Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. ápr. 26, 2018 8:58 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 227 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 17, 2012 2:09 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 16, 2012 6:57 pm
Hozzászólások: 8
Köszönöm a választ, ezzel nagyon sokat segítettél.
Sajnos csak trw-t sikerült szereznem az autóhoz.
Akkor fel kell hajtanom valahol egy koyot.

goes írta:
A két vezérlő egészen máshogy állapítja meg a szögelfordulást, az egyik kapacitív elven, a másik induktív (hall) elven. Mivel emiatt teljesen más a szögeldfordulás érzékelő, valamint az azt vezérlő tárcsa, ezért nem csereszabatos a két vezérlő, csak a megfelelő kormányművel együtt.

vili2105 írta:
goes írta:
Persze, ha a kormánymű is TRW-re lesz cserélve.

vili2105 írta:
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy koyo szervószivattyú helyett trw-t fel lehet-e szereltetni 1.9pdtdi fabiára?
Köszi


Szia!
Köszi a gyors választ. És miért csak így lehet?
Meg tudnád nekem mondani az okát?
Nagy segítség lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 17, 2012 8:38 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
A két vezérlő egészen máshogy állapítja meg a szögelfordulást, az egyik kapacitív elven, a másik induktív (hall) elven. Mivel emiatt teljesen más a szögeldfordulás érzékelő, valamint az azt vezérlő tárcsa, ezért nem csereszabatos a két vezérlő, csak a megfelelő kormányművel együtt.

vili2105 írta:
goes írta:
Persze, ha a kormánymű is TRW-re lesz cserélve.

vili2105 írta:
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy koyo szervószivattyú helyett trw-t fel lehet-e szereltetni 1.9pdtdi fabiára?
Köszi


Szia!
Köszi a gyors választ. És miért csak így lehet?
Meg tudnád nekem mondani az okát?
Nagy segítség lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. dec. 16, 2012 8:13 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 16, 2012 6:57 pm
Hozzászólások: 8
goes írta:
Persze, ha a kormánymű is TRW-re lesz cserélve.

vili2105 írta:
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy koyo szervószivattyú helyett trw-t fel lehet-e szereltetni 1.9pdtdi fabiára?
Köszi


Szia!
Köszi a gyors választ. És miért csak így lehet?
Meg tudnád nekem mondani az okát?
Nagy segítség lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. dec. 16, 2012 7:27 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Persze, ha a kormánymű is TRW-re lesz cserélve.

vili2105 írta:
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy koyo szervószivattyú helyett trw-t fel lehet-e szereltetni 1.9pdtdi fabiára?
Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. dec. 16, 2012 7:03 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 16, 2012 6:57 pm
Hozzászólások: 8
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy koyo szervószivattyú helyett trw-t fel lehet-e szereltetni 1.9pdtdi fabiára?
Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kormánymű
HozzászólásElküldve: vas. dec. 02, 2012 1:09 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 13, 2012 12:13 pm
Hozzászólások: 2
Sziasztok. TRW kormányművet keresek Fábiához 1.4 MPI 50kw AQW. Zoltán 06205858059


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 01, 2012 6:37 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 20, 2009 10:39 pm
Hozzászólások: 39
Valószínű, hogy a kormányjeladó adja be a derekát minden tisztítva, de ha működik a világítás a kormány forgatáskor halványodik, ha az ikon felvillan a kormány bekeményedik és kormánymozgatáskor a fényerő nem változik.

Köszönöm, segítséged. Még azt szeretném megkérdezni, hogy a szivattyút levegyem, vagy a helyén javítható? A kormányműtől jövő csatin láttam a szigetelés úgy látszik meg van repedve. Gondolom a jeladót is ki kell hozzá venni.Köszönöm előre is. Dedi

goes írta:
Azaz, amit ott látsz, az a szivattyú és az egyben minden. Benne van a vezérlő is, aminek része a teljesítményelektronika. Olajcsere nem segít, ugyanis nem megy tönkre soha. Még annyi, hogy tegyétek gépre mikor rossz és a szögjeladó adatait figyeljétek a mérőblokkban, hogy valós-e.

Dedi írta:
Szia! megtudnád mondani, hogy melyik az a teljesítmény elektronika? Csak nem az látható a ködlámpa mögött? Három csati látható ott, vagy ami a váz mellet két csatival. Egyébként ma kifogástalanul működött. Vagy esetleg szervó olajcsere segítene? Egyébként hangot nem hallani amikor működik. Köszönöm: Dedi
goes írta:
A p1570 lényegtelen, egyszer nem jól olvasta ki a kulcsból az immo a kódot.

A 01309 viszont aggasztó, mert nem a szögjeladóval van gond. Nagyon valószínű, hogy beázott a szervópumpa. Ez tipikus Koyo hiba. Valószínüleg még egy hozzáértő által menthető, mert azt mondod, hogy csak párás hideg időben nem működik és ez kontakthibára utalhat. Ha még sokáig használod így, akkor biztosan szétég a panel és nem lehet átforrasztani. Általában a telejsítményelektronika környékén van a gond.

Dedi írta:
Szia! Amit kiolvastak: P1570/17978 és 01309/049 - hiba ugyanaz +5 C-fok és nincs szervó, ha magasabb tökéletesen működik!
Nem értem mi okozhatja / esetleg kontakt hiba?/
djboris írta:
Szia,
Mi volt a hibakód/mik voltak a hibakódok?

Dedi írta:
Sziasztok!
Már két napja szórakozik velem a szervó! Ha a levegő párás, vagy esik az eső, ill + 5 C- fok alá esik a hőmérséklet, akkor az ikon világít és bekeményedik a szervó. Tegnap bevittem a szervizbe, de igazából nem tudtak rá választ adni a kódkiolvasás megtörtént és a törlés után jó lett. Hazáig. Ma egész Budapestig 200 km kenyérszervó! 6-7 órát mélygarázsban parkoltam 13 C- fok volt. Indítottam és tökéletes volt. Nagyon örültem, hogy hazáig tökéletes lesz, de csalódtam Siófok környékén ismét megjelent az ikon és bekeményedett a kormány a hőmérséklet + 5 fok alá esett. Holnap ismét visszaviszem a szervizbe hogy javítsák meg, hogy ne csak a kódokat töröljék ki. /Szerintük jó munkát végezetek./ Akku új. A csatik tisztítva lettek kontakt spraival. Én jeladóra tippelek, de nincs kizárva a szervó szivattyú hiba sem. Kérek bennetek, ha volt hasonló esetetek segítsetek.
Autó: Skoda Fábia MPI 1,4
Szivattyú: KOYÓ és a jeladóját egy csavar fogja csak.
Köszönettel: Dedi
:roll: :roll: :roll: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 01, 2012 6:05 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Azaz, amit ott látsz, az a szivattyú és az egyben minden. Benne van a vezérlő is, aminek része a teljesítményelektronika. Olajcsere nem segít, ugyanis nem megy tönkre soha. Még annyi, hogy tegyétek gépre mikor rossz és a szögjeladó adatait figyeljétek a mérőblokkban, hogy valós-e.

Dedi írta:
Szia! megtudnád mondani, hogy melyik az a teljesítmény elektronika? Csak nem az látható a ködlámpa mögött? Három csati látható ott, vagy ami a váz mellet két csatival. Egyébként ma kifogástalanul működött. Vagy esetleg szervó olajcsere segítene? Egyébként hangot nem hallani amikor működik. Köszönöm: Dedi
goes írta:
A p1570 lényegtelen, egyszer nem jól olvasta ki a kulcsból az immo a kódot.

A 01309 viszont aggasztó, mert nem a szögjeladóval van gond. Nagyon valószínű, hogy beázott a szervópumpa. Ez tipikus Koyo hiba. Valószínüleg még egy hozzáértő által menthető, mert azt mondod, hogy csak párás hideg időben nem működik és ez kontakthibára utalhat. Ha még sokáig használod így, akkor biztosan szétég a panel és nem lehet átforrasztani. Általában a telejsítményelektronika környékén van a gond.

Dedi írta:
Szia! Amit kiolvastak: P1570/17978 és 01309/049 - hiba ugyanaz +5 C-fok és nincs szervó, ha magasabb tökéletesen működik!
Nem értem mi okozhatja / esetleg kontakt hiba?/
djboris írta:
Szia,
Mi volt a hibakód/mik voltak a hibakódok?

Dedi írta:
Sziasztok!
Már két napja szórakozik velem a szervó! Ha a levegő párás, vagy esik az eső, ill + 5 C- fok alá esik a hőmérséklet, akkor az ikon világít és bekeményedik a szervó. Tegnap bevittem a szervizbe, de igazából nem tudtak rá választ adni a kódkiolvasás megtörtént és a törlés után jó lett. Hazáig. Ma egész Budapestig 200 km kenyérszervó! 6-7 órát mélygarázsban parkoltam 13 C- fok volt. Indítottam és tökéletes volt. Nagyon örültem, hogy hazáig tökéletes lesz, de csalódtam Siófok környékén ismét megjelent az ikon és bekeményedett a kormány a hőmérséklet + 5 fok alá esett. Holnap ismét visszaviszem a szervizbe hogy javítsák meg, hogy ne csak a kódokat töröljék ki. /Szerintük jó munkát végezetek./ Akku új. A csatik tisztítva lettek kontakt spraival. Én jeladóra tippelek, de nincs kizárva a szervó szivattyú hiba sem. Kérek bennetek, ha volt hasonló esetetek segítsetek.
Autó: Skoda Fábia MPI 1,4
Szivattyú: KOYÓ és a jeladóját egy csavar fogja csak.
Köszönettel: Dedi
:roll: :roll: :roll: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 01, 2012 5:21 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 20, 2009 10:39 pm
Hozzászólások: 39
Szia! megtudnád mondani, hogy melyik az a teljesítmény elektronika? Csak nem az látható a ködlámpa mögött? Három csati látható ott, vagy ami a váz mellet két csatival. Egyébként ma kifogástalanul működött. Vagy esetleg szervó olajcsere segítene? Egyébként hangot nem hallani amikor működik. Köszönöm: Dedi
goes írta:
A p1570 lényegtelen, egyszer nem jól olvasta ki a kulcsból az immo a kódot.

A 01309 viszont aggasztó, mert nem a szögjeladóval van gond. Nagyon valószínű, hogy beázott a szervópumpa. Ez tipikus Koyo hiba. Valószínüleg még egy hozzáértő által menthető, mert azt mondod, hogy csak párás hideg időben nem működik és ez kontakthibára utalhat. Ha még sokáig használod így, akkor biztosan szétég a panel és nem lehet átforrasztani. Általában a telejsítményelektronika környékén van a gond.

Dedi írta:
Szia! Amit kiolvastak: P1570/17978 és 01309/049 - hiba ugyanaz +5 C-fok és nincs szervó, ha magasabb tökéletesen működik!
Nem értem mi okozhatja / esetleg kontakt hiba?/
djboris írta:
Szia,
Mi volt a hibakód/mik voltak a hibakódok?

Dedi írta:
Sziasztok!
Már két napja szórakozik velem a szervó! Ha a levegő párás, vagy esik az eső, ill + 5 C- fok alá esik a hőmérséklet, akkor az ikon világít és bekeményedik a szervó. Tegnap bevittem a szervizbe, de igazából nem tudtak rá választ adni a kódkiolvasás megtörtént és a törlés után jó lett. Hazáig. Ma egész Budapestig 200 km kenyérszervó! 6-7 órát mélygarázsban parkoltam 13 C- fok volt. Indítottam és tökéletes volt. Nagyon örültem, hogy hazáig tökéletes lesz, de csalódtam Siófok környékén ismét megjelent az ikon és bekeményedett a kormány a hőmérséklet + 5 fok alá esett. Holnap ismét visszaviszem a szervizbe hogy javítsák meg, hogy ne csak a kódokat töröljék ki. /Szerintük jó munkát végezetek./ Akku új. A csatik tisztítva lettek kontakt spraival. Én jeladóra tippelek, de nincs kizárva a szervó szivattyú hiba sem. Kérek bennetek, ha volt hasonló esetetek segítsetek.
Autó: Skoda Fábia MPI 1,4
Szivattyú: KOYÓ és a jeladóját egy csavar fogja csak.
Köszönettel: Dedi
:roll: :roll: :roll: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 01, 2012 2:21 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
A p1570 lényegtelen, egyszer nem jól olvasta ki a kulcsból az immo a kódot.

A 01309 viszont aggasztó, mert nem a szögjeladóval van gond. Nagyon valószínű, hogy beázott a szervópumpa. Ez tipikus Koyo hiba. Valószínüleg még egy hozzáértő által menthető, mert azt mondod, hogy csak párás hideg időben nem működik és ez kontakthibára utalhat. Ha még sokáig használod így, akkor biztosan szétég a panel és nem lehet átforrasztani. Általában a telejsítményelektronika környékén van a gond.

Dedi írta:
Szia! Amit kiolvastak: P1570/17978 és 01309/049 - hiba ugyanaz +5 C-fok és nincs szervó, ha magasabb tökéletesen működik!
Nem értem mi okozhatja / esetleg kontakt hiba?/
djboris írta:
Szia,
Mi volt a hibakód/mik voltak a hibakódok?

Dedi írta:
Sziasztok!
Már két napja szórakozik velem a szervó! Ha a levegő párás, vagy esik az eső, ill + 5 C- fok alá esik a hőmérséklet, akkor az ikon világít és bekeményedik a szervó. Tegnap bevittem a szervizbe, de igazából nem tudtak rá választ adni a kódkiolvasás megtörtént és a törlés után jó lett. Hazáig. Ma egész Budapestig 200 km kenyérszervó! 6-7 órát mélygarázsban parkoltam 13 C- fok volt. Indítottam és tökéletes volt. Nagyon örültem, hogy hazáig tökéletes lesz, de csalódtam Siófok környékén ismét megjelent az ikon és bekeményedett a kormány a hőmérséklet + 5 fok alá esett. Holnap ismét visszaviszem a szervizbe hogy javítsák meg, hogy ne csak a kódokat töröljék ki. /Szerintük jó munkát végezetek./ Akku új. A csatik tisztítva lettek kontakt spraival. Én jeladóra tippelek, de nincs kizárva a szervó szivattyú hiba sem. Kérek bennetek, ha volt hasonló esetetek segítsetek.
Autó: Skoda Fábia MPI 1,4
Szivattyú: KOYÓ és a jeladóját egy csavar fogja csak.
Köszönettel: Dedi
:roll: :roll: :roll: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 01, 2012 1:07 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 20, 2009 10:39 pm
Hozzászólások: 39
Szia! Amit kiolvastak: P1570/17978 és 01309/049 - hiba ugyanaz +5 C-fok és nincs szervó, ha magasabb tökéletesen működik!
Nem értem mi okozhatja / esetleg kontakt hiba?/
djboris írta:
Szia,
Mi volt a hibakód/mik voltak a hibakódok?

Dedi írta:
Sziasztok!
Már két napja szórakozik velem a szervó! Ha a levegő párás, vagy esik az eső, ill + 5 C- fok alá esik a hőmérséklet, akkor az ikon világít és bekeményedik a szervó. Tegnap bevittem a szervizbe, de igazából nem tudtak rá választ adni a kódkiolvasás megtörtént és a törlés után jó lett. Hazáig. Ma egész Budapestig 200 km kenyérszervó! 6-7 órát mélygarázsban parkoltam 13 C- fok volt. Indítottam és tökéletes volt. Nagyon örültem, hogy hazáig tökéletes lesz, de csalódtam Siófok környékén ismét megjelent az ikon és bekeményedett a kormány a hőmérséklet + 5 fok alá esett. Holnap ismét visszaviszem a szervizbe hogy javítsák meg, hogy ne csak a kódokat töröljék ki. /Szerintük jó munkát végezetek./ Akku új. A csatik tisztítva lettek kontakt spraival. Én jeladóra tippelek, de nincs kizárva a szervó szivattyú hiba sem. Kérek bennetek, ha volt hasonló esetetek segítsetek.
Autó: Skoda Fábia MPI 1,4
Szivattyú: KOYÓ és a jeladóját egy csavar fogja csak.
Köszönettel: Dedi
:roll: :roll: :roll: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 31, 2012 7:19 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Szia,
Mi volt a hibakód/mik voltak a hibakódok?

Dedi írta:
Sziasztok!
Már két napja szórakozik velem a szervó! Ha a levegő párás, vagy esik az eső, ill + 5 C- fok alá esik a hőmérséklet, akkor az ikon világít és bekeményedik a szervó. Tegnap bevittem a szervizbe, de igazából nem tudtak rá választ adni a kódkiolvasás megtörtént és a törlés után jó lett. Hazáig. Ma egész Budapestig 200 km kenyérszervó! 6-7 órát mélygarázsban parkoltam 13 C- fok volt. Indítottam és tökéletes volt. Nagyon örültem, hogy hazáig tökéletes lesz, de csalódtam Siófok környékén ismét megjelent az ikon és bekeményedett a kormány a hőmérséklet + 5 fok alá esett. Holnap ismét visszaviszem a szervizbe hogy javítsák meg, hogy ne csak a kódokat töröljék ki. /Szerintük jó munkát végezetek./ Akku új. A csatik tisztítva lettek kontakt spraival. Én jeladóra tippelek, de nincs kizárva a szervó szivattyú hiba sem. Kérek bennetek, ha volt hasonló esetetek segítsetek.
Autó: Skoda Fábia MPI 1,4
Szivattyú: KOYÓ és a jeladóját egy csavar fogja csak.
Köszönettel: Dedi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kormány "kotyogás"
HozzászólásElküldve: kedd okt. 09, 2012 2:36 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd nov. 02, 2010 7:03 pm
Hozzászólások: 58
Tartózkodási hely: Vác
Sziasztok.
A következőt tapasztaltam a napokban.
1.4-es 100Le-s fabia kormánya "kotyog" (nem tudom hogy írhatnám normálisabban)
Áltó helyben, amikor le van állítva a motor, ha mozgatom ide-oda a kormányt ilyen kotyogó, kattogó hangja van.
Elég fura, eddig nem tűnt fel.
Járó motornál is hallani lehet, de ott a szervó sokat csillapít.
Mi a fene lehet ez?

Köszönöm előre is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 31, 2012 7:43 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
A keréknél fogva nem szabad egyáltalán érezhető/hallható kotyogást tapasztalni.

Gabesz írta:
Felemelt autónál körülbelül kerék jobb illetve baloldali mozgatására mennyit "kotyoghat" a kormánymű? Úgyértem ha mozgattam a kerekemet akkor a kormány is táncolt kissé körülbelül a kerékmozgatás bejárt pályája 1-1,5 cm lehet saccra. Ez még normál tartomány? Nem is nagyon kotyogás nehéz így megfogalmazni. Valami bíztató vagy elszomorító? Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 31, 2012 5:32 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 815
Felemelt autónál körülbelül kerék jobb illetve baloldali mozgatására mennyit "kotyoghat" a kormánymű? Úgyértem ha mozgattam a kerekemet akkor a kormány is táncolt kissé körülbelül a kerékmozgatás bejárt pályája 1-1,5 cm lehet saccra. Ez még normál tartomány? Nem is nagyon kotyogás nehéz így megfogalmazni. Valami bíztató vagy elszomorító? Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 227 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség