Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. nov. 18, 2017 6:41 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 645 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 43  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 08, 2017 10:36 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
Gyuuka írta:
Sziasztok!Valaki megtudnà mondani hol talàlom 2001-es 1.4 mpi fàbiàban hol van a kormàny szög jeladó?Köszönöm


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 08, 2017 10:09 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 26, 2017 6:27 pm
Hozzászólások: 80
Autó: Skoda Fabia 1.4 mpi
Sziasztok!Valaki megtudnà mondani hol talàlom 2001-es 1.4 mpi fàbiàban hol van a kormàny szög jeladó?Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: kedd máj. 30, 2017 4:21 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
kérdés írta:
Üdvözlök mindekit!
Segítséget szeretnék kérni egy 2001 es Skoda Fabia 1.4 MPI autoról van szó. A műszerfalon időnként sárga kormány megjelenik és mellette egy felkiáltó jel. Szervó olaj kb két hete volt cserélve tehát a szint rendben van. Úgy érzem, hogy jól viselkedik a kormány időnkét a gyors müveletre nehezebbem reagál de nem zavaró. Kb 10-15 km megtéltele után kigyúl a lámpa de egy újraindítás után már nem ég csak szintén pár km után.. Mi lehet az oka? Köszönöm a válaszokat

Talan čak a kormaň senzor. Diagnostika šegitene.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: szervóhiba
HozzászólásElküldve: kedd máj. 30, 2017 2:43 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 30, 2017 2:32 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia
Üdvözlök mindekit!
Segítséget szeretnék kérni egy 2001 es Skoda Fabia 1.4 MPI autoról van szó. A műszerfalon időnként sárga kormány megjelenik és mellette egy felkiáltó jel. Szervó olaj kb két hete volt cserélve tehát a szint rendben van. Úgy érzem, hogy jól viselkedik a kormány időnkét a gyors müveletre nehezebbem reagál de nem zavaró. Kb 10-15 km megtéltele után kigyúl a lámpa de egy újraindítás után már nem ég csak szintén pár km után.. Mi lehet az oka? Köszönöm a válaszokat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 30, 2017 11:03 am 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 30, 2017 10:34 am
Hozzászólások: 1
Autó: skoda fabia 1.4 mpi
Sziasztok!Nekem is pontosan ez volt a problémám,mint Attila 11-nek.Az akkumulátorház alatt van,a szervotartály.Mindenképpen ellenőrizd az olajszintet,ha szükséges tölts utána.Na nekem ezzel még nem oldódott meg a probléma.Viszont az akksiház felső részében vannak lemezbiztosítékok,és balról a harmadikon,volt egy alig észrevehető hajszálrepedés pont középen.Na és annak a kis filléres vacaknak a cseréje oldotta meg a szervogondomat.Szerintem mielőtt szervizbe szaladgálnátok ezzel a hibával, ezt mindenképpen ellenőrizzétek!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 21, 2017 6:04 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 03, 2010 6:19 pm
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar 2002 1,4MpI AME
Szia!Nem a szögjeladó romlott el?Hasonlót produkál az is.
Attila 11 írta:
sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem hogy van 1.4 mpi fábiám és nem nagyon jo a szervoja olyan hangot ad ki az elektromos pumpája mintha szárazon kapdosna, olyankor vibrál az áramom is. elvittem hiba olvasora azt monta kevés az áram neki..... mikor kapcsol az elektromotor akkor le esik az áram 12.8>13 voltra ,ez igy ingadozik és ezt a brűmőgő hangot adja ki de általába nincs szervom .......előre is kőszi... :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 21, 2017 5:24 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 21, 2017 5:22 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 2
Sziasztok.
Skoda Fabia 2-ben hogyan kell ellenőrizni a szervó olaj szintet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 11, 2017 11:27 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 14, 2017 6:51 pm
Hozzászólások: 4
Autó: skoda fabia 1.4 mpi
sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem hogy van 1.4 mpi fábiám és nem nagyon jo a szervoja olyan hangot ad ki az elektromos pumpája mintha szárazon kapdosna, olyankor vibrál az áramom is. elvittem hiba olvasora azt monta kevés az áram neki..... mikor kapcsol az elektromotor akkor le esik az áram 12.8>13 voltra ,ez igy ingadozik és ezt a brűmőgő hangot adja ki de általába nincs szervom .......előre is kőszi... :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 06, 2017 4:47 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 03, 2017 5:19 pm
Hozzászólások: 5
Autó: skoda fabia 1.4 16v
Sziasztok!

A történet egyre jobban bonyolódik. A szerelő feltöltötte az aksit. A generátor ellenőrizve-jó, a feszszabályzó-jó. A biztosítékok átnézve-jó. A vezetékek ellenőrizve nincs szakadás,csatlakozók megtisztítva. jelenpillanatban működik minden. (Ugyahogy kb egy hete elhoztam)

Egy hiba van, amikor a gyújtást ráadom a motorra a töltésvisszajelző lámpa nem világít.
A szerelő állítása szerint az lehet a baj,hogy a biztosítékdoboz felett a műszerfalban valahol van egy "komfortvezérlő egység" ami áramot ad ki mindenhova, és előfordulhat hogy az hibásodott meg, mert gondol egyet és nem érzékeli a generátor töltését és elveszi az áramot mindenhonnan.

A kérdés az hogy lehet e valóban ez a hiba vagy még mi miatt nem villágíthat gyújtáskor a töltésvisszajelző lámpa??

Csabaa írta:
donathgyozo írta:
Sziasztok!

Na a történetem fokozódott egy picit. Ma délután elindultam a kocsival a szerelőhöz, kb 100m után megint elment a szervo és pluszba a rádió az irányjelző,az elektromos ablakemelő, a vészvillogó,a légzsák beadta az unalmast. ( a tompított fényszóró az működött.) Valami miatt nem kapott áramot egyik sem. illetve mire odaértem nagy nehezen a szerelőhöz a motor dadogni kezdett és a végén lebökött is nem is indult el addig míg ott voltam.

Viszont EPC hibalámpa nem gyulladt ki.
Lehet,hogy a generátor volt tényleg a ludas eddig és csak az a baj,hogy lehet hogy rosszul van rákötve és nem ismeri fel az elektromos vezérlő?
Vagy pedig talán az akkumulátor lett zárlatos?

Szia
Az így elfogyó feszültség töltés hiányra utal. Azt eddig sem értettem ,hogyan tudta másképpen bekötni a szerelőd..
Az elektromos rendszer vezérlőjétől kapja a gerjesztést, az aksira megy az előállított feszültség, és van egy visszacsatolt szál a motorvezérlőhöz, ez a generátor terhelés jele. (ez utóbbi alapján emeli meg az alapjáratot, ha megnő a terhelése).
A zárlatos aksival el sem indul, ha már jár a motor "szinte" felesleges az aksi, a generátor elég feszültséget termel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 05, 2017 7:44 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
donathgyozo írta:
Sziasztok!

Na a történetem fokozódott egy picit. Ma délután elindultam a kocsival a szerelőhöz, kb 100m után megint elment a szervo és pluszba a rádió az irányjelző,az elektromos ablakemelő, a vészvillogó,a légzsák beadta az unalmast. ( a tompított fényszóró az működött.) Valami miatt nem kapott áramot egyik sem. illetve mire odaértem nagy nehezen a szerelőhöz a motor dadogni kezdett és a végén lebökött is nem is indult el addig míg ott voltam.

Viszont EPC hibalámpa nem gyulladt ki.
Lehet,hogy a generátor volt tényleg a ludas eddig és csak az a baj,hogy lehet hogy rosszul van rákötve és nem ismeri fel az elektromos vezérlő?
Vagy pedig talán az akkumulátor lett zárlatos?

Szia
Az így elfogyó feszültség töltés hiányra utal. Azt eddig sem értettem ,hogyan tudta másképpen bekötni a szerelőd..
Az elektromos rendszer vezérlőjétől kapja a gerjesztést, az aksira megy az előállított feszültség, és van egy visszacsatolt szál a motorvezérlőhöz, ez a generátor terhelés jele. (ez utóbbi alapján emeli meg az alapjáratot, ha megnő a terhelése).
A zárlatos aksival el sem indul, ha már jár a motor "szinte" felesleges az aksi, a generátor elég feszültséget termel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 04, 2017 6:49 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 03, 2017 5:19 pm
Hozzászólások: 5
Autó: skoda fabia 1.4 16v
Sziasztok!

Na a történetem fokozódott egy picit. Ma délután elindultam a kocsival a szerelőhöz, kb 100m után megint elment a szervo és pluszba a rádió az irányjelző,az elektromos ablakemelő, a vészvillogó,a légzsák beadta az unalmast. ( a tompított fényszóró az működött.) Valami miatt nem kapott áramot egyik sem. illetve mire odaértem nagy nehezen a szerelőhöz a motor dadogni kezdett és a végén lebökött is nem is indult el addig míg ott voltam.

Viszont EPC hibalámpa nem gyulladt ki.
Lehet,hogy a generátor volt tényleg a ludas eddig és csak az a baj,hogy lehet hogy rosszul van rákötve és nem ismeri fel az elektromos vezérlő?
Vagy pedig talán az akkumulátor lett zárlatos?


Csabaa írta:
Sziasztok
Itt már feljebb van kötve néhány centivel kábelköteg.
Az zavar, hogy a cserélt generátorral is maradt a hiba.
Meg egy rossz generátornál az elektromos vezérlőbe kerül hibakód.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 03, 2017 7:05 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok
Itt már feljebb van kötve néhány centivel kábelköteg.
Az zavar, hogy a cserélt generátorral is maradt a hiba.
Meg egy rossz generátornál az elektromos vezérlőbe kerül hibakód.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 03, 2017 6:57 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 03, 2010 6:19 pm
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar 2002 1,4MpI AME
Sziasztok!
Nekem mikor szarakodott a szögjeladó csak egyszer állt meg a szervó pedig hónapokig rossz volt.A szerelő nekem is töltést mért egyből mert ha gyenge a töltés a nagyfogyasztót letiltja.De egyértelmű volt a szögjeladó mert füttyögött álló helyzetben is és ahogy füttyögött úgy vibrált minden lámpám.
Itt nincs már olyan probléma mint az Mpi-nél volt hogy szétrohad a kábelköteg a vízelvezető vályuban??
donathgyozo írta:
Ilyen probléma nincs, minden lámpa ég alapjáraton ahogy kell. A generátort mikor megnézte ott voltam és olyan volt,hogy hol volt töltés hol semmi, és az alapjárati fordulatszám is ingadozott egy kicsit.
Beszéltem most az autószerelővel és azt mondta,hogy volt hibaüzenet a szervora is viszont arra már nem emlékszik mi volt ezért holnap újra kiolvastatom vele. Viszont azt is bevallotta amikor visszatette a javított generátort megkutyulta az elektromos vezérélést, mert valami miatt nem ismerte fel a generátort.

Nem értek hozzá csak azt tudom mondani amit mondott. A srác egyébként ismerősöm, szóval nem hiszem,hogy átvágna. Viszont nem akarom elvinni addig szakszervízbe amíg nem tudom hogy mi a baj nagyjából ,mert simán átvágnak és ott hagyom a gatyámat is. (Volt erre már példa az előző kocsimnál.) Úgy,hogy köszönöm minden egyes gondolatodat, mert így egyre közelebb jutok a megoldáshoz. :)

Csabaa írta:
donathgyozo írta:
Hibaolvasás volt: Azt írta ki,hogy vezérlőegység kábel szakadás, a szervóra nem volt hibaüzenet. A szerelő azt mondta,hogy ezt a szakadást nem úgy kell értelmezni,hogy szakadás van,hanem valamilyen kontakt hiba lehet, illetve ezután nézte meg a generátort és nem volt töltés csak szakaszosan alapjáraton. Azt mondta,hogy a generátor biztosan nem jó, és őszintén megmondta hogy ezzel csak reméli,hogy a hiba megfog így oldodni.

Ha alapjáraton minden lámpát felkapcsolsz, nem villognak az izzó!?
Bár egy műszerrel lehet igazán jól megmérni ,hogy a töltés hogy is áll..
Az is lehet amikor a szervo beterhelt és a feszültség leesik azt nézte töltés hibának..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 03, 2017 6:47 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 03, 2017 5:19 pm
Hozzászólások: 5
Autó: skoda fabia 1.4 16v
Ilyen probléma nincs, minden lámpa ég alapjáraton ahogy kell. A generátort mikor megnézte ott voltam és olyan volt,hogy hol volt töltés hol semmi, és az alapjárati fordulatszám is ingadozott egy kicsit.
Beszéltem most az autószerelővel és azt mondta,hogy volt hibaüzenet a szervora is viszont arra már nem emlékszik mi volt ezért holnap újra kiolvastatom vele. Viszont azt is bevallotta amikor visszatette a javított generátort megkutyulta az elektromos vezérélést, mert valami miatt nem ismerte fel a generátort.

Nem értek hozzá csak azt tudom mondani amit mondott. A srác egyébként ismerősöm, szóval nem hiszem,hogy átvágna. Viszont nem akarom elvinni addig szakszervízbe amíg nem tudom hogy mi a baj nagyjából ,mert simán átvágnak és ott hagyom a gatyámat is. (Volt erre már példa az előző kocsimnál.) Úgy,hogy köszönöm minden egyes gondolatodat, mert így egyre közelebb jutok a megoldáshoz. :)

Csabaa írta:
donathgyozo írta:
Hibaolvasás volt: Azt írta ki,hogy vezérlőegység kábel szakadás, a szervóra nem volt hibaüzenet. A szerelő azt mondta,hogy ezt a szakadást nem úgy kell értelmezni,hogy szakadás van,hanem valamilyen kontakt hiba lehet, illetve ezután nézte meg a generátort és nem volt töltés csak szakaszosan alapjáraton. Azt mondta,hogy a generátor biztosan nem jó, és őszintén megmondta hogy ezzel csak reméli,hogy a hiba megfog így oldodni.

Ha alapjáraton minden lámpát felkapcsolsz, nem villognak az izzó!?
Bár egy műszerrel lehet igazán jól megmérni ,hogy a töltés hogy is áll..
Az is lehet amikor a szervo beterhelt és a feszültség leesik azt nézte töltés hibának..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szervóhiba
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 03, 2017 6:10 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
donathgyozo írta:
Hibaolvasás volt: Azt írta ki,hogy vezérlőegység kábel szakadás, a szervóra nem volt hibaüzenet. A szerelő azt mondta,hogy ezt a szakadást nem úgy kell értelmezni,hogy szakadás van,hanem valamilyen kontakt hiba lehet, illetve ezután nézte meg a generátort és nem volt töltés csak szakaszosan alapjáraton. Azt mondta,hogy a generátor biztosan nem jó, és őszintén megmondta hogy ezzel csak reméli,hogy a hiba megfog így oldodni.

Ha alapjáraton minden lámpát felkapcsolsz, nem villognak az izzó!?
Bár egy műszerrel lehet igazán jól megmérni ,hogy a töltés hogy is áll..
Az is lehet amikor a szervo beterhelt és a feszültség leesik azt nézte töltés hibának..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 645 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 43  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot], kzoo valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség