Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. aug. 18, 2018 7:16 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 356 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: vas. jan. 30, 2011 1:42 pm 
Sziasztok,segítségeteket kérném.
1,2-es12v-es,2004 fabiám van.
OBD-diagnosztika során 2db hibát észleltek: 17511 hibamemória lambdaszonda 1 hengersor 1,lambdaszonda fűtése!
1596 helyzetállító motor,friss levegő keringetés csappantyú!
Mit befolyásolnak ezek a hibák,egyiket sem magyarázták el mi milyen bajt esetleg kárt okozhat!!! Segítségeteket köszönöm!


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 01, 2010 11:30 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. nov. 26, 2008 8:20 pm
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Nógrád
Sziasztok!
Képben van valaki a lambda szondák lelki világával? :)
Kérdés: lambda szonda beazonosításánál a Bosch oldalán találtam használati számot: LS 6257, LSF-4-21 - ezek a számok mit jelentenek, mire utalnak?
Lehet ezek alapján helyettesíteni a szondákat, pl. OE-számok alapján a 06A 906 262 AJ és 06A 906 262 F szondáknak más a helyettesítőjük, de mindkettőnél szerepel használati számként a LSF-4-21.
Minden hozzászólást előre is köszönök!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 14, 2010 9:33 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Akár hidegen, akár melegen, még inkább magas fordulaton. De akár a típushibának nevezhető vízhőfok jeladó vagy akár csak egy gyertya is okozhat gondot. Kódolvasás után okosabbak leszünk. Mindenesetre új szerzet lévén egy kiadós szemle ill. olaj és szűrőszett csere, fojtószelep és map tisztítás, alapbeállítás mindenképp célszerű.

vargawebdesign írta:
HI mindenkinek!

Először köszi goes és poles a reakciókért. Akkor azzal kezdek, hogy rádugjuk számítógépre. Köszi a felajánlást goes, de sajnos nem tudok vele élni, mivel nem pesti vagyok. ---->Azért még tudom merre folyik a Lánchíd!:) A vicc után a kérdés A trafóhiba csak hideg motornál okoz "traktor"-jelenséget vagy meleg motornál is jelentkeznie kellene? Most ahogy mondod, valóban van némi traktorhangulat ilyenkor. Nálam "üzem"meleg állapotban nem mutat különösebb problémát. Mondjuk így utólag értékelve, lehet, hogy meleg motornál is lehetne egyenletesebb az alapjárat. (Köszi goes a választ vagy aki válaszol!)

Üdv mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 14, 2010 9:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 14, 2010 6:29 pm
Hozzászólások: 27
HI mindenkinek!

Először köszi goes és poles a reakciókért. Akkor azzal kezdek, hogy rádugjuk számítógépre. Köszi a felajánlást goes, de sajnos nem tudok vele élni, mivel nem pesti vagyok. ---->Azért még tudom merre folyik a Lánchíd!:) A vicc után a kérdés A trafóhiba csak hideg motornál okoz "traktor"-jelenséget vagy meleg motornál is jelentkeznie kellene? Most ahogy mondod, valóban van némi traktorhangulat ilyenkor. Nálam "üzem"meleg állapotban nem mutat különösebb problémát. Mondjuk így utólag értékelve, lehet, hogy meleg motornál is lehetne egyenletesebb az alapjárat. (Köszi goes a választ vagy aki válaszol!)

Üdv mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 14, 2010 7:23 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
A lámpa sokmindentől világíthat, a lehúzós szervizek kedvence a "lambda szonda" és a "computerhiba" történet. Ki kell olvasni a hibakódot, - ismétlem KÓDOT!! - azután közelebb kerülsz a megoldáshoz. Pl egy időszakos hiba okozhat olyat, hogy közvetlenül előtte kitörölték a hibát, így az bizonytalan idő múlva jön elő ismét.
A fojtószelep takarítása egy fontos karbantartási lépés, ha minden autón megcsinálnák pl olajcserével együtt, akkor különösebben nem is kellene foglalkozni vele.
Szóval azt javaslom, hogy olvastasd ki a kódszámokat, töröltesd, majd használd és újra kódolvasás. Ami visszatérő hiba, azzal kell foglalkozni. (Fehér holló lévén lehetnek benne már rég megjavított, de hanyagságból ki nem törölt hibák is)
vargawebdesign írta:
Üdv mindenkinek!

Az alábbi témában szeretném segítségét kérni annak, aki már tapasztalt ilyet. Nincs egy hete, hogy vettem egy 2005-ös fabia 12. htp 6 v jószágot. Jómagam almafabéla vagyok az autóvételhez, ezért vittem olyat aki nap, mint nap autót ad-vesz. Az autóban 59000 km van. Látszólag nagyon egyben van (ezért is vettem meg). A körítés után jön a lényeg. Amikor hozom haza, elmegyek vele tankolni és kivillan a MIL lámpa. Előtte, kipróbáláskor tuti nem égett. Hazajöttem vele és azóta aggaszt a dolog. Átbújtam a fórumokat és láttam, hogy elég sokan a fojtószelep takarítását javasolják ( ja egyébként hidegen dadog is az alapjárat- sőt ma le is állt az autó, melegen nincs gond úgy néz ki). A fojtószelep ki, takarítás után vissza, akku saru le 2-3 órára, de semmi változás. Kérdéseim: 1. a Lamdaszondát külön ki lehet-e méretni? 2. A légtömegmérőt házilag ki tudom-e tisztítani? 3. Valahogy meg lehet-e bugázni a computert, hogy a próbakörön ne mutassa a MIL hibát.

Köszi a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 14, 2010 7:18 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Hi!

MIL lámpát max úgy lehet megoldani, ha kiforrasztják a LED-et, de azután meg vissza kéne. Ki kellene olvasni a hibakódot, de ezeknek a kocsiknak az egyik típushibája a gyújtótrafó halála, akkor traktorosan jár a motor. A másik meg a szeleptányérok megégése. Ez kompresszióméréssel derül ki. Ha budapesti vagy, akkor egy hibakódolvasást fel tudok ajánlani. Amennyiben érdekel, akkor privátban írj.

vargawebdesign írta:
Üdv mindenkinek!

Az alábbi témában szeretném segítségét kérni annak, aki már tapasztalt ilyet. Nincs egy hete, hogy vettem egy 2005-ös fabia 12. htp 6 v jószágot. Jómagam almafabéla vagyok az autóvételhez, ezért vittem olyat aki nap, mint nap autót ad-vesz. Az autóban 59000 km van. Látszólag nagyon egyben van (ezért is vettem meg). A körítés után jön a lényeg. Amikor hozom haza, elmegyek vele tankolni és kivillan a MIL lámpa. Előtte, kipróbáláskor tuti nem égett. Hazajöttem vele és azóta aggaszt a dolog. Átbújtam a fórumokat és láttam, hogy elég sokan a fojtószelep takarítását javasolják ( ja egyébként hidegen dadog is az alapjárat- sőt ma le is állt az autó, melegen nincs gond úgy néz ki). A fojtószelep ki, takarítás után vissza, akku saru le 2-3 órára, de semmi változás. Kérdéseim: 1. a Lamdaszondát külön ki lehet-e méretni? 2. A légtömegmérőt házilag ki tudom-e tisztítani? 3. Valahogy meg lehet-e bugázni a computert, hogy a próbakörön ne mutassa a MIL hibát.

Köszi a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 14, 2010 6:44 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 14, 2010 6:29 pm
Hozzászólások: 27
Üdv mindenkinek!

Az alábbi témában szeretném segítségét kérni annak, aki már tapasztalt ilyet. Nincs egy hete, hogy vettem egy 2005-ös fabia 12. htp 6 v jószágot. Jómagam almafabéla vagyok az autóvételhez, ezért vittem olyat aki nap, mint nap autót ad-vesz. Az autóban 59000 km van. Látszólag nagyon egyben van (ezért is vettem meg). A körítés után jön a lényeg. Amikor hozom haza, elmegyek vele tankolni és kivillan a MIL lámpa. Előtte, kipróbáláskor tuti nem égett. Hazajöttem vele és azóta aggaszt a dolog. Átbújtam a fórumokat és láttam, hogy elég sokan a fojtószelep takarítását javasolják ( ja egyébként hidegen dadog is az alapjárat- sőt ma le is állt az autó, melegen nincs gond úgy néz ki). A fojtószelep ki, takarítás után vissza, akku saru le 2-3 órára, de semmi változás. Kérdéseim: 1. a Lamdaszondát külön ki lehet-e méretni? 2. A légtömegmérőt házilag ki tudom-e tisztítani? 3. Valahogy meg lehet-e bugázni a computert, hogy a próbakörön ne mutassa a MIL hibát.

Köszi a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 14, 2010 12:00 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
www.hildep.hu

vazgabi írta:
Szevasssz Imix!

A problémám nekem is ez volt!!! A kettes hengernél mértünk 10 bar körüli végnyomást, a hengerfej le , szelepvezetőcsere, szelepek csréje, szelepülékbemarás. Azonban a motorvezérlőmnek is lett valami baja, így azt is javították. Azonban mióta az autót átvettem, a városi fogyasztásom 9-10 liter!!!!!! :( Egerban lakom, s nem találtam épképzláb szakembert, sem márkaszervízben ,sem másutt aki segítene a problémámon!!! Egerben a Volkswagen szervízben aztmondták, hogy a motorvezérlője nem programozható!!! Kérdezem én milyen szerelők dolgoznak ott? Segítséget várok!Előre is köszi!



imix írta:
Sziasztok.

Én is hasonló problémában kérnék tanácsot mint már írtak.Csak nálunk a tünet a következő:a sárga ,lambda szonda jelző lámpa néha rövidebb neha hosszabb(1hónap) időre kigyullad.És nem mindig produkál problémát.Viszont néha ilyenkor lámpánál,leesik a fordulatszám, berángat.Újra indítva lehet elindulni vele.(2004 es 1.2 motor ,3hengeres ,6 szelepes .)
Gyertyák cserélve,üzemanyag szűrő,légszűrő is.De semmi.
Az első hengernél mondták,hogy a kompresszió kissebb mint a szokásos(13-14 helyett 10 es).
Mondták hogy esetlek hegerfejet le kell veni,1 szelepeknék becsiszolni és kivenni a szelepeket!
Az 1. es hengernél ki lett cserélve a trafó,de a lámpa mindíg világít!
Nem melegszik,nincs túlfogyasztás...

Ha bárki tud ezzel kapcsolatba tanácsot adni,szívesen olvasnánk!

Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 14, 2010 8:58 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1150
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Nekem személy szerint jók a tapasztalataim velük kapcsolatban.

vazgabi írta:
Egerben a Volkswagen szervízben aztmondták, hogy a motorvezérlője nem programozható!!! Kérdezem én milyen szerelők dolgoznak ott? Segítséget várok!Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 14, 2010 8:54 am 
Offline

Csatlakozott: vas. márc. 14, 2010 7:25 am
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Eger
Szevasssz Imix!

A problémám nekem is ez volt!!! A kettes hengernél mértünk 10 bar körüli végnyomást, a hengerfej le , szelepvezetőcsere, szelepek csréje, szelepülékbemarás. Azonban a motorvezérlőmnek is lett valami baja, így azt is javították. Azonban mióta az autót átvettem, a városi fogyasztásom 9-10 liter!!!!!! :( Egerban lakom, s nem találtam épképzláb szakembert, sem márkaszervízben ,sem másutt aki segítene a problémámon!!! Egerben a Volkswagen szervízben aztmondták, hogy a motorvezérlője nem programozható!!! Kérdezem én milyen szerelők dolgoznak ott? Segítséget várok!Előre is köszi!



imix írta:
Sziasztok.

Én is hasonló problémában kérnék tanácsot mint már írtak.Csak nálunk a tünet a következő:a sárga ,lambda szonda jelző lámpa néha rövidebb neha hosszabb(1hónap) időre kigyullad.És nem mindig produkál problémát.Viszont néha ilyenkor lámpánál,leesik a fordulatszám, berángat.Újra indítva lehet elindulni vele.(2004 es 1.2 motor ,3hengeres ,6 szelepes .)
Gyertyák cserélve,üzemanyag szűrő,légszűrő is.De semmi.
Az első hengernél mondták,hogy a kompresszió kissebb mint a szokásos(13-14 helyett 10 es).
Mondták hogy esetlek hegerfejet le kell veni,1 szelepeknék becsiszolni és kivenni a szelepeket!
Az 1. es hengernél ki lett cserélve a trafó,de a lámpa mindíg világít!
Nem melegszik,nincs túlfogyasztás...

Ha bárki tud ezzel kapcsolatba tanácsot adni,szívesen olvasnánk!

Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 10, 2010 9:37 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2010 10:23 pm
Hozzászólások: 77
Sziasztok! Köszönöm a gyors válaszokat ! Igen észrevettem hogy nem jó helyre írtam!!! Elnézést érte! Ez ügyben is olvastam néhány írást és véletlen ide írtam!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 10, 2010 7:39 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Hi!

Ezt miért a lambda szondába írtad?

Zsola írta:
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne! 2004 1,2 3 heng, 6 szelepes HTP fábiám van alap felszereltségel motorkod BMD. Valaki megtudná mondani hogy a műszerfal a világitás snd ledes vagy normál égővel van meg világitva? A másik kérdésem hol találom a MAP szenzort? A homlokfalon hol tudok kábelt áthúzni erősitönek. És vonóhorgot akarnák felszerelni a kábelezés előlehet készítve vagy utólag bekel húznom? Bocsesz a sok kérdésért lenne még,de azok ráérnek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 10, 2010 7:23 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1150
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Zsola írta:
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne! 2004 1,2 3 heng, 6 szelepes HTP fábiám van alap felszereltségel motorkod BMD. Valaki megtudná mondani hogy a műszerfal a világitás snd ledes vagy normál égővel van meg világitva? A másik kérdésem hol találom a MAP szenzort? A homlokfalon hol tudok kábelt áthúzni erősitönek. És vonóhorgot akarnák felszerelni a kábelezés előlehet készítve vagy utólag bekel húznom? Bocsesz a sok kérdésért lenne még,de azok ráérnek.


A visszajelző viszont benne van a műszerfalban, de ahhoz hogy bekössék, szakszerviz kell. Jobban jársz, ha alapból ott rakatod fel. Nekem csak ezért 4.000 Ft-ot kértek, a vonóhorgot meg másol tették fel előtte, de ezt nem tudták megcsinálni (pedig az egy OPEL márkaszerviz volt).

Viszont nekem ennyit megért, nem akartam valami ronda LED-et a középkonzol fölé.

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 10, 2010 7:05 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
- A műszerfal smd ledes
- A map szenzor a szívócsőben van. Keresztben megtalálod a szívócsövet, ebbe van 2 csavarral rögzítve, 2 vezetékes csati megy rá.
- A kábelezés sztem nincs előkészítve a horognak, pl a lámpáktól tudod lepárhuzamosítani.

Zsola írta:
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne! 2004 1,2 3 heng, 6 szelepes HTP fábiám van alap felszereltségel motorkod BMD. Valaki megtudná mondani hogy a műszerfal a világitás snd ledes vagy normál égővel van meg világitva? A másik kérdésem hol találom a MAP szenzort? A homlokfalon hol tudok kábelt áthúzni erősitönek. És vonóhorgot akarnák felszerelni a kábelezés előlehet készítve vagy utólag bekel húznom? Bocsesz a sok kérdésért lenne még,de azok ráérnek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 10, 2010 6:58 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2010 10:23 pm
Hozzászólások: 77
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne! 2004 1,2 3 heng, 6 szelepes HTP fábiám van alap felszereltségel motorkod BMD. Valaki megtudná mondani hogy a műszerfal a világitás snd ledes vagy normál égővel van meg világitva? A másik kérdésem hol találom a MAP szenzort? A homlokfalon hol tudok kábelt áthúzni erősitönek. És vonóhorgot akarnák felszerelni a kábelezés előlehet készítve vagy utólag bekel húznom? Bocsesz a sok kérdésért lenne még,de azok ráérnek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 356 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség