Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. júl. 19, 2018 10:33 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 715 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 48  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 5:57 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 09, 2017 12:47 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda Fabia 1.9 PD TDi
Csabaa írta:
hubo44 írta:
Csabaa írta:
Mind Csaba irja ki kel veni a lemez bistošitekot ud a bistoš. (šok el išmert sakit be čapot a lemez bistošitek ninč tapastalatuk a fabiaval)
(!)nem sabad el felejteni hod a olaj húti a servo pumpat eš bene a elektronikat perse.


A kétféle szervo bekötése a 135. és 136. oldalon van:
https://mega.nz/#!Gp513IDL!RvIuzAXMjhAp ... HGoEjPFo-0

A műszerfal oldalában is van egy biztosíték (SB7) a szervo elektronikájának.


Na hali, most jutottam csak el oda, hogy kicsit jobban belenézzek, hát sajnos nem voltam mosolygós a látványtól :)
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A0FAFA4
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A0F9222

Egy merő olaj minden, vsz. ki kell cserélni az egész szivattyút, kérdésem az lenne, hogy nem mindegy hogy koyo vagy trw szivattyút veszek? illetve ha nem akkor hol tudom megnézni legegyszerűbben hogy miylen az enyém? Sajnos azóta összeszereltem és nincs kedvem mégegyszer szétszedni hogy megnézzem :S

Köszönöm az eddigi észrevételeket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: pén. nov. 10, 2017 12:23 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1111
hubo44 írta:
Merion írta:
Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem. Nem vagyok egy műszaki zseni, ezért elnézést kérek, ha túl egyszerűen fogalmazom meg a problémát. :)

Kb. 1 órával ezelőtt történt az eset, hazaérkezéskor padka mellé tettem be a kocsit és arra lettem figyelmes, hogy a kormány tekerésekor bár a kocsi azt csinálja amit szeretnék, viszont a kormányt nem tudtam ütközésig tekerni. Tehát ha akartam volna akár 20x is körbe tudtam volna tekerni a kormányt. (Hazafele úton semmit nem tapasztaltam, bármilyen kanyar volt a szokásos módon viselkedett az autó). Nem olvastam vissza ezért, ha már korábban meg lett válaszolva elnézést és köszönöm a segítséget.

Ha jol ertetem akor nem utkôzôt a vegen a kormaň eš ment volna tekerni akar 20-or iš? Ebe a eštbe ha tul tekerted volna akor musaj let volna el kezdeni vilabitani alandoan a airbagnak. Ha vilagit akor 1 lepešre še indulj ezel a kočival !!!


Köszönöm a választ. Persze nem indulok el vele, nagy felelőtlenség lenne. Nem figyeltem az airbag jelzést, de holnap beindítom és megnézem. Mi a különbség ha világít az airbag és ha nem?
Találkozott már korábban ilyen hibával?
Köszönöm a válaszát.

Elôsôr holnap nezd meg adig varjunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 09, 2017 10:15 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1111
Merion írta:
Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem. Nem vagyok egy műszaki zseni, ezért elnézést kérek, ha túl egyszerűen fogalmazom meg a problémát. :)

Kb. 1 órával ezelőtt történt az eset, hazaérkezéskor padka mellé tettem be a kocsit és arra lettem figyelmes, hogy a kormány tekerésekor bár a kocsi azt csinálja amit szeretnék, viszont a kormányt nem tudtam ütközésig tekerni. Tehát ha akartam volna akár 20x is körbe tudtam volna tekerni a kormányt. (Hazafele úton semmit nem tapasztaltam, bármilyen kanyar volt a szokásos módon viselkedett az autó). Nem olvastam vissza ezért, ha már korábban meg lett válaszolva elnézést és köszönöm a segítséget.

Ha jol ertetem akor nem utkôzôt a vegen a kormaň eš ment volna tekerni akar 20-or iš? Ebe a eštbe ha tul tekerted volna akor musaj let volna el kezdeni vilabitani alandoan a airbagnak. Ha vilagit akor 1 lepešre še indulj ezel a kočival !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 09, 2017 9:30 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. nov. 09, 2017 9:20 pm
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem. Nem vagyok egy műszaki zseni, ezért elnézést kérek, ha túl egyszerűen fogalmazom meg a problémát. :)

Kb. 1 órával ezelőtt történt az eset, hazaérkezéskor padka mellé tettem be a kocsit és arra lettem figyelmes, hogy a kormány tekerésekor bár a kocsi azt csinálja amit szeretnék, viszont a kormányt nem tudtam ütközésig tekerni. Tehát ha akartam volna akár 20x is körbe tudtam volna tekerni a kormányt. (Hazafele úton semmit nem tapasztaltam, bármilyen kanyar volt a szokásos módon viselkedett az autó). Nem olvastam vissza ezért, ha már korábban meg lett válaszolva elnézést és köszönöm a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: pén. okt. 27, 2017 8:43 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7318
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
Csabaa írta:
marchizor írta:
Sziasztok!
szerk.: a lemezbiztosítékokkal nincs gond, azt néztem még meg

Szia
A lemezbiztit mondtam volna kapásból. Egészen biztosan nincs rajta hajszálrepedés!?
A második képeden az látszik, hogy áll a szivattyú. A csatlakozójába is mérj bele, ha ott megvan a 12 volt, akkor szét kell szedni,
lehet, hogy beázott.

Mind Csaba irja ki kel veni a lemez bistošitekot ud a bistoš. (šok el išmert sakit be čapot a lemez bistošitek ninč tapastalatuk a fabiaval)
(!)nem sabad el felejteni hod a olaj húti a servo pumpat eš bene a elektronikat perse.


A kétféle szervo bekötése a 135. és 136. oldalon van:
https://mega.nz/#!Gp513IDL!RvIuzAXMjhAp ... HGoEjPFo-0

A műszerfal oldalában is van egy biztosíték (SB7) a szervo elektronikájának.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: pén. okt. 27, 2017 8:29 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1111
Csabaa írta:
marchizor írta:
Sziasztok!
szerk.: a lemezbiztosítékokkal nincs gond, azt néztem még meg

Szia
A lemezbiztit mondtam volna kapásból. Egészen biztosan nincs rajta hajszálrepedés!?
A második képeden az látszik, hogy áll a szivattyú. A csatlakozójába is mérj bele, ha ott megvan a 12 volt, akkor szét kell szedni,
lehet, hogy beázott.

Mind Csaba irja ki kel veni a lemez bistošitekot ud a bistoš. (šok el išmert sakit be čapot a lemez bistošitek ninč tapastalatuk a fabiaval)
(!)nem sabad el felejteni hod a olaj húti a servo pumpat eš bene a elektronikat perse.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: pén. okt. 27, 2017 8:10 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7318
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
marchizor írta:
Sziasztok!
szerk.: a lemezbiztosítékokkal nincs gond, azt néztem még meg

Szia
A lemezbiztit mondtam volna kapásból. Egészen biztosan nincs rajta hajszálrepedés!?
A második képeden az látszik, hogy áll a szivattyú. A csatlakozójába is mérj bele, ha ott megvan a 12 volt, akkor szét kell szedni,
lehet, hogy beázott.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 26, 2017 5:01 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 09, 2017 12:47 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda Fabia 1.9 PD TDi
hubo44 írta:
marchizor írta:
Sziasztok!
2000-es Skoda Fabia 1.9 PD TDi-t használok, sajnos az autókhoz annyira nem értek (még), az lenne a kérdésem, hogy mitől lehet az, hogy a szervó egyik pillanatról a másikra elkezdett csak "szakaszosan" működni, tehát ahogy húzom a kormányt, hol van, hol nincs, illetve fékezéseknél, kanyarokban nyilván jobban észrevehető a kihagyás. Tud valaki segíteni, hogy mit nézzek meg?
Majd olvasgatok vissza a kommentek közt is, köszönöm.

Ha kaňarba fekezešnel ki hadogat ast sokta okozni a alačoň olaj sint.


Üdv újra,
Sajnos mostanra teljesen elromlott a szervó, a jel is kigyulladt, egyáltalán nem működik. Kivettem az aksit meg mindent a szervóolaj tartály felől h hozzáférhessek, nem volt benne olaj szemre, újratöltöttem, reménykedve hogy az volt a baja, de nem lett jó.
Most ott tartok, hogy megnézettem a programmal, h mi a szitu, a következőket kaptam (nemtom ez segít-e a diagnózis felállításában):
https://gyazo.com/0f59f3587bdbc9bae8f9c833dcac6873
https://gyazo.com/714993cf15b551774f1324033f2c830c

Szombaton tervezem hogy leszerelem a balelsőt és ránézek a szivattyúra, bár elég satu vagyok a témában, de valahogy megoldom. Azt még sajna nem tudtam megállapítani, hogy koyo cagy twr rendszer-e.

Ha valaki tud valami hazsnos infóval szolgálni a fenti képek alapján, ne tartsa magában! :)

Sziasztok!

szerk.: a lemezbiztosítékokkal nincs gond, azt néztem még meg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: vas. okt. 22, 2017 11:07 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1111
Timi írta:
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni!
Skoda Fabia 1.4 classic mpi 2000-es évjárat.
A helyzet a következő lenne:
Kb fél éve olyan hiba jött elő, hogy a szervószivattyú zúg pittyeg, es amikor ezt produkálja vibrál a fényszóró és a műszerfal világítás is.
Viszont ki lett cserélve a szervószivattyú is és a kormányszögelfordulás érzékelő is.
De a hiba ugyanúgy megmaradt és az új szervószivattyú is szintén zúg.
A generátor jó, viszont az áramerősség az utastérben ingadozik, a motortérben viszont jó.
Tapasztalatom az ha a szervórendszert kiiktatom megszűnnek a hiba jelenségek is-->
Szervo nélkül kocsikáztam 30 km-t és nem vibrált be semmi.
A szerelőnek már lövése sincs mit lehetne csinálni vagy mi okozza a hibát.

Köszönöm! :)

A serelôd čak a kormaň senzort kôše le. (čak konektort a servo sivaťun) Akor múkôdni fog a servo keňser režimbe eš akor les e ingadozaš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: vas. okt. 22, 2017 9:59 am 
Offline

Csatlakozott: vas. okt. 22, 2017 8:42 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni!
Skoda Fabia 1.4 classic mpi 2000-es évjárat.
A helyzet a következő lenne:
Kb fél éve olyan hiba jött elő, hogy a szervószivattyú zúg pittyeg, es amikor ezt produkálja vibrál a fényszóró és a műszerfal világítás is.
Viszont ki lett cserélve a szervószivattyú is és a kormányszögelfordulás érzékelő is.
De a hiba ugyanúgy megmaradt és az új szervószivattyú is szintén zúg.
A generátor jó, viszont az áramerősség az utastérben ingadozik, a motortérben viszont jó.
Tapasztalatom az ha a szervórendszert kiiktatom megszűnnek a hiba jelenségek is-->
Szervo nélkül kocsikáztam 30 km-t és nem vibrált be semmi.
A szerelőnek már lövése sincs mit lehetne csinálni vagy mi okozza a hibát.

Köszönöm! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: szer. okt. 18, 2017 6:53 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1111
htlecso írta:
Sziasztok! Skoda Fabia 1.4 16V (2007) - kb 1 hete kezdődött: indítás után elment a szervó, lámpa világít. 10 perc állás után restart motor, szervó megy. 3 napig semmi gond majd megint szervó lámpa világít, de éjjel "kialudta magát" , most megint megy.

Kérdésem az lenne, mi a legvalószínűbb hiba?
Lehet e az akku a ludas? (az akku az önindítót gond nélkül viszi,pöccre indul, de min. 3 éves.)

Köszönöm segítségeteket.

Est dakran a akumulator sokta produkalni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: szer. okt. 18, 2017 6:30 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 11, 2015 9:32 am
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V (2007)
Sziasztok! Skoda Fabia 1.4 16V (2007) - kb 1 hete kezdődött: indítás után elment a szervó, lámpa világít. 10 perc állás után restart motor, szervó megy. 3 napig semmi gond majd megint szervó lámpa világít, de éjjel "kialudta magát" , most megint megy.

Kérdésem az lenne, mi a legvalószínűbb hiba?
Lehet e az akku a ludas? (az akku az önindítót gond nélkül viszi,pöccre indul, de min. 3 éves.)

Köszönöm segítségeteket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 09, 2017 12:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1111
marchizor írta:
Sziasztok!
2000-es Skoda Fabia 1.9 PD TDi-t használok, sajnos az autókhoz annyira nem értek (még), az lenne a kérdésem, hogy mitől lehet az, hogy a szervó egyik pillanatról a másikra elkezdett csak "szakaszosan" működni, tehát ahogy húzom a kormányt, hol van, hol nincs, illetve fékezéseknél, kanyarokban nyilván jobban észrevehető a kihagyás. Tud valaki segíteni, hogy mit nézzek meg?
Majd olvasgatok vissza a kommentek közt is, köszönöm.

Ha kaňarba fekezešnel ki hadogat ast sokta okozni a alačoň olaj sint.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 09, 2017 12:50 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 09, 2017 12:47 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda Fabia 1.9 PD TDi
Sziasztok!
2000-es Skoda Fabia 1.9 PD TDi-t használok, sajnos az autókhoz annyira nem értek (még), az lenne a kérdésem, hogy mitől lehet az, hogy a szervó egyik pillanatról a másikra elkezdett csak "szakaszosan" működni, tehát ahogy húzom a kormányt, hol van, hol nincs, illetve fékezéseknél, kanyarokban nyilván jobban észrevehető a kihagyás. Tud valaki segíteni, hogy mit nézzek meg?
Majd olvasgatok vissza a kommentek közt is, köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 21, 2017 1:52 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 21, 2017 1:07 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPI AQW
Gyuuka írta:
hubo44 írta:
Gyuuka írta:
Sziasztok!Valaki megtudnà mondani hol talàlom 2001-es 1.4 mpi fàbiàban hol van a kormàny szög jeladó?Köszönöm




Köszi a képet azonban nem igen értem ebből a rajzból hogy ez az utastérből vagy inkàbb a motortérből hozzàférhető.



Szia! A te autódban nem ez a kormányszög jeladó van, ami a rajzon. Ez a rajz a 2004 utáni fabiákra igaz csak. A régiekben, mint a tiédben is KOYO szervópumpa, és az ahhoz tartozó szögjeladó van, viszont azt érdemes tudni, mielőtt nekiesel, hogy azok szinte örök életűek! Mivel Hallgenerátoros teljesen zárt rendszerű. Szinte sosem hibásodnak meg. Az újabbaknál, (TRW szervó pumpa) volt eleinte necces csak a jeladó, mivel azok kapacitív nyitott jeladók voltak, elkoszosodtak, beáztak, minden bajuk volt. A 2004 előtti járgányokban sokkal inkább a pumpa szokott elromlani, mivel hajlamosak a beázásra. Olvass kódot, szerintem a szögjeladót nem dobja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 715 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 48  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség