Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. nov. 18, 2017 6:26 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1913 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 128  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 25, 2017 12:59 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
ayala írta:
hubo44 írta:
Ha hoza értô činalta akor nem musaj geometriať činalni.


Márkaszervíz.

Akor nem mozdul el šemi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 25, 2017 12:09 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 07, 2017 7:12 am
Hozzászólások: 10
Autó: Best, 2003 BBZ
hubo44 írta:
Ha hoza értô činalta akor nem musaj geometriať činalni.


Márkaszervíz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 25, 2017 11:31 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
ayala írta:
Sziasztok!
Féltengely külső gumiharang, és axiálcsukló csere után mennyire ajánlatos futómű állításra elvinni az autót? Szerelő javasolta, de csak az említett alkatrészek cseréje miatt, amúgy rendben van/volt, és én sem tapasztalok semmi olyat sem menet közben, sem az autón, ami indokolná.
Szerintetek?

Ha hoza értô činalta akor nem musaj geometriať činalni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 25, 2017 11:09 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 07, 2017 7:12 am
Hozzászólások: 10
Autó: Best, 2003 BBZ
Sziasztok!
Féltengely külső gumiharang, és axiálcsukló csere után mennyire ajánlatos futómű állításra elvinni az autót? Szerelő javasolta, de csak az említett alkatrészek cseréje miatt, amúgy rendben van/volt, és én sem tapasztalok semmi olyat sem menet közben, sem az autón, ami indokolná.
Szerintetek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 04, 2017 9:17 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 01, 2017 9:44 am
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1.2 12v BME 2005
Köszönöm az ötletet, mindenképp meg fogom próbálni! Előtte viszont még egy teljes fékolajcserét megejtek hátha. Nem valószínű, de amúgyis cseréni kell időnként, és már elég rég nem volt cserélve! írom majd az eredményt :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. szept. 01, 2017 6:06 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
island18 írta:
hubo44 írta:
island18 írta:
Sziasztok!

Segítsetek! a fogós kérdésben. Fabia 1.2 12v BME. A fék nagyon gyenge mintha nem lenne rásegítés, vagy csak részben dolgozna. ráadás klímával még kevésbé fog jól! /nem kinevetni!!! nem vagyok hozzá tök hülye! tudom hogy elméletileg semmi köze hozzá!/ néha egy, egy fékezésnél ki fogom magam mögű szakítani az ülést! Vákumcsövek rendben, igen vákum is van, , szervódob rendben, féktárcsa, beté, gumifékcsövek, hátsó kerékfékhengerek, fékpofa garn. cserélve.
nem szorul semmi, nem melegszik . nem levegős.ABS dolgozik.Előre is köszönöm!!!

FSII vad FSIII a rendser.

Volt baratomnak ijen problema eš bontobol hozot fô hengert eš raa šegitôt eš šokal job let.

Szia /FS II/, ez még a poló classic féle asszem 239-es tárcsás, asszimetrikus betétes! nem a golf IV es féle.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. szept. 01, 2017 3:38 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 01, 2017 9:44 am
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1.2 12v BME 2005
hubo44 írta:
island18 írta:
Sziasztok!

Segítsetek! a fogós kérdésben. Fabia 1.2 12v BME. A fék nagyon gyenge mintha nem lenne rásegítés, vagy csak részben dolgozna. ráadás klímával még kevésbé fog jól! /nem kinevetni!!! nem vagyok hozzá tök hülye! tudom hogy elméletileg semmi köze hozzá!/ néha egy, egy fékezésnél ki fogom magam mögű szakítani az ülést! Vákumcsövek rendben, igen vákum is van, , szervódob rendben, féktárcsa, beté, gumifékcsövek, hátsó kerékfékhengerek, fékpofa garn. cserélve.
nem szorul semmi, nem melegszik . nem levegős.ABS dolgozik.Előre is köszönöm!!!

FSII vad FSIII a rendser.


Szia /FS II/, ez még a poló classic féle asszem 239-es tárcsás, asszimetrikus betétes! nem a golf IV es féle.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. szept. 01, 2017 11:04 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
island18 írta:
Sziasztok!

Segítsetek! a fogós kérdésben. Fabia 1.2 12v BME. A fék nagyon gyenge mintha nem lenne rásegítés, vagy csak részben dolgozna. ráadás klímával még kevésbé fog jól! /nem kinevetni!!! nem vagyok hozzá tök hülye! tudom hogy elméletileg semmi köze hozzá!/ néha egy, egy fékezésnél ki fogom magam mögű szakítani az ülést! Vákumcsövek rendben, igen vákum is van, , szervódob rendben, féktárcsa, beté, gumifékcsövek, hátsó kerékfékhengerek, fékpofa garn. cserélve.
nem szorul semmi, nem melegszik . nem levegős.ABS dolgozik.Előre is köszönöm!!!

FSII vad FSIII a rendser.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. szept. 01, 2017 10:01 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 01, 2017 9:44 am
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1.2 12v BME 2005
Sziasztok!

Segítsetek! a fogós kérdésben. Fabia 1.2 12v BME. A fék nagyon gyenge mintha nem lenne rásegítés, vagy csak részben dolgozna. ráadás klímával még kevésbé fog jól! /nem kinevetni!!! nem vagyok hozzá tök hülye! tudom hogy elméletileg semmi köze hozzá!/ néha egy, egy fékezésnél ki fogom magam mögű szakítani az ülést! Vákumcsövek rendben, igen vákum is van, , szervódob rendben, féktárcsa, beté, gumifékcsövek, hátsó kerékfékhengerek, fékpofa garn. cserélve.
nem szorul semmi, nem melegszik . nem levegős.ABS dolgozik.Előre is köszönöm!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 08, 2017 9:48 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gábor76 írta:
Sziasztok,

úgy tűnik, ahogy a verda öregszik egyre több mindent kell megtanulnom szerelni rajta, így most is néhány kérdéssel fordulnék hozzátok ismét, a hátsó lengéscsillapító ütköző gumik cseréje után most kopogás van az elejéből, én hozzá nem értőként de lelkes fórum olvasóként a stabrúd gumi szilentjére tippelek, (ami ha jól mértem akkor 19mm) mert próbáltam kideríteni, hogy az e, de nem vettem észre semmit azon kívűl, hogy a "kutyacsont" gumiharangja ki van szakadva, szóval úgy gondolom azt is cserélnem kell.
kutyacsont:
http://kephost.com/image/0Whs

illetve találtam még egy "nemtudomhogyhívják" alkatrészt ami látszólag mintha olajos lenne, de nem vagyok benne teljesen biztos, hogy annak úgy kellene kinézni :

http://kephost.com/image/0Whb
http://kephost.com/image/0Wh2
http://kephost.com/image/0Wh9

és még egy utolsó kérés : valaki esetleg meg tudná mondani / mutatni, hogy hol tudom biztonságosan alá bakkolni a kocsit elől, hátul, ( esetleg fényképes illusztrációval, a gyengébbek (azaz én) kedvéért )
előre is köszönöm a segítséget
üdv: Gábor

Szia
A kutyacsontot én is ilyen kiszakadt porvédő miatt cseréltem.
Ha a stabrúd gumija nagyon kopott,a csővön lévő perem hozzá tud koppani az
öntvényhez,amihez oda van csavarozva.
A féltengely belső csuklója kicsit ereszt,ha a gumiharang nem szakadt ,nem piszkálnám még. Töröld le féktisztítós rongyal,aztán figyeld mennyire lesz újra
zsíros..

Én a küszöbnél támasztom alá. Két fa gerenda darabot szoktam alá rakni.
A felsőbe martam egy nútot ,hogy a küszöb éle beleüljön és ne azon támaszkodjon
a kocsi súlya.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. júl. 07, 2017 7:33 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 11, 2016 8:51 pm
Hozzászólások: 12
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V Kombi
Sziasztok,

úgy tűnik, ahogy a verda öregszik egyre több mindent kell megtanulnom szerelni rajta, így most is néhány kérdéssel fordulnék hozzátok ismét, a hátsó lengéscsillapító ütköző gumik cseréje után most kopogás van az elejéből, én hozzá nem értőként de lelkes fórum olvasóként a stabrúd gumi szilentjére tippelek, (ami ha jól mértem akkor 19mm) mert próbáltam kideríteni, hogy az e, de nem vettem észre semmit azon kívűl, hogy a "kutyacsont" gumiharangja ki van szakadva, szóval úgy gondolom azt is cserélnem kell.
kutyacsont:
http://kephost.com/image/0Whs

illetve találtam még egy "nemtudomhogyhívják" alkatrészt ami látszólag mintha olajos lenne, de nem vagyok benne teljesen biztos, hogy annak úgy kellene kinézni :

http://kephost.com/image/0Whb
http://kephost.com/image/0Wh2
http://kephost.com/image/0Wh9

és még egy utolsó kérés : valaki esetleg meg tudná mondani / mutatni, hogy hol tudom biztonságosan alá bakkolni a kocsit elől, hátul, ( esetleg fényképes illusztrációval, a gyengébbek (azaz én) kedvéért )
előre is köszönöm a segítséget
üdv: Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 21, 2017 9:46 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
Deenor írta:
Sziasztok. Egy eléggé érdekes problémával állok elétek. Adott egy kombi fabia, melyen nemrég lett futómű cserélve. Egy TA Technix állítható magasságú sportfutómű került be, amely ültetéskor lenyomta a stabilizátor rudat annyira, hogy elérte a féltengelyt. A kérdés az lenne, hogy lehet kapni valahol rövidebb kutyacsontot a probléma megszüntetése érdekében, és ha igen akkor az gondod okozhat? (gondolok itt olyanra hogy feszíteni fog és hangot is ad majd ki). Ezen kívül, így hogy más pozicióba került igazából minden az első futóműn, egy nyöszörgő hang érkezik valahonnan egészen belülről (én a lengőkar szilentre tippelek). Ennek a cseréje megoldaná a problémát vagy azt is ugyanígy feszítené?

a kuťa čontot soktuk šiman rôviditeni ha erôšebet raktunk a šajat kočinkba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 21, 2017 8:09 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 21, 2017 7:58 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Fabia 6Y Combi
Sziasztok. Egy eléggé érdekes problémával állok elétek. Adott egy kombi fabia, melyen nemrég lett futómű cserélve. Egy TA Technix állítható magasságú sportfutómű került be, amely ültetéskor lenyomta a stabilizátor rudat annyira, hogy elérte a féltengelyt. A kérdés az lenne, hogy lehet kapni valahol rövidebb kutyacsontot a probléma megszüntetése érdekében, és ha igen akkor az gondod okozhat? (gondolok itt olyanra hogy feszíteni fog és hangot is ad majd ki). Ezen kívül, így hogy más pozicióba került igazából minden az első futóműn, egy nyöszörgő hang érkezik valahonnan egészen belülről (én a lengőkar szilentre tippelek). Ennek a cseréje megoldaná a problémát vagy azt is ugyanígy feszítené?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jún. 02, 2017 8:03 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 27, 2016 3:50 pm
Hozzászólások: 73
Autó: Fabia Kombi 2007 1.2 12V HTP BME
Csabaa írta:
Szesze írta:
Hali.Nincs,de míg nem lyukad ki addig én biztos nem cserélném le a minőségi gyári gumiharangot és ha meghal akkor is csak a rosszat.Figyelni kell rendszeresen ha látod hogy a végét járja és ha kilyukad akkor elég kicserélni.7000 körül van a gyári ha jól emlékszem,de az kibír több mint 10 évet ezért meggondolandó az ugy.alkatrész bele.

Sziasztok
Jól beszél Szesze, csak ha rossz akkor cseréld.
Én egy éve Löbro-t raktam be, még bírja :)

A csere kb, 20 perc. Csak a féltengely anyát kell levenni, majd az egész csonkállványt le
lehet húzni a féltengelyről. A csuklót egy gumikalapáccsal le tudod ütni.


Köszi a segítséget. Lehet, hogy rosszul gondolom,de egyszerűen nem hiszem el, hogy akkora különbség lenne egy gyári és egy meyle vagy löbro között. De nem csak a gumiharangra gondolok. A minap beszéltem a Patikával. Ők mondták, hogy a gyári vezérműlánc szett és a febi egy és ugyanaz. Csak a febi-ként eladottról egyszerűen leköszörülik a gyári logókat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jún. 02, 2017 7:56 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szesze írta:
Hali.Nincs,de míg nem lyukad ki addig én biztos nem cserélném le a minőségi gyári gumiharangot és ha meghal akkor is csak a rosszat.Figyelni kell rendszeresen ha látod hogy a végét járja és ha kilyukad akkor elég kicserélni.7000 körül van a gyári ha jól emlékszem,de az kibír több mint 10 évet ezért meggondolandó az ugy.alkatrész bele.

Sziasztok
Jól beszél Szesze, csak ha rossz akkor cseréld.
Én egy éve Löbro-t raktam be, még bírja :)

A csere kb, 20 perc. Csak a féltengely anyát kell levenni, majd az egész csonkállványt le
lehet húzni a féltengelyről. A csuklót egy gumikalapáccsal le tudod ütni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1913 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 128  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség