Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. feb. 18, 2019 8:27 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 738 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 50  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 9:26 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 18, 2010 5:40 pm
Hozzászólások: 437
Tartózkodási hely: Mos Eisley
Autó: 1.2 HTP 6V AWY (2003)
Tessék, emlegetett szamár megjelenik :roll: (csak viccelek), goes az egyik jó szakemberünk :wink: .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 9:21 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szia!

www.hildep.hu

Nem olcsó, cserébe ért a kocsihoz. Hívd fel, megoldja a problémáidat.

Anngie írta:
Szia!
Az is tervbe van véve, ugyanis úgy kuruttyol a szervom, mintha hasmenésre készülne, közben meg pulzál a kijelző világítás és a lámpa is. Mivel nőből vagyok ( és mint tudjuk a nőkkel úgy bánnak a szerelők mintha mind szőke lenne), bizalmam nem sok van a szerelőkben. :)
Mivel kicserélte a szelepet, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy lehet-e összefüggés a kettő között.Mindenesetre köszönöm a válaszod :)



Sebaj Fabias írta:
Szia!
Micsoda duma, pályára tervezték (talán földkörülire :D ) és ez lehet ok, hogy kisüsse a szemed a visszajelző, elképesztő. Általában itt a fórumon hibakódot kérnek, menj vissza, és kérjél kinyomtatva hibakódot. Aztán, ha azt ide beírod, biztos segíteni fognak. Talán az EGR szelep helyett, a kormányszög jeladót kellett volna kicserélni.

Anngie írta:
Sziasztok! Már harmadjára írom be a bánatom, de lehet hogy most se jó helyre :) Ezért elnézéseteket kérem.
1 hónapja vettem életem első saját autóját, egy 2000-es évjáratú, 1.4-es, benzines, 100 LE Skoda Fabia Elegance-t. Sárga motordiagnosztika lámpa világított. Szervízben azt mondták, hogy előfordul az ilyen, mert ezt az autót pályára tervezték és rátették a számítógépre, kiütötték a hibát és mondták, hogy nem nagy a gond. Másnapra megint kigyulladt a lámpa. Elvittem szerelőhöz, aki megtisztította a szelepet majd visszaadta hogy jó. Majd ismét kigyulladt a lámpa ekkor már kicserélte az EGR szelepet. 3 napja hoztam el a szerelőtől és 50 km-ig tökéletes volt, örültem, hogy nem látom azt a csúnya sárga lámpát. Most ismét elkezdett világítani. Kicsit mérges vagyok és elkeseredett, hogy milyen autót vettem. Szerintetek mi lehet a hiba? Jah a szervóvezérlésnél is van valami gubanc. Azt mondta a szerelő, hogy nem érzékeli, hogy milyen szögben van a kormány így azt gondolja a kis butus,hogy állandóan tekergetem a kormányt. Összefügghet a kettő dolog? Segítségeteket előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 9:08 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 04, 2012 8:12 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Budapest
Azért annyi időm nincs sajnos. Mostmár nekem is van Fabiam :) Sok jót hallottam róla, azért vettem meg. Ugyan nem mai csirke de azért jól megy. Viszont ezek az apróbb hibák kicsit visszataszítóak számomra. :(


Sebaj Fabias írta:
Ha ezt a fórumot kiolvasod, megkapod a mester oklevelet :D . Itt sokat lehet tanulni, van itt egy-két nagyon jó szakember (én nem tartozom közéjük). Én csak kötelességből vagyok itt, mivel fabiám van :lol: .
Anngie írta:
Akksi is negatív. Amikor megvettem az autót egy vadi új akksit vettem bele. Az olajszintre én is gondoltam, meg arra is hogy lassan leteszek egy OKJ autószerelői vizsgát is :D Feltéve ha van olyan :)


Sebaj Fabias írta:
Ha a kontrollámpák villognak, akkor lehet, hogy csak akku hibád van. Ami állhat, lemerült akkuból, rosszabb esetben akkumulátor megdögléstől (kapacitásvesztés). A szervó, elég nagy áramot kíván, működés közben. A kuruttyolás :D meg lehet attól, hogy az olajszint nem megfelelő.
Anngie írta:
Szia!
Az is tervbe van véve, ugyanis úgy kuruttyol a szervom, mintha hasmenésre készülne, közben meg pulzál a kijelző világítás és a lámpa is. Mivel nőből vagyok ( és mint tudjuk a nőkkel úgy bánnak a szerelők mintha mind szőke lenne), bizalmam nem sok van a szerelőkben. :)
Mivel kicserélte a szelepet, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy lehet-e összefüggés a kettő között.Mindenesetre köszönöm a válaszod :)



Sebaj Fabias írta:
Szia!
Micsoda duma, pályára tervezték (talán földkörülire :D ) és ez lehet ok, hogy kisüsse a szemed a visszajelző, elképesztő. Általában itt a fórumon hibakódot kérnek, menj vissza, és kérjél kinyomtatva hibakódot. Aztán, ha azt ide beírod, biztos segíteni fognak. Talán az EGR szelep helyett, a kormányszög jeladót kellett volna kicserélni.

Anngie írta:
Sziasztok! Már harmadjára írom be a bánatom, de lehet hogy most se jó helyre :) Ezért elnézéseteket kérem.
1 hónapja vettem életem első saját autóját, egy 2000-es évjáratú, 1.4-es, benzines, 100 LE Skoda Fabia Elegance-t. Sárga motordiagnosztika lámpa világított. Szervízben azt mondták, hogy előfordul az ilyen, mert ezt az autót pályára tervezték és rátették a számítógépre, kiütötték a hibát és mondták, hogy nem nagy a gond. Másnapra megint kigyulladt a lámpa. Elvittem szerelőhöz, aki megtisztította a szelepet majd visszaadta hogy jó. Majd ismét kigyulladt a lámpa ekkor már kicserélte az EGR szelepet. 3 napja hoztam el a szerelőtől és 50 km-ig tökéletes volt, örültem, hogy nem látom azt a csúnya sárga lámpát. Most ismét elkezdett világítani. Kicsit mérges vagyok és elkeseredett, hogy milyen autót vettem. Szerintetek mi lehet a hiba? Jah a szervóvezérlésnél is van valami gubanc. Azt mondta a szerelő, hogy nem érzékeli, hogy milyen szögben van a kormány így azt gondolja a kis butus,hogy állandóan tekergetem a kormányt. Összefügghet a kettő dolog? Segítségeteket előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 9:01 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 18, 2010 5:40 pm
Hozzászólások: 437
Tartózkodási hely: Mos Eisley
Autó: 1.2 HTP 6V AWY (2003)
Ha ezt a fórumot kiolvasod, megkapod a mester oklevelet :D . Itt sokat lehet tanulni, van itt egy-két nagyon jó szakember (én nem tartozom közéjük). Én csak kötelességből vagyok itt, mivel fabiám van :lol: .
Anngie írta:
Akksi is negatív. Amikor megvettem az autót egy vadi új akksit vettem bele. Az olajszintre én is gondoltam, meg arra is hogy lassan leteszek egy OKJ autószerelői vizsgát is :D Feltéve ha van olyan :)


Sebaj Fabias írta:
Ha a kontrollámpák villognak, akkor lehet, hogy csak akku hibád van. Ami állhat, lemerült akkuból, rosszabb esetben akkumulátor megdögléstől (kapacitásvesztés). A szervó, elég nagy áramot kíván, működés közben. A kuruttyolás :D meg lehet attól, hogy az olajszint nem megfelelő.
Anngie írta:
Szia!
Az is tervbe van véve, ugyanis úgy kuruttyol a szervom, mintha hasmenésre készülne, közben meg pulzál a kijelző világítás és a lámpa is. Mivel nőből vagyok ( és mint tudjuk a nőkkel úgy bánnak a szerelők mintha mind szőke lenne), bizalmam nem sok van a szerelőkben. :)
Mivel kicserélte a szelepet, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy lehet-e összefüggés a kettő között.Mindenesetre köszönöm a válaszod :)



Sebaj Fabias írta:
Szia!
Micsoda duma, pályára tervezték (talán földkörülire :D ) és ez lehet ok, hogy kisüsse a szemed a visszajelző, elképesztő. Általában itt a fórumon hibakódot kérnek, menj vissza, és kérjél kinyomtatva hibakódot. Aztán, ha azt ide beírod, biztos segíteni fognak. Talán az EGR szelep helyett, a kormányszög jeladót kellett volna kicserélni.

Anngie írta:
Sziasztok! Már harmadjára írom be a bánatom, de lehet hogy most se jó helyre :) Ezért elnézéseteket kérem.
1 hónapja vettem életem első saját autóját, egy 2000-es évjáratú, 1.4-es, benzines, 100 LE Skoda Fabia Elegance-t. Sárga motordiagnosztika lámpa világított. Szervízben azt mondták, hogy előfordul az ilyen, mert ezt az autót pályára tervezték és rátették a számítógépre, kiütötték a hibát és mondták, hogy nem nagy a gond. Másnapra megint kigyulladt a lámpa. Elvittem szerelőhöz, aki megtisztította a szelepet majd visszaadta hogy jó. Majd ismét kigyulladt a lámpa ekkor már kicserélte az EGR szelepet. 3 napja hoztam el a szerelőtől és 50 km-ig tökéletes volt, örültem, hogy nem látom azt a csúnya sárga lámpát. Most ismét elkezdett világítani. Kicsit mérges vagyok és elkeseredett, hogy milyen autót vettem. Szerintetek mi lehet a hiba? Jah a szervóvezérlésnél is van valami gubanc. Azt mondta a szerelő, hogy nem érzékeli, hogy milyen szögben van a kormány így azt gondolja a kis butus,hogy állandóan tekergetem a kormányt. Összefügghet a kettő dolog? Segítségeteket előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 8:19 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 04, 2012 8:12 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Budapest
Akksi is negatív. Amikor megvettem az autót egy vadi új akksit vettem bele. Az olajszintre én is gondoltam, meg arra is hogy lassan leteszek egy OKJ autószerelői vizsgát is :D Feltéve ha van olyan :)


Sebaj Fabias írta:
Ha a kontrollámpák villognak, akkor lehet, hogy csak akku hibád van. Ami állhat, lemerült akkuból, rosszabb esetben akkumulátor megdögléstől (kapacitásvesztés). A szervó, elég nagy áramot kíván, működés közben. A kuruttyolás :D meg lehet attól, hogy az olajszint nem megfelelő.
Anngie írta:
Szia!
Az is tervbe van véve, ugyanis úgy kuruttyol a szervom, mintha hasmenésre készülne, közben meg pulzál a kijelző világítás és a lámpa is. Mivel nőből vagyok ( és mint tudjuk a nőkkel úgy bánnak a szerelők mintha mind szőke lenne), bizalmam nem sok van a szerelőkben. :)
Mivel kicserélte a szelepet, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy lehet-e összefüggés a kettő között.Mindenesetre köszönöm a válaszod :)



Sebaj Fabias írta:
Szia!
Micsoda duma, pályára tervezték (talán földkörülire :D ) és ez lehet ok, hogy kisüsse a szemed a visszajelző, elképesztő. Általában itt a fórumon hibakódot kérnek, menj vissza, és kérjél kinyomtatva hibakódot. Aztán, ha azt ide beírod, biztos segíteni fognak. Talán az EGR szelep helyett, a kormányszög jeladót kellett volna kicserélni.

Anngie írta:
Sziasztok! Már harmadjára írom be a bánatom, de lehet hogy most se jó helyre :) Ezért elnézéseteket kérem.
1 hónapja vettem életem első saját autóját, egy 2000-es évjáratú, 1.4-es, benzines, 100 LE Skoda Fabia Elegance-t. Sárga motordiagnosztika lámpa világított. Szervízben azt mondták, hogy előfordul az ilyen, mert ezt az autót pályára tervezték és rátették a számítógépre, kiütötték a hibát és mondták, hogy nem nagy a gond. Másnapra megint kigyulladt a lámpa. Elvittem szerelőhöz, aki megtisztította a szelepet majd visszaadta hogy jó. Majd ismét kigyulladt a lámpa ekkor már kicserélte az EGR szelepet. 3 napja hoztam el a szerelőtől és 50 km-ig tökéletes volt, örültem, hogy nem látom azt a csúnya sárga lámpát. Most ismét elkezdett világítani. Kicsit mérges vagyok és elkeseredett, hogy milyen autót vettem. Szerintetek mi lehet a hiba? Jah a szervóvezérlésnél is van valami gubanc. Azt mondta a szerelő, hogy nem érzékeli, hogy milyen szögben van a kormány így azt gondolja a kis butus,hogy állandóan tekergetem a kormányt. Összefügghet a kettő dolog? Segítségeteket előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 8:17 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
Sebaj Fabias írta:
Ha a kontrollámpák villognak, akkor lehet, hogy csak akku hibád van. Ami állhat, lemerült akkuból, rosszabb esetben akkumulátor megdögléstől (kapacitásvesztés). A szervó, elég nagy áramot kíván, működés közben. A kuruttyolás :D meg lehet attól, hogy az olajszint nem megfelelő.
Anngie írta:
Szia!
Az is tervbe van véve, ugyanis úgy kuruttyol a szervom, mintha hasmenésre készülne, közben meg pulzál a kijelző világítás és a lámpa is. Mivel nőből vagyok ( és mint tudjuk a nőkkel úgy bánnak a szerelők mintha mind szőke lenne), bizalmam nem sok van a szerelőkben. :)
Mivel kicserélte a szelepet, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy lehet-e összefüggés a kettő között.Mindenesetre köszönöm a válaszod :)



Sebaj Fabias írta:
Szia!
Micsoda duma, pályára tervezték (talán földkörülire :D ) és ez lehet ok, hogy kisüsse a szemed a visszajelző, elképesztő. Általában itt a fórumon hibakódot kérnek, menj vissza, és kérjél kinyomtatva hibakódot. Aztán, ha azt ide beírod, biztos segíteni fognak. Talán az EGR szelep helyett, a kormányszög jeladót kellett volna kicserélni.

Anngie írta:
Sziasztok! Már harmadjára írom be a bánatom, de lehet hogy most se jó helyre :) Ezért elnézéseteket kérem.
1 hónapja vettem életem első saját autóját, egy 2000-es évjáratú, 1.4-es, benzines, 100 LE Skoda Fabia Elegance-t. Sárga motordiagnosztika lámpa világított. Szervízben azt mondták, hogy előfordul az ilyen, mert ezt az autót pályára tervezték és rátették a számítógépre, kiütötték a hibát és mondták, hogy nem nagy a gond. Másnapra megint kigyulladt a lámpa. Elvittem szerelőhöz, aki megtisztította a szelepet majd visszaadta hogy jó. Majd ismét kigyulladt a lámpa ekkor már kicserélte az EGR szelepet. 3 napja hoztam el a szerelőtől és 50 km-ig tökéletes volt, örültem, hogy nem látom azt a csúnya sárga lámpát. Most ismét elkezdett világítani. Kicsit mérges vagyok és elkeseredett, hogy milyen autót vettem. Szerintetek mi lehet a hiba? Jah a szervóvezérlésnél is van valami gubanc. Azt mondta a szerelő, hogy nem érzékeli, hogy milyen szögben van a kormány így azt gondolja a kis butus,hogy állandóan tekergetem a kormányt. Összefügghet a kettő dolog? Segítségeteket előre is köszönöm.
Nekem is szokott kuruttyolni a reggeli inditásnál mikor gázt adok.A fűtő radiátorból jön a hang.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 8:14 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 18, 2010 5:40 pm
Hozzászólások: 437
Tartózkodási hely: Mos Eisley
Autó: 1.2 HTP 6V AWY (2003)
Ha a kontrollámpák villognak, akkor lehet, hogy csak akku hibád van. Ami állhat, lemerült akkuból, rosszabb esetben akkumulátor megdögléstől (kapacitásvesztés). A szervó, elég nagy áramot kíván, működés közben. A kuruttyolás :D meg lehet attól, hogy az olajszint nem megfelelő.
Anngie írta:
Szia!
Az is tervbe van véve, ugyanis úgy kuruttyol a szervom, mintha hasmenésre készülne, közben meg pulzál a kijelző világítás és a lámpa is. Mivel nőből vagyok ( és mint tudjuk a nőkkel úgy bánnak a szerelők mintha mind szőke lenne), bizalmam nem sok van a szerelőkben. :)
Mivel kicserélte a szelepet, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy lehet-e összefüggés a kettő között.Mindenesetre köszönöm a válaszod :)



Sebaj Fabias írta:
Szia!
Micsoda duma, pályára tervezték (talán földkörülire :D ) és ez lehet ok, hogy kisüsse a szemed a visszajelző, elképesztő. Általában itt a fórumon hibakódot kérnek, menj vissza, és kérjél kinyomtatva hibakódot. Aztán, ha azt ide beírod, biztos segíteni fognak. Talán az EGR szelep helyett, a kormányszög jeladót kellett volna kicserélni.

Anngie írta:
Sziasztok! Már harmadjára írom be a bánatom, de lehet hogy most se jó helyre :) Ezért elnézéseteket kérem.
1 hónapja vettem életem első saját autóját, egy 2000-es évjáratú, 1.4-es, benzines, 100 LE Skoda Fabia Elegance-t. Sárga motordiagnosztika lámpa világított. Szervízben azt mondták, hogy előfordul az ilyen, mert ezt az autót pályára tervezték és rátették a számítógépre, kiütötték a hibát és mondták, hogy nem nagy a gond. Másnapra megint kigyulladt a lámpa. Elvittem szerelőhöz, aki megtisztította a szelepet majd visszaadta hogy jó. Majd ismét kigyulladt a lámpa ekkor már kicserélte az EGR szelepet. 3 napja hoztam el a szerelőtől és 50 km-ig tökéletes volt, örültem, hogy nem látom azt a csúnya sárga lámpát. Most ismét elkezdett világítani. Kicsit mérges vagyok és elkeseredett, hogy milyen autót vettem. Szerintetek mi lehet a hiba? Jah a szervóvezérlésnél is van valami gubanc. Azt mondta a szerelő, hogy nem érzékeli, hogy milyen szögben van a kormány így azt gondolja a kis butus,hogy állandóan tekergetem a kormányt. Összefügghet a kettő dolog? Segítségeteket előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 8:13 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
Alex írta:
még nincs, és azt sem tudom hová kell dugni
Egyszerü csak rendeld meg Szabykátol 4000ft itt a fórumon.Bal első ajtó melletti tároló rekesz mögött.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 8:09 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 24, 2011 9:05 pm
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Szlovákia-RS:chatback 2000. 1,4MPI 8v,50Kw.COMFORT.AME
még nincs, és azt sem tudom hová kell dugni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 8:07 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
Alex írta:
sziasztok, lenne egy hülye kérdésem, milyen progi kell a laptobba, hogy tudjak ,,beszélgetni ,, az autommal?
Szia kábeled már van?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 8:05 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 24, 2011 9:05 pm
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Szlovákia-RS:chatback 2000. 1,4MPI 8v,50Kw.COMFORT.AME
sziasztok, lenne egy hülye kérdésem, milyen progi kell a laptobba, hogy tudjak ,,beszélgetni ,, az autommal?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 8:00 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
Sebaj Fabias írta:
Szia!
Micsoda duma, pályára tervezték (talán földkörülire :D ) és ez lehet ok, hogy kisüsse a szemed a visszajelző, elképesztő. Általában itt a fórumon hibakódot kérnek, menj vissza, és kérjél kinyomtatva hibakódot. Aztán, ha azt ide beírod, biztos segíteni fognak. Talán az EGR szelep helyett, a kormányszög jeladót kellett volna kicserélni.

Anngie írta:
Sziasztok! Már harmadjára írom be a bánatom, de lehet hogy most se jó helyre :) Ezért elnézéseteket kérem.
1 hónapja vettem életem első saját autóját, egy 2000-es évjáratú, 1.4-es, benzines, 100 LE Skoda Fabia Elegance-t. Sárga motordiagnosztika lámpa világított. Szervízben azt mondták, hogy előfordul az ilyen, mert ezt az autót pályára tervezték és rátették a számítógépre, kiütötték a hibát és mondták, hogy nem nagy a gond. Másnapra megint kigyulladt a lámpa. Elvittem szerelőhöz, aki megtisztította a szelepet majd visszaadta hogy jó. Majd ismét kigyulladt a lámpa ekkor már kicserélte az EGR szelepet. 3 napja hoztam el a szerelőtől és 50 km-ig tökéletes volt, örültem, hogy nem látom azt a csúnya sárga lámpát. Most ismét elkezdett világítani. Kicsit mérges vagyok és elkeseredett, hogy milyen autót vettem. Szerintetek mi lehet a hiba? Jah a szervóvezérlésnél is van valami gubanc. Azt mondta a szerelő, hogy nem érzékeli, hogy milyen szögben van a kormány így azt gondolja a kis butus,hogy állandóan tekergetem a kormányt. Összefügghet a kettő dolog? Segítségeteket előre is köszönöm.
Ebben lehet nem mondott hülyeséget a szerelő mert az enyém (1.4 8v)és a fogyasztása 80-90-től kedvezőbb.De ha egy kicsit van huzalmad az autó szereléshez jobban jársz veszel egy kábelt, 4000-ért és magad látodd a hibát.Itt a fórumon Szabyka árul.Látom hogy lány vagy,akkor a neved Angéla?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 7:54 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 04, 2012 8:12 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!
Az is tervbe van véve, ugyanis úgy kuruttyol a szervom, mintha hasmenésre készülne, közben meg pulzál a kijelző világítás és a lámpa is. Mivel nőből vagyok ( és mint tudjuk a nőkkel úgy bánnak a szerelők mintha mind szőke lenne), bizalmam nem sok van a szerelőkben. :)
Mivel kicserélte a szelepet, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy lehet-e összefüggés a kettő között.Mindenesetre köszönöm a válaszod :)



Sebaj Fabias írta:
Szia!
Micsoda duma, pályára tervezték (talán földkörülire :D ) és ez lehet ok, hogy kisüsse a szemed a visszajelző, elképesztő. Általában itt a fórumon hibakódot kérnek, menj vissza, és kérjél kinyomtatva hibakódot. Aztán, ha azt ide beírod, biztos segíteni fognak. Talán az EGR szelep helyett, a kormányszög jeladót kellett volna kicserélni.

Anngie írta:
Sziasztok! Már harmadjára írom be a bánatom, de lehet hogy most se jó helyre :) Ezért elnézéseteket kérem.
1 hónapja vettem életem első saját autóját, egy 2000-es évjáratú, 1.4-es, benzines, 100 LE Skoda Fabia Elegance-t. Sárga motordiagnosztika lámpa világított. Szervízben azt mondták, hogy előfordul az ilyen, mert ezt az autót pályára tervezték és rátették a számítógépre, kiütötték a hibát és mondták, hogy nem nagy a gond. Másnapra megint kigyulladt a lámpa. Elvittem szerelőhöz, aki megtisztította a szelepet majd visszaadta hogy jó. Majd ismét kigyulladt a lámpa ekkor már kicserélte az EGR szelepet. 3 napja hoztam el a szerelőtől és 50 km-ig tökéletes volt, örültem, hogy nem látom azt a csúnya sárga lámpát. Most ismét elkezdett világítani. Kicsit mérges vagyok és elkeseredett, hogy milyen autót vettem. Szerintetek mi lehet a hiba? Jah a szervóvezérlésnél is van valami gubanc. Azt mondta a szerelő, hogy nem érzékeli, hogy milyen szögben van a kormány így azt gondolja a kis butus,hogy állandóan tekergetem a kormányt. Összefügghet a kettő dolog? Segítségeteket előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 7:47 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 18, 2010 5:40 pm
Hozzászólások: 437
Tartózkodási hely: Mos Eisley
Autó: 1.2 HTP 6V AWY (2003)
Szia!
Micsoda duma, pályára tervezték (talán földkörülire :D ) és ez lehet ok, hogy kisüsse a szemed a visszajelző, elképesztő. Általában itt a fórumon hibakódot kérnek, menj vissza, és kérjél kinyomtatva hibakódot. Aztán, ha azt ide beírod, biztos segíteni fognak. Talán az EGR szelep helyett, a kormányszög jeladót kellett volna kicserélni.

Anngie írta:
Sziasztok! Már harmadjára írom be a bánatom, de lehet hogy most se jó helyre :) Ezért elnézéseteket kérem.
1 hónapja vettem életem első saját autóját, egy 2000-es évjáratú, 1.4-es, benzines, 100 LE Skoda Fabia Elegance-t. Sárga motordiagnosztika lámpa világított. Szervízben azt mondták, hogy előfordul az ilyen, mert ezt az autót pályára tervezték és rátették a számítógépre, kiütötték a hibát és mondták, hogy nem nagy a gond. Másnapra megint kigyulladt a lámpa. Elvittem szerelőhöz, aki megtisztította a szelepet majd visszaadta hogy jó. Majd ismét kigyulladt a lámpa ekkor már kicserélte az EGR szelepet. 3 napja hoztam el a szerelőtől és 50 km-ig tökéletes volt, örültem, hogy nem látom azt a csúnya sárga lámpát. Most ismét elkezdett világítani. Kicsit mérges vagyok és elkeseredett, hogy milyen autót vettem. Szerintetek mi lehet a hiba? Jah a szervóvezérlésnél is van valami gubanc. Azt mondta a szerelő, hogy nem érzékeli, hogy milyen szögben van a kormány így azt gondolja a kis butus,hogy állandóan tekergetem a kormányt. Összefügghet a kettő dolog? Segítségeteket előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 05, 2012 7:19 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 04, 2012 8:12 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok! Már harmadjára írom be a bánatom, de lehet hogy most se jó helyre :) Ezért elnézéseteket kérem.
1 hónapja vettem életem első saját autóját, egy 2000-es évjáratú, 1.4-es, benzines, 100 LE Skoda Fabia Elegance-t. Sárga motordiagnosztika lámpa világított. Szervízben azt mondták, hogy előfordul az ilyen, mert ezt az autót pályára tervezték és rátették a számítógépre, kiütötték a hibát és mondták, hogy nem nagy a gond. Másnapra megint kigyulladt a lámpa. Elvittem szerelőhöz, aki megtisztította a szelepet majd visszaadta hogy jó. Majd ismét kigyulladt a lámpa ekkor már kicserélte az EGR szelepet. 3 napja hoztam el a szerelőtől és 50 km-ig tökéletes volt, örültem, hogy nem látom azt a csúnya sárga lámpát. Most ismét elkezdett világítani. Kicsit mérges vagyok és elkeseredett, hogy milyen autót vettem. Szerintetek mi lehet a hiba? Jah a szervóvezérlésnél is van valami gubanc. Azt mondta a szerelő, hogy nem érzékeli, hogy milyen szögben van a kormány így azt gondolja a kis butus,hogy állandóan tekergetem a kormányt. Összefügghet a kettő dolog? Segítségeteket előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 738 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 50  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség