Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. nov. 18, 2018 8:35 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2019 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 135  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: lengéscsillapító?
HozzászólásElküldve: pén. szept. 24, 2010 1:07 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 24, 2010 11:12 am
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
[quote="goes"]Szerintem nem hátulról hallod, hanem előről. Két dolog valószínű:

- A stab. rúd szilentje kiszáradt és kenést igényel. Oldani kell a rögzítést és szintetikus kenőanyagot juttatni alá.
- Vagy a szokásos első lengőkar, hátsó szilent szakadt. Ezt aláfekve meg tudod nézni. Info itt: http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... tcsere.php

Köszi ma megnézem mert rettentően idegesít. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lengéscsillapító?
HozzászólásElküldve: pén. szept. 24, 2010 12:52 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szerintem nem hátulról hallod, hanem előről. Két dolog valószínű:

- A stab. rúd szilentje kiszáradt és kenést igényel. Oldani kell a rögzítést és szintetikus kenőanyagot juttatni alá.
- Vagy a szokásos első lengőkar, hátsó szilent szakadt. Ezt aláfekve meg tudod nézni. Info itt: http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... tcsere.php

Zoli999 írta:
Sziasztok!

Múlt héten lettem boldog tulajdonosa egy 2002-es Fabia 1.4 MPI-nek. Első tulajos volt stb szóval gyönyörű.

Annyi bajom van vele hogy bal hátulról menet közben folyamatos halk nyekergő hang hallatszik és nem tudom mire vélni. 48 ezer km futás után létezik hogy a lengéscsillapító kifekszik? Vagy mi lehet a baja?

Az autó elég sokat állt, csak bevásárolni járt vele az idős tulaj szóval nem nagyon volt kínozva.

A válaszokat előre is köszönöm! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: lengéscsillapító?
HozzászólásElküldve: pén. szept. 24, 2010 11:23 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 24, 2010 11:12 am
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Múlt héten lettem boldog tulajdonosa egy 2002-es Fabia 1.4 MPI-nek. Első tulajos volt stb szóval gyönyörű.

Annyi bajom van vele hogy bal hátulról menet közben folyamatos halk nyekergő hang hallatszik és nem tudom mire vélni. 48 ezer km futás után létezik hogy a lengéscsillapító kifekszik? Vagy mi lehet a baja?

Az autó elég sokat állt, csak bevásárolni járt vele az idős tulaj szóval nem nagyon volt kínozva.

A válaszokat előre is köszönöm! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 20, 2010 10:47 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. júl. 12, 2010 5:28 pm
Hozzászólások: 232
Tartózkodási hely: Székesfehérvár 2003. 1.4 16V BBZ
Kedves goes és ckvi, köszönöm szépen a kielégítő válaszokat, és a pontos információkat. :)
Üdv: Vikman


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: milyen féktárcsa+betét BBZ-hez
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 20, 2010 8:40 am 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 19, 2010 4:58 pm
Hozzászólások: 5
ckvi írta:
goes írta:
FSL-Olcsó
FDB-Prémium
FQT-Csendes (quiet)

Zimmermann is jó minőség, sőt tárcsában is ok-s, bármelyiket választahatod.

Ha FS-III, akkor 256/22 tárcsa kell. Nem igényel spec. alkatrészt, mert az érzékelő a csapágy porvédőjében van.

vikman írta:
Sziasztok.

Már egyszer írtam, és választ is kaptam fékkel kapcsolatban, de kicsit elbizonytalanodtam.
Féktárcsát és betétet kell cserélnem (szerintem még tárcsa nem volt cserélve, betétek meg kopottak).
2003-as fabia BBZ motorkód. Eddigi tudásom szerint 256mm átmérőjű, 22mm vastag tárcsa kell, ha minden igaz FS-III fékrendszer. Szervó, ABS és kipörgésgátló van. ( nem tudom, hogy ez számít-e ezeknél az alkatrészeknél, igényelnek -e valamilyen speciális dolgot?)
Először Ferodo tárcsa + betétre gondoltam, de betétből 3 fajta is kapható FSL1094 (service line), FDB1094 és FQT1094 cikkszámok alatt. Az első kettő a skodapatikában is elérhető.
Hasonló áron találtam vaterán Zimmermann tárcsát+ betétet. Kérdésem, hogy melyiket érdemesebb megvenni, melyik megbízhatóbb, tartósabb, minőségibb?
És betétből zimmermann vagy a ferodo melyik fajtáját ajánljátok?
Szóval ferodo vagy zimmermann, és milyen betét?
Fontos a minőség és a biztonság, de a pénztárcám már nem engedi egy brembo vagy ate tárcsa megvételét pagid vagy textar betéttel. :(
Válaszokat előre is köszönöm, üdv: Vikman

Üdvözlet!
Az autót FS-III féktárcsával szerelték, a tárcs alsó határa 19mm. A Zimmermann elfogadható minőség, gyárilag ATE van benne (vastagság 19,6mm alsó határ 2mm). A minőség azért fontos, mert a betét anyaga más, és vannak olyan betétek is amiket össze lehet nyomni (fékezéskor összenyomódik, mint a szivacs, ezáltal nem fog a fék hatékonyan fékezni- hosszabb fékút) Az ABS pedig nem enged blokkolni, ezért írtam, hogy ABS-nél fokozotan figyelni kell a minőségre. Ha visszajelzős a fék, nem kell csodlkozni, ha csak az egyik fékbetéten lesz vezeték, mert csak egyoldalra tedznek kopásjelzőt. Gyárilag pl a FABIA II is ilyen FS-II fékrendszerrel van, a tárcsa pedig Bosch. Az UNIXBAN a a BOSCH tárcsa darabja 10 ezer körül van.(hútött tárcsa) Érdemes megnézni, mert az autó adatainak beírása után kiadja, hogy milyen betétek,tárcsák (256átmérő,22mm vastagság) vannak. Ehhez az autóhoz az egyenes aljú kell. Vigyázni kell, hogy amin Kolbenseite, Piston (dugattyú) felirat van azt kell a dugattyú oldalára tenni. ATE cikkszám: 13.0460-7117.2 Ez alapján tudják milyen kell Zimmermannból. Ha visszajelzős (kopásjelzős) a betét, azok drágábbak.
Én megcsináltam otthon a cserét, ha igy akarja, akkor fontos, hogy, amennyiben a régi tárcsa még megfelelő, akkor a válla miatt csiszolja be a betét tetejét, és alját, (csiszoló paírral 45 fokban az élét pár mm), hogy a betét az elején ne a peremen fogjon. Ha szerelő fogja csinálni, biztos fogja tudni, de érdemes tőle is megkérdezni, hogy mennyiért tud szerezni, mert lehet, hogy jobban jár. (A szerelőknek van kedvezményük)
Remélem tudtam kicsit segíteni!
Ha kérdése van hívjon nyugodtan fel.
Tel: +36 70 311 1213
Üdvözletel: Czverencz János


Hibajavítás: A fábia II is FS-III fékrendszerrel van. Elütöttem, elnézést kérek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: milyen féktárcsa+betét BBZ-hez
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 20, 2010 8:38 am 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 19, 2010 4:58 pm
Hozzászólások: 5
goes írta:
FSL-Olcsó
FDB-Prémium
FQT-Csendes (quiet)

Zimmermann is jó minőség, sőt tárcsában is ok-s, bármelyiket választahatod.

Ha FS-III, akkor 256/22 tárcsa kell. Nem igényel spec. alkatrészt, mert az érzékelő a csapágy porvédőjében van.

vikman írta:
Sziasztok.

Már egyszer írtam, és választ is kaptam fékkel kapcsolatban, de kicsit elbizonytalanodtam.
Féktárcsát és betétet kell cserélnem (szerintem még tárcsa nem volt cserélve, betétek meg kopottak).
2003-as fabia BBZ motorkód. Eddigi tudásom szerint 256mm átmérőjű, 22mm vastag tárcsa kell, ha minden igaz FS-III fékrendszer. Szervó, ABS és kipörgésgátló van. ( nem tudom, hogy ez számít-e ezeknél az alkatrészeknél, igényelnek -e valamilyen speciális dolgot?)
Először Ferodo tárcsa + betétre gondoltam, de betétből 3 fajta is kapható FSL1094 (service line), FDB1094 és FQT1094 cikkszámok alatt. Az első kettő a skodapatikában is elérhető.
Hasonló áron találtam vaterán Zimmermann tárcsát+ betétet. Kérdésem, hogy melyiket érdemesebb megvenni, melyik megbízhatóbb, tartósabb, minőségibb?
És betétből zimmermann vagy a ferodo melyik fajtáját ajánljátok?
Szóval ferodo vagy zimmermann, és milyen betét?
Fontos a minőség és a biztonság, de a pénztárcám már nem engedi egy brembo vagy ate tárcsa megvételét pagid vagy textar betéttel. :(
Válaszokat előre is köszönöm, üdv: Vikman

Üdvözlet!
Az autót FS-III féktárcsával szerelték, a tárcs alsó határa 19mm. A Zimmermann elfogadható minőség, gyárilag ATE van benne (vastagság 19,6mm alsó határ 2mm). A minőség azért fontos, mert a betét anyaga más, és vannak olyan betétek is amiket össze lehet nyomni (fékezéskor összenyomódik, mint a szivacs, ezáltal nem fog a fék hatékonyan fékezni- hosszabb fékút) Az ABS pedig nem enged blokkolni, ezért írtam, hogy ABS-nél fokozotan figyelni kell a minőségre. Ha visszajelzős a fék, nem kell csodlkozni, ha csak az egyik fékbetéten lesz vezeték, mert csak egyoldalra tedznek kopásjelzőt. Gyárilag pl a FABIA II is ilyen FS-II fékrendszerrel van, a tárcsa pedig Bosch. Az UNIXBAN a a BOSCH tárcsa darabja 10 ezer körül van.(hútött tárcsa) Érdemes megnézni, mert az autó adatainak beírása után kiadja, hogy milyen betétek,tárcsák (256átmérő,22mm vastagság) vannak. Ehhez az autóhoz az egyenes aljú kell. Vigyázni kell, hogy amin Kolbenseite, Piston (dugattyú) felirat van azt kell a dugattyú oldalára tenni. ATE cikkszám: 13.0460-7117.2 Ez alapján tudják milyen kell Zimmermannból. Ha visszajelzős (kopásjelzős) a betét, azok drágábbak.
Én megcsináltam otthon a cserét, ha igy akarja, akkor fontos, hogy, amennyiben a régi tárcsa még megfelelő, akkor a válla miatt csiszolja be a betét tetejét, és alját, (csiszoló paírral 45 fokban az élét pár mm), hogy a betét az elején ne a peremen fogjon. Ha szerelő fogja csinálni, biztos fogja tudni, de érdemes tőle is megkérdezni, hogy mennyiért tud szerezni, mert lehet, hogy jobban jár. (A szerelőknek van kedvezményük)
Remélem tudtam kicsit segíteni!
Ha kérdése van hívjon nyugodtan fel.
Tel: +36 70 311 1213
Üdvözletel: Czverencz János


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: milyen féktárcsa+betét BBZ-hez
HozzászólásElküldve: vas. szept. 19, 2010 10:48 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
FSL-Olcsó
FDB-Prémium
FQT-Csendes (quiet)

Zimmermann is jó minőség, sőt tárcsában is ok-s, bármelyiket választahatod.

Ha FS-III, akkor 256/22 tárcsa kell. Nem igényel spec. alkatrészt, mert az érzékelő a csapágy porvédőjében van.

vikman írta:
Sziasztok.

Már egyszer írtam, és választ is kaptam fékkel kapcsolatban, de kicsit elbizonytalanodtam.
Féktárcsát és betétet kell cserélnem (szerintem még tárcsa nem volt cserélve, betétek meg kopottak).
2003-as fabia BBZ motorkód. Eddigi tudásom szerint 256mm átmérőjű, 22mm vastag tárcsa kell, ha minden igaz FS-III fékrendszer. Szervó, ABS és kipörgésgátló van. ( nem tudom, hogy ez számít-e ezeknél az alkatrészeknél, igényelnek -e valamilyen speciális dolgot?)
Először Ferodo tárcsa + betétre gondoltam, de betétből 3 fajta is kapható FSL1094 (service line), FDB1094 és FQT1094 cikkszámok alatt. Az első kettő a skodapatikában is elérhető.
Hasonló áron találtam vaterán Zimmermann tárcsát+ betétet. Kérdésem, hogy melyiket érdemesebb megvenni, melyik megbízhatóbb, tartósabb, minőségibb?
És betétből zimmermann vagy a ferodo melyik fajtáját ajánljátok?
Szóval ferodo vagy zimmermann, és milyen betét?
Fontos a minőség és a biztonság, de a pénztárcám már nem engedi egy brembo vagy ate tárcsa megvételét pagid vagy textar betéttel. :(
Válaszokat előre is köszönöm, üdv: Vikman


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: milyen féktárcsa+betét BBZ-hez
HozzászólásElküldve: vas. szept. 19, 2010 5:59 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 19, 2010 4:58 pm
Hozzászólások: 5
vikman írta:
Sziasztok.

Már egyszer írtam, és választ is kaptam fékkel kapcsolatban, de kicsit elbizonytalanodtam.
Féktárcsát és betétet kell cserélnem (szerintem még tárcsa nem volt cserélve, betétek meg kopottak).
2003-as fabia BBZ motorkód. Eddigi tudásom szerint 256mm átmérőjű, 22mm vastag tárcsa kell, ha minden igaz FS-III fékrendszer. Szervó, ABS és kipörgésgátló van. ( nem tudom, hogy ez számít-e ezeknél az alkatrészeknél, igényelnek -e valamilyen speciális dolgot?)
Először Ferodo tárcsa + betétre gondoltam, de betétből 3 fajta is kapható FSL1094 (service line), FDB1094 és FQT1094 cikkszámok alatt. Az első kettő a skodapatikában is elérhető.
Hasonló áron találtam vaterán Zimmermann tárcsát+ betétet. Kérdésem, hogy melyiket érdemesebb megvenni, melyik megbízhatóbb, tartósabb, minőségibb?
És betétből zimmermann vagy a ferodo melyik fajtáját ajánljátok?
Szóval ferodo vagy zimmermann, és milyen betét?
Fontos a minőség és a biztonság, de a pénztárcám már nem engedi egy brembo vagy ate tárcsa megvételét pagid vagy textar betéttel. :(
Válaszokat előre is köszönöm, üdv: Vikman

Üdvözlet!
Az ABS miatt is nagyon számíit a minőség,az olcsóbbak puhábbak, (mint a szivacs) és nem lehet vele jól megállni. Azt is tudni kellene, hogy visszajelzős-e vagy sem. Több féle fékkel is szerelték ezeket az autókat...
De utánanézek szívesen.
Üdv: Jani


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: milyen féktárcsa+betét BBZ-hez
HozzászólásElküldve: vas. szept. 19, 2010 5:00 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. júl. 12, 2010 5:28 pm
Hozzászólások: 232
Tartózkodási hely: Székesfehérvár 2003. 1.4 16V BBZ
Sziasztok.

Már egyszer írtam, és választ is kaptam fékkel kapcsolatban, de kicsit elbizonytalanodtam.
Féktárcsát és betétet kell cserélnem (szerintem még tárcsa nem volt cserélve, betétek meg kopottak).
2003-as fabia BBZ motorkód. Eddigi tudásom szerint 256mm átmérőjű, 22mm vastag tárcsa kell, ha minden igaz FS-III fékrendszer. Szervó, ABS és kipörgésgátló van. ( nem tudom, hogy ez számít-e ezeknél az alkatrészeknél, igényelnek -e valamilyen speciális dolgot?)
Először Ferodo tárcsa + betétre gondoltam, de betétből 3 fajta is kapható FSL1094 (service line), FDB1094 és FQT1094 cikkszámok alatt. Az első kettő a skodapatikában is elérhető.
Hasonló áron találtam vaterán Zimmermann tárcsát+ betétet. Kérdésem, hogy melyiket érdemesebb megvenni, melyik megbízhatóbb, tartósabb, minőségibb?
És betétből zimmermann vagy a ferodo melyik fajtáját ajánljátok?
Szóval ferodo vagy zimmermann, és milyen betét?
Fontos a minőség és a biztonság, de a pénztárcám már nem engedi egy brembo vagy ate tárcsa megvételét pagid vagy textar betéttel. :(
Válaszokat előre is köszönöm, üdv: Vikman


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 15, 2010 12:52 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 13, 2010 3:10 pm
Hozzászólások: 65
Igen igen:) elírtam:)
Köszi a választ;)

Tibibá666 írta:
Szia!

A betét lehet kopásjelzős, a tárcsa nem.
Ha a betét kopásjelzős, akkor a fékcsövön kívül még egy kábel is fut a féknyereghez.

sookyg írta:
Hali!

Kérdésem volna, hogy hogy tudom ránézésre megállapítani, hogy kopásjelzős e vagy sem a tárcsa a kocsiban?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 15, 2010 12:21 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 25, 2009 2:51 pm
Hozzászólások: 711
Tartózkodási hely: 2004; 1.2 12V AZQ
Szia!

A betét lehet kopásjelzős, a tárcsa nem.
Ha a betét kopásjelzős, akkor a fékcsövön kívül még egy kábel is fut a féknyereghez.

sookyg írta:
Hali!

Kérdésem volna, hogy hogy tudom ránézésre megállapítani, hogy kopásjelzős e vagy sem a tárcsa a kocsiban?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 15, 2010 12:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 13, 2010 3:10 pm
Hozzászólások: 65
Hali!

Kérdésem volna, hogy hogy tudom ránézésre megállapítani, hogy kopásjelzős e vagy sem a tárcsa a kocsiban?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 14, 2010 4:02 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd nov. 10, 2009 8:46 pm
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
goes írta:
A Ferodo betétek nem szoktak ilyet csinálni, mivel elég puhák, sajnos porolnak is rendesen. Ez esetben érdemes lenne a felületét is megcsiszolni és kicsit a sarkait is letörni. Bagatel kérdés, de a féktárcsáról a konzerváló olajréteg el lett távolítva féktisztítóval rendesen?

Démuth Ati írta:
goes írta:
Helló!

- Vagy nem kímélted a betétet az első pár száz kilométeren és felüvegesedett,
- vagy ha nem volt tárcsacsere és nem lett letörve a betétek sarka,
- szimplán szar minőségű betét lett belerakva.

Első megoldása a betétek kivétele és durva smirglivel a felüvegesedett felület eltávolítása, második esetben szintén kivétel és szélek letörése reszelővel, harmadik esetre szerintem te is tudod a megoldást. :)

Démuth Ati írta:
Sziasztok!

Nemrég volt cserélve az első féktárcsa és betét garnitúra az autón! néhány napja fékezéskor idegesítő sikító hangot ad fékezéskor, vagyis a fékezés utolsó fázisában amikor már éppen összeér a betét a tárcsával. Próbáltam féktisztítóval megoldani a gondot, de semmi változás! Adjatok valami ötletet, mit tegyek hogy megszűnjön! Előre is köszi!


Kedves Goes! Köszönöm a kimerítő választ!
A lehetőségeket végiggondolva valószínű a betét minősége okozza a gondot! A felüvegesedésre nem gondolnék, hisz jómagam és a család többi tagja is az óvatos fékezés híve. Nincs rövid féktáv, tövig nyomott fékkel, blokkolás határig, talán ezért is bírt a gyári tárcsa majd 120.000 km-t. Mostani cserekor a betét, és a tárcsa egyaránt cserélve lett biztosan, hisz ott álltam a szerelő mellett és végignéztem. A gyártmányuk mind a tárcsának mind a betéteknek FERODO ( remélem jól írom) . Szóval akkor marad a csiszolás, és ha nem segít akkor jön a harmadik megoldás???? vagyis a kuka-hadművelet??!! Úgy érzem erre gondoltál :wink:


Ma beszéltem a szerelőmmel, és ő is a csiszolás mellett döntött. A konzerváló olajréteget pedig würth-ös féktisztítóval pucoltok tárcsánként vagy 10-10 percig... :cry:
Köszi még egyszer a segítséget...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 14, 2010 9:58 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 13, 2010 3:10 pm
Hozzászólások: 65
Köszi a választ goes!

Megrendeltem a tárcst és betétet! nekem is most lesz 80 000 a kocsiba, de én kímélem:) Most valami olasz cuccot rendeltem bele! Egyik ismerősöm ajánlotta! Mondta is, hogy rengeteg tárcsa és pofa nagyon keméyn és ezért panaszkodnak, hogy az utángyártott nyikorog mint az állat fékezéskor. Ez elvileg nem fog! kipróbálom, ha bejön akár megadhatom az elérhetőséget is ha vkit érdekel! Elvieleg 25 ből megvan a 2 tárcsa plusz a pofák!
Szervízben erre modntak 40-et...

goes írta:
Teljesen lábfüggő, nekem 70000-nél volt cserés, de volt még benne tartalék bőven. Én bpesti vagyok, lámpától lámpáig közlekedem. Így a fékem is kopik és sokat is fogyaszt sajnos.

A vaterán keress zimmermann betétet és tárcsát.

sookyg írta:
Sziasztok!

Nektek meddig bírja egy új féktárcsa és fékpofa? a kocsimba most van 79000km és durván elkopott... Kanyarba búgó hangot is eredményez a pereme.

Tud valaki egy olcsó beszállítót akitől lehet rendelni tárcsát és betétet?

Előre is köszi!

Fabia 4ever:D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 13, 2010 8:46 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
A Ferodo betétek nem szoktak ilyet csinálni, mivel elég puhák, sajnos porolnak is rendesen. Ez esetben érdemes lenne a felületét is megcsiszolni és kicsit a sarkait is letörni. Bagatel kérdés, de a féktárcsáról a konzerváló olajréteg el lett távolítva féktisztítóval rendesen?

Démuth Ati írta:
goes írta:
Helló!

- Vagy nem kímélted a betétet az első pár száz kilométeren és felüvegesedett,
- vagy ha nem volt tárcsacsere és nem lett letörve a betétek sarka,
- szimplán szar minőségű betét lett belerakva.

Első megoldása a betétek kivétele és durva smirglivel a felüvegesedett felület eltávolítása, második esetben szintén kivétel és szélek letörése reszelővel, harmadik esetre szerintem te is tudod a megoldást. :)

Démuth Ati írta:
Sziasztok!

Nemrég volt cserélve az első féktárcsa és betét garnitúra az autón! néhány napja fékezéskor idegesítő sikító hangot ad fékezéskor, vagyis a fékezés utolsó fázisában amikor már éppen összeér a betét a tárcsával. Próbáltam féktisztítóval megoldani a gondot, de semmi változás! Adjatok valami ötletet, mit tegyek hogy megszűnjön! Előre is köszi!


Kedves Goes! Köszönöm a kimerítő választ!
A lehetőségeket végiggondolva valószínű a betét minősége okozza a gondot! A felüvegesedésre nem gondolnék, hisz jómagam és a család többi tagja is az óvatos fékezés híve. Nincs rövid féktáv, tövig nyomott fékkel, blokkolás határig, talán ezért is bírt a gyári tárcsa majd 120.000 km-t. Mostani cserekor a betét, és a tárcsa egyaránt cserélve lett biztosan, hisz ott álltam a szerelő mellett és végignéztem. A gyártmányuk mind a tárcsának mind a betéteknek FERODO ( remélem jól írom) . Szóval akkor marad a csiszolás, és ha nem segít akkor jön a harmadik megoldás???? vagyis a kuka-hadművelet??!! Úgy érzem erre gondoltál :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2019 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 135  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség