Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. dec. 14, 2018 7:32 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 152 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: sziasztok
HozzászólásElküldve: kedd feb. 05, 2013 5:41 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. aug. 03, 2009 8:01 am
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest
Istynet írta:
hali!!!
Nemreg kicsereltem a hutofolyadekot a fabiamban es amiota kicsreltem nehezen megy fel a hofokmero kozepre.
uresjaratban ha hagyom sokaig akkor felmegya hofok rendesen de milyest elindulok utkozben visszaesik szinte az elso vonalig vagy teljesen. mi lehet az ok? a temosztat?


Szia !!!
Nem biztos de lehetséges hogy a termosztátod nyitva maradt ez még a jobbik eset mert igy van valamennyi fütésed ! ha letakarod a hütöt menet közben akkor bemelegszik????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: sziasztok
HozzászólásElküldve: kedd feb. 05, 2013 4:28 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 05, 2012 5:24 am
Hozzászólások: 9
hali!!!
Nemreg kicsereltem a hutofolyadekot a fabiamban es amiota kicsreltem nehezen megy fel a hofokmero kozepre.
uresjaratban ha hagyom sokaig akkor felmegya hofok rendesen de milyest elindulok utkozben visszaesik szinte az elso vonalig vagy teljesen. mi lehet az ok? a temosztat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 03, 2013 1:08 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 15, 2007 10:12 am
Hozzászólások: 239
Tartózkodási hely: Veszprém 2001 1.4MPI AME
Nagyon szépen köszi.

goes írta:
Szia!

Unixnál vettem, de most megnéztem és BEHR már nincs. A Favorit és 97 előtti feliciák összes termója jó.


szpilu írta:
Szia,

Először is Boldog új évet! Tudom, hogy lassan 2 éve, de meg tudnád mondani, hogy hol vetted a BEHR betétet?

Köszi szépen.

Szia.


goes írta:
Ma napon egy kis műtét volt a kocsimon. Mostanában úgy éreztem, hogy nem melegszik elég gyorsan motorom. Már nem a gyári vacak termo volt benne, hanem a megbízhatóbban működő Lengyel darab.

Leengedtem a hengerfejből a hűtőfolyadékot. Csak annyit kell, hogy a kiegyenlítő tartály éppen kiürüljön. Ekkor már a termosztátházban nem lesz víz, ez a vízhőfokjeladó kiszedése után bekukucskálva látható.

Szóval leszereltem a termosztátot, a részletekbe most nem megyek bele, mert van egy jó leírás már hozzá. Felvittem a lakásba, de szemrevételezéssel tökéletesen zárt állapotot mutatott. Ezután kivettem a betétet tartó zégert és egy lábasban elkezdtem főzni a betétet. Egy digitális tapintó hőmérőt beletettem a vízbe és figyeltem a nyitást. Meg is lett a hiba, 77 fokos víznél már hajszálnyira volt, viszont ezt csak 88 foknál szabadott volna megtennie.

Ha jól tudom, ehhez Lengyel cucchoz nem igazán lehet betétet kapni és szerettem volna bele valami minőségi darabot beépíteni, ezért vettem egy Skoda Felicia 1.3-ba való Behr termosztátot. Két féle is van: 80°C-os és 90°C-os, nekem az utóbbira volt szükségem. Annyiban különbözik az eredetitől, hogy nagyobb a tányérja. Ezen segítettem egy köszörűvel, 46mm-es méretre kellett levenni a tányér méretét. Ezután már simán becuppant a helyére, zéger vissza, új o-ring, majd beszerelés.

Tökéletes lett, bár ma elég meleg volt, de lesz még hideg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 03, 2013 11:50 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szia!

Unixnál vettem, de most megnéztem és BEHR már nincs. A Favorit és 97 előtti feliciák összes termója jó.


szpilu írta:
Szia,

Először is Boldog új évet! Tudom, hogy lassan 2 éve, de meg tudnád mondani, hogy hol vetted a BEHR betétet?

Köszi szépen.

Szia.


goes írta:
Ma napon egy kis műtét volt a kocsimon. Mostanában úgy éreztem, hogy nem melegszik elég gyorsan motorom. Már nem a gyári vacak termo volt benne, hanem a megbízhatóbban működő Lengyel darab.

Leengedtem a hengerfejből a hűtőfolyadékot. Csak annyit kell, hogy a kiegyenlítő tartály éppen kiürüljön. Ekkor már a termosztátházban nem lesz víz, ez a vízhőfokjeladó kiszedése után bekukucskálva látható.

Szóval leszereltem a termosztátot, a részletekbe most nem megyek bele, mert van egy jó leírás már hozzá. Felvittem a lakásba, de szemrevételezéssel tökéletesen zárt állapotot mutatott. Ezután kivettem a betétet tartó zégert és egy lábasban elkezdtem főzni a betétet. Egy digitális tapintó hőmérőt beletettem a vízbe és figyeltem a nyitást. Meg is lett a hiba, 77 fokos víznél már hajszálnyira volt, viszont ezt csak 88 foknál szabadott volna megtennie.

Ha jól tudom, ehhez Lengyel cucchoz nem igazán lehet betétet kapni és szerettem volna bele valami minőségi darabot beépíteni, ezért vettem egy Skoda Felicia 1.3-ba való Behr termosztátot. Két féle is van: 80°C-os és 90°C-os, nekem az utóbbira volt szükségem. Annyiban különbözik az eredetitől, hogy nagyobb a tányérja. Ezen segítettem egy köszörűvel, 46mm-es méretre kellett levenni a tányér méretét. Ezután már simán becuppant a helyére, zéger vissza, új o-ring, majd beszerelés.

Tökéletes lett, bár ma elég meleg volt, de lesz még hideg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 03, 2013 8:47 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 15, 2007 10:12 am
Hozzászólások: 239
Tartózkodási hely: Veszprém 2001 1.4MPI AME
Szia,

Először is Boldog új évet! Tudom, hogy lassan 2 éve, de meg tudnád mondani, hogy hol vetted a BEHR betétet?

Köszi szépen.

Szia.


goes írta:
Ma napon egy kis műtét volt a kocsimon. Mostanában úgy éreztem, hogy nem melegszik elég gyorsan motorom. Már nem a gyári vacak termo volt benne, hanem a megbízhatóbban működő Lengyel darab.

Leengedtem a hengerfejből a hűtőfolyadékot. Csak annyit kell, hogy a kiegyenlítő tartály éppen kiürüljön. Ekkor már a termosztátházban nem lesz víz, ez a vízhőfokjeladó kiszedése után bekukucskálva látható.

Szóval leszereltem a termosztátot, a részletekbe most nem megyek bele, mert van egy jó leírás már hozzá. Felvittem a lakásba, de szemrevételezéssel tökéletesen zárt állapotot mutatott. Ezután kivettem a betétet tartó zégert és egy lábasban elkezdtem főzni a betétet. Egy digitális tapintó hőmérőt beletettem a vízbe és figyeltem a nyitást. Meg is lett a hiba, 77 fokos víznél már hajszálnyira volt, viszont ezt csak 88 foknál szabadott volna megtennie.

Ha jól tudom, ehhez Lengyel cucchoz nem igazán lehet betétet kapni és szerettem volna bele valami minőségi darabot beépíteni, ezért vettem egy Skoda Felicia 1.3-ba való Behr termosztátot. Két féle is van: 80°C-os és 90°C-os, nekem az utóbbira volt szükségem. Annyiban különbözik az eredetitől, hogy nagyobb a tányérja. Ezen segítettem egy köszörűvel, 46mm-es méretre kellett levenni a tányér méretét. Ezután már simán becuppant a helyére, zéger vissza, új o-ring, majd beszerelés.

Tökéletes lett, bár ma elég meleg volt, de lesz még hideg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 16, 2012 9:11 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 21, 2012 6:16 pm
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: 2001 1.4 AQW Eastbourne
eurocarparts forgalmazza es külsőleg ugy néz ki mint a lengyel szintén zégeres


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 16, 2012 7:23 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1290
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
csaba71 írta:
közben megnéztem nem jó a régi o" gyűrű rá, kicsitt nagyobb.

pedig a gyári tömítésnek szerintem jónak kellene lennie.
melyiket vetted a vaterás lengyelt vagy a vika féle vackot.
gyors leírás a vika-ról valamit elbasztak rajta mert a termo kialakítása nem az igazi valahol gubanc van benne mert folyton visszahűtötte a vizemet ami úgy nyilvánult meg hogy középállásból néha pár milit visszament és ezt játszotta folyamatosan kipróbáltam vatta új termosztát betéttel azzal is ugyanez volt végül rendeltem egy igazi lengyelt kuzbi árulja a vaterán és összehasonlítva is látszanak különbséget belső-külső kialakítása. mióta benne van a lengyel azóta középen áll mintha odafestették volna.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 15, 2012 6:16 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 21, 2012 6:16 pm
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: 2001 1.4 AQW Eastbourne
közben megnéztem nem jó a régi o" gyűrű rá, kicsitt nagyobb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 14, 2012 7:16 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 21, 2012 6:16 pm
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: 2001 1.4 AQW Eastbourne
sikerult szereznem egy thermosztatot olyan mint a lengyel de nincs tömítése vajon az eredeti tomítés jo hozzá? "o" gyűrű


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd okt. 16, 2012 12:53 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7457
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
csaba71 írta:
Sziasztok .
Érdeklődni szeretnék hogy Skoda Fabia mpi termosztát cserénél meg lehet oldani, hogy ne kerüljenek hibajelzések a hibatárolóba ? Ha nem kerülhető el, hogy lehet házilag megcsinálni és miket kell újra programozni? köszönöm.

szia
Mechanikus elem a termosztát nincs kapcsolatban a vezérlővel semmilyen formában. Nyugodtan cserélheted.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd okt. 16, 2012 12:45 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 21, 2012 6:16 pm
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: 2001 1.4 AQW Eastbourne
Sziasztok .
Érdeklődni szeretnék hogy Skoda Fabia mpi termosztát cserénél meg lehet oldani, hogy ne kerüljenek hibajelzések a hibatárolóba ? Ha nem kerülhető el, hogy lehet házilag megcsinálni és miket kell újra programozni? köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 27, 2012 9:37 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ezzel maximum magadban tudsz kárt tenni. Ilyet ne csinálj máskor, mert csúnya égési sérülés lehet a vége.

Goodman írta:
goes írta:
Idő kell neki.

Goodman írta:
Szia Goes,

Nem tudom, hogy van-e benne levegő, összeszerelést követöen elkezdtem feltölteni fagyállóval, majd mikor már majdnem kijött a jeladó helyén a víz akkor tettem vissza a jeladót. Így volt a leírásban amit találtam a neten, a szintjelző sem csipog már.
A légtelenítést miként oldjam meg??

várom válaszod. köszi

Szerk: Mentem vele 50kmet. most levettem a kiegy tartály teltejét, és picit mintha jött volna ki levegő.... remélem így majd szépen kijön belőle....
goes írta:
Levegő van a hűtőrendszerben még esetleg? A termónak nincs köze a fűtéshez ebben az esetben, mert a fűtőkör közvetlen csatlakozik a primer hűtőkörhöz.

Goodman írta:
Sziasztok,

Ma kicseréltem a termosztátot lengyelre.

Elsőkörben szuper, hideg hiteget, meleg meleget fuj...
majd leállítva az autot párperc után ujra inidítva. a hideg és meleg irányba is hideg levegö jön. mi a probléma? rossz az uj lengyel termó?

Egyébként a gyári termom elvolt repedve.

Várom válaszotokat. köszönöm

Szia,
így 2 hét után gondoltam meglesem a vizet. Persze miért is ne kb 70km megtétele után, gondoltam belenézek van e valami a vízben, így szépen lassan levettem a tartály sapiját, megállás után 5perccel forrón nagyon nagyon kitágult, a víz szabályosan bugyborékolt... de tiszta és a víz színt sem csökkent. Ezzel a mutatvánnyal ugye nem okoztam kárt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 27, 2012 9:18 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
goes írta:
Idő kell neki.

Goodman írta:
Szia Goes,

Nem tudom, hogy van-e benne levegő, összeszerelést követöen elkezdtem feltölteni fagyállóval, majd mikor már majdnem kijött a jeladó helyén a víz akkor tettem vissza a jeladót. Így volt a leírásban amit találtam a neten, a szintjelző sem csipog már.
A légtelenítést miként oldjam meg??

várom válaszod. köszi

Szerk: Mentem vele 50kmet. most levettem a kiegy tartály teltejét, és picit mintha jött volna ki levegő.... remélem így majd szépen kijön belőle....
goes írta:
Levegő van a hűtőrendszerben még esetleg? A termónak nincs köze a fűtéshez ebben az esetben, mert a fűtőkör közvetlen csatlakozik a primer hűtőkörhöz.

Goodman írta:
Sziasztok,

Ma kicseréltem a termosztátot lengyelre.

Elsőkörben szuper, hideg hiteget, meleg meleget fuj...
majd leállítva az autot párperc után ujra inidítva. a hideg és meleg irányba is hideg levegö jön. mi a probléma? rossz az uj lengyel termó?

Egyébként a gyári termom elvolt repedve.

Várom válaszotokat. köszönöm

Szia,
így 2 hét után gondoltam meglesem a vizet. Persze miért is ne kb 70km megtétele után, gondoltam belenézek van e valami a vízben, így szépen lassan levettem a tartály sapiját, megállás után 5perccel forrón nagyon nagyon kitágult, a víz szabályosan bugyborékolt... de tiszta és a víz színt sem csökkent. Ezzel a mutatvánnyal ugye nem okoztam kárt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2012 2:54 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Idő kell neki.

Goodman írta:
Szia Goes,

Nem tudom, hogy van-e benne levegő, összeszerelést követöen elkezdtem feltölteni fagyállóval, majd mikor már majdnem kijött a jeladó helyén a víz akkor tettem vissza a jeladót. Így volt a leírásban amit találtam a neten, a szintjelző sem csipog már.
A légtelenítést miként oldjam meg??

várom válaszod. köszi

Szerk: Mentem vele 50kmet. most levettem a kiegy tartály teltejét, és picit mintha jött volna ki levegő.... remélem így majd szépen kijön belőle....
goes írta:
Levegő van a hűtőrendszerben még esetleg? A termónak nincs köze a fűtéshez ebben az esetben, mert a fűtőkör közvetlen csatlakozik a primer hűtőkörhöz.

Goodman írta:
Sziasztok,

Ma kicseréltem a termosztátot lengyelre.

Elsőkörben szuper, hideg hiteget, meleg meleget fuj...
majd leállítva az autot párperc után ujra inidítva. a hideg és meleg irányba is hideg levegö jön. mi a probléma? rossz az uj lengyel termó?

Egyébként a gyári termom elvolt repedve.

Várom válaszotokat. köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2012 11:45 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Szia Goes,

Nem tudom, hogy van-e benne levegő, összeszerelést követöen elkezdtem feltölteni fagyállóval, majd mikor már majdnem kijött a jeladó helyén a víz akkor tettem vissza a jeladót. Így volt a leírásban amit találtam a neten, a szintjelző sem csipog már.
A légtelenítést miként oldjam meg??

várom válaszod. köszi

Szerk: Mentem vele 50kmet. most levettem a kiegy tartály teltejét, és picit mintha jött volna ki levegő.... remélem így majd szépen kijön belőle....
goes írta:
Levegő van a hűtőrendszerben még esetleg? A termónak nincs köze a fűtéshez ebben az esetben, mert a fűtőkör közvetlen csatlakozik a primer hűtőkörhöz.

Goodman írta:
Sziasztok,

Ma kicseréltem a termosztátot lengyelre.

Elsőkörben szuper, hideg hiteget, meleg meleget fuj...
majd leállítva az autot párperc után ujra inidítva. a hideg és meleg irányba is hideg levegö jön. mi a probléma? rossz az uj lengyel termó?

Egyébként a gyári termom elvolt repedve.

Várom válaszotokat. köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 152 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség