Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. márc. 04, 2021 1:30 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2131 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 143  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. feb. 28, 2021 11:19 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1306
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
Badzinga írta:

Sziasztok,

szétszedtem a jobb oldali féket. Először nem vettem észre semmi különöset. Megtisztítottam, a csúszó részeket rézpasztával bekentem. Miután a fékcsapokat visszatekertem azt láttam, hogy az alsó elforog a menetes furatban és nem lehet meghúzni. A menet teljesen ki volt koptatva:

https://kepkuldes.com/images/3b452acd4b ... adb41c.jpg

A fékcsapon találtam meg a belső menetből származó forgácsot:

https://kepkuldes.com/images/b9fc25dba7 ... 99e232.jpg

A megoldás az lett, hogy faterom levágta a fékcsap menetes részét és esztergált illetve vágott rá nagyobb méretű menetet. A furatot is nagyobb méretre vágtuk. Így a rögzítés most rendben van. Ha minden igaz, akkor ez volt a csattogás oka. A pulzálás megmaradt, talán egy kicsit mérséklődött. Majd még tesztelem hosszabb távon.

Sziasztok.

szia , ha nem vágtok új menetet rá akkor létezett volna javítókészlet hozzá. simán lehet hogy majd a fékbetét rendesen hozzákopik és elmúlik a pulzálás.
viszont ha a tárcsa vetemedett akkor cserés vagy eszterga ahogy írták.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 24, 2021 7:24 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 74
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 AZQ/ 1.4 16V BBZ
feketete írta:
Badzinga írta:
Badzinga írta:
Sziasztok,

1.4 16v BBZ autómnál vettem észre azt, hogy a fékpedál egyenletes benyomásakor az autó pulzálva lassul. A másik dolog, hogy kb 5-6 fokos lejtőn lefelé haladva egy kicsit hirtelen beletaposva a fékbe csattogó hangot hallok. Megnéztem a féktárcsákat és a fékbetéteket elől. Van itt róla két kép:

A féktárcsák szélessége mindkét oldalon nagyjából azonos, 20.3 és 20.4 cm. Viszont a fékbetétek szerintem nem ugyanúgy koptak, mert a jobb oldalon a külső kb. 8 mmm széles a bal oldalon viszont kb 6.5 mm.

Mi lehet a pulzálás és csattogás oka? Cseréljek mindkét oldalon tárcsát és betéteket?

Köszönöm.
Sziasztok.


Sziasztok,

szétszedtem a jobb oldali féket. Először nem vettem észre semmi különöset. Megtisztítottam, a csúszó részeket rézpasztával bekentem. Miután a fékcsapokat visszatekertem azt láttam, hogy az alsó elforog a menetes furatban és nem lehet meghúzni. A menet teljesen ki volt koptatva:

https://kepkuldes.com/images/3b452acd4b ... adb41c.jpg

A fékcsapon találtam meg a belső menetből származó forgácsot:

https://kepkuldes.com/images/b9fc25dba7 ... 99e232.jpg

A megoldás az lett, hogy faterom levágta a fékcsap menetes részét és esztergált illetve vágott rá nagyobb méretű menetet. A furatot is nagyobb méretre vágtuk. Így a rögzítés most rendben van. Ha minden igaz, akkor ez volt a csattogás oka. A pulzálás megmaradt, talán egy kicsit mérséklődött. Majd még tesztelem hosszabb távon.

Sziasztok.


Ha édesapád tud esztergálni , akkor a féktárcsát szabályozza föl, Csak épp annyit vegyen le ami az ütős részt eltünteti.


A helyzet az, hogy jó sok mindent kellene javítani (pl. vezérléscsere, generátorcsapágy, kipufogó-katalizátor). Májusban műszakis lesz, és addig a kipufogó csövet+ katalizátort mindenképp cserélem, mert hibát jelez és eléggé szagol a füstgáz. Ha ezek meglesznek, visszatérünk a tárcsára.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 20, 2021 6:34 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 630
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Badzinga írta:
Badzinga írta:
Sziasztok,

1.4 16v BBZ autómnál vettem észre azt, hogy a fékpedál egyenletes benyomásakor az autó pulzálva lassul. A másik dolog, hogy kb 5-6 fokos lejtőn lefelé haladva egy kicsit hirtelen beletaposva a fékbe csattogó hangot hallok. Megnéztem a féktárcsákat és a fékbetéteket elől. Van itt róla két kép:

A féktárcsák szélessége mindkét oldalon nagyjából azonos, 20.3 és 20.4 cm. Viszont a fékbetétek szerintem nem ugyanúgy koptak, mert a jobb oldalon a külső kb. 8 mmm széles a bal oldalon viszont kb 6.5 mm.

Mi lehet a pulzálás és csattogás oka? Cseréljek mindkét oldalon tárcsát és betéteket?

Köszönöm.
Sziasztok.


Sziasztok,

szétszedtem a jobb oldali féket. Először nem vettem észre semmi különöset. Megtisztítottam, a csúszó részeket rézpasztával bekentem. Miután a fékcsapokat visszatekertem azt láttam, hogy az alsó elforog a menetes furatban és nem lehet meghúzni. A menet teljesen ki volt koptatva:

https://kepkuldes.com/images/3b452acd4b ... adb41c.jpg

A fékcsapon találtam meg a belső menetből származó forgácsot:

https://kepkuldes.com/images/b9fc25dba7 ... 99e232.jpg

A megoldás az lett, hogy faterom levágta a fékcsap menetes részét és esztergált illetve vágott rá nagyobb méretű menetet. A furatot is nagyobb méretre vágtuk. Így a rögzítés most rendben van. Ha minden igaz, akkor ez volt a csattogás oka. A pulzálás megmaradt, talán egy kicsit mérséklődött. Majd még tesztelem hosszabb távon.

Sziasztok.


Ha édesapád tud esztergálni , akkor a féktárcsát szabályozza föl, Csak épp annyit vegyen le ami az ütős részt eltünteti.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 20, 2021 4:38 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 74
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 AZQ/ 1.4 16V BBZ
Badzinga írta:
Sziasztok,

1.4 16v BBZ autómnál vettem észre azt, hogy a fékpedál egyenletes benyomásakor az autó pulzálva lassul. A másik dolog, hogy kb 5-6 fokos lejtőn lefelé haladva egy kicsit hirtelen beletaposva a fékbe csattogó hangot hallok. Megnéztem a féktárcsákat és a fékbetéteket elől. Van itt róla két kép:

A féktárcsák szélessége mindkét oldalon nagyjából azonos, 20.3 és 20.4 cm. Viszont a fékbetétek szerintem nem ugyanúgy koptak, mert a jobb oldalon a külső kb. 8 mmm széles a bal oldalon viszont kb 6.5 mm.

Mi lehet a pulzálás és csattogás oka? Cseréljek mindkét oldalon tárcsát és betéteket?

Köszönöm.
Sziasztok.


Sziasztok,

szétszedtem a jobb oldali féket. Először nem vettem észre semmi különöset. Megtisztítottam, a csúszó részeket rézpasztával bekentem. Miután a fékcsapokat visszatekertem azt láttam, hogy az alsó elforog a menetes furatban és nem lehet meghúzni. A menet teljesen ki volt koptatva:

https://kepkuldes.com/images/3b452acd4b ... adb41c.jpg

A fékcsapon találtam meg a belső menetből származó forgácsot:

https://kepkuldes.com/images/b9fc25dba7 ... 99e232.jpg

A megoldás az lett, hogy faterom levágta a fékcsap menetes részét és esztergált illetve vágott rá nagyobb méretű menetet. A furatot is nagyobb méretre vágtuk. Így a rögzítés most rendben van. Ha minden igaz, akkor ez volt a csattogás oka. A pulzálás megmaradt, talán egy kicsit mérséklődött. Majd még tesztelem hosszabb távon.

Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. feb. 14, 2021 7:36 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 14, 2009 7:16 pm
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Verőce
Autó: Fabia I 1,2 BME 2005
Badzinga írta:
Sziasztok,

1.4 16v BBZ autómnál vettem észre azt, hogy a fékpedál egyenletes benyomásakor az autó pulzálva lassul. A másik dolog, hogy kb 5-6 fokos lejtőn lefelé haladva egy kicsit hirtelen beletaposva a fékbe csattogó hangot hallok. Megnéztem a féktárcsákat és a fékbetéteket elől. Van itt róla két kép:

A féktárcsák szélessége mindkét oldalon nagyjából azonos, 20.3 és 20.4 cm. Viszont a fékbetétek szerintem nem ugyanúgy koptak, mert a jobb oldalon a külső kb. 8 mmm széles a bal oldalon viszont kb 6.5 mm.

Mi lehet a pulzálás és csattogás oka? Cseréljek mindkét oldalon tárcsát és betéteket?

Köszönöm.
Sziasztok.


Szia, a "pulzálás" oka lehet néhány intenzívebb fékezés, ami után - a keletkező hő hatására - picit megvetemednek a tárcsák és elkezdenek ütni. Pár tized, század mm-nyi vetemedésről beszélünk, de ezt a pedálon már megérezni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 31, 2021 12:54 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 630
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Badzinga írta:
Sziasztok,

1.4 16v BBZ autómnál vettem észre azt, hogy a fékpedál egyenletes benyomásakor az autó pulzálva lassul. A másik dolog, hogy kb 5-6 fokos lejtőn lefelé haladva egy kicsit hirtelen beletaposva a fékbe csattogó hangot hallok. Megnéztem a féktárcsákat és a fékbetéteket elől. Van itt róla két kép:

Kép

Kép

A féktárcsák szélessége mindkét oldalon nagyjából azonos, 20.3 és 20.4 cm. Viszont a fékbetétek szerintem nem ugyanúgy koptak, mert a jobb oldalon a külső kb. 8 mmm széles a bal oldalon viszont kb 6.5 mm.

Mi lehet a pulzálás és csattogás oka? Cseréljek mindkét oldalon tárcsát és betéteket?

Köszönöm.
Sziasztok.


meg kéne nézni a belső betétek vastagságát és a tárcsa belső oldalát. Egy féktisztítás ráférne. A féknyerget leszedni . Elég csak a munkahenger részét kiszedni . Az összes csúszó részt megtisztítani megkenni . Kiszedni a belső betétet és megnézni hogyan mozog a munkahenger. Valakinek nyomkodni kell a féket meg nézni hogyan mozog. vigyázni kell nehogy kinyomja a munkahengert érdemes egy vastagabb villáskulcsot, fogót betenni a tárcsa és a munkahenger közé . A munkahengert visszanyomni . Ha könnyen meg akkor jó, ha nem meg kell járatni . A munkahenger porvédő gumija alá fújjál be csavarlazítót. Érdemes megnézni a fék lap és a tárcsa közé bekerülhet valami.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 31, 2021 11:40 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 74
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 AZQ/ 1.4 16V BBZ
Sziasztok,

1.4 16v BBZ autómnál vettem észre azt, hogy a fékpedál egyenletes benyomásakor az autó pulzálva lassul. A másik dolog, hogy kb 5-6 fokos lejtőn lefelé haladva egy kicsit hirtelen beletaposva a fékbe csattogó hangot hallok. Megnéztem a féktárcsákat és a fékbetéteket elől. Van itt róla két kép:

Kép

Kép

A féktárcsák szélessége mindkét oldalon nagyjából azonos, 20.3 és 20.4 cm. Viszont a fékbetétek szerintem nem ugyanúgy koptak, mert a jobb oldalon a külső kb. 8 mmm széles a bal oldalon viszont kb 6.5 mm.

Mi lehet a pulzálás és csattogás oka? Cseréljek mindkét oldalon tárcsát és betéteket?

Köszönöm.
Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 03, 2020 7:29 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 29, 2016 11:50 am
Hozzászólások: 47
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V 55KW, 6Y2, 2006, BKY
Sziasztok

Kérdésem, hogy milyen első lengéscsillapítót ajánlotok az adatlapomon szereplő Fabia-hoz?
Hátul a megfáradt gyári Sachs márkájúra lett kicserélve, kiválóan működik.
Megfelelő lenne előre is, vagy van jobb? Gázost, vagy hagyományos olajost érdemes?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 17, 2020 8:48 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 630
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
SAttika írta:
feketete írta:
SAttika írta:
Sziasztok!

Műszaki vizsgán derült ki,hogy a jobb hátsó üzemi fékem gyengén fog.
Kézi fék rendben.
Nagyon bosszant a dolog,mert kb. kettő éve volt kicseréltetve kompletten a fékdobok+fékpofák.
Műszaki vizsga előtt fékfolyadékot is cseréltem (Ate)
Régi Suzukimon,mikor kompletten ki lettek cserélve a hátsó dobfék alkatrészek,beleértve a fék munkahengert is, szintén a fenti hibajelenség állt elő. Kézi fék jó üzemi fék szar.
A hibajelenséget csak a hátsó fékerőszabályzó cseréje oldotta meg.
Kérdésem az lenne,hogy találkoztatok már ezzel a hibajelenséggel?
Skoda Fábiára is jellemző a fékerőszabályzó meghibásodása,vagy mi lehet még a probléma a fékkel?


A fékerőszabályzó úgy müködik, hogy a kocsi terhelésétől függően több vagy kevesebb fékerőt ad a hátsó tengelyre. Ha lenne egy fékpadod az alap fékmérés után leterhelve a hátulját nő a fékerő jó a fékszabályzó.
Nézd meg a fékerőszabályzót nem hiányzik róla valami, vagy nincs rajta sérülés. Könnyen mozog. Az is fontos hogy a gyári beállítás szerint legyen beszerelve. Sajnos ezt nem tudom. Ha más hiba lenne akkor csak az egyik oldallal lenne gond, mert a két oldal külön fékkörön van.


Köszönöm a segítséget!

Csak az egyik oldallal van gond,ezért vagyok tanácstalan.
A bal hátsó jól fog,a jobb hátsó pedig jóval gyengébben.


Próbálj hátul egy légtelenítést. Szedd szét nézd meg nincs-e valami mechanikai sérülés, helytelen összeszerelés, nézz a munkahenger gumisapkája alá nincs olaj folyás ,. mozognak-e a fékdugattyúk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 17, 2020 8:41 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 12, 2019 4:57 pm
Hozzászólások: 11
Autó: Skoda Fábia 1.2
feketete írta:
SAttika írta:
Sziasztok!

Műszaki vizsgán derült ki,hogy a jobb hátsó üzemi fékem gyengén fog.
Kézi fék rendben.
Nagyon bosszant a dolog,mert kb. kettő éve volt kicseréltetve kompletten a fékdobok+fékpofák.
Műszaki vizsga előtt fékfolyadékot is cseréltem (Ate)
Régi Suzukimon,mikor kompletten ki lettek cserélve a hátsó dobfék alkatrészek,beleértve a fék munkahengert is, szintén a fenti hibajelenség állt elő. Kézi fék jó üzemi fék szar.
A hibajelenséget csak a hátsó fékerőszabályzó cseréje oldotta meg.
Kérdésem az lenne,hogy találkoztatok már ezzel a hibajelenséggel?
Skoda Fábiára is jellemző a fékerőszabályzó meghibásodása,vagy mi lehet még a probléma a fékkel?


A fékerőszabályzó úgy müködik, hogy a kocsi terhelésétől függően több vagy kevesebb fékerőt ad a hátsó tengelyre. Ha lenne egy fékpadod az alap fékmérés után leterhelve a hátulját nő a fékerő jó a fékszabályzó.
Nézd meg a fékerőszabályzót nem hiányzik róla valami, vagy nincs rajta sérülés. Könnyen mozog. Az is fontos hogy a gyári beállítás szerint legyen beszerelve. Sajnos ezt nem tudom. Ha más hiba lenne akkor csak az egyik oldallal lenne gond, mert a két oldal külön fékkörön van.


Köszönöm a segítséget!

Csak az egyik oldallal van gond,ezért vagyok tanácstalan.
A bal hátsó jól fog,a jobb hátsó pedig jóval gyengébben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 15, 2020 9:16 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 630
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
SAttika írta:
Sziasztok!

Műszaki vizsgán derült ki,hogy a jobb hátsó üzemi fékem gyengén fog.
Kézi fék rendben.
Nagyon bosszant a dolog,mert kb. kettő éve volt kicseréltetve kompletten a fékdobok+fékpofák.
Műszaki vizsga előtt fékfolyadékot is cseréltem (Ate)
Régi Suzukimon,mikor kompletten ki lettek cserélve a hátsó dobfék alkatrészek,beleértve a fék munkahengert is, szintén a fenti hibajelenség állt elő. Kézi fék jó üzemi fék szar.
A hibajelenséget csak a hátsó fékerőszabályzó cseréje oldotta meg.
Kérdésem az lenne,hogy találkoztatok már ezzel a hibajelenséggel?
Skoda Fábiára is jellemző a fékerőszabályzó meghibásodása,vagy mi lehet még a probléma a fékkel?


A fékerőszabályzó úgy müködik, hogy a kocsi terhelésétől függően több vagy kevesebb fékerőt ad a hátsó tengelyre. Ha lenne egy fékpadod az alap fékmérés után leterhelve a hátulját nő a fékerő jó a fékszabályzó.
Nézd meg a fékerőszabályzót nem hiányzik róla valami, vagy nincs rajta sérülés. Könnyen mozog. Az is fontos hogy a gyári beállítás szerint legyen beszerelve. Sajnos ezt nem tudom. Ha más hiba lenne akkor csak az egyik oldallal lenne gond, mert a két oldal külön fékkörön van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 15, 2020 3:25 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 12, 2019 4:57 pm
Hozzászólások: 11
Autó: Skoda Fábia 1.2
Sziasztok!

Műszaki vizsgán derült ki,hogy a jobb hátsó üzemi fékem gyengén fog.
Kézi fék rendben.
Nagyon bosszant a dolog,mert kb. kettő éve volt kicseréltetve kompletten a fékdobok+fékpofák.
Műszaki vizsga előtt fékfolyadékot is cseréltem (Ate)
Régi Suzukimon,mikor kompletten ki lettek cserélve a hátsó dobfék alkatrészek,beleértve a fék munkahengert is, szintén a fenti hibajelenség állt elő. Kézi fék jó üzemi fék szar.
A hibajelenséget csak a hátsó fékerőszabályzó cseréje oldotta meg.
Kérdésem az lenne,hogy találkoztatok már ezzel a hibajelenséggel?
Skoda Fábiára is jellemző a fékerőszabályzó meghibásodása,vagy mi lehet még a probléma a fékkel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. aug. 14, 2020 8:26 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 630
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Frodesz írta:
Próbáltam hintáztatni viszont áll mint a cövek nem nagyon akar hintázni. Ha nagyon erősen teljes súllyal lenyomom akkor van egy enyhe klattyanás és vissza áll alapra.

feketete írta:
a lökésgátló porvédője ment tönkre . érdemes cserélni, mert a lökésgátló porosodik és a tömítettsége megy tönkre . A hátsó futóműnél két dolog akadhat a hidat tartó szilent romlása miatt a híd a tartójához ér vagy a lökésgátló akad . Így tudod ellenőrizni , hogy a kocsi hátulján az egyik , majd a másik oldalt nyomkodod hintáztatod és érzed mennyire hintázik függőlegesen az autó. A lökésgátló sajátossága miatt asszimetrikus lefelé könnyen fölfelé lassabban nehezebben megy , de akadni nem akadhat .



Ha kevés a súlyod ültess valakit hátra a kocsiba .. kb 300 kg terhelés mehet hátulra . Újra próbáld hintáztatni a kocsi hátulját . Nem keményen felütve hanem rugalmasan ringva kell irányt váltani . Max terhelésnél a lökésgátló teteje üt fel ( az ami tönkrement).
A porvédőt érdemes cserélni akkor úgy is kezedbe veszed a lökésgátlót és tudod ellenőrizni.

a helyes guminyomás

Guminyomás elől 2.3 / 2.1 / 2.2bar
Guminyomás hátul 2.2 / 2.0 / 2.0bar

futóműállításnál erre az értékre állítják be hogy pontos értékeket kapjanak . ha nemed nem ennyi volt a nyomás az is kemény érezést okoz . A benzintank fedelébe is be van írva a helyes érték . A puha kerék nagyobb fogyasztást és rendellenes gumikopást okoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 13, 2020 7:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. márc. 25, 2019 11:24 am
Hozzászólások: 18
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPi
Próbáltam hintáztatni viszont áll mint a cövek nem nagyon akar hintázni. Ha nagyon erősen teljes súllyal lenyomom akkor van egy enyhe klattyanás és vissza áll alapra.

feketete írta:
a lökésgátló porvédője ment tönkre . érdemes cserélni, mert a lökésgátló porosodik és a tömítettsége megy tönkre . A hátsó futóműnél két dolog akadhat a hidat tartó szilent romlása miatt a híd a tartójához ér vagy a lökésgátló akad . Így tudod ellenőrizni , hogy a kocsi hátulján az egyik , majd a másik oldalt nyomkodod hintáztatod és érzed mennyire hintázik függőlegesen az autó. A lökésgátló sajátossága miatt asszimetrikus lefelé könnyen fölfelé lassabban nehezebben megy , de akadni nem akadhat .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 13, 2020 5:56 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 630
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
a lökésgátló porvédője ment tönkre . érdemes cserélni, mert a lökésgátló porosodik és a tömítettsége megy tönkre . A hátsó futóműnél két dolog akadhat a hidat tartó szilent romlása miatt a híd a tartójához ér vagy a lökésgátló akad . Így tudod ellenőrizni , hogy a kocsi hátulján az egyik , majd a másik oldalt nyomkodod hintáztatod és érzed mennyire hintázik függőlegesen az autó. A lökésgátló sajátossága miatt asszimetrikus lefelé könnyen fölfelé lassabban nehezebben megy , de akadni nem akadhat .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2131 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 143  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség