Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd ápr. 24, 2018 5:30 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 351 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: szer. márc. 22, 2017 11:29 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7188
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
scheimer írta:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
(16514 -- 1. hengersor 1. szonda Elektromos hiba az áramkörben )

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent
(17511 -- 1. hengersor, 1. szonda, fűtőáramkör Túl alacsony teljesítmény )

16524 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0140 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
(16524 -- 1. hengersor 2. szonda Nincs működés )

A szonda hibáknál érdemes a csatlakozóját és a kábelezését ellenőrizni.
(kontakt spray, esetleges szakadt kábel..)
Idézet:
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
(17978 -- A motor vezérlőegység lezárt)

Egy alkalommal nem ismerte fel a kilométeróra az immo chipet a kulcsban és nem indult az autó.
Ezzel nem kell foglalkozni,csak törölni.
Idézet:
16825 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0441 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
(16825 -- Tartályszellőzés rendszer Átvezetés hibás )

A mágnesszelepet kellene megnézned. Két eset lehet, vagy állandóan nyitva van, vagy a gumicsöve lukas. Ha a vezérlő nyitja a
szelepet, figyeli a szívósor nyomás változását. Nincs változás, a szelep körében gond van és hibakódot ír.
Ha a gumicsövét leveszed bele tudsz fújni..

A meleg motornál nehézkes indulást a hőfok jeladó hibája szokta okozni.

Törlés után, most milyen hibakódok jöttek vissza!?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: kedd márc. 21, 2017 8:22 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 14, 2016 5:37 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Debrecen
Autó: Skoda Fabia 1.4 Light AZF 2002
Sziasztok! Jó pár oldalt visszalapoztam már a topicban, de konkrétan még nem találtam választ a problémámra, ezért bátorkodtam írni. Remélem, tudtok segíteni. Épp fél éve vagyok tulajdonosa a Fabiámnak (1.4 MPI, 2002, AZF motorkód). Eddig összességében elégedett vagyok az autóval, ritkábban használom hosszabb távokra. Mikor megvettem, elvittem egy általános szervizelésre, sok kis baja összegyűlt az előző tulajnál. A legkomolyabb gond a katalizátor előtti lambda-szonda volt, amit kis is cseréltek egy gyári Bosch-ra, számlát is adtak róla. Tudom, hogy gyakoriak az átverések a szervizekbe, ezért még így is szkeptikus vagyok kicsit. Nem volt egyébként komolyabb baja az autónak ideáig, leszámítva, hogy melegen a motor nagyon nehezen indul. Hidegen viszont még télen -20-ban is jól ment. Én gyanakodtam az üzemanyag-keverésre a motorvezérlőtől, de komolyabban nem tudtam utánajárni. Kb. 1 hónapja felgyulladt a motorhiba-jelző lámpa, és azóta folyamatosan ég. Előtte is volt néha-néha ilyen, de akkor nagyon hamar elmúlt. Beszereztem a napokban egy VAG-COM kábelt, ki is mértem az autót. A következő hibákat jelezte (zárójelben az ELSAWin programból kiolvasott hibakódok jelentése):

    16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
    P0130 - 35-10 - - - Intermittent
    (16514 -- 1. hengersor 1. szonda Elektromos hiba az áramkörben )

    17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
    P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
    (17978 -- A motor vezérlőegység lezárt)

    16524 - Shareware Version. To Decode all DTCs
    P0140 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
    (16524 -- 1. hengersor 2. szonda Nincs működés )

    17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
    P1103 - 35-10 - - - Intermittent
    (17511 -- 1. hengersor, 1. szonda, fűtőáramkör Túl alacsony teljesítmény )

    16825 - Shareware Version. To Decode all DTCs
    P0441 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
    (16825 -- Tartályszellőzés rendszer Átvezetés hibás )

Szerintetek jól értem, hogy a katalizátor utáni lambda-szondának annyi, az biztos csere? Az első lambda szondával pedig mi lehet? Valami kontakt-hiba, vagy kábelszakadás? Ezt ugye fél éve cseréltek, nagyon remélem, hogy nem mondta fel a szolgálatot ilyen hamar. Mi a véleményetek? Nagyon remélem, hogy nem kell a két lambda-szondát egyszerre cserélni, mert az elég borsos lenne... Szerintetek ezért van az is, hogy nehezen indul melegen az motor (a nem megfelelő üzemanyag-keverés miatt), vagy annak más oka lehet? Egyébként töröltem a kódokat, de egy nap után visszagyulladt a lámpa.

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv,
Sanyi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 23, 2017 7:32 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 07, 2016 7:48 pm
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Csíkszelélek(Erdély)
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPI AZF
Csabaa írta:
nemos írta:
rengeteg pénz ez ki fog maradni most, romániában élek és itt is szinte egy fizu ára

Szia
A patika túlárazott, azt csak példaként linkeltem.
A Kovács autó olcsóbb:
https://alkatreszek.hu/0_258_007_353_bos_ik

Köszönöm, megnéztem és itt nálunk romániában ami talál nekem az drága. Még keresgélek de az is lehet megválok szeretett fabiamtol mert a szervopumpája is rendetlenkedik és 100 eurot emlegetnek a feljavításért. Ha összegzem lehet nem éri meg javitatnom, már így is sokat költöttem rá.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 23, 2017 9:34 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7188
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
nemos írta:
rengeteg pénz ez ki fog maradni most, romániában élek és itt is szinte egy fizu ára

Szia
A patika túlárazott, azt csak példaként linkeltem.
A Kovács autó olcsóbb:
https://alkatreszek.hu/0_258_007_353_bos_ik


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: szer. feb. 22, 2017 8:42 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 07, 2016 7:48 pm
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Csíkszelélek(Erdély)
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPI AZF
Csabaa írta:
nemos írta:
Sziasztok, lambda szonda csere előtt állok, de van egy olyan problémám hogy nem kapok olyat milyen kellene, az enyémbe 2 sorba 3 bigyó van amiket meg kapok azokon 1 sorba van 4 bigyo a csatlakoztatásnál. Valahogy másképpen kell keresni vagy valami. Segítsetek legy szíves. Skoda fabia 2001 1.4 MPI AZF vagy AZE a motorkód és a katalizátor előtt van a lambda szonda. Gondoltam levágom a csatlakozot a 4 esről és és rárakom az enyém fajtát de 2 vel több szál van és azokat nincs ahová bekötnöm.

szia
https://skodapatika.hu/Skoda-Fabia-14mp ... ambda-szon

Itt megvan a pontos cikkszáma:
http://nemiga.com/cat_spares/etka/skoda/fab/225/906000/


rengeteg pénz ez ki fog maradni most, romániában élek és itt is szinte egy fizu ára


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: kedd feb. 21, 2017 12:13 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7188
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
nemos írta:
Sziasztok, lambda szonda csere előtt állok, de van egy olyan problémám hogy nem kapok olyat milyen kellene, az enyémbe 2 sorba 3 bigyó van amiket meg kapok azokon 1 sorba van 4 bigyo a csatlakoztatásnál. Valahogy másképpen kell keresni vagy valami. Segítsetek legy szíves. Skoda fabia 2001 1.4 MPI AZF vagy AZE a motorkód és a katalizátor előtt van a lambda szonda. Gondoltam levágom a csatlakozot a 4 esről és és rárakom az enyém fajtát de 2 vel több szál van és azokat nincs ahová bekötnöm.

szia
https://skodapatika.hu/Skoda-Fabia-14mp ... ambda-szon

Itt megvan a pontos cikkszáma:
http://nemiga.com/cat_spares/etka/skoda/fab/225/906000/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: kedd feb. 21, 2017 12:05 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 07, 2016 7:48 pm
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Csíkszelélek(Erdély)
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPI AZF
Sziasztok, lambda szonda csere előtt állok, de van egy olyan problémám hogy nem kapok olyat milyen kellene, az enyémbe 2 sorba 3 bigyó van amiket meg kapok azokon 1 sorba van 4 bigyo a csatlakoztatásnál. Valahogy másképpen kell keresni vagy valami. Segítsetek legy szíves. Skoda fabia 2001 1.4 MPI AZF vagy AZE a motorkód és a katalizátor előtt van a lambda szonda. Gondoltam levágom a csatlakozot a 4 esről és és rárakom az enyém fajtát de 2 vel több szál van és azokat nincs ahová bekötnöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 26, 2017 2:42 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 27, 2012 12:28 pm
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: 2004, 1.4 16V BBY
Csabaa írta:
ip440 írta:
Sziasztok,

Első lambdaszoda csere után kell valahol valamit szabályozni, állítani, vagy beszabályozza magát?
Azt tapasztaltam ugyanis, hogy 2000-es fordulat környékén kicsit darabosan gyorsul, alatta-felette szépen megy, az alajárat is szép egyenes.
Vagy ennek nincs köze a szondacseréhez, máshol lehet a gond? Hibajelzést a cserekor töröltem, azóta se jött vissza semmi.

Szia
Nincs alapbeálítás, csak az oxigén szintjét méri.


Köszi! Esetleg van valami ötleted, mi okozhatja a rángatást? Karterszűrő tegnap volt kipucolva, de nem változott semmi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 26, 2017 1:25 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7188
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
ip440 írta:
Sziasztok,

Első lambdaszoda csere után kell valahol valamit szabályozni, állítani, vagy beszabályozza magát?
Azt tapasztaltam ugyanis, hogy 2000-es fordulat környékén kicsit darabosan gyorsul, alatta-felette szépen megy, az alajárat is szép egyenes.
Vagy ennek nincs köze a szondacseréhez, máshol lehet a gond? Hibajelzést a cserekor töröltem, azóta se jött vissza semmi.

Szia
Nincs alapbeálítás, csak az oxigén szintjét méri.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 26, 2017 10:19 am 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 27, 2012 12:28 pm
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: 2004, 1.4 16V BBY
Sziasztok,

Első lambdaszoda csere után kell valahol valamit szabályozni, állítani, vagy beszabályozza magát?
Azt tapasztaltam ugyanis, hogy 2000-es fordulat környékén kicsit darabosan gyorsul, alatta-felette szépen megy, az alajárat is szép egyenes.
Vagy ennek nincs köze a szondacseréhez, máshol lehet a gond? Hibajelzést a cserekor töröltem, azóta se jött vissza semmi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: vas. jan. 01, 2017 7:26 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7188
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lacikaboy írta:
Sziasztok, fabia 1.2, 54le, 2005ös, 221.000km mostanában kiírja a p0420 hibát. Ha törlöm van,hogy két-három hetet elmegyek (napi 20-30km) úgy, hogy nem jelenik meg a motor jel. Szerintetek katalizátor hiba vagy lambdaszonda? (még nem volt cserélve)
Ha lambdaszoda, akkor melyiket kell vennem, szabályzó vagy diagnosztizáló? Kovács autóalkatrész oldalán elég sok lehetőség van típus, fajta ti melyiket ajánlanátok?

ui: gyertya, trafó, olaj cserélve márciusban folytószelep tisztítva márciusban.

Szia
A katalizátor hatékonyság határértéken.
Szonda vagy katalizátor cseréjének gondolata elött, vegyél benzinadalékot.
Spuri, benzinadalék, injektor tisztító stb. bármi jó. Egy-két tanknyi adalékolt üzemanyag után
valószínű javulni fog, és a hibakód is eltűnik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: vas. jan. 01, 2017 4:45 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. okt. 15, 2009 9:18 am
Hozzászólások: 33
Bocsi elírtam.
Vagy arra gondolsz,hogy az lehet a rossz? 3 éves, cseréltem már.

mantec írta:
T lacikaboy!

"... folytószelep ..."
Fojtószelep az.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: vas. jan. 01, 2017 4:35 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 04, 2016 9:15 am
Hozzászólások: 155
Autó: 2007 2.0 8V BMM
T lacikaboy!

"... folytószelep ..."
Fojtószelep az.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: vas. jan. 01, 2017 4:02 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. okt. 15, 2009 9:18 am
Hozzászólások: 33
Sziasztok, fabia 1.2, 54le, 2005ös, 221.000km mostanában kiírja a p0420 hibát. Ha törlöm van,hogy két-három hetet elmegyek (napi 20-30km) úgy, hogy nem jelenik meg a motor jel. Szerintetek katalizátor hiba vagy lambdaszonda? (még nem volt cserélve)
Ha lambdaszoda, akkor melyiket kell vennem, szabályzó vagy diagnosztizáló? Kovács autóalkatrész oldalán elég sok lehetőség van típus, fajta ti melyiket ajánlanátok?

ui: gyertya, trafó, olaj cserélve márciusban folytószelep tisztítva márciusban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lambdaszonda
HozzászólásElküldve: kedd dec. 20, 2016 1:38 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. nov. 10, 2016 10:50 am
Hozzászólások: 3
Autó: VW Golf 4 1.6 16V AZD
tdunker írta:
Csabaa írta:
tdunker írta:
Sziasztok!

Egy VW Golf 4 1,6 16V AZD motorkód tulajdonosa vagyok, azért bátorkodok írni, mert ugyanez a motor előfordul a Fabiakban is. Az alábbi problémával állok szemben:

Nyáron cseréltem le a 200 e km-t futott gyári szondámat, sensor fűtés hiba miatt. E-bay-ről rendeltem Angliából utángyártott szondát. Minden rendben is működött kb múlt hónapig. Amikor is az alábbi hiba jelent meg, majd törlődött magától, majd újra és ezt ismételgette...

17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-10 - - - Intermittent

Amit tudni kell, hogy ez egy 5 vezetékes szonda (kék, sárga, fekete, fehér, szürke). Ha jól tudom a hibát jelen esetben a fehér (lp output, pump current) vezetéken kell keresni. A probléma tényleg eseti, dobja a hibát a rendszer, és mire félreállok, hogy megmérjem multiméterrel már minden jó. Tettem egy próbautat ma, és a VAG-COM nem talált hibát. Már áthidaltam a gyári fehér vezetéket egészen az ECU-ig, de nem oldotta meg a problémát, így több mint valószínű, hogy nem szakadás okozza a hibát, hacsak nem a szonda belsejében van a gubanc. Tudnátok esetleg tanácsot adni a problémára? Mit érdemes még megnézni, a szondán kívül produkálhatja más is ezt a hibát?

Ui.: Egyetlen állandó hiba van az pedig az EGR szelep, amit levakolva használok, de nem hinném, hogy ez hatással van a fenti problémára.

Köszönöm a segítséget.

Üdv,

Szia
Szakadás hibakód, de zárlat esetleg? Kibontanám a többi kábelét is...


Szia,

A zárlatnak külön hibakódja van tudtommal. Közben küldtek egy másik ugyanolyan szondát, és most még előbb 2-3 nap után jelentkezett ugyanez a hiba. Megpróbálom visszatenni a régi NTK szondát, annak fűtés hibája volt, ha annál is előjön ugyanez a hibakód, akkor tuti nem a szondánál keresendő a hiba.

Köszi



A régi NTK szondát visszatettem, a PUMP CURRENT hiba megszűnt. Szóval a lényeg, után gyártott lambdaszondát ne vegyetek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 351 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség