V AWY
facsarbence írta:
amúgy semmi se tart örökké egyszer úgy is kifog feküdni az olajpumpa

... és a hidrotőkék, mert túl szűk a furat rajtuk és nem lesz elegendő olaj a kenésükhöz. Ezért kell ezekbe a motorokba 5W40-es olaj.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 17, 2012 12:05 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 18, 2010 5:40 pm
Hozzászólások: 437
Tartózkodási hely: Mos Eisley
Autó: 1.2 HTP 6V AWY (2003)
Szia!
És a végén, mit fogsz beleönteni, pakurát? :slap Szerintem, sürgősen javíttassd meg, a motorodat!
Amúgy, ezekbe a motorokba 5W40-es olajat ajánlanak.

facsarbence írta:
Sziasztok! Mint már írtam a bajom hogy felvillan az olajnyomás lámpám 1500-2000-es fordulaton és cseréltem olajat,olajgombát és volt olajnyomás mérés is és a gond az olajpumpával volt meleg motornál felhígul az olaj és nem tudja azt a nyomást leadni amit kéne, sétálgattam a tescoban és nézegettem olajadalékokat vettem is egyet STB olajadalékot viszkozitásjavitót olyan mint a méz"lessz ami lessz" alapon,és azóta 3200 km-t mentem vele minden gond nélkül sőt a motor halkabb is lett nincs sipolás nincs villogás,pedig Castrol magnatec 10v40-es van benne nem lenne rossz olaj elvileg de legközelebb lehet hogy 15v40-re cserélem de amúgy semmi se tart örökké egyszer úgy is kifog feküdni az olajpumpa de most még elég fasza. 143220 km van az autóba. próbáljátok ki ti is. SZIASZTOK!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 16, 2012 11:23 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 15, 2012 6:14 pm
Hozzászólások: 6
Sziasztok! Mint már írtam a bajom hogy felvillan az olajnyomás lámpám 1500-2000-es fordulaton és cseréltem olajat,olajgombát és volt olajnyomás mérés is és a gond az olajpumpával volt meleg motornál felhígul az olaj és nem tudja azt a nyomást leadni amit kéne, sétálgattam a tescoban és nézegettem olajadalékokat vettem is egyet STB olajadalékot viszkozitásjavitót olyan mint a méz"lessz ami lessz" alapon,és azóta 3200 km-t mentem vele minden gond nélkül sőt a motor halkabb is lett nincs sipolás nincs villogás,pedig Castrol magnatec 10v40-es van benne nem lenne rossz olaj elvileg de legközelebb lehet hogy 15v40-re cserélem de amúgy semmi se tart örökké egyszer úgy is kifog feküdni az olajpumpa de most még elég fasza. 143220 km van az autóba. próbáljátok ki ti is. SZIASZTOK!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 11, 2012 7:18 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: 2003 Fabia Classic 1.2 HTP 6V AWY
goes írta:
Szia!

Boccs, hogy ekezet nelkul, de epp Franciaorszagban vagyok es nincs hotelban egy rendes magyar billentyu. Nem irtad, hogy milyen motor van kocsiban. Huzd le legyszives az oljanyomas gomba csatlakozojat es nezd meg, hogy olajos-e belul. Ha igen, akkor a gomba szakadt at es ki kell cserelni. Ha olajos es kitisztitod a csatlakozo belsejet valamilyen zsiroldo anyaggal, pl. kontakt tisztito, utana nem szabad, hogy jelezzen. Irj, hogy mit talaltal.

ghoo írta:
Sziasztok!

Nekem is az olajnyomás lámpa a problémám, illetve az, hogy világít... néha. Egyszer hazajöttem így, 40 km-et tettem meg összesen égő lámpával - első jelzésnél megálltam, megnéztem az olajat, töltöttem rá, rendbe jött. Később kigyulladt újra... Megnéztem megint az olajszintet, rendben volt. Indítottam, nem éget a lámpa, indultam tovább haza, de a végén égett megint, de már hazamentem vele.
Elvontattam egy közeli szerelőhöz, szerinte nagyjából minden rendben van. Nem tudom mit csinált vele, vagy mit nézett meg, nem nagyon értek az autókhoz (ezért fordulok a kedves tapasztalt internetes közösséghez :))...
Mindegy, hazaküldtek, hogy próbálgassam még.

Kérdésem marha egyszerű: bevállaljak egy 80 km-es utat a jól bevált szerelőhöz, vagy ne?

Nem tudom, hogy mennyi egy olajnyomás érzékelő a Fabia-ba, de ha nem drága akkor először annak cseréjével kezdeném vagy egy szerelőnél méretnék műszeresen egy olajnyomást. Ez körülbelül 5 perces munka, kitekerik az olajnyomás érzékelőt, betekerik a helyére a mechanikus olajnyomásmérő csatlakozóját és beindítják az autót. Addig amíg ez meg nincs, nem nagyon mennék az autóval, főleg nem hosszabb távot. Ha tényleg nincs olajnyomása a motornak, akkor sokkal nagyobb kárt okozhatsz mint egy olajszivattyú csere.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 11, 2012 6:34 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szia!

Boccs, hogy ekezet nelkul, de epp Franciaorszagban vagyok es nincs hotelban egy rendes magyar billentyu. Nem irtad, hogy milyen motor van kocsiban. Huzd le legyszives az oljanyomas gomba csatlakozojat es nezd meg, hogy olajos-e belul. Ha igen, akkor a gomba szakadt at es ki kell cserelni. Ha olajos es kitisztitod a csatlakozo belsejet valamilyen zsiroldo anyaggal, pl. kontakt tisztito, utana nem szabad, hogy jelezzen. Irj, hogy mit talaltal.

ghoo írta:
Sziasztok!

Nekem is az olajnyomás lámpa a problémám, illetve az, hogy világít... néha. Egyszer hazajöttem így, 40 km-et tettem meg összesen égő lámpával - első jelzésnél megálltam, megnéztem az olajat, töltöttem rá, rendbe jött. Később kigyulladt újra... Megnéztem megint az olajszintet, rendben volt. Indítottam, nem éget a lámpa, indultam tovább haza, de a végén égett megint, de már hazamentem vele.
Elvontattam egy közeli szerelőhöz, szerinte nagyjából minden rendben van. Nem tudom mit csinált vele, vagy mit nézett meg, nem nagyon értek az autókhoz (ezért fordulok a kedves tapasztalt internetes közösséghez :))...
Mindegy, hazaküldtek, hogy próbálgassam még.

Kérdésem marha egyszerű: bevállaljak egy 80 km-es utat a jól bevált szerelőhöz, vagy ne?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 11, 2012 3:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 11, 2012 3:35 pm
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Nekem is az olajnyomás lámpa a problémám, illetve az, hogy világít... néha. Egyszer hazajöttem így, 40 km-et tettem meg összesen égő lámpával - első jelzésnél megálltam, megnéztem az olajat, töltöttem rá, rendbe jött. Később kigyulladt újra... Megnéztem megint az olajszintet, rendben volt. Indítottam, nem éget a lámpa, indultam tovább haza, de a végén égett megint, de már hazamentem vele.
Elvontattam egy közeli szerelőhöz, szerinte nagyjából minden rendben van. Nem tudom mit csinált vele, vagy mit nézett meg, nem nagyon értek az autókhoz (ezért fordulok a kedves tapasztalt internetes közösséghez :))...
Mindegy, hazaküldtek, hogy próbálgassam még.

Kérdésem marha egyszerű: bevállaljak egy 80 km-es utat a jól bevált szerelőhöz, vagy ne?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: re: olajnyomás jelző
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 03, 2012 9:25 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 03, 2012 8:48 pm
Hozzászólások: 1
Sziasztok! Sajnos nekem is ugyanez a problémám az autóval, az olajnyomás jelző lámpa 1500-as fordulaton felvillan. Olajcsere, gomba csere volt, holnap lesz a nyomáspróba. Érdeklődnék mire jutottatok, hogyan sikerült megoldani a problémát? Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 17, 2012 9:00 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Good az említtett uriemberrel folytattam egy beszélgetést:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 19830.html

ne csak a terméket hanem a végén a termékkel kapcsolatos kérdéseket-válaszokat is nézzétek meg...


goodgod írta:
djboris írta:
Tisztelt Bence,

Tessék mégegyszer elolvasni Good irását.
Ez valódi gratuláció volt nem ironikus!!!
Nem értem miért értetted félre.
Keztél új topicot? Nem. Új regiszrált vagy? Igen.
Akkor egesz pontosan melyik részét nem értetted?

Szégeny Good.
Megdicsér valakit, hogy végre milyen ügyes a témakezelésben, az meg igy reagál...
Egy bocsánatkérés lenne a minimum...


facsarbence írta:
goodgod írta:
Bocs hogy nem tudok hozzászólni a problémádhoz. De szeretném más emberkéknek a figyelmébe ajánlani, hogy ma regisztráltál ide és volt türelmed, hogy végignézd a témákat és megkeresni azt, hogy hova illik be a kérdezni valód. És nem egyből kezdtél egy új témát. Ezért szeretnék gratulálni. Gondolom van aki érti, hogy miért írtam ezt. :) :oops: :wink:


Köszönöm a gartulát tán csip a pisi hogy ilyen hamar kiszúrtál magadnak,én azt hittem hogy segítünk egymásnak valahogy nem érdekel a véleményed nem tudtam hogy ilyen birka is van fent!!


Hát én ki fogom az ilyeneket.
Nem tudom valaki még emlékszike Verto kollégánkra, aki jött a diploma számokkal.
Gondoltam példaértékű amit tett, de....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. márc. 16, 2012 1:00 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. nov. 05, 2010 5:14 pm
Hozzászólások: 162
Autó: 2001, 1.4 MPI, AQW, 50 KW
djboris írta:
Tisztelt Bence,

Tessék mégegyszer elolvasni Good irását.
Ez valódi gratuláció volt nem ironikus!!!
Nem értem miért értetted félre.
Keztél új topicot? Nem. Új regiszrált vagy? Igen.
Akkor egesz pontosan melyik részét nem értetted?

Szégeny Good.
Megdicsér valakit, hogy végre milyen ügyes a témakezelésben, az meg igy reagál...
Egy bocsánatkérés lenne a minimum...


facsarbence írta:
goodgod írta:
Bocs hogy nem tudok hozzászólni a problémádhoz. De szeretném más emberkéknek a figyelmébe ajánlani, hogy ma regisztráltál ide és volt türelmed, hogy végignézd a témákat és megkeresni azt, hogy hova illik be a kérdezni valód. És nem egyből kezdtél egy új témát. Ezért szeretnék gratulálni. Gondolom van aki érti, hogy miért írtam ezt. :) :oops: :wink:


Köszönöm a gartulát tán csip a pisi hogy ilyen hamar kiszúrtál magadnak,én azt hittem hogy segítünk egymásnak valahogy nem érdekel a véleményed nem tudtam hogy ilyen birka is van fent!!


Hát én ki fogom az ilyeneket.
Nem tudom valaki még emlékszike Verto kollégánkra, aki jött a diploma számokkal.
Gondoltam példaértékű amit tett, de....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 136 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség