Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. aug. 25, 2019 7:18 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2074 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 139  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd jún. 04, 2019 7:27 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7688
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
feketete írta:
Csabaa írta:
feketete írta:
sziasztok!

A hátsó tárcsféknél hogyan lehet visszanyomni a munkahengert célszerszám nélkül?

Szia
Fogóval ,de közben csavarva.. nem lesz egyszerű..


köszi

Sajnos most nincs raktáron ,de otthon sem nehéz egy ilyet összehozni
https://www.google.com/amp/s/lincos.hu/ ... 06286.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 04, 2019 7:11 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 127
Autó: Fábia I 1,2
Csabaa írta:
feketete írta:
sziasztok!

A hátsó tárcsféknél hogyan lehet visszanyomni a munkahengert célszerszám nélkül?

Szia
Fogóval ,de közben csavarva.. nem lesz egyszerű..


köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 04, 2019 7:04 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7688
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
feketete írta:
sziasztok!

A hátsó tárcsféknél hogyan lehet visszanyomni a munkahengert célszerszám nélkül?

Szia
Fogóval ,de közben csavarva.. nem lesz egyszerű..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 04, 2019 5:21 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 127
Autó: Fábia I 1,2
sziasztok!

A hátsó tárcsféknél hogyan lehet visszanyomni a munkahengert célszerszám nélkül?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 31, 2019 10:38 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 129
hubo44 írta:
RWD írta:
Idézet:
meg nezetnem serelôvel est íd tlfonom nehez indentifikalni.

En vagyok a szerelo :D


akor sed serte eš ujbol rakd ôse. lehet talals valami hibat az ember nem 100% alandoan tanulunk.
kolegajid nezték?

Maganban tolom, nincs kollegam. Ránézek majd, és egyet értek hogy mindig tanulunk valamit. :int:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 30, 2019 8:52 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
RWD írta:
Idézet:
meg nezetnem serelôvel est íd tlfonom nehez indentifikalni.

En vagyok a szerelo :D


akor sed serte eš ujbol rakd ôse. lehet talals valami hibat az ember nem 100% alandoan tanulunk.
kolegajid nezték?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 30, 2019 7:50 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 129
Idézet:
meg nezetnem serelôvel est íd tlfonom nehez indentifikalni.

En vagyok a szerelo :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 29, 2019 6:21 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
feketete írta:
RWD írta:
Idézet:
nézd meg hogy a féknyereg merőleges-e a féktárcsára.
leszeded a féknyerget és a féknyeregtartó amin csuszik a féknyereg azt kell viszonyítani a tárcsához egy megkurtitott iskolai vonalzóval lehet megnézni. A tárcsához sugár irányba helyezd el a vonalzót.
megnézheted hogy milyen a hátsó kerék dőlése összehasonlítod a két oldalt.
ezt otthon is meg tudod nézni egy függőonnal ( madzag és suly a végén) a felni függőleges közepénél azsó és felső részén meg méred a felni és a függő távolságát , külömbségük a dőlés . A két oldalnak egyformának kell lennie.
elmondásod alapján vagy a tengelycsonk vagy a híd görbült meg , de ezekhez valamikor nagy ütés kellet.

Köszi a tippet. Elvileg nem érte sosem ilyen mértékű behatás, illetve nem is volt rá jellemző ez a felemás fékezési lenyomat. Azért merem mondani, mert miénk az autó új kora óta. Ránézek majd, köszönöm. :int:



Bocs a híd görbüléssel hülyeséget írtam , mert akkor együtt mozdul minden alkatrész .
A féknyeregtartó val is lehet gond , mert az is befolyásolja a síkot. érdemes megnézni a a féknyreg csuszó csavarját hogy nem e görge ( régi szerelési hiba)


meg nezetnem serelôvel est íd tlfonom nehez indentifikalni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 29, 2019 5:49 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 127
Autó: Fábia I 1,2
RWD írta:
Idézet:
nézd meg hogy a féknyereg merőleges-e a féktárcsára.
leszeded a féknyerget és a féknyeregtartó amin csuszik a féknyereg azt kell viszonyítani a tárcsához egy megkurtitott iskolai vonalzóval lehet megnézni. A tárcsához sugár irányba helyezd el a vonalzót.
megnézheted hogy milyen a hátsó kerék dőlése összehasonlítod a két oldalt.
ezt otthon is meg tudod nézni egy függőonnal ( madzag és suly a végén) a felni függőleges közepénél azsó és felső részén meg méred a felni és a függő távolságát , külömbségük a dőlés . A két oldalnak egyformának kell lennie.
elmondásod alapján vagy a tengelycsonk vagy a híd görbült meg , de ezekhez valamikor nagy ütés kellet.

Köszi a tippet. Elvileg nem érte sosem ilyen mértékű behatás, illetve nem is volt rá jellemző ez a felemás fékezési lenyomat. Azért merem mondani, mert miénk az autó új kora óta. Ránézek majd, köszönöm. :int:



Bocs a híd görbüléssel hülyeséget írtam , mert akkor együtt mozdul minden alkatrész .
A féknyeregtartó val is lehet gond , mert az is befolyásolja a síkot. érdemes megnézni a a féknyreg csuszó csavarját hogy nem e görge ( régi szerelési hiba)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 29, 2019 7:00 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 129
Idézet:
nézd meg hogy a féknyereg merőleges-e a féktárcsára.
leszeded a féknyerget és a féknyeregtartó amin csuszik a féknyereg azt kell viszonyítani a tárcsához egy megkurtitott iskolai vonalzóval lehet megnézni. A tárcsához sugár irányba helyezd el a vonalzót.
megnézheted hogy milyen a hátsó kerék dőlése összehasonlítod a két oldalt.
ezt otthon is meg tudod nézni egy függőonnal ( madzag és suly a végén) a felni függőleges közepénél azsó és felső részén meg méred a felni és a függő távolságát , külömbségük a dőlés . A két oldalnak egyformának kell lennie.
elmondásod alapján vagy a tengelycsonk vagy a híd görbült meg , de ezekhez valamikor nagy ütés kellet.

Köszi a tippet. Elvileg nem érte sosem ilyen mértékű behatás, illetve nem is volt rá jellemző ez a felemás fékezési lenyomat. Azért merem mondani, mert miénk az autó új kora óta. Ránézek majd, köszönöm. :int:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 28, 2019 9:08 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
feketete írta:
hubo44 írta:
to: Fekete.

van valaami hír arol a regel štart problemaš kočirol?


még nincs, ac cserére vár


ok, kôs.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 28, 2019 8:41 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 127
Autó: Fábia I 1,2
hubo44 írta:
to: Fekete.

van valaami hír arol a regel štart problemaš kočirol?


még nincs, ac cserére vár


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 28, 2019 8:04 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
to: Fekete.

van valaami hír arol a regel štart problemaš kočirol?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 28, 2019 5:57 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 127
Autó: Fábia I 1,2
hubo44 írta:
RWD írta:
hubo44 írta:
a betet nem fog hoza alakulni 1-2ezer km utan plane ha a tarča iš edenletlenul van meg kopva.
tanačoš volna a čere tarča+betet eš parba.

Zsír új a betét és a tárcsa is.


akor ot valami gond van. at nezetnem mašal iš. tôb sem tôbet lat + tapastalat.


nézd meg hogy a féknyereg merőleges-e a féktárcsára.
leszeded a féknyerget és a féknyeregtartó amin csuszik a féknyereg azt kell viszonyítani a tárcsához egy megkurtitott iskolai vonalzóval lehet megnézni. A tárcsához sugár irányba helyezd el a vonalzót.
megnézheted hogy milyen a hátsó kerék dőlése összehasonlítod a két oldalt.
ezt otthon is meg tudod nézni egy függőonnal ( madzag és suly a végén) a felni függőleges közepénél azsó és felső részén meg méred a felni és a függő távolságát , külömbségük a dőlés . A két oldalnak egyformának kell lennie.
elmondásod alapján vagy a tengelycsonk vagy a híd görbült meg , de ezekhez valamikor nagy ütés kellet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 28, 2019 11:32 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
RWD írta:
hubo44 írta:
a betet nem fog hoza alakulni 1-2ezer km utan plane ha a tarča iš edenletlenul van meg kopva.
tanačoš volna a čere tarča+betet eš parba.

Zsír új a betét és a tárcsa is.


akor ot valami gond van. at nezetnem mašal iš. tôb sem tôbet lat + tapastalat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2074 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 139  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség