Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. okt. 19, 2018 11:55 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 152 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 09, 2014 1:23 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
Köszi csabaa,a 17549 azt még együtt tüntettük el szlovákiában,és most hogy szét szedte az autó szerelő lehet hogy valahol nem úgy tömít,anno be kentük a fojtó alatt pasztával,és el tűnt a hiba kód.Ha lesz időm akkor meg csinálom a fojtó takarítást,és a map szenzor tisztítását.
Csabaa írta:
Szia
Amikor leállítod nem áramlik a víz, ezért nem adja le a hűtőben a felesleget, egy időre megemelkedik a hőmérséklete. Az olajjal is ez a helyzet. Ez természetes dolog.

A hibakód: szívósor nyomás valószinűtlen érték. Ha nem koszos a map szenzor akkor
fals levegőt szív valahol. Lehet csak egy bizonyos fordulatszám felett amikor már
eléri azt a plusz levegő mennyiséget amit
"észrevesz" a vezérlő. Vagy a
hőtágulás miatt kezd falsot szívni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 09, 2014 8:39 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
Amikor leállítod nem áramlik a víz, ezért nem adja le a hűtőben a felesleget, egy időre megemelkedik a hőmérséklete. Az olajjal is ez a helyzet. Ez természetes dolog.

A hibakód: szívósor nyomás valószinűtlen érték. Ha nem koszos a map szenzor akkor
fals levegőt szív valahol. Lehet csak egy bizonyos fordulatszám felett amikor már
eléri azt a plusz levegő mennyiséget amit
"észrevesz" a vezérlő. Vagy a
hőtágulás miatt kezd falsot szívni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 09, 2014 7:38 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
Sziasztok,ismét jelentkezem.Kicseréltem a víz hőmérséklet jeladót és most úgy működik minden ahogy kell(vernet a márka).De viszont ennél is észre vettem hogy ha reggeli indítás után el indulok ,és le állitom 2km után,és vissza adom a gyújtást akkor vagy 3 milliméterrel magasabban van a mutató.Ez szerintetek normális vagy van rá valami magyarázat.Mikor hengerfej töm csere volt akkor a szerelő ki cserélt egy gyertyát mert nem ment az a henger és más fajtát tett bele mint a többi,esetleg meg bolondithatja a műszer falat?vagy ez hülyeség?A másik gondolatom hogy a fűtő ventilátor el van koszolódva,és nem tud rajta áramolni úgy a víz?Köszi előre is a válaszokat.Ja és van egy hiba kód bár nem hiszem hogy van e köze hozzá a 17549 load calculation Cross check:implasible value p1141 35-10 intermittent
sanya80 írta:
Sziasztok,ma reggel is meg néztem az indítástól a teljes be melegedésig hogyan viselkedik,de most ezzel a vika gombával ment rendesen,de ezzel csak 79-81 fok között ingadozott,veszek bele egy gombát és meg lássuk.Köszi az infókat.
Csabaa írta:
goes írta:
Nekem pont ugyanezt produkálta a gyári gomba. Cserével megoldódott.

Csabaa írta:
Szia
Ez nem gomba hiba. Az érzékelő jele közvetlen a motorvezérlőbe megy.
Mivel vaggal jó értéket láttál addig minden rendben. A két vezérlő beszélget egymással
(Motor és óraegység) , nehéz nyakon csípni hol a gond...

sziasztok
Akkor ez is olyan anomália ,mint a gyertyától villogó műszerfal. Vagy nem folyamatosan "beszélget" a motorvezérlő az órával, és ha éppen fals jel jön a gombától, akkor nem közöl adatot. A 60 foktól vigyázba álló mutató is erre utal..

Márka szerintem mindegy, ha nem kinai. Én se gyárit vettem, amikor cseréltem. Néha melegen nem akart elindulni, túldúsított a rossz gomba miatt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 23, 2014 4:10 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
Sziasztok,ma reggel is meg néztem az indítástól a teljes be melegedésig hogyan viselkedik,de most ezzel a vika gombával ment rendesen,de ezzel csak 79-81 fok között ingadozott,veszek bele egy gombát és meg lássuk.Köszi az infókat.
Csabaa írta:
goes írta:
Nekem pont ugyanezt produkálta a gyári gomba. Cserével megoldódott.

Csabaa írta:
Szia
Ez nem gomba hiba. Az érzékelő jele közvetlen a motorvezérlőbe megy.
Mivel vaggal jó értéket láttál addig minden rendben. A két vezérlő beszélget egymással
(Motor és óraegység) , nehéz nyakon csípni hol a gond...

sziasztok
Akkor ez is olyan anomália ,mint a gyertyától villogó műszerfal. Vagy nem folyamatosan "beszélget" a motorvezérlő az órával, és ha éppen fals jel jön a gombától, akkor nem közöl adatot. A 60 foktól vigyázba álló mutató is erre utal..

Márka szerintem mindegy, ha nem kinai. Én se gyárit vettem, amikor cseréltem. Néha melegen nem akart elindulni, túldúsított a rossz gomba miatt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 23, 2014 9:33 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
goes írta:
Nekem pont ugyanezt produkálta a gyári gomba. Cserével megoldódott.

Csabaa írta:
Szia
Ez nem gomba hiba. Az érzékelő jele közvetlen a motorvezérlőbe megy.
Mivel vaggal jó értéket láttál addig minden rendben. A két vezérlő beszélget egymással
(Motor és óraegység) , nehéz nyakon csípni hol a gond...

sziasztok
Akkor ez is olyan anomália ,mint a gyertyától villogó műszerfal. Vagy nem folyamatosan "beszélget" a motorvezérlő az órával, és ha éppen fals jel jön a gombától, akkor nem közöl adatot. A 60 foktól vigyázba álló mutató is erre utal..

Márka szerintem mindegy, ha nem kinai. Én se gyárit vettem, amikor cseréltem. Néha melegen nem akart elindulni, túldúsított a rossz gomba miatt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 22, 2014 9:56 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Nekem pont ugyanezt produkálta a gyári gomba. Cserével megoldódott.

Csabaa írta:
Szia
Ez nem gomba hiba. Az érzékelő jele közvetlen a motorvezérlőbe megy.
Mivel vaggal jó értéket láttál addig minden rendben. A két vezérlő beszélget egymással
(Motor és óraegység) , nehéz nyakon csípni hol a gond...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 22, 2014 7:34 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
Ez nem gomba hiba. Az érzékelő jele közvetlen a motorvezérlőbe megy.
Mivel vaggal jó értéket láttál addig minden rendben. A két vezérlő beszélget egymással
(Motor és óraegység) , nehéz nyakon csípni hol a gond...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 22, 2014 7:32 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
Ez nem gomba hiba. Az érzékelő jele közvetlen a motorvezérlőbe megy.
Mivel vaggal jó értéket láttál addig minden rendben. A két vezérlő beszélget egymással
(Motor és óraegység) , nehéz nyakon csípni hol a gond...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 22, 2014 6:26 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
Sziasztok,volna egy kis gondom a gyári hőmérséklet jel adó,nem akar meg mozdulni.Még 10 km után sem,de ha le állítom akkor be áll a helyére.Ma rá tettem a gépre,reggeli indítás előtt és úgy indítottam be.A hőfok vag szerint 73 om foknál meg állt de az autó mutatója még mindig nem mutatott semmit,ez út jött hogy le állítottam ,és vissza indítottam akkor már 85 fok volt és a mutató is középen állt.Volt itthol egy vika jeladó most azt tettem bele de az meg 10 fok-al kevesebbet mutat mint a gyári (hibás)most ezzel a jel adóval 79-80 fok között ingadozik.Kérdésem hogy ha veszek egy jel adót milyen márkát vegyek?és vegyek bele egy másik lengyel zégeres termót,már az is elmúlt 2,5 éves.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 26, 2014 6:21 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1285
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
Werfer írta:
Sziasztok!
Termosztát gondom van. 2001-es a fabiám, 12 évig bírta a gyári. Azóta kétszer kellett cserélni, az egyik kb 6, a második kb 3 hónapig bírta. Olvastam a lengyel zégeresről, nem is ezt kérdem, hanem azt, hogy normális-e, hogy 3-6 hónap után meghal a termosztát (letörik a füle..).
Mondják, ez az egyik gyengéje. Na, de ennyire?!
És hogy bírta a gyári 12 évig????!! Akkor gyárit kell szereznem? Vagy milyet válasszak??

igen a gyárinak ez a gyengéje. ráadásul lehet azóta szarabb műanyagból csinálják :)
ha 1.4mpi motoros akkor a lengyel a jó, nem "vika" szlovák vagy kínai vacak.
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepk ... 86880.html
nekem most tapossa a 3. évét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 26, 2014 3:53 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 03, 2013 11:54 am
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Autó: Skoda Fabia 1.4 16v Cl.
Sziasztok!
Termosztát gondom van. 2001-es a fabiám, 12 évig bírta a gyári. Azóta kétszer kellett cserélni, az egyik kb 6, a második kb 3 hónapig bírta. Olvastam a lengyel zégeresről, nem is ezt kérdem, hanem azt, hogy normális-e, hogy 3-6 hónap után meghal a termosztát (letörik a füle..).
Mondják, ez az egyik gyengéje. Na, de ennyire?!
És hogy bírta a gyári 12 évig????!! Akkor gyárit kell szereznem? Vagy milyet válasszak??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Csere de mennyiért
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 30, 2013 10:59 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1285
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
joededy írta:
Szevasztok
Valaki tudhatja a linkben szereplő "kuzbi13" telefonszámát?Jó lenne szóban egyezkedni pár alkatrészről.

ment privátban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Csere de mennyiért
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 30, 2013 9:22 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 19, 2010 8:57 am
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Helvécia 2001 1.4 MPI AZE
Szevasztok
Valaki tudhatja a linkben szereplő "kuzbi13" telefonszámát?Jó lenne szóban egyezkedni pár alkatrészről.
bundy87 írta:
hali
a szervíz nagyon jó áron dolgozik mitnemondjak aztak** eget.
kicsit visszaolvastam és aqw motorkódod van,
termeszből csak ilyet!!!
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepk ... 53393.html
cseréje pedig nincs több 10percnél egy sima fakezű ember is meg tudja csinálni.
http://users.atw.hu/mulder82/fabia/termosztat.html



rob_wolfy írta:
Hello Car-társak,

Ma megadta magát 11 év után a gyári Thermostat, és valahogy ezt úgy sikerült elkövetnie, hogy majdnem felforrot a víz.
Olvasva topicot, azt látom hogy a Lengyel a tuti a Vika meg selejt.
A kérdésem hogy hol mennyiért lehet ezt beszerezni és mondjuk mi az az ár-szint, amiért egy normális szerelő ezt nekem megcsinálja?

Márkaszervízben 52.000 bruttót mondtak :( Ezt azért soknak érzem, hiába vállalnak az elvégzett munkára és alkatrészre 2 év garanciát.

Köszi,
Rob


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: termosztát javitás
HozzászólásElküldve: vas. dec. 22, 2013 10:36 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 991
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
nysisti írta:
sziasztok!
a lengyel zégeressel kapcsolatban volt egy esetem.
miután a gyári a szokásos módon kétszer is eltört,lengyel
zégerest tettem bele,másfél évig okés,majd hűtővíz lassan melegedett.
termosztátházat levettem,zégergyűrű eltört.
zégergyűrűt kicseréltem.Nem lett sikeres a műtét,mert a víz a hideg idő beálltával lassan melegedett ismét.
vettem egy komplett termosztátot házzal együtt a vaterán,szétszedtem,szerintem annyi baja lehetett,hogy a betét mozgott a házban,hiába tartotta a gyűrű,így egyből átszivárgott a víz.most van benne a másik harmadik hete,de semmi baja :)
csak a lambdaszondának és a flexicsőnek :lol:
A Lengyel zégeres megoldás nem rossz,de aki ilyen termosztátot vesz az fogja be a kis cső végét és fújjon bele a vastagabbik felénél,mert én azt tapasztaltam eddig,hogy szinte mindegyiken könnyen át lehet fújni ami azt jelenti,hogy már alapban ló..szt tömit.De ezt könnyű orvosolni!!!:A zégergyűrű leszed, az eredeti tömités kipucol utána pedig a hozzávaló tömitőpasztával összerakva(1napig száradni hagyni!!!) csodákat lehet vele művelni ,és ha normális a benne levő termosztát is akkor jó lesz a dolog és tökéletesen fog melegedni ami nagyon fontos mind a motor mind az üzemanyag fogyasztásnál is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. dec. 15, 2013 7:25 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 02, 2010 7:15 am
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Gyál 1.4 AZF
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPI junior
sziasztok!
a lengyel zégeressel kapcsolatban volt egy esetem.
miután a gyári a szokásos módon kétszer is eltört,lengyel
zégerest tettem bele,másfél évig okés,majd hűtővíz lassan melegedett.
termosztátházat levettem,zégergyűrű eltört.
zégergyűrűt kicseréltem.Nem lett sikeres a műtét,mert a víz a hideg idő beálltával lassan melegedett ismét.
vettem egy komplett termosztátot házzal együtt a vaterán,szétszedtem,szerintem annyi baja lehetett,hogy a betét mozgott a házban,hiába tartotta a gyűrű,így egyből átszivárgott a víz.most van benne a másik harmadik hete,de semmi baja :)
csak a lambdaszondának és a flexicsőnek :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 152 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség