Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

lambdaszonda
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=749
Oldal: 3 / 26

Szerző:  Gábor76 [ szomb. jún. 09, 2018 8:15 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: lambdaszonda

Csabaa írta:
Szia
Ezek lehet régen tárolt hibakódok, töröld ki és néhány nap múlva olvasd ki újra. Ami visszajön azzal érdemes foglalkozni.
Hideg volt még a szonda, ezért a motorvezérlő sem szabályozza a keveréket.
A képeiden látni van, mind a két szondának van fűtése és működnek.
Az első kód azt írja olvasd ki a klíma vezérlőt is.. (08- auto hvac)


Ez már a törlés utáni állapot, az első kiolvasás 4 nappal ezelőtt volt, akkor csináltam egy auto scan-t és aztán törlés
akkor ezek a hibák voltak:

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage
P1181 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1
P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl
Part No: 6Y0 820 045
Component: Klimaanlage X0830

1 Fault Found:
00819 - High Pressure Sensor (G65)
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
Part No: 6Q1 937 049 D
Component: 0000 BN-SG. 1S34

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Address 56: Radio Labels: 1U0-035-156.lbl
Part No: 6Y0 035 156 C
Component: Radio 0007

1 Fault Found:
00856 - Radio Antenna
29-10 - Short to Ground - Intermittent

( de előtte 1x szerelőnél lekerült az akkusaru )

Szerző:  Csabaa [ szomb. jún. 09, 2018 6:56 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: lambdaszonda

Gábor76 írta:
Sziasztok,

ismét segítségre lenne szükségem, vettem egy VAG kábelt Aliexpress-éktől és végre sikerüt kiolvastatnom a motorvezérlőt (Fabia 1.4 16V 100Le Marelli vezérlős ami eddig a "kék VAG 4.09 -es kábellel nem ment, az olcsóság átka ),hibatörlés után az alábbi hibakódok jöttek vissza:

18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller
P1641 - 35-00 -
17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage
P1181 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1
P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent

a lambda szondával tisztában voltam eddig is, megnéztem VCDS-ben :
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=417lambda_1.jpg - ez még "hideg" motornál volt
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=408lambda_2.jpg - ez pedig már egy rövid melegítő próbaút után
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=125lambda_3.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=884lambda_4.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=851lambda_5.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=654lambda_6.jpg

nekem ez alapján úgy tűnik a szonda rendben van, de lehet, hogy tévedek iszont valami mégsem kerek vele, vezeték szakadást kellene keresnem valahol a rengetegben?
Az első hibáról egyenlőre fogalmam sincs mi lehet, úgy tűnik a légkondihoz van köze.
Tudna valaki adni egy kis iránymutatást merre kellene elindulnom?
Előre is köszönöm a segítséget
üdv: Gábor

Szia
Ezek lehet régen tárolt hibakódok, töröld ki és néhány nap múlva olvasd ki újra. Ami visszajön azzal érdemes foglalkozni.
Hideg volt még a szonda, ezért a motorvezérlő sem szabályozza a keveréket.
A képeiden látni van, mind a két szondának van fűtése és működnek.
Az első kód azt írja olvasd ki a klíma vezérlőt is.. (08- auto hvac)

Szerző:  Gábor76 [ szomb. jún. 09, 2018 2:23 pm ]
Hozzászólás témája:  lambdaszonda

Sziasztok,

ismét segítségre lenne szükségem, vettem egy VAG kábelt Aliexpress-éktől és végre sikerüt kiolvastatnom a motorvezérlőt (Fabia 1.4 16V 100Le Marelli vezérlős ami eddig a "kék VAG 4.09 -es kábellel nem ment, az olcsóság átka ),hibatörlés után az alábbi hibakódok jöttek vissza:

18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller
P1641 - 35-00 -
17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage
P1181 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1
P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent

a lambda szondával tisztában voltam eddig is, megnéztem VCDS-ben :
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=417lambda_1.jpg - ez még "hideg" motornál volt
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=408lambda_2.jpg - ez pedig már egy rövid melegítő próbaút után
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=125lambda_3.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=884lambda_4.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=851lambda_5.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=654lambda_6.jpg

nekem ez alapján úgy tűnik a szonda rendben van, de lehet, hogy tévedek iszont valami mégsem kerek vele, vezeték szakadást kellene keresnem valahol a rengetegben?
Az első hibáról egyenlőre fogalmam sincs mi lehet, úgy tűnik a légkondihoz van köze.
Tudna valaki adni egy kis iránymutatást merre kellene elindulnom?
Előre is köszönöm a segítséget
üdv: Gábor

Szerző:  Csabaa [ szer. feb. 28, 2018 6:37 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: lambdaszonda

lakizso írta:
Sziasztok!
Mai nap ismét p1180 hibakódot produkált az autóm ,1,4 16v fabia bbz motorkód, a hiba időszakos törlés után most 3 hét telt el. Mi lehet a probléma illetve ki tudna nekem segíteni Budapest XXII. ker. környékén
Köszönöm előre is a válaszokat.
Lakizso

Szia
http://www.bba-reman.com/forums/topic79496-1-1.aspx
Itt egyszerű feszültség hiányról beszél..

Szerző:  lakizso [ szer. feb. 28, 2018 5:18 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: lambdaszonda

Sziasztok!
Mai nap ismét p1180 hibakódot produkált az autóm ,1,4 16v fabia bbz motorkód, a hiba időszakos törlés után most 3 hét telt el. Mi lehet a probléma illetve ki tudna nekem segíteni Budapest XXII. ker. környékén
Köszönöm előre is a válaszokat.
Lakizso

Szerző:  Anikó83 [ csüt. feb. 15, 2018 8:04 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: lambdaszonda

Köszönöm szépen a válaszaitokat! Szesze most kicsit megnyugtattál,biztos hogy utánajárok még ennek a motor dolognak! Át fogom még nézetni rendes szerelővel,csak ő vidéken van,de felajánlotta hogy szívesen átnézi és megcsinálja nekem amit kell. Nyilván lelkiismeretesebb lesz és olcsóbb is,mint itt a Pest környékiek... Szóval amint lejutok,egy hétvége alatt átnézi és rendbe teszi. Köszi mégegyszer mindenkinek!

Szerző:  Szesze [ csüt. feb. 15, 2018 6:11 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: lambdaszonda

hubo44 írta:
Anikó83 írta:
Sziasztok! Elmaradt a múlt héten hogy írjak...szóval a szakik szerint régi a motor és ezért jön a kartergáz...Azt mondták hogy hiába cserélnek tömítéseket,idővel kinyomja a kartergáz. Szóval vagy teljes motorfelújítást ajánlottak,vagy autócserét. Azt mondták hogy ebben az évjáratban még a Felicia motor van,ami régi. Az az érdekes,hogy előtte még ezt dicsérték,nem a volkswagen motoros típust... Múlt hét óta érdeklődök,kérdezgetek akit tudok,és ma azt az infót kaptam,hogy Feliciába nem is volt 1.4-es motoros... Valaki tud igazságot mondani? Jó,tudom hogy látatlanban nem lehet... Örülnék már egy normális,lelkiismeretes,nem kapkodó,a régebbi kocsikat nem leíró SZAKEMBERNEK!


teňleg nem volt a feliciaba 1,4 motor čak udan az a konštrukcio ere gondoltak čak a lôket tesi est 1,4-še. šajna a maji vilagba mindenki čak a penzre utaz. (tistelet a ki vetelnek)
Csatkalozom Hubohoz.A Felíciába nem volt 1.4-es motor,mert ott még 1.3-as motort raktak bele!Az alapja valóban azonos,de ennyi erővel mondhatták volna,hogy az MB1000-es motor van még benne,mert ez a motorkonstrukció ott debütált úgy Kb 50 éve.Amúgy megkockáztatóm,hogy az 1.4Mpi a legjobb motorkonstrukció a Fabia motorok közül és normális esetben örök életű is.Attól,hogy van kartergáza még semmi különösebb gondja nincs és vígan elhegedül még pár 100000km-t.Egyébként a szerelőd az 1 nyilatkozatánál volt őszinte amikor dicsérte ezt a motort.Ha rám hallgatsz keress valami normálisabb szerelőt bár már nem emlékszem,hogy neked mi gondod volt az autóddal,de csak a kartergázzal foglalkozni tök felesleges szerintem.Ezek a motorok ha normálisan van az olajcsere megadva neki 3-400000 km-t (és ezt is inkább rövidtávú használatnál értem)el kell menjen motorfelújítás nélkül és utána is max egy gyűrűcsere azt mehet tovább.Ezt a motort azért írják le a szerelők,mert ezeknél maximum hengerfej tömítés cserét kell végezni ha meghal ami nem egy nagy összeg,de a motort generálozni nem kell ezért ezekből a motorokból nem tudnak meggazdagodni!örülne a Vw ha a mai világban ilyen megbízható motorokat gyártana mint az Mpi volt.Nem véletlenül vezették ki ezt a motort 2003-ban,mert túl sokáig jó volt!Ha a kipufogógáz szagot érzed állóhelyben a kocsidnál akkor pedig amit lejjebb írtam azt cseréltesd ki bárkivel és nem lesz büdös kipufogógáz szag a kocsidba.Egyébként ennek a cseréjéhez még autószerelő sem kell csak egy 10-es kulcs és esetleg egy férfiember aki leszedi a motortakaró borítást ami úgy 5 perces meló!

Szerző:  hubo44 [ szer. feb. 14, 2018 11:29 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: lambdaszonda

Anikó83 írta:
Sziasztok! Elmaradt a múlt héten hogy írjak...szóval a szakik szerint régi a motor és ezért jön a kartergáz...Azt mondták hogy hiába cserélnek tömítéseket,idővel kinyomja a kartergáz. Szóval vagy teljes motorfelújítást ajánlottak,vagy autócserét. Azt mondták hogy ebben az évjáratban még a Felicia motor van,ami régi. Az az érdekes,hogy előtte még ezt dicsérték,nem a volkswagen motoros típust... Múlt hét óta érdeklődök,kérdezgetek akit tudok,és ma azt az infót kaptam,hogy Feliciába nem is volt 1.4-es motoros... Valaki tud igazságot mondani? Jó,tudom hogy látatlanban nem lehet... Örülnék már egy normális,lelkiismeretes,nem kapkodó,a régebbi kocsikat nem leíró SZAKEMBERNEK!


teňleg nem volt a feliciaba 1,4 motor čak udan az a konštrukcio ere gondoltak čak a lôket tesi est 1,4-še. šajna a maji vilagba mindenki čak a penzre utaz. (tistelet a ki vetelnek)

Szerző:  Anikó83 [ szer. feb. 14, 2018 10:38 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: lambdaszonda

Sziasztok! Elmaradt a múlt héten hogy írjak...szóval a szakik szerint régi a motor és ezért jön a kartergáz...Azt mondták hogy hiába cserélnek tömítéseket,idővel kinyomja a kartergáz. Szóval vagy teljes motorfelújítást ajánlottak,vagy autócserét. Azt mondták hogy ebben az évjáratban még a Felicia motor van,ami régi. Az az érdekes,hogy előtte még ezt dicsérték,nem a volkswagen motoros típust... Múlt hét óta érdeklődök,kérdezgetek akit tudok,és ma azt az infót kaptam,hogy Feliciába nem is volt 1.4-es motoros... Valaki tud igazságot mondani? Jó,tudom hogy látatlanban nem lehet... Örülnék már egy normális,lelkiismeretes,nem kapkodó,a régebbi kocsikat nem leíró SZAKEMBERNEK!

Szerző:  szergej [ szomb. feb. 03, 2018 4:37 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: lambdaszonda

hubo44 írta:
szergej írta:
Érdeklődnek még mindig h milyen (hanyas) gyertya kulcs kell az 1.2 HTP Fabiahoz?


16mm



Köszönöm

:köszi:

Szerző:  Anikó83 [ szomb. feb. 03, 2018 3:45 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: lambdaszonda

:D

Szerző:  hubo44 [ szomb. feb. 03, 2018 2:01 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: lambdaszonda

Anikó83 írta:
Kedden este megírom. Ott maradok amíg a kocsi ott lesz,hogy lássam a dolgokat,és végre a végére járjunk/járjanak ennek.


eš fotozd a munkalatokat :)

Szerző:  Anikó83 [ szomb. feb. 03, 2018 1:43 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: lambdaszonda

Kedden este megírom. Ott maradok amíg a kocsi ott lesz,hogy lássam a dolgokat,és végre a végére járjunk/járjanak ennek.

Szerző:  hubo44 [ szomb. feb. 03, 2018 1:39 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: lambdaszonda

to Anikó83
Ird meg mi let a vege. Mit talalt a serelô.

Szerző:  Anikó83 [ szomb. feb. 03, 2018 12:13 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: lambdaszonda

Sziasztok! Köszönöm szépen az észrevételeket,kedden továbbítani fogom a szerelőknek hogy ezeket a lehetséges hibaokokat nézzék át. Egyébként nem gondolom hogy át akarnak verni,voltam már ott decemberben náluk égőcsere miatt és nem kértek semmit,úgy,hogy ők adták az izzót. Nem lehúzós csapat. Mondták tegnap hogy megrendelik a szondát de ha nem mutat gondot akkor nem cserélik ki,vissza tudják küldeni az Unixhoz.(itt van helyben). Egyébként az autó nem jelez semmilyen hibaüzenetet,ezek szerint ahogy olvasom,jelezné a szonda hívat.
Termosztát és fűtőradiátor volt cserélve tavaly februárban,így a fűtés tökéletes azóta.
Ha lekapcsolom a ventillátort(fűtés,klíma) akkor nem jön semmilyen szag. Ezért vagyok sokszor "kénytelen" télen fázni inkább vagy nyáron megfőni a kocsiban. Inkább,mint hogy szívjam a szagot...
Köszönöm szépen az infókat,próbálok utána járni. Ha végképp nem okés,akkor van 1 skodam eladó vagy cserélhető olyanra aminek nincs ilyen gondja! Ha vkit érdekel.... :)

Oldal: 3 / 26 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/