Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd aug. 20, 2019 6:13 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 252 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2010 6:38 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ajánlamnám figyelmedbe a következő ábrát: Kép

Jól látható, hogy a vezetéken egy szabályos csatlakozó van. Ezért nem éri meg 15000 forintot kiadni, ha kell, forrasztok.
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2010 5:44 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. nov. 22, 2009 7:18 pm
Hozzászólások: 347
Tartózkodási hely: Csongrád megye 2001/1.4MPI.50KW/AME/
Az enyémen vezetékkel együtt lett cserélve mert azon forratszva van a panel és a vezeték!Ráadásul még egy műanyag burkolat alá is van rejtve ami viszont rá volt sajtolva!A vezeték kerülne a leg kevesebbe mert az csak egy 30 cm-es darab ami a főkábelhez csatlakozik!
goes írta:
Vezeték nélkül csak egy 20-as. A vezetéket nem kell cserélni.

kisember írta:
Találtam jeladót 35000.- ért.De azért még keresgélek máshol is.A cserét én megoldom ,azért nem viszem szervizbe.Szar helyen van,nehéz hozzáférni. Az sem árt,ha van akna vagy csápos emelő.Ha minden simán megy,20 perc alatt ki van cserélve.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2010 2:28 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Vezeték nélkül csak egy 20-as. A vezetéket nem kell cserélni.

kisember írta:
Találtam jeladót 35000.- ért.De azért még keresgélek máshol is.A cserét én megoldom ,azért nem viszem szervizbe.Szar helyen van,nehéz hozzáférni. Az sem árt,ha van akna vagy csápos emelő.Ha minden simán megy,20 perc alatt ki van cserélve.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2010 12:10 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 715
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
Megnézted a gyári számát a jeladónak? Csak az alapján rendelj, mert kétféle van, ha jól tudom.
Ha kell akkor esetleg írd ide milyen évjárat, milyen motor van az autódba,és még a motor kódot az alapján megnézem az Etost mit dob rá. Bár az se legbiztosabb,de azért százalékosan elég jó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 12, 2010 8:02 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 09, 2009 12:44 pm
Hozzászólások: 8
Találtam jeladót 35000.- ért.De azért még keresgélek máshol is.A cserét én megoldom ,azért nem viszem szervizbe.Szar helyen van,nehéz hozzáférni. Az sem árt,ha van akna vagy csápos emelő.Ha minden simán megy,20 perc alatt ki van cserélve.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 11, 2010 9:02 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. nov. 22, 2009 7:18 pm
Hozzászólások: 347
Tartózkodási hely: Csongrád megye 2001/1.4MPI.50KW/AME/
Szia!Szerintem nem gond!Az enyém is duruzsol,bár ezt inkább olyankor hallani amikor tekerem a kormányt!Egyépként az enyémen decemer elején cseréltek kormánykitérés jeladót!Potom 42000 ezrbe kerűlt!
bundy87 írta:
sziasztok
ha már kormánymű
nálam az van ha beindítom a kocsit akkor hallom hogy szép halkan duruzsol a szervó, szerintetek ez gond?
Ha megyek vele olyan könnyű mint egy city szervós nagyon lazán lehet tekerni és nekem még egyszer sem villant ki az ikon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 11, 2010 8:47 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1292
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
sziasztok
ha már kormánymű
nálam az van ha beindítom a kocsit akkor hallom hogy szép halkan duruzsol a szervó, szerintetek ez gond?
Ha megyek vele olyan könnyű mint egy city szervós nagyon lazán lehet tekerni és nekem még egyszer sem villant ki az ikon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 11, 2010 7:31 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 09, 2009 12:44 pm
Hozzászólások: 8
Köszi a gyors választ.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 11, 2010 1:45 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 715
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
Boltok:
http://www.skodaradius.hu/arlista.html

http://skodaalkatresz.unas.hu/shop_star ... op_id=1459

http://snefix.atw.hu/arajanlat%20skoda% ... e-mail.htm

http://www.skodacarparts.hu/

Nézd át az árlistát, vagy hívd fel telefonon hol mennyibe kerül.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: kormány hajlásszög jeladó
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 11, 2010 12:09 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 09, 2009 12:44 pm
Hozzászólások: 8
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni hogy hol kapok a Fábiába kormány hajlásszög jeladót?(TRW)a típusa .Vagy ahogy szokták mondani,kormányszög jeladó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 05, 2009 1:12 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 31, 2009 2:30 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok ismét!

Várom a segítségeteket, illetve a további ötleteteket, ugyanis az akkumulátor cseréje nem vált be. Vettem, egy ugyanolyan teljesítményű új, 44Ah-s akksit. Annyi fejlemény van, hogy azóta szervóm nincs egyáltalán. Ugyanaz a játék: gyújtást ráadom, szervó visszajelző 2mp múlva elalszik, ráindítok, 1 mp múlva a szervó visszajelző ismét kigyullad.

Megmértem az akku feszt: terhelésnél 14.3V, üresben 13V.

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 31, 2009 5:47 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 31, 2009 2:30 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Budapest
Lacka írta:
Köszönöm!


Ami esetleg egy adalék lehet a helyes megoldáshoz, hogy menet közben, amikor 4-5 órát folyamatosan ment a motor (autó), nem ment el a szervó. Nyilván a generátor töltött annyit....

Ha elektronika hiba lenne, akkor menet közben is elmehetne a szervó, nem?

Holnapra kiderül :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 31, 2009 3:40 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 31, 2009 2:30 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Budapest
Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 31, 2009 2:56 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Lacka írta:
T. Márkatársak!

Segítséget szeretnék kérni az alábbi jelenségben. Mintegy 3 hete egy 2005.07 havi 1.4-es 16 szelepes Fabia tulajdonosa vagyok. Az autó az első 1000km-en nagyon szépen viselkedett, majd amikor elhatároztuk, hogy hosszabb távra is kipróbáluk (Itália), egy szlovén pihenőben történt leállást követően a szervó visszajelző kigyulladt és nem volt szervóm (a kerék egyenesben állt.) Mivel nem ismerem ezt a típust, telefonos segítséget kértem, és megkaptam, hogy ellenőrizzem az olajszintet. Ezt, a következő benzinkúton, a tartály lehűlését követően utántöltöttem, és lám működött is. Boldog is voltam. Aztán a legdurvább helyen, ahol szükség lett volna a szervóra, a motorindítást követően ismét nem volt szervó, és a szervó visszajelző sem aludt el.
Azért egy felhőtlen nyaralást követően, mégis visszaértünk úgy, hogy 10 indításból 9 alkalommal volt szervó rendesen. (Persze nem azonnal indítóztam egymás után, hanem 1-200km megtételét követően.).
Hazaérkezve azt az infót kaptam, hogy töltsem fel az akksit. Az tényleg ramaty állapotban volt, savszint semmi, energia semmi, így ezeket pótoltam. Egy hétvégét baj nélkül ment, majd ismét elkezdte a hibajelenséget.
Elvittem szervízbe (márkaszervíznek mondják magukat), ahol azonnal rádugták a számítógépet, amin "valószínűtlen jel" hibát diagnosztizáltak.
Azt mondták, hogy kicserélték a jeladó csatlakozót, mivel az meg volt repedve és a vezetéket is, de a hiba továbbra is fennáll.
Azt állítják, hogy a szervó vezérlő elektronikát kell mégiscsak cserélni, ami egy húzósabb összeg. Én most megkérdeztem pár alkatrész kereskedőt, de senki sem tud szervó vezérlő elektronikáról, mindenki csak kormányszög jeladóról beszél.
Segítségeteket abban kérném, hogy van-e kifejezetten szervó vezérlő elektronika vagy sincs? Illetve ti mire tippeltek a hiba kapcsán? (Bocs a hosszért)


Ha indítás közben nagyon leesik az akku feszültsége, akkor nem indítja el a szervót. Ezt csak terheléses akkuvizsgálattal lehet megállapítani. Legvalószínübb, hogy az akku hibája okozza.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 31, 2009 2:43 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 31, 2009 2:30 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Budapest
T. Márkatársak!

Segítséget szeretnék kérni az alábbi jelenségben. Mintegy 3 hete egy 2005.07 havi 1.4-es 16 szelepes Fabia tulajdonosa vagyok. Az autó az első 1000km-en nagyon szépen viselkedett, majd amikor elhatároztuk, hogy hosszabb távra is kipróbáluk (Itália), egy szlovén pihenőben történt leállást követően a szervó visszajelző kigyulladt és nem volt szervóm (a kerék egyenesben állt.) Mivel nem ismerem ezt a típust, telefonos segítséget kértem, és megkaptam, hogy ellenőrizzem az olajszintet. Ezt, a következő benzinkúton, a tartály lehűlését követően utántöltöttem, és lám működött is. Boldog is voltam. Aztán a legdurvább helyen, ahol szükség lett volna a szervóra, a motorindítást követően ismét nem volt szervó, és a szervó visszajelző sem aludt el.
Azért egy felhőtlen nyaralást követően, mégis visszaértünk úgy, hogy 10 indításból 9 alkalommal volt szervó rendesen. (Persze nem azonnal indítóztam egymás után, hanem 1-200km megtételét követően.).
Hazaérkezve azt az infót kaptam, hogy töltsem fel az akksit. Az tényleg ramaty állapotban volt, savszint semmi, energia semmi, így ezeket pótoltam. Egy hétvégét baj nélkül ment, majd ismét elkezdte a hibajelenséget.
Elvittem szervízbe (márkaszervíznek mondják magukat), ahol azonnal rádugták a számítógépet, amin "valószínűtlen jel" hibát diagnosztizáltak.
Azt mondták, hogy kicserélték a jeladó csatlakozót, mivel az meg volt repedve és a vezetéket is, de a hiba továbbra is fennáll.
Azt állítják, hogy a szervó vezérlő elektronikát kell mégiscsak cserélni, ami egy húzósabb összeg. Én most megkérdeztem pár alkatrész kereskedőt, de senki sem tud szervó vezérlő elektronikáról, mindenki csak kormányszög jeladóról beszél.
Segítségeteket abban kérném, hogy van-e kifejezetten szervó vezérlő elektronika vagy sincs? Illetve ti mire tippeltek a hiba kapcsán? (Bocs a hosszért)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 252 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség