yetko írta:
Szisztok!
A problémám ugyanaz,mint amit feljebb olvastam több helyen.
ABS,ESP hiba.Felvillan a három ikon, három sípolással.
ABS/ESP-Bosch 8.0
01201
00301
Ezek a hibakódok.
Az előzmények, nem tudom van-e valami köze a hibához??
A klíma nem működött az autóban ezért elvittem szerelőhöz.Hűtőközeg volt benne, de mégsem indult a kompresszor.
Felhívtak, hogy szedjék-e le a kompresszort, hogy továbbmenjenek a hibafeltárásban.
Leszedték, kiderült,hogy szét van esve belülről a kompresszor, tehát kuka.
Nem kértem a cserét, javítást,ezért visszaszerelték,úgy hogy levették a kompresszor meghajtókuplungját.
Ezután elhoztam az autót,nem volt vele semmi baj.
Utána elvittem egy kézi autómosóba ahol lemostam a kocsit.
Majd elgurultam vele bevásárolni, eddig sem volt baj.
Vásárlás utáni indításkor kidobta a hibákat és azóta sem múlt el.
Következő hét közepén visszavittem a klímásokhoz, kiolvasták a hibát, törölték, de azóta is visszajött és nem tűnik el.
Megmutatták azt a kiolvasást, amit a klímajavítás előtt csináltak, de ott még semmi baja nem volt az ABS-nek.
Az ABS kockát kb 1.5 éve cseréltettük ki, mert hibás volt.
Nem tudom, hogy a klímások szúrhattak-e el rajta valamit, itt állok meglőve , hogy mi lehet a probléma

Amiket fentebb írtatok, megnéztem rajta.
Kimértem a lemezbiztosítékokat, a többit is az akksin(a késeseket), illetve ami gépkönyv szerint az ABS-hez tartozik a kormány alatt azt is.
Mindegyik rendben volt, sehol sem volt szakadás.
Van valami ötletetek?
Az ABS hidraulika szivattyúja az benne van a kockában, vagy külön találom meg valahol?
Hátha van rá valami megoldás?
Köszönöm szépen előre is a válaszokat.
Pál
U.i.: még annyi, hogy menet közben néztek élő adatokat és ott látta a kompjúter a kerekek forgását, azzal nem volt baj.
1 01200 - ABS szelepek tápfeszültsége
1.1 Lehetséges tünetek
1.2 Lehetséges okok
1.3 Lehetséges megoldások
1.4 Különleges megjegyzések
01200 - ABS szelepek tápfeszültsége
Lehetséges tünetek
A hibás jelzőfény (MIL) BE
Lehetséges okok
Hibás biztosíték (ok)
Huzal a huzalozás és / vagy csatlakozó (k) a fék elektronika vezérlőmoduljához (J104)
A fék elektronika vezérlőmodul (J104) hibás
Lehetséges megoldások
Ellenőrizze a biztosítékot
Ellenőrizze a huzalozást és / vagy csatlakozó (ka) t a fék elektronika vezérlőmoduljára (J104)
Ellenőrizze / cserélje ki a fék elektronikai vezérlőmodult (J104)
Különleges megjegyzések
Ez a hibakód általában a hidraulikus egységet (N55) és a hidraulikus szivattyút (V39) érinti.
A Bosch ABS rendszert használó járműveknél ez a csatlakozás általában egy különálló 2 vezetékes csatlakozó a modul alatt. Ha ezt a hibát a modul cseréje után tárolja, ellenőrizze, hogy újracsatlakoztatta-e.
1 00301 - ABS visszatérő áramlás szivattyú (V39)
1.1 Lehetséges tünetek
1.2 Lehetséges okok
1.3 Lehetséges megoldások
1.4 Különleges megjegyzések
00301 - ABS visszatérő áramlás szivattyú (V39)
Lehetséges tünetek
A hibás jelzőfény (MIL) BE
Lehetséges okok
Hibás biztosíték (ok)
A huzalozás és / vagy csatlakozó (k) a visszatérő áramlású szivattyúból (V39) hibás
A visszatérő áramlás szivattyú (V39) hibás
Lehetséges megoldások
Ellenőrizze a biztosítékot
Ellenőrizze a huzalozást és / vagy csatlakozó (ka) t a visszatérő áramlású szivattyúhoz (V39)
Ellenőrizze / cserélje a visszatérő áramlású szivattyút (V39), lehet a hidraulikus egység része (N55)
Különleges megjegyzések
Ha megtalálható a VW Polo (9N) -ben (vagy hasonlóban): fék elektronika (Bosch 5.7) ellenőrizze az MVB 006.3-at.
A VW Passat (3C) és a CC (35) modellekben található, vezérlőmodul cikkszámmal; Lehet, hogy a 3AA 614 109 AB, a 3AA 614 109 AC, a 3AA 614 109 AD és a 3AA 614 109 AE hamis hibakódokhoz rendelkezésre bocsát egy flash frissítést. A világ (külföld) TPI # 2029827 a következő hibakódokat tartalmazza: 00301 és 01325
a kocka tetején van egy " konzervdoboz " az a szivattyú , alatta van az elektronika és a mágnesszelepek