Szia!
Én "tömörre" cseréltettem, de nem bántam meg.
Azon kívül, hogy stabilabb lett a vas mást nem fedeztem fel
vikman írta:
Szia! Szerintem...
Nagy valószínűséggel az első lengőkar hátsó szilentjei fáradnak, nagyobb mozgást engednek, és emiatt a stabilizátor rúd szilentjei nyöszörögnek. Rövid távú megoldás, ha a szilentekre kenőanyagot juttatsz, gyorssegélyként szilikonspray formájában, vagy a stabilizátor szilenjeit lefogató bilincseit megengedve szilikon zsírt juttatsz be.
Későbbiekben viszont esedékes lesz a lengőkar szilentjének cseréje.
Mellesleg nekem is ugyanezt produkálja a gép, megkentem, és most már csak fekvőrendőrökön áthajtva nyög egyet, de tavasszal cseréltetni akarok szilentet is.
Ha érdekel a gyári 6Q0 407 183, de a fórumtársak szerint érdemesebb tömör szilentet beletenni, ezáltal stabilabbá tenni a járművet.
Ezek: 6LL 407 183 - seat ibiza cupra (tömör kemény)illetve 8Z0 407 183 - audi a2 (tömör lágyabb) számon érhetőek el.
Én még hezitálok, hogy gyári vagy tömör legyen-e, kicsit félek, hogy túl kemény lesz tőle a kocsi.
remélem segítettem, üdv: Vikman