Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. nov. 22, 2017 9:22 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 305 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 14, 2010 6:44 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 14, 2010 6:29 pm
Hozzászólások: 26
Üdv mindenkinek!

Az alábbi témában szeretném segítségét kérni annak, aki már tapasztalt ilyet. Nincs egy hete, hogy vettem egy 2005-ös fabia 12. htp 6 v jószágot. Jómagam almafabéla vagyok az autóvételhez, ezért vittem olyat aki nap, mint nap autót ad-vesz. Az autóban 59000 km van. Látszólag nagyon egyben van (ezért is vettem meg). A körítés után jön a lényeg. Amikor hozom haza, elmegyek vele tankolni és kivillan a MIL lámpa. Előtte, kipróbáláskor tuti nem égett. Hazajöttem vele és azóta aggaszt a dolog. Átbújtam a fórumokat és láttam, hogy elég sokan a fojtószelep takarítását javasolják ( ja egyébként hidegen dadog is az alapjárat- sőt ma le is állt az autó, melegen nincs gond úgy néz ki). A fojtószelep ki, takarítás után vissza, akku saru le 2-3 órára, de semmi változás. Kérdéseim: 1. a Lamdaszondát külön ki lehet-e méretni? 2. A légtömegmérőt házilag ki tudom-e tisztítani? 3. Valahogy meg lehet-e bugázni a computert, hogy a próbakörön ne mutassa a MIL hibát.

Köszi a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 14, 2010 12:00 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
www.hildep.hu

vazgabi írta:
Szevasssz Imix!

A problémám nekem is ez volt!!! A kettes hengernél mértünk 10 bar körüli végnyomást, a hengerfej le , szelepvezetőcsere, szelepek csréje, szelepülékbemarás. Azonban a motorvezérlőmnek is lett valami baja, így azt is javították. Azonban mióta az autót átvettem, a városi fogyasztásom 9-10 liter!!!!!! :( Egerban lakom, s nem találtam épképzláb szakembert, sem márkaszervízben ,sem másutt aki segítene a problémámon!!! Egerben a Volkswagen szervízben aztmondták, hogy a motorvezérlője nem programozható!!! Kérdezem én milyen szerelők dolgoznak ott? Segítséget várok!Előre is köszi!



imix írta:
Sziasztok.

Én is hasonló problémában kérnék tanácsot mint már írtak.Csak nálunk a tünet a következő:a sárga ,lambda szonda jelző lámpa néha rövidebb neha hosszabb(1hónap) időre kigyullad.És nem mindig produkál problémát.Viszont néha ilyenkor lámpánál,leesik a fordulatszám, berángat.Újra indítva lehet elindulni vele.(2004 es 1.2 motor ,3hengeres ,6 szelepes .)
Gyertyák cserélve,üzemanyag szűrő,légszűrő is.De semmi.
Az első hengernél mondták,hogy a kompresszió kissebb mint a szokásos(13-14 helyett 10 es).
Mondták hogy esetlek hegerfejet le kell veni,1 szelepeknék becsiszolni és kivenni a szelepeket!
Az 1. es hengernél ki lett cserélve a trafó,de a lámpa mindíg világít!
Nem melegszik,nincs túlfogyasztás...

Ha bárki tud ezzel kapcsolatba tanácsot adni,szívesen olvasnánk!

Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 14, 2010 8:58 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Nekem személy szerint jók a tapasztalataim velük kapcsolatban.

vazgabi írta:
Egerben a Volkswagen szervízben aztmondták, hogy a motorvezérlője nem programozható!!! Kérdezem én milyen szerelők dolgoznak ott? Segítséget várok!Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 14, 2010 8:54 am 
Offline

Csatlakozott: vas. márc. 14, 2010 7:25 am
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Eger
Szevasssz Imix!

A problémám nekem is ez volt!!! A kettes hengernél mértünk 10 bar körüli végnyomást, a hengerfej le , szelepvezetőcsere, szelepek csréje, szelepülékbemarás. Azonban a motorvezérlőmnek is lett valami baja, így azt is javították. Azonban mióta az autót átvettem, a városi fogyasztásom 9-10 liter!!!!!! :( Egerban lakom, s nem találtam épképzláb szakembert, sem márkaszervízben ,sem másutt aki segítene a problémámon!!! Egerben a Volkswagen szervízben aztmondták, hogy a motorvezérlője nem programozható!!! Kérdezem én milyen szerelők dolgoznak ott? Segítséget várok!Előre is köszi!



imix írta:
Sziasztok.

Én is hasonló problémában kérnék tanácsot mint már írtak.Csak nálunk a tünet a következő:a sárga ,lambda szonda jelző lámpa néha rövidebb neha hosszabb(1hónap) időre kigyullad.És nem mindig produkál problémát.Viszont néha ilyenkor lámpánál,leesik a fordulatszám, berángat.Újra indítva lehet elindulni vele.(2004 es 1.2 motor ,3hengeres ,6 szelepes .)
Gyertyák cserélve,üzemanyag szűrő,légszűrő is.De semmi.
Az első hengernél mondták,hogy a kompresszió kissebb mint a szokásos(13-14 helyett 10 es).
Mondták hogy esetlek hegerfejet le kell veni,1 szelepeknék becsiszolni és kivenni a szelepeket!
Az 1. es hengernél ki lett cserélve a trafó,de a lámpa mindíg világít!
Nem melegszik,nincs túlfogyasztás...

Ha bárki tud ezzel kapcsolatba tanácsot adni,szívesen olvasnánk!

Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 10, 2010 9:37 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2010 10:23 pm
Hozzászólások: 77
Sziasztok! Köszönöm a gyors válaszokat ! Igen észrevettem hogy nem jó helyre írtam!!! Elnézést érte! Ez ügyben is olvastam néhány írást és véletlen ide írtam!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 10, 2010 7:39 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Hi!

Ezt miért a lambda szondába írtad?

Zsola írta:
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne! 2004 1,2 3 heng, 6 szelepes HTP fábiám van alap felszereltségel motorkod BMD. Valaki megtudná mondani hogy a műszerfal a világitás snd ledes vagy normál égővel van meg világitva? A másik kérdésem hol találom a MAP szenzort? A homlokfalon hol tudok kábelt áthúzni erősitönek. És vonóhorgot akarnák felszerelni a kábelezés előlehet készítve vagy utólag bekel húznom? Bocsesz a sok kérdésért lenne még,de azok ráérnek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 10, 2010 7:23 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Zsola írta:
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne! 2004 1,2 3 heng, 6 szelepes HTP fábiám van alap felszereltségel motorkod BMD. Valaki megtudná mondani hogy a műszerfal a világitás snd ledes vagy normál égővel van meg világitva? A másik kérdésem hol találom a MAP szenzort? A homlokfalon hol tudok kábelt áthúzni erősitönek. És vonóhorgot akarnák felszerelni a kábelezés előlehet készítve vagy utólag bekel húznom? Bocsesz a sok kérdésért lenne még,de azok ráérnek.


A visszajelző viszont benne van a műszerfalban, de ahhoz hogy bekössék, szakszerviz kell. Jobban jársz, ha alapból ott rakatod fel. Nekem csak ezért 4.000 Ft-ot kértek, a vonóhorgot meg másol tették fel előtte, de ezt nem tudták megcsinálni (pedig az egy OPEL márkaszerviz volt).

Viszont nekem ennyit megért, nem akartam valami ronda LED-et a középkonzol fölé.

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 10, 2010 7:05 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
- A műszerfal smd ledes
- A map szenzor a szívócsőben van. Keresztben megtalálod a szívócsövet, ebbe van 2 csavarral rögzítve, 2 vezetékes csati megy rá.
- A kábelezés sztem nincs előkészítve a horognak, pl a lámpáktól tudod lepárhuzamosítani.

Zsola írta:
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne! 2004 1,2 3 heng, 6 szelepes HTP fábiám van alap felszereltségel motorkod BMD. Valaki megtudná mondani hogy a műszerfal a világitás snd ledes vagy normál égővel van meg világitva? A másik kérdésem hol találom a MAP szenzort? A homlokfalon hol tudok kábelt áthúzni erősitönek. És vonóhorgot akarnák felszerelni a kábelezés előlehet készítve vagy utólag bekel húznom? Bocsesz a sok kérdésért lenne még,de azok ráérnek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 10, 2010 6:58 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2010 10:23 pm
Hozzászólások: 77
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne! 2004 1,2 3 heng, 6 szelepes HTP fábiám van alap felszereltségel motorkod BMD. Valaki megtudná mondani hogy a műszerfal a világitás snd ledes vagy normál égővel van meg világitva? A másik kérdésem hol találom a MAP szenzort? A homlokfalon hol tudok kábelt áthúzni erősitönek. És vonóhorgot akarnák felszerelni a kábelezés előlehet készítve vagy utólag bekel húznom? Bocsesz a sok kérdésért lenne még,de azok ráérnek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 26, 2010 7:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 06, 2009 7:12 am
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Mezőkövesd
Hello!
Nekem az utobbi fél évben 2-3x is világitott a sárga EGR lámpa, akkor "lambda szonda pozitiv zárlat/véletlen hiba"-t irt. Ma volt kiolvasva, P1180 kodot mutatott (ha jol emlékszem). Motor 1.4, BBZ, gyertyák, szűrök 1 honapja cserélve. Alapjáraton volt néha egy szinte alig észrevehető rángás, most kiderült hogy a 3-as henger néha kihagy. Fordulatszámcsökkenés sem alapjáraton, sem menet közben nincs, fogyasztás változás nincs, semmi észrevehető változás. Merre lehet elindulni?
Előre is köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jan. 17, 2010 12:26 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 17, 2010 12:05 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Sziasztok.

Én is hasonló problémában kérnék tanácsot mint már írtak.Csak nálunk a tünet a következő:a sárga ,lambda szonda jelző lámpa néha rövidebb neha hosszabb(1hónap) időre kigyullad.És nem mindig produkál problémát.Viszont néha ilyenkor lámpánál,leesik a fordulatszám, berángat.Újra indítva lehet elindulni vele.(2004 es 1.2 motor ,3hengeres ,6 szelepes .)
Gyertyák cserélve,üzemanyag szűrő,légszűrő is.De semmi.
Az első hengernél mondták,hogy a kompresszió kissebb mint a szokásos(13-14 helyett 10 es).
Mondták hogy esetlek hegerfejet le kell veni,1 szelepeknék becsiszolni és kivenni a szelepeket!
Az 1. es hengernél ki lett cserélve a trafó,de a lámpa mindíg világít!
Nem melegszik,nincs túlfogyasztás...

Ha bárki tud ezzel kapcsolatba tanácsot adni,szívesen olvasnánk!

Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2010 8:38 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Goodman írta:
Sziasztok

70Ah Bosh került bele tegnap:)

Csabaa írta:
Ted Mosby írta:
Épp most olvastam egy akkumulátoros doksit:

"Az első beépítésű akkumulátorok általában a lehető legkisebbek (legolcsóbbak ) és az a céljuk, hogy
a garanciaidő végéig kihúzzák valahogy. Sok esetben azonban mégis 3-4 évig működnek, ennek az
az oka, hogy az új autó töltési és indítási rendszere szinte tökéletes. Emiatt az akku üzemi
körülményei is ideálisak.
Általános irányelvként azt javasoljuk, hogy csere esetén a lehető LEGNAGYOBB akkumulátor
válasszuk, ami befér a gyári helyre. Ezáltal sokkal biztosabbá válik az indítás és az autó sokkal
hosszabb ideig indítóképes marad még ha nem is járunk az autóval. A legtöbb estben az autót úgy
alakítják ki, hogy abba nagyobb akku belefér mint az eredeti.


Egy ismerősőm 1,4-be most 4 évesen megadta magát a gyári akuma aksi 45Ah-s.
Nekem 1,2htp-be már 6,5 éve huzza. (bár 60Ah-s..)
Deszt víz kellett bele és akuvit, -15-be is pöcre indult.

Ha elfér nagyobb kell szerintem is.


melyik tipus? mennyi volt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2010 12:50 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Sziasztok

70Ah Bosh került bele tegnap:)

Csabaa írta:
Ted Mosby írta:
Épp most olvastam egy akkumulátoros doksit:

"Az első beépítésű akkumulátorok általában a lehető legkisebbek (legolcsóbbak ) és az a céljuk, hogy
a garanciaidő végéig kihúzzák valahogy. Sok esetben azonban mégis 3-4 évig működnek, ennek az
az oka, hogy az új autó töltési és indítási rendszere szinte tökéletes. Emiatt az akku üzemi
körülményei is ideálisak.
Általános irányelvként azt javasoljuk, hogy csere esetén a lehető LEGNAGYOBB akkumulátor
válasszuk, ami befér a gyári helyre. Ezáltal sokkal biztosabbá válik az indítás és az autó sokkal
hosszabb ideig indítóképes marad még ha nem is járunk az autóval. A legtöbb estben az autót úgy
alakítják ki, hogy abba nagyobb akku belefér mint az eredeti.


Egy ismerősőm 1,4-be most 4 évesen megadta magát a gyári akuma aksi 45Ah-s.
Nekem 1,2htp-be már 6,5 éve huzza. (bár 60Ah-s..)
Deszt víz kellett bele és akuvit, -15-be is pöcre indult.

Ha elfér nagyobb kell szerintem is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: vas. jan. 10, 2010 10:08 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Ted Mosby írta:
Épp most olvastam egy akkumulátoros doksit:

"Az első beépítésű akkumulátorok általában a lehető legkisebbek (legolcsóbbak ) és az a céljuk, hogy
a garanciaidő végéig kihúzzák valahogy. Sok esetben azonban mégis 3-4 évig működnek, ennek az
az oka, hogy az új autó töltési és indítási rendszere szinte tökéletes. Emiatt az akku üzemi
körülményei is ideálisak.
Általános irányelvként azt javasoljuk, hogy csere esetén a lehető LEGNAGYOBB akkumulátor
válasszuk, ami befér a gyári helyre. Ezáltal sokkal biztosabbá válik az indítás és az autó sokkal
hosszabb ideig indítóképes marad még ha nem is járunk az autóval. A legtöbb estben az autót úgy
alakítják ki, hogy abba nagyobb akku belefér mint az eredeti.


Egy ismerősőm 1,4-be most 4 évesen megadta magát a gyári akuma aksi 45Ah-s.
Nekem 1,2htp-be már 6,5 éve huzza. (bár 60Ah-s..)
Deszt víz kellett bele és akuvit, -15-be is pöcre indult.

Ha elfér nagyobb kell szerintem is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: vas. jan. 10, 2010 6:07 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 14, 2008 7:40 pm
Hozzászólások: 128
Tartózkodási hely: Gyál
Goodman írta:
Üdv!Köszi,holnap megyek körülnézek pár autos boltban renélen találok ilyen gyertyát.
Mégegy kérdésem lenne.
Akkumulátort szerinted milyent érdemes venni,azt hisszem most 45A van bent érdemes kicsit erösebbet?
goes írta:
A tuti a Brisk DR15TC három pólusú. MIL (malfunction indicator lamp) a kis motor ikon. Motorvezérlő resetet adnék neki és egy alapbeállítást a fojtószelepre VAG-COM-mal, ha már szervízbe megy.

Goodman írta:
Szia!
Folytoszelep map szernzor tiszta, jah 4polusu került bele sajnos(nem én voltam az értelmiszerzö) szerdán viszem be a szervizbe milyen gyertyát tetessek bele akkor?melyik a mil lámpa? egyébként nem mindig szarakodik csak idönként
goes írta:
Ha durrog, akkor gyújtásprobléma. Milyen 4 pól gyertya van benne? Csak azért, mert ebbe a motorba 1 vagy 3 pólusú gyertya való. Attól, hogy 4-es nem lesz jobb, sőt. MIL lámpa nem ég, amikor szarakszik? Fojtószelep, MAP szenzor kitisztítva?

Goodman írta:
1.4MPI gyertyacsere volt 60ekmnél aztmondták nem kell cserélni... 4polusu került be 2008.01.17én

goes írta:
Ha 1.2-es, akkor trafó lesz.

Goodman írta:
Üdv Mindenkinek!Nos olyan problémám van,hogy az alapjáratom indönként erösen ingadozik,ilyenkor nagyon nehéz felpörgetni a motort gáz nyomkodás közben durrogást hallani a kipufogobol a rángatás és a hirtelen lassulás bármely sebességnél elöjön van hogy 50-60al megy az auto teles gázon 4ben, egy párperc után megunja és megindul, lambdára tippeltem bevittem szakszervizbe éves szervizre elmondtam mi a gondom,csináltak motordiagnosztikát és lambda szonda diagnosztikát,azt mondták minden határon belül van,szivocsönél sem sziv farsot,mentek probautat,szerintük kosz a szelepeknél,aztmondták vegyek valami erös üzemanyag adalékot,vettem jg2 kék verseny spurit és teletankoltam megfelelö adagolással molos 95össel. nektek mi a véleményetek mitöl lehet ez a problémám?


Szia.Itt vettem kb.egy éve a brisk gyertyát 1.4 mpi-be.Akkor 600ft volt darabja.ua.: a típus számú,mint amit a márkaszervizben adnak.Csak ott 1700ft darabja.Üdv.

Skoda alkatrészüzlet és szerviz
1202 Budapest,
Nagyvárad u. 32. 285 4597
30/921 3952


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 305 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség