Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. okt. 18, 2018 7:10 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 732 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 10:06 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 03, 2012 8:46 pm
Hozzászólások: 3
Alex írta:
tudna nekem segiteni valaki,hogy Borsod megye környékén van valami unixos bolt, ugy látom nálatok olcsobb mint itt


Nézd meg itt:
http://www.unixauto.hu/Autoalkatreszek.aspx

Úgy látom ezek az üzletek vannak arra felé:

Unix Miskolc
Cím: Miskolc, József Attila u. 74.
Telefon: +36-46/506857, +36-46/506856, +36-30/8160674, +36-30/8160655
E-mail: miskolc@unixauto.hu
H-P: 8 - 17 Szo: 8 - 13

Unix Eger Unix Eger
Cím: Eger, Kistályai u. 18
Telefon: +36-36/515702, +36-36/515703, +36-30/8160690, +36-30/2974089
E-mail: eger@unixauto.hu
H-P: 8 - 17 Szo: 8 - 13

Unix Nyiregyháza Unix Nyiregyháza
Cím: Nyíregyháza, Pazonyi u.15.
Telefon: +36-42/400872, +36-42/507770, +36-30/8160649, +36-42/507771
E-mail: nyiregyhaza@unixauto.hu
H-P: 8 - 17 Szo: 8 - 13


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 10:06 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7407
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
sanya80 írta:
Köszönöm Csaba a meg erősitést,magamtol nem mertem volna meg venni.

Azért vaggal nézd meg vásárlás előtt a szervo vezérlőjét is, ott is a jeladót.
(44-steering assist)
4-es csoport
004,1, működési,ídő
004,2, működés,száma
004,3, érzékelő fesz.,alacsony/OK/magas
004,4, akku fesz.,terminal 15-nél


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 10:00 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 24, 2011 9:05 pm
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Szlovákia-RS:chatback 2000. 1,4MPI 8v,50Kw.COMFORT.AME
tudna nekem segiteni valaki,hogy Borsod megye környékén van valami unixos bolt, ugy látom nálatok olcsobb mint itt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 9:57 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
skodafabia321 írta:
sanya80 írta:
Meg mondanátok hogy milyet érdemes venni melyik márkát,nem semmi még a régit is cserébe kell adni?Akkor nincs erre egy műhely aki olcsóbban fel ujitja.Vagy nem jön ki igy se olcsóbra.

Csak olyat vehetsz ami a tiédbe való koyo vagy trw. A régi azért kell leadni, mert cseredarabos felújítás. UNIX-nál azt mondták németországból szerzik be a felújítottat. Kapsz egy felújítottat (úgy néz ki mint egy új), cserébe le kell adni a rosszat, amit gondolm felújítanak és ismét megkapja valaki. Sok helyen érdeklődtem, náluk volt a legjobb ár. Újat sehol nem kapni, csak felújítottat. Ettől olcsóbban csak bontottat találtam volna. Felújított TRW jeladó 27600 ft-tól 58000 ft-ig volt.
Érdekes volt számomra ez a csere darab utoljára a trabanthoz volt csere bere.Az enyém TRW, igen ezek javarészt mind be..arnak ahogy ezeket már tárgyaltuk páran.Amugy üdv a csapatban!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 9:54 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
Csabaa írta:
sanya80 írta:
Na meg néztem egy két dolgot ami nem stimmelt a motor terhelés 006 csoport 3-as blokk a meg engedett 35% na ez 100% volt. Még a szervó kormánynál hiba is.00816 power steering sensor (G250) 30-10 open or short to B+intermittent.Meg egy másik.01598-Drive battery voltage 07-10 signal to low-intermittent.Ez terhelné ,akkor itt mi a hibás?

A szögjeladó, 816-os hibakód. Az alacsony akkufesz. lehet egy régebbi tárolt kód, amit egy nehézkes indítózáskor tárolt a vezérlő. A motor terhelését ne nézd az eléggé viszonylagos.

A radiusnál van eredeti igaz 42e..
Köszönöm Csaba a meg erősitést,magamtol nem mertem volna meg venni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 9:50 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7407
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
sanya80 írta:
Na meg néztem egy két dolgot ami nem stimmelt a motor terhelés 006 csoport 3-as blokk a meg engedett 35% na ez 100% volt. Még a szervó kormánynál hiba is.00816 power steering sensor (G250) 30-10 open or short to B+intermittent.Meg egy másik.01598-Drive battery voltage 07-10 signal to low-intermittent.Ez terhelné ,akkor itt mi a hibás?

A szögjeladó, 816-os hibakód. Az alacsony akkufesz. lehet egy régebbi tárolt kód, amit egy nehézkes indítózáskor tárolt a vezérlő. A motor terhelését ne nézd az eléggé viszonylagos.

A radiusnál van eredeti igaz 42e..
A TRW kétféle lehet vezetéskes és nélküli.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 9:49 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 03, 2012 8:46 pm
Hozzászólások: 3
sanya80 írta:
Meg mondanátok hogy milyet érdemes venni melyik márkát,nem semmi még a régit is cserébe kell adni?Akkor nincs erre egy műhely aki olcsóbban fel ujitja.Vagy nem jön ki igy se olcsóbra.

Csak olyat vehetsz ami a tiédbe való koyo vagy trw. A régi azért kell leadni, mert cseredarabos felújítás. UNIX-nál azt mondták németországból szerzik be a felújítottat. Kapsz egy felújítottat (úgy néz ki mint egy új), cserébe le kell adni a rosszat, amit gondolm felújítanak és ismét megkapja valaki. Sok helyen érdeklődtem, náluk volt a legjobb ár. Újat sehol nem kapni, csak felújítottat. Ettől olcsóbban csak bontottat találtam volna. Felújított TRW jeladó 27600 ft-tól 58000 ft-ig volt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 9:36 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
Alex írta:
sanya,az akksi nem valoszinü, mert en 3 nap töltöttem az akksit mielött rátettem, és ugyanaz, a generátor jo, 14,6 ot tölt. más lessz a bibi
Gondolom ez a feszültség téma csak jön ezzel a hibával, csak én se sokat értek ebböl a hiba értelmezésböl.A 14.6 az nem sok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 9:33 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 24, 2011 9:05 pm
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Szlovákia-RS:chatback 2000. 1,4MPI 8v,50Kw.COMFORT.AME
sanya,az akksi nem valoszinü, mert en 3 nap töltöttem az akksit mielött rátettem, és ugyanaz, a generátor jo, 14,6 ot tölt. más lessz a bibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 9:31 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
Sig írta:
Kösz a választ.
Szerintem ez nem "hiba" ...
De kérdés! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 9:29 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
Na meg néztem egy két dolgot ami nem stimmelt a motor terhelés 006 csoport 3-as blokk a meg engedett 35% na ez 100% volt. Még a szervó kormánynál hiba is.00816 power steering sensor (G250) 30-10 open or short to B+intermittent.Meg egy másik.01598-Drive battery voltage 07-10 signal to low-intermittent.Ez terhelné ,akkor itt mi a hibás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 9:26 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 24, 2011 9:05 pm
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Szlovákia-RS:chatback 2000. 1,4MPI 8v,50Kw.COMFORT.AME
minden esetre, feltöltöm fullra az olajat,aztan megnézem a csatikat. próba cseresznye, ha nem segit aztan szerviz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 9:22 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 03, 2009 8:33 pm
Hozzászólások: 38
Kösz a választ.
Szerintem ez nem "hiba" ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 9:15 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7407
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Alex írta:
megint én vagyok, lehet azt az izét kontaktsprayjal megpucolni? koszoldhat az?

Sajnos nem.
De csere elött hibakódot kell olvasni és megnézni a szervo vezérlő adatait.
Mindig érdemes bármilyen hibánál több kört futni, és csak ezután cserélni bármit is..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 03, 2012 9:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 24, 2011 9:05 pm
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Szlovákia-RS:chatback 2000. 1,4MPI 8v,50Kw.COMFORT.AME
megint én vagyok, lehet azt az izét kontaktsprayjal megpucolni? koszoldhat az?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 732 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség