Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. nov. 18, 2017 1:49 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 305 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: vas. jan. 10, 2010 4:33 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Én ha vennék (hamarosan kell is), 55Ah-s Exide-ot választanék.

Goodman írta:
Oké!Ezt értem,de márka illetve teljesitmény terén mit ajánlotok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: vas. jan. 10, 2010 4:05 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Oké!Ezt értem,de márka illetve teljesitmény terén mit ajánlotok?
Ted Mosby írta:
Épp most olvastam egy akkumulátoros doksit:

"Az első beépítésű akkumulátorok általában a lehető legkisebbek (legolcsóbbak ) és az a céljuk, hogy
a garanciaidő végéig kihúzzák valahogy. Sok esetben azonban mégis 3-4 évig működnek, ennek az
az oka, hogy az új autó töltési és indítási rendszere szinte tökéletes. Emiatt az akku üzemi
körülményei is ideálisak.
Általános irányelvként azt javasoljuk, hogy csere esetén a lehető LEGNAGYOBB akkumulátor
válasszuk, ami befér a gyári helyre. Ezáltal sokkal biztosabbá válik az indítás és az autó sokkal
hosszabb ideig indítóképes marad még ha nem is járunk az autóval. A legtöbb estben az autót úgy
alakítják ki, hogy abba nagyobb akku belefér mint az eredeti."

Goodman írta:
Mégegy kérdésem lenne.
Akkumulátort szerinted milyent érdemes venni,azt hisszem most 45A van bent érdemes kicsit erösebbet


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: vas. jan. 10, 2010 3:37 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Épp most olvastam egy akkumulátoros doksit:

"Az első beépítésű akkumulátorok általában a lehető legkisebbek (legolcsóbbak ) és az a céljuk, hogy
a garanciaidő végéig kihúzzák valahogy. Sok esetben azonban mégis 3-4 évig működnek, ennek az
az oka, hogy az új autó töltési és indítási rendszere szinte tökéletes. Emiatt az akku üzemi
körülményei is ideálisak.
Általános irányelvként azt javasoljuk, hogy csere esetén a lehető LEGNAGYOBB akkumulátor
válasszuk, ami befér a gyári helyre. Ezáltal sokkal biztosabbá válik az indítás és az autó sokkal
hosszabb ideig indítóképes marad még ha nem is járunk az autóval. A legtöbb estben az autót úgy
alakítják ki, hogy abba nagyobb akku belefér mint az eredeti."

Goodman írta:
Mégegy kérdésem lenne.
Akkumulátort szerinted milyent érdemes venni,azt hisszem most 45A van bent érdemes kicsit erösebbet


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: vas. jan. 10, 2010 12:13 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Üdv!Köszi,holnap megyek körülnézek pár autos boltban renélen találok ilyen gyertyát.
Mégegy kérdésem lenne.
Akkumulátort szerinted milyent érdemes venni,azt hisszem most 45A van bent érdemes kicsit erösebbet?
goes írta:
A tuti a Brisk DR15TC három pólusú. MIL (malfunction indicator lamp) a kis motor ikon. Motorvezérlő resetet adnék neki és egy alapbeállítást a fojtószelepre VAG-COM-mal, ha már szervízbe megy.

Goodman írta:
Szia!
Folytoszelep map szernzor tiszta, jah 4polusu került bele sajnos(nem én voltam az értelmiszerzö) szerdán viszem be a szervizbe milyen gyertyát tetessek bele akkor?melyik a mil lámpa? egyébként nem mindig szarakodik csak idönként
goes írta:
Ha durrog, akkor gyújtásprobléma. Milyen 4 pól gyertya van benne? Csak azért, mert ebbe a motorba 1 vagy 3 pólusú gyertya való. Attól, hogy 4-es nem lesz jobb, sőt. MIL lámpa nem ég, amikor szarakszik? Fojtószelep, MAP szenzor kitisztítva?

Goodman írta:
1.4MPI gyertyacsere volt 60ekmnél aztmondták nem kell cserélni... 4polusu került be 2008.01.17én

goes írta:
Ha 1.2-es, akkor trafó lesz.

Goodman írta:
Üdv Mindenkinek!Nos olyan problémám van,hogy az alapjáratom indönként erösen ingadozik,ilyenkor nagyon nehéz felpörgetni a motort gáz nyomkodás közben durrogást hallani a kipufogobol a rángatás és a hirtelen lassulás bármely sebességnél elöjön van hogy 50-60al megy az auto teles gázon 4ben, egy párperc után megunja és megindul, lambdára tippeltem bevittem szakszervizbe éves szervizre elmondtam mi a gondom,csináltak motordiagnosztikát és lambda szonda diagnosztikát,azt mondták minden határon belül van,szivocsönél sem sziv farsot,mentek probautat,szerintük kosz a szelepeknél,aztmondták vegyek valami erös üzemanyag adalékot,vettem jg2 kék verseny spurit és teletankoltam megfelelö adagolással molos 95össel. nektek mi a véleményetek mitöl lehet ez a problémám?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 09, 2010 7:38 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
A tuti a Brisk DR15TC három pólusú. MIL (malfunction indicator lamp) a kis motor ikon. Motorvezérlő resetet adnék neki és egy alapbeállítást a fojtószelepre VAG-COM-mal, ha már szervízbe megy.

Goodman írta:
Szia!
Folytoszelep map szernzor tiszta, jah 4polusu került bele sajnos(nem én voltam az értelmiszerzö) szerdán viszem be a szervizbe milyen gyertyát tetessek bele akkor?melyik a mil lámpa? egyébként nem mindig szarakodik csak idönként
goes írta:
Ha durrog, akkor gyújtásprobléma. Milyen 4 pól gyertya van benne? Csak azért, mert ebbe a motorba 1 vagy 3 pólusú gyertya való. Attól, hogy 4-es nem lesz jobb, sőt. MIL lámpa nem ég, amikor szarakszik? Fojtószelep, MAP szenzor kitisztítva?

Goodman írta:
1.4MPI gyertyacsere volt 60ekmnél aztmondták nem kell cserélni... 4polusu került be 2008.01.17én

goes írta:
Ha 1.2-es, akkor trafó lesz.

Goodman írta:
Üdv Mindenkinek!Nos olyan problémám van,hogy az alapjáratom indönként erösen ingadozik,ilyenkor nagyon nehéz felpörgetni a motort gáz nyomkodás közben durrogást hallani a kipufogobol a rángatás és a hirtelen lassulás bármely sebességnél elöjön van hogy 50-60al megy az auto teles gázon 4ben, egy párperc után megunja és megindul, lambdára tippeltem bevittem szakszervizbe éves szervizre elmondtam mi a gondom,csináltak motordiagnosztikát és lambda szonda diagnosztikát,azt mondták minden határon belül van,szivocsönél sem sziv farsot,mentek probautat,szerintük kosz a szelepeknél,aztmondták vegyek valami erös üzemanyag adalékot,vettem jg2 kék verseny spurit és teletankoltam megfelelö adagolással molos 95össel. nektek mi a véleményetek mitöl lehet ez a problémám?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 09, 2010 10:37 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Szia!
Folytoszelep map szernzor tiszta, jah 4polusu került bele sajnos(nem én voltam az értelmiszerzö) szerdán viszem be a szervizbe milyen gyertyát tetessek bele akkor?melyik a mil lámpa? egyébként nem mindig szarakodik csak idönként
goes írta:
Ha durrog, akkor gyújtásprobléma. Milyen 4 pól gyertya van benne? Csak azért, mert ebbe a motorba 1 vagy 3 pólusú gyertya való. Attól, hogy 4-es nem lesz jobb, sőt. MIL lámpa nem ég, amikor szarakszik? Fojtószelep, MAP szenzor kitisztítva?

Goodman írta:
1.4MPI gyertyacsere volt 60ekmnél aztmondták nem kell cserélni... 4polusu került be 2008.01.17én

goes írta:
Ha 1.2-es, akkor trafó lesz.

Goodman írta:
Üdv Mindenkinek!Nos olyan problémám van,hogy az alapjáratom indönként erösen ingadozik,ilyenkor nagyon nehéz felpörgetni a motort gáz nyomkodás közben durrogást hallani a kipufogobol a rángatás és a hirtelen lassulás bármely sebességnél elöjön van hogy 50-60al megy az auto teles gázon 4ben, egy párperc után megunja és megindul, lambdára tippeltem bevittem szakszervizbe éves szervizre elmondtam mi a gondom,csináltak motordiagnosztikát és lambda szonda diagnosztikát,azt mondták minden határon belül van,szivocsönél sem sziv farsot,mentek probautat,szerintük kosz a szelepeknél,aztmondták vegyek valami erös üzemanyag adalékot,vettem jg2 kék verseny spurit és teletankoltam megfelelö adagolással molos 95össel. nektek mi a véleményetek mitöl lehet ez a problémám?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: pén. jan. 08, 2010 2:25 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ha durrog, akkor gyújtásprobléma. Milyen 4 pól gyertya van benne? Csak azért, mert ebbe a motorba 1 vagy 3 pólusú gyertya való. Attól, hogy 4-es nem lesz jobb, sőt. MIL lámpa nem ég, amikor szarakszik? Fojtószelep, MAP szenzor kitisztítva?

Goodman írta:
1.4MPI gyertyacsere volt 60ekmnél aztmondták nem kell cserélni... 4polusu került be 2008.01.17én

goes írta:
Ha 1.2-es, akkor trafó lesz.

Goodman írta:
Üdv Mindenkinek!Nos olyan problémám van,hogy az alapjáratom indönként erösen ingadozik,ilyenkor nagyon nehéz felpörgetni a motort gáz nyomkodás közben durrogást hallani a kipufogobol a rángatás és a hirtelen lassulás bármely sebességnél elöjön van hogy 50-60al megy az auto teles gázon 4ben, egy párperc után megunja és megindul, lambdára tippeltem bevittem szakszervizbe éves szervizre elmondtam mi a gondom,csináltak motordiagnosztikát és lambda szonda diagnosztikát,azt mondták minden határon belül van,szivocsönél sem sziv farsot,mentek probautat,szerintük kosz a szelepeknél,aztmondták vegyek valami erös üzemanyag adalékot,vettem jg2 kék verseny spurit és teletankoltam megfelelö adagolással molos 95össel. nektek mi a véleményetek mitöl lehet ez a problémám?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: pén. jan. 08, 2010 1:57 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
1.4MPI gyertyacsere volt 60ekmnél aztmondták nem kell cserélni... 4polusu került be 2008.01.17én

goes írta:
Ha 1.2-es, akkor trafó lesz.

Goodman írta:
Üdv Mindenkinek!Nos olyan problémám van,hogy az alapjáratom indönként erösen ingadozik,ilyenkor nagyon nehéz felpörgetni a motort gáz nyomkodás közben durrogást hallani a kipufogobol a rángatás és a hirtelen lassulás bármely sebességnél elöjön van hogy 50-60al megy az auto teles gázon 4ben, egy párperc után megunja és megindul, lambdára tippeltem bevittem szakszervizbe éves szervizre elmondtam mi a gondom,csináltak motordiagnosztikát és lambda szonda diagnosztikát,azt mondták minden határon belül van,szivocsönél sem sziv farsot,mentek probautat,szerintük kosz a szelepeknél,aztmondták vegyek valami erös üzemanyag adalékot,vettem jg2 kék verseny spurit és teletankoltam megfelelö adagolással molos 95össel. nektek mi a véleményetek mitöl lehet ez a problémám?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: pén. jan. 08, 2010 10:13 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ha 1.2-es, akkor trafó lesz.

Goodman írta:
Üdv Mindenkinek!Nos olyan problémám van,hogy az alapjáratom indönként erösen ingadozik,ilyenkor nagyon nehéz felpörgetni a motort gáz nyomkodás közben durrogást hallani a kipufogobol a rángatás és a hirtelen lassulás bármely sebességnél elöjön van hogy 50-60al megy az auto teles gázon 4ben, egy párperc után megunja és megindul, lambdára tippeltem bevittem szakszervizbe éves szervizre elmondtam mi a gondom,csináltak motordiagnosztikát és lambda szonda diagnosztikát,azt mondták minden határon belül van,szivocsönél sem sziv farsot,mentek probautat,szerintük kosz a szelepeknél,aztmondták vegyek valami erös üzemanyag adalékot,vettem jg2 kék verseny spurit és teletankoltam megfelelö adagolással molos 95össel. nektek mi a véleményetek mitöl lehet ez a problémám?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 07, 2010 9:24 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Goodman írta:
Üdv Mindenkinek!Nos olyan problémám van,hogy az alapjáratom indönként erösen ingadozik,ilyenkor nagyon nehéz felpörgetni a motort gáz nyomkodás közben durrogást hallani a kipufogobol a rángatás és a hirtelen lassulás bármely sebességnél elöjön van hogy 50-60al megy az auto teles gázon 4ben, egy párperc után megunja és megindul, lambdára tippeltem bevittem szakszervizbe éves szervizre elmondtam mi a gondom,csináltak motordiagnosztikát és lambda szonda diagnosztikát,azt mondták minden határon belül van,szivocsönél sem sziv farsot,mentek probautat,szerintük kosz a szelepeknél,aztmondták vegyek valami erös üzemanyag adalékot,vettem jg2 kék verseny spurit és teletankoltam megfelelö adagolással molos 95össel. nektek mi a véleményetek mitöl lehet ez a problémám?


ha durrog a kipufogó akkor a benzin csak átsuhan a motoron és a ott robban be. Nincs szikra ami szerintem is trafó vagy gyertya lehet. szervíz erre nem gondolt!?.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 07, 2010 9:14 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 07, 2009 11:38 am
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Gyms megye ,2006 1,2Htp 12V Combi BME
Autó: Skoda Fabia 1.2 HTP Combi Classic
Gyújtógyertyát mikor cseréltél a kocsin? Én is hasonlóan jártam mint te. Fordulatszám ingadozott,néha le is állt a kocsi. 3 gyertyát és egy gyújtótrafót kicseréltem ,azóta jól megy újra a kocsi.

Goodman írta:
Üdv Mindenkinek!Nos olyan problémám van,hogy az alapjáratom indönként erösen ingadozik,ilyenkor nagyon nehéz felpörgetni a motort gáz nyomkodás közben durrogást hallani a kipufogobol a rángatás és a hirtelen lassulás bármely sebességnél elöjön van hogy 50-60al megy az auto teles gázon 4ben, egy párperc után megunja és megindul, lambdára tippeltem bevittem szakszervizbe éves szervizre elmondtam mi a gondom,csináltak motordiagnosztikát és lambda szonda diagnosztikát,azt mondták minden határon belül van,szivocsönél sem sziv farsot,mentek probautat,szerintük kosz a szelepeknél,aztmondták vegyek valami erös üzemanyag adalékot,vettem jg2 kék verseny spurit és teletankoltam megfelelö adagolással molos 95össel. nektek mi a véleményetek mitöl lehet ez a problémám?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: véleményetekre vagyok kiváncsi.
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 07, 2010 8:46 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Üdv Mindenkinek!Nos olyan problémám van,hogy az alapjáratom indönként erösen ingadozik,ilyenkor nagyon nehéz felpörgetni a motort gáz nyomkodás közben durrogást hallani a kipufogobol a rángatás és a hirtelen lassulás bármely sebességnél elöjön van hogy 50-60al megy az auto teles gázon 4ben, egy párperc után megunja és megindul, lambdára tippeltem bevittem szakszervizbe éves szervizre elmondtam mi a gondom,csináltak motordiagnosztikát és lambda szonda diagnosztikát,azt mondták minden határon belül van,szivocsönél sem sziv farsot,mentek probautat,szerintük kosz a szelepeknél,aztmondták vegyek valami erös üzemanyag adalékot,vettem jg2 kék verseny spurit és teletankoltam megfelelö adagolással molos 95össel. nektek mi a véleményetek mitöl lehet ez a problémám?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Lambda szonda
HozzászólásElküldve: kedd szept. 08, 2009 9:36 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Semmiképp ne vegyél "utángyártottat", eddig még csak rosszat hallottam róla. (az élettartama akár néhány nap is lehet...)

Pólya Gábor írta:
Sziasztok!
Lambda szondát kellene vásárolnom a skodához /katalizátor előtti szonda/ kérdésem pedig az lenne, hogy van utángyártott vagy ha nincs hol tudom beszerezni a legolcsóbban.
Skoda fabia 1,4 /AZF/ 2002
Nagyon fontos lenne a segítségetek, mert sajnos egyre sűrűben jön elő a hiba amit okoz a rossz szonda. /fordulatszám mérő ingadozás, motorjel világít/.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 06, 2009 7:46 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 05, 2008 10:49 am
Hozzászólások: 167
szia
már van itt egy lambda szonda topik
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?t=245
azért itt nézz szét
http://skodaalkatresz.unas.hu/shop_artd ... =047906262


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Lambda szonda
HozzászólásElküldve: vas. szept. 06, 2009 8:41 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 13, 2009 9:10 am
Hozzászólások: 19
Sziasztok!
Lambda szondát kellene vásárolnom a skodához /katalizátor előtti szonda/ kérdésem pedig az lenne, hogy van utángyártott vagy ha nincs hol tudom beszerezni a legolcsóbban.
Skoda fabia 1,4 /AZF/ 2002
Nagyon fontos lenne a segítségetek, mert sajnos egyre sűrűben jön elő a hiba amit okoz a rossz szonda. /fordulatszám mérő ingadozás, motorjel világít/.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 305 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség