Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. feb. 19, 2018 8:58 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 349 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. aug. 14, 2011 4:02 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 814
DDani írta:
A klímát nem lehet +5 fok alatt beindítani.


Ez most, hogy értendő? Nem indul el? :?: :?: :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. aug. 14, 2011 3:59 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 08, 2011 11:44 pm
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: 2002 1.6 16V AZD
Lekötve a szondát csodaszépen jár a motor, nincs semmi dadogás lefulladás induláskor, gondolom egyből felismeri, hogy nincs szonda csatlakoztatva és valami alapbeállítást használ. Átnézem majd az összes vezetéket, de ha jól látom ehhez az ablaktörlőket is le kell szerelnem, csak ne essen az eső....

Remélem megúszom a költséges szondacserét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 13, 2011 11:31 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
DDani írta:
30-as csoportban az 1-es mezőben a leírás szerint 111 az elvárt, nekem itt mindig 000 volt, a 2-es mezőben 110.

Tehát nem működik a lambda szabályozás. Ez jó, mert innen tudjuk mit kell keresni. A katalizátor teszt emiatt nem indult be.

DDani írta:
A motorvezérlőhöz menő 6pólusú csatin bekapcsolt gyújtásnál nincs meg az elvárt 0,40..0,50V a 3+4-es érintkezőkön.

Ez szakadásra utal a kábelkorbácsban. Ez sajnos nem meglepő. A Fabia kábelezése olyan mintha hentes csinálta volna :(

DDani írta:
Cseréljek szondát szerinted vagy előbb még nézem meg újra a relét és a vezetékezést?

Egy szonda nem 2 Ft és van egy hiba, ami a szonda működését akadályozza. Előbb a vezetékelést kell rendbe hozni.

DDani írta:
Egyébként a klímám nem kapcsol be, nem tudom lehet-e köze ehhez, ha valami kontakt hiba van mégis.
köszi előre is

A külső hőmérsékletet a műszerfalon kiírja rendesen? Valahol ott van a külső hőmérő is, ahol a lambdaszonda csatlakozója. A klímát nem lehet +5 fok alatt beindítani. Ha a kábelkorbács sérült, akkor lehet összefüggés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 13, 2011 2:01 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 08, 2011 11:44 pm
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: 2002 1.6 16V AZD
TiB:

köszönöm a segítséget.

- gyújtáskihagyás ellenőrzése: VAG-COM-ban 01 (Engine), 08 (Meas.block), 014-es csoport, "Go". Ilyenkor a 4-es mezőben "activated" szöveg van, így kell elvinni az autót próbaútra. A teszt eredményeként a 3-as mezőben (gyújtáskihagyások száma) 0-át várunk.

Itt a várt 0-t kaptam. Az elején ott volt az Activated (enabled), de menet közben már disabled-et láttam.

- katalizátor teszt: a kipufogón nem lehet tömítetlenség a hengerfej és a katalizátor közti szakaszon! Tesztelés üzemmeleg motornál, VAG-COM-ban 01 (Engine), 04 (basic settings), 034-es csoport, "GO". A csoport 1-es mezőjében a fordulatszám, 2-es a kat. hőmérséklet, 3-as a szabályozás periódusideje, 4-es a teszt státusz. A teszt beindulásának feltétele, hogy a kat.hőm. min. 300 fok C, a szabályozás periódusa pedig 1 s alatt legyen. Ekkor kétszer fel kell pörgetni a motort 5000-es fordulat fölé, majd 1500-3900 -as fordulat között tartani amíg a 4-es mezőben "Test ON" látszik. A teszt végén a 4-es mezőben a "B1-S1 O.K." szöveget várjuk.

ezt a tesztet nem sikerült megcsinálnom. a kat. 300 fokot elérte, periódus 1s alatt volt (ha jól emlékszem 0).
Kétszer felpörgettem 5e fölé majd 2e körül tartottam (nem tudom mennyire kell stabilan, pedállal nem tudtam hajszál pontosan állandóan tartani), de a TEST ON nem jelent meg kb. 1 percen belül sem.

További tapasztalataim:
08-as mérési értékek blokkban motor üzemi hőfoknál
30-as csoportban az 1-es mezőben a leírás szerint 111 az elvárt, nekem itt mindig 000 volt, a 2-es mezőben 110.

33-as csoportban 1-es mezőben mindig 0,0% van, a 2-es mezőben 0,0947V néha bevillan valami 0,1 vagy 1,0 de nagyon ritkán és max. 1 másodpercig.

A motorvezérlőhöz menő 6pólusú csatin bekapcsolt gyújtásnál nincs meg az elvárt 0,40..0,50V a 3+4-es érintkezőkön.
Kikapcsolt gyújtásnál a 2+4-es érintkezők között kb.1900ohm mérhető, a 2+3 között pedig kb.500ohm. Gondolom akkor itt nincs zárlat.

Cseréljek szondát szerinted vagy előbb még nézem meg újra a relét és a vezetékezést?
Egyébként a klímám nem kapcsol be, nem tudom lehet-e köze ehhez, ha valami kontakt hiba van mégis.

köszi előre is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lamda szonda
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 11, 2011 3:25 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
A 4-es relé a relétartón. Azt pedig a biztosítékok mögött találod.
giorgio írta:
Tib a benzinszivatyú relét hol találom?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: lamda szonda
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 11, 2011 1:44 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 07, 2009 8:30 pm
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: miskolc
Tib a benzinszivatyú relét hol találom?
TiB írta:
A szondafűtés ellenállása szobahőmérsékleten 1 és 5 Ohm között normális. A szabályozószonda fűtését üzem közben kapcsolgatja a vezérlő. A teszt előfeltéle, hogy a 3-as és 9-es biztosítékok rendben legyenek, legalább 11.5V akku.fesz. legyen és az üz.a.szivattyú reléje rendben legyen. Ha az üz.a. sziv. relé kontakt hibás, nem jár rendesen a szivattyú, akkor nincs meg az előírt nyomás a befecskendezéshez és ritka lesz a keverék.

Lényegében a szabályozószondát és annak fűtését letesztelted. Bár az eredmények alapján rendben látszik, egy kontakthiba azért még nem teljesen kizárt.

A WSMan szerint a következőket kell a 17598-as DTC kapcsán ellenőrizni:

- katalizátor teszt: a kipufogón nem lehet tömítetlenség a hengerfej és a katalizátor közti szakaszon! Tesztelés üzemmeleg motornál, VAG-COM-ban 01 (Engine), 04 (basic settings), 034-es csoport, "GO". A csoport 1-es mezőjében a fordulatszám, 2-es a kat. hőmérséklet, 3-as a szabályozás periódusideje, 4-es a teszt státusz. A teszt beindulásának feltétele, hogy a kat.hőm. min. 300 fok C, a szabályozás periódusa pedig 1 s alatt legyen. Ekkor kétszer fel kell pörgetni a motort 5000-es fordulat fölé, majd 1500-3900 -as fordulat között tartani amíg a 4-es mezőben "Test ON" látszik. A teszt végén a 4-es mezőben a "B1-S1 O.K." szöveget várjuk.

- gyújtás és gyertyák ellenőrzése: az 52-es biztosíték rendben legyen. Gyertyák tiszták legyenek. A gyújtótrafók hibáját külön DTC jelezné.

- gyújtáskihagyás ellenőrzése: VAG-COM-ban 01 (Engine), 08 (Meas.block), 014-es csoport, "Go". Ilyenkor a 4-es mezőben "activated" szöveg van, így kell elvinni az autót próbaútra. A teszt eredményeként a 3-as mezőben (gyújtáskihagyások száma) 0-át várunk.

Utóbbi kettő azért észrevehető lenne szerintem.

DDani írta:
Megmértem a szonda fűtőszál ellenállást: 3.4ohm.
VAG-COM-ban a motor 041-es csoportban, kikapcsolt motornál ezeket látom:
1: 0 ohm
2: off
3: 4 ohm
4: off
amikor beindítom a motort, akkor pedig ezt:
1: 0 ohm
2: ON (kb. 30-60sec-ig ON, aztán OFF és rögtön bekerül a 17598 Ref voltage implausible hibakód.
3: 14 ohm (ez kb. 7-ről indul és 14-15-ig megy fel)
4: ON

Lekötve a szondát az ECU felül jövő csatin a fűtőszálhoz megvan a 12V, és ilyenkor érthetően bekerült a Sensor Heating open circuit hibakód is. Ilyenkor a 2:-es cellában közbe-közbe ON-ról OFF-ra vált, de egyenlőre nem tudtam egyszerre nézni a laptopkijelzőt és a feszültségmérőt, hogy 0V-ra leesik-e ilyenkor, ahogy az ElsaWin leírásban is szerepel. Az üzemanyagpumpa reléjét is említik, gondolom onnan jön az áram ide.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 11, 2011 9:21 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
A szondafűtés ellenállása szobahőmérsékleten 1 és 5 Ohm között normális. A szabályozószonda fűtését üzem közben kapcsolgatja a vezérlő. A teszt előfeltéle, hogy a 3-as és 9-es biztosítékok rendben legyenek, legalább 11.5V akku.fesz. legyen és az üz.a.szivattyú reléje rendben legyen. Ha az üz.a. sziv. relé kontakt hibás, nem jár rendesen a szivattyú, akkor nincs meg az előírt nyomás a befecskendezéshez és ritka lesz a keverék.

Lényegében a szabályozószondát és annak fűtését letesztelted. Bár az eredmények alapján rendben látszik, egy kontakthiba azért még nem teljesen kizárt.

A WSMan szerint a következőket kell a 17598-as DTC kapcsán ellenőrizni:

- katalizátor teszt: a kipufogón nem lehet tömítetlenség a hengerfej és a katalizátor közti szakaszon! Tesztelés üzemmeleg motornál, VAG-COM-ban 01 (Engine), 04 (basic settings), 034-es csoport, "GO". A csoport 1-es mezőjében a fordulatszám, 2-es a kat. hőmérséklet, 3-as a szabályozás periódusideje, 4-es a teszt státusz. A teszt beindulásának feltétele, hogy a kat.hőm. min. 300 fok C, a szabályozás periódusa pedig 1 s alatt legyen. Ekkor kétszer fel kell pörgetni a motort 5000-es fordulat fölé, majd 1500-3900 -as fordulat között tartani amíg a 4-es mezőben "Test ON" látszik. A teszt végén a 4-es mezőben a "B1-S1 O.K." szöveget várjuk.

- gyújtás és gyertyák ellenőrzése: az 52-es biztosíték rendben legyen. Gyertyák tiszták legyenek. A gyújtótrafók hibáját külön DTC jelezné.

- gyújtáskihagyás ellenőrzése: VAG-COM-ban 01 (Engine), 08 (Meas.block), 014-es csoport, "Go". Ilyenkor a 4-es mezőben "activated" szöveg van, így kell elvinni az autót próbaútra. A teszt eredményeként a 3-as mezőben (gyújtáskihagyások száma) 0-át várunk.

Utóbbi kettő azért észrevehető lenne szerintem.

DDani írta:
Megmértem a szonda fűtőszál ellenállást: 3.4ohm.
VAG-COM-ban a motor 041-es csoportban, kikapcsolt motornál ezeket látom:
1: 0 ohm
2: off
3: 4 ohm
4: off
amikor beindítom a motort, akkor pedig ezt:
1: 0 ohm
2: ON (kb. 30-60sec-ig ON, aztán OFF és rögtön bekerül a 17598 Ref voltage implausible hibakód.
3: 14 ohm (ez kb. 7-ről indul és 14-15-ig megy fel)
4: ON

Lekötve a szondát az ECU felül jövő csatin a fűtőszálhoz megvan a 12V, és ilyenkor érthetően bekerült a Sensor Heating open circuit hibakód is. Ilyenkor a 2:-es cellában közbe-közbe ON-ról OFF-ra vált, de egyenlőre nem tudtam egyszerre nézni a laptopkijelzőt és a feszültségmérőt, hogy 0V-ra leesik-e ilyenkor, ahogy az ElsaWin leírásban is szerepel. Az üzemanyagpumpa reléjét is említik, gondolom onnan jön az áram ide.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 10, 2011 3:35 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 08, 2011 11:44 pm
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: 2002 1.6 16V AZD
Megmértem a szonda fűtőszál ellenállást: 3.4ohm.
VAG-COM-ban a motor 041-es csoportban, kikapcsolt motornál ezeket látom:
1: 0 ohm
2: off
3: 4 ohm
4: off
amikor beindítom a motort, akkor pedig ezt:
1: 0 ohm
2: ON (kb. 30-60sec-ig ON, aztán OFF és rögtön bekerül a 17598 Ref voltage implausible hibakód.
3: 14 ohm (ez kb. 7-ről indul és 14-15-ig megy fel)
4: ON

Lekötve a szondát az ECU felül jövő csatin a fűtőszálhoz megvan a 12V, és ilyenkor érthetően bekerült a Sensor Heating open circuit hibakód is. Ilyenkor a 2:-es cellában közbe-közbe ON-ról OFF-ra vált, de egyenlőre nem tudtam egyszerre nézni a laptopkijelzőt és a feszültségmérőt, hogy 0V-ra leesik-e ilyenkor, ahogy az ElsaWin leírásban is szerepel. Az üzemanyagpumpa reléjét is említik, gondolom onnan jön az áram ide.

Nem tudom hogyan tovább. Dadogást, rángást ma nem tapasztaltam induláskor. Ma szeles idő van, tisztább lehet a levegő, lehetséges hogy nem is a szondával van a a bibi, hanem kicsit időjárásfüggő is a hiba. Fojtószelep, légtömegmérő lehet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 09, 2011 1:43 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 18, 2010 5:40 pm
Hozzászólások: 436
Tartózkodási hely: Mos Eisley
Autó: 1.2 HTP 6V AWY (2003)
Szia!
Akkor te még nem láttad ezt :idea: !

http://www.youtube.com/watch?v=UmatL75dO3c

Várom már a kiforott és megfizethető, minnél egyszerűbb felépítésű elektromos járgányokat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 09, 2011 10:16 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 08, 2011 11:44 pm
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: 2002 1.6 16V AZD
Köszönöm szépen mindenkinek a tanácsokat.

A kocsimban két szonda van, egyik a vezérlőszonda nagyon elöl a motorban/-nál lévő katalizátornál, másik a diagnosztikai szonda a padló alatt a "nagy" katalizátor mögött.

"Hegesztés" alatt természetesen nem forrasztást értettem, hanem össze lett tekerve az új vezeték a levágott régi csatlakozó vezetékével (nem én csináltam), nem emlékszem hogy krimpelve is lett-e, védő zsugorcső van rajta.

Amikor először kijelezte a lamdbaszonda hibát az ECU, akkor egy 60-70e Ft-os árral elvették a "kedvem" a cseréjétől, mentem vagy egy évet így vele (ez soknak számít?), aztán kiégett a katalizátor (csörgött,zörgött), ezért cserélni kellett. Már akkor is felmerült a szondán kívül további hiba lehetősége, ami nyomozást igényel.


A megadott linken is a kontakt- vagy feszültséghibát említik, és a légtömegmérőt, mint hibalehetőségeket.
Egyéb hibás elektromos eszköz bezavarhat szerintetek?
Szonda hibakód nélkül is volt korábban a dadogás/rángatás kis fordulatszámon, ekkor a fojtószelep-tisztítás megoldotta a dolgot.
Egyébként a klíma sem kapcsol be most, de ez a hiba később keletkezett, mint a lambdaszenzor hibakód, a kompresszor 3éve fel lett újítva és nem volt gondja mostanáig.

off: Kicsit szomorú vagyok, hogy évszázadok alatt eljutottunk a szekértől a mai verdákig, úgy hogy az etetésük jóval többe kerül és túl sok a meghibásodási lehetőségük, szvsz túl sok alkatrész van bennük, ez egyfelől jó annak aki ebből él (alkatrészbolt,szervíz), nekem mint sofőrnek már nem annyira. Kezdem érteni miért szokás -ha van rá anyagi lehetőség- 3-5 év után lecserélni. Várom már a kiforott és megfizethető, minnél egyszerűbb felépítésű elektromos járgányokat.
on:

Nézem akkor a kontaktokat....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 09, 2011 8:04 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2011 11:35 am
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Kalocsa
Üdv! A beleheggesztés nem jó megoldás, főleg egy lambda szonda esetében. A másik, az injektortisztító biztos hogy nem árt, az csak adalékanyag. A működése lényegében annyi, hogy a lerakódott "koszt" feloldja és kijuttatja a rendszerből. Ha E85-t tankol az ember, akkor az azonnal lemarja a "koszt" de nem oldja fel, ezért kell annál a benszinszűrő csere. Szóval az adalék biztos nem árt, max a lerakódás, de az sem valószínű, mert lassan távozik a rendszerből. Amit googliban elsőre találtam :
http://www.justanswer.com/car/0vy5s-having-problem-vw-golf-2001-1-6l-car-sometimes.html
Csekkold le, kábeleket is végig, aztán próba szerencse...én személy szerint MAP szenzorra tippeltem volna, de aztán kitudja :)

DDani írta:
Mit érdemes ilyenkor ellenőrizni, mérni? Mi lehet még hibás, ha nem a szonda?

kb. 100e KM van benne, STP injektortisztító-adalék árthat a szondának?

köszönöm előre is a segítséget


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 09, 2011 7:55 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Szórványosan értelmezhetetlen referenciafeszültség és szórványos szakadás: Kontakthibának tűnik.

Remélem a vezeték "hegesztése" alatt nem forrasztást kell érteni. A forrasztás az autóban, főleg a lambdaszonda környékén erősen kerülendő megoldás. Itt kezdeném a hibakeresést. Hozzá kell tenni, hogy az univerzális szondák sajnos nem túl megbízhatóak.

A másik, ami gyanús, hogy a lambdaszonda hibája miatt a katalizátor még nem szokott tönkre menni, csupán nem működik olyan hatékonyan. Nagyon sokat kell ritka keverékkel menni ahhoz, hogy a kat. tönkre menjen tőle.

Az injektor-tisztító és egyéb üzemanyagadalékokról nekem nincs jó véleményem. Első sorban felesleges pénzkidobásnak tartom, mert ha pl. egy injektor eldugult, akkor azt nem fogja kitisztítani, másrészt felesleges adalék az üzemanyagban csak ártani tud. Ahogy Csaba fórumtárs találóan kifejtette a fosszilis tüzelőanyagban benne van a mocsári élővilág színe-java. Most gondolj bele, hogy teszel az üzemanyaba valami szert, ami feloldja a lerakódásokat, azok hova kerülnek? A motorba, ott megégnek, aztán a kipufogóba ahol ismét lerakódnak az érzékelőkre, a katalizátorba, vagy jobb esetben csak a kipufogócső keresztmetszetét csökkentik. Megéri?

DDani írta:
üdv a Fórumtársaknak!

Nem vagyok Fábiás, de VAG-os igen, a hasonlóság és az itt olvasott szakértelem láttán szeretnék tanácsot kérni.

A járgányom egy benzines 2002-es Toledo 1M2 1.6 16V AZD motorral és MARELLI 4MV motorvezérlővel.

1 éve volt cserélve vezérlő szonda BOSCH 5 vezetékesre, valószínűleg univerzálisra, mert a régi eredeti csatlakozót rá kellett "hegeszteni".
Azelőtt sokáig rossz szondával mentem, ennek a katalizátor látta kárát, ki lett cserélve a szondával együtt az is.
Most megint kijelzi az alábbi hibákat, illetve indulásnál eltérő mértékben jelentkezik rángás, volt hogy le is állt, de újraindítás után már jobb lett a helyzet.

Sporadic fault : 17598 (P1190) - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Implausible

Sporadic fault : 17586 (P1178) - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit


Ezek a tárolt hibakódok, törlés után is pár másodperc múlva újra előjöttek, a második nem mindig, a Reference Voltage-s mindig.

Mit érdemes ilyenkor ellenőrizni, mérni? Mi lehet még hibás, ha nem a szonda?

kb. 100e KM van benne, STP injektortisztító-adalék árthat a szondának?

köszönöm előre is a segítséget


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 09, 2011 7:43 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Első körben ellenőrizném a "hegesztett" csatlakozót, kontaktot tisztítanék. Nem ismerem ezt a motort, egy vagy két szondád van?

DDani írta:
üdv a Fórumtársaknak!

Nem vagyok Fábiás, de VAG-os igen, a hasonlóság és az itt olvasott szakértelem láttán szeretnék tanácsot kérni.

A járgányom egy benzines 2002-es Toledo 1M2 1.6 16V AZD motorral és MARELLI 4MV motorvezérlővel.

1 éve volt cserélve vezérlő szonda BOSCH 5 vezetékesre, valószínűleg univerzálisra, mert a régi eredeti csatlakozót rá kellett "hegeszteni".
Azelőtt sokáig rossz szondával mentem, ennek a katalizátor látta kárát, ki lett cserélve a szondával együtt az is.
Most megint kijelzi az alábbi hibákat, illetve indulásnál eltérő mértékben jelentkezik rángás, volt hogy le is állt, de újraindítás után már jobb lett a helyzet.

Sporadic fault : 17598 (P1190) - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Implausible

Sporadic fault : 17586 (P1178) - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit


Ezek a tárolt hibakódok, törlés után is pár másodperc múlva újra előjöttek, a második nem mindig, a Reference Voltage-s mindig.

Mit érdemes ilyenkor ellenőrizni, mérni? Mi lehet még hibás, ha nem a szonda?

kb. 100e KM van benne, STP injektortisztító-adalék árthat a szondának?

köszönöm előre is a segítséget


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 09, 2011 12:12 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 08, 2011 11:44 pm
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: 2002 1.6 16V AZD
üdv a Fórumtársaknak!

Nem vagyok Fábiás, de VAG-os igen, a hasonlóság és az itt olvasott szakértelem láttán szeretnék tanácsot kérni.

A járgányom egy benzines 2002-es Toledo 1M2 1.6 16V AZD motorral és MARELLI 4MV motorvezérlővel.

1 éve volt cserélve vezérlő szonda BOSCH 5 vezetékesre, valószínűleg univerzálisra, mert a régi eredeti csatlakozót rá kellett "hegeszteni".
Azelőtt sokáig rossz szondával mentem, ennek a katalizátor látta kárát, ki lett cserélve a szondával együtt az is.
Most megint kijelzi az alábbi hibákat, illetve indulásnál eltérő mértékben jelentkezik rángás, volt hogy le is állt, de újraindítás után már jobb lett a helyzet.

Sporadic fault : 17598 (P1190) - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Implausible

Sporadic fault : 17586 (P1178) - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit


Ezek a tárolt hibakódok, törlés után is pár másodperc múlva újra előjöttek, a második nem mindig, a Reference Voltage-s mindig.

Mit érdemes ilyenkor ellenőrizni, mérni? Mi lehet még hibás, ha nem a szonda?

kb. 100e KM van benne, STP injektortisztító-adalék árthat a szondának?

köszönöm előre is a segítséget


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 03, 2011 1:37 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2011 11:35 am
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Kalocsa
üdv!
2002 1.4MPi Fabia (AZE/AZF)-ba lambda szonda és trafó csere előtt állok...mielőtt kikapnám gondoltam megkérdem hatha valaki tudja tutira, hogy milyen lambda szonda való bele. hány vezetékes? ajanlott tipus? előre is köszi
üdv :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 349 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: rolf115 valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség