Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. jan. 19, 2020 7:13 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 168 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 07, 2012 5:10 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 24, 2011 9:05 pm
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Szlovákia-RS:chatback 2000. 1,4MPI 8v,50Kw.COMFORT.AME
sziasztok. Haverom fabiajaval szeretnék tanácsot kérni. 2001-1,4.16v AUB.stab szilent csere utan gyulladt ki az ABS lámpája,(szerintem nincs köze hozzá), 00301 es kodot ir ki. törlés utan visszajön. a kerekektöl jön a jel. tipp? elöre is köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ABS
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2012 6:56 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 28, 2012 8:56 am
Hozzászólások: 4
Jo napot kivanok!
Koszonom a tanacsot utanna nezunk, hogy valoban nem-e az lenne a problema. A megoldassal mindenkeppen jelentkezni fogok talan masnak is segitsegere lenne.
Tisztelettel.
goes írta:
Azt kellene még megnézni, hogy a csapágy nem csúszott-e ki. Ez gyakori hiba, ha nem ismeri a szerelő ezt a kerékcsapágyat és a rögzítőgyűrűt nem pattintja be külön a csapágy bepréselése után. Ekkor a csapágy kb. 1 centit kijjebb csúszik, csak a féltengely tartja bent és 1 centiről már a jeladó nem fogja a mágneses jelet rendesen.

szundy11 írta:
Igen az uj szenzorral is megprobaltuk de sajnos semmi valtozas nem tortent. Nem kinai csapagyat hasznaltunk mert nem szoktam a legolcsobb dolgokat valasztani.
Tisztelettel
goes írta:
Be lett téve az új szenzor, kipróbáltátok? A kerékcsapágy porvédőjében van egy mágnes egyébként. Ez adja a jelet az érzékelőnek és nem szokott tönkre menni, vagy nem hallottam még ilyenről. Mondjuk ha egy éve kínai csapágy ment bele, akkor minden megtörténhet.

szundy11 írta:
Jo napot kivanok
Van nekem is egy 2006-os kiadasu skoda fabiam es en is ugyanezzel a problemaval kuszkodom. Voltam a szervizben hibakod kiolvasasa vegett es azt mondtak, hogy a jobb elso ABS szenzor a hibas. Megvasaroltam a szenzort amikor kiderult hogy a kerek csapagy a hibas. Allitolag a csapagyon van egy gyuru amirol a szenzor olvassa a jelet es allitolag az a resze van "megserulve" a csapagynak. Beszeltem mas szakival is mindenki azt mondja , hogy 1 %-a hogy a csapagy a hibas. A szervizben mikor kiolvastak a hibat, akkor epp mutattak, hogy mindegyik kereknel a szenzor olvassa a sebeseget es mind a negy kereknel a szenzor altal olvasott ertek ugyanaz kene hogy legyen. Harom kereknel valoban ugy is volt de az elso kereknel 1 es 4 kozott mutatott. Ha a csapagynak a belso oldalan van ez a magneses korong letezik, hogy elvesziti ezt a magnesesseget es ez lenne a hiba? Amugy egy eve volt cserelve a csapagy.
Kerem ha valaki talalkozott ezzel a hibaval es tudna adni valami tanacsot akkor azt megkoszonnem.
Ha nem akkor a csapagy megvasalasa marad hatra es jovok az utolagos megoldassal.
Tisztelettel
csuszdas írta:
Sziasztok!

Van egy 2003-as BBZ Fabiám. Elég sokat szívtunk vele valamikori barbár beavatkozás miatt. Csak féktárcsa, fékbetét cseréhez álltunk hozzá, és csonkállvány+lengőkar tartó konzol csere lett vége.
A probléma az, hogy nem működik rajta az ABS/ASR. Összerakás után nem volt semmi gond, nem világított a visszajelző, néhány méter megtétele után bukkant csak fel a hiba. Szétszedtük újra, megnéztük az érzékelőt+csatlakozót, majd újra összeraktuk, és ugyanezt csinálta. Amikor elindultam vele elvileg jó volt, és menet közben újra felgyulladt, azóta folyamatosan ég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ABS
HozzászólásElküldve: kedd máj. 29, 2012 11:11 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Azt kellene még megnézni, hogy a csapágy nem csúszott-e ki. Ez gyakori hiba, ha nem ismeri a szerelő ezt a kerékcsapágyat és a rögzítőgyűrűt nem pattintja be külön a csapágy bepréselése után. Ekkor a csapágy kb. 1 centit kijjebb csúszik, csak a féltengely tartja bent és 1 centiről már a jeladó nem fogja a mágneses jelet rendesen.

szundy11 írta:
Igen az uj szenzorral is megprobaltuk de sajnos semmi valtozas nem tortent. Nem kinai csapagyat hasznaltunk mert nem szoktam a legolcsobb dolgokat valasztani.
Tisztelettel
goes írta:
Be lett téve az új szenzor, kipróbáltátok? A kerékcsapágy porvédőjében van egy mágnes egyébként. Ez adja a jelet az érzékelőnek és nem szokott tönkre menni, vagy nem hallottam még ilyenről. Mondjuk ha egy éve kínai csapágy ment bele, akkor minden megtörténhet.

szundy11 írta:
Jo napot kivanok
Van nekem is egy 2006-os kiadasu skoda fabiam es en is ugyanezzel a problemaval kuszkodom. Voltam a szervizben hibakod kiolvasasa vegett es azt mondtak, hogy a jobb elso ABS szenzor a hibas. Megvasaroltam a szenzort amikor kiderult hogy a kerek csapagy a hibas. Allitolag a csapagyon van egy gyuru amirol a szenzor olvassa a jelet es allitolag az a resze van "megserulve" a csapagynak. Beszeltem mas szakival is mindenki azt mondja , hogy 1 %-a hogy a csapagy a hibas. A szervizben mikor kiolvastak a hibat, akkor epp mutattak, hogy mindegyik kereknel a szenzor olvassa a sebeseget es mind a negy kereknel a szenzor altal olvasott ertek ugyanaz kene hogy legyen. Harom kereknel valoban ugy is volt de az elso kereknel 1 es 4 kozott mutatott. Ha a csapagynak a belso oldalan van ez a magneses korong letezik, hogy elvesziti ezt a magnesesseget es ez lenne a hiba? Amugy egy eve volt cserelve a csapagy.
Kerem ha valaki talalkozott ezzel a hibaval es tudna adni valami tanacsot akkor azt megkoszonnem.
Ha nem akkor a csapagy megvasalasa marad hatra es jovok az utolagos megoldassal.
Tisztelettel
csuszdas írta:
Sziasztok!

Van egy 2003-as BBZ Fabiám. Elég sokat szívtunk vele valamikori barbár beavatkozás miatt. Csak féktárcsa, fékbetét cseréhez álltunk hozzá, és csonkállvány+lengőkar tartó konzol csere lett vége.
A probléma az, hogy nem működik rajta az ABS/ASR. Összerakás után nem volt semmi gond, nem világított a visszajelző, néhány méter megtétele után bukkant csak fel a hiba. Szétszedtük újra, megnéztük az érzékelőt+csatlakozót, majd újra összeraktuk, és ugyanezt csinálta. Amikor elindultam vele elvileg jó volt, és menet közben újra felgyulladt, azóta folyamatosan ég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ABS
HozzászólásElküldve: kedd máj. 29, 2012 8:52 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 28, 2012 8:56 am
Hozzászólások: 4
Igen az uj szenzorral is megprobaltuk de sajnos semmi valtozas nem tortent. Nem kinai csapagyat hasznaltunk mert nem szoktam a legolcsobb dolgokat valasztani.
Tisztelettel
goes írta:
Be lett téve az új szenzor, kipróbáltátok? A kerékcsapágy porvédőjében van egy mágnes egyébként. Ez adja a jelet az érzékelőnek és nem szokott tönkre menni, vagy nem hallottam még ilyenről. Mondjuk ha egy éve kínai csapágy ment bele, akkor minden megtörténhet.

szundy11 írta:
Jo napot kivanok
Van nekem is egy 2006-os kiadasu skoda fabiam es en is ugyanezzel a problemaval kuszkodom. Voltam a szervizben hibakod kiolvasasa vegett es azt mondtak, hogy a jobb elso ABS szenzor a hibas. Megvasaroltam a szenzort amikor kiderult hogy a kerek csapagy a hibas. Allitolag a csapagyon van egy gyuru amirol a szenzor olvassa a jelet es allitolag az a resze van "megserulve" a csapagynak. Beszeltem mas szakival is mindenki azt mondja , hogy 1 %-a hogy a csapagy a hibas. A szervizben mikor kiolvastak a hibat, akkor epp mutattak, hogy mindegyik kereknel a szenzor olvassa a sebeseget es mind a negy kereknel a szenzor altal olvasott ertek ugyanaz kene hogy legyen. Harom kereknel valoban ugy is volt de az elso kereknel 1 es 4 kozott mutatott. Ha a csapagynak a belso oldalan van ez a magneses korong letezik, hogy elvesziti ezt a magnesesseget es ez lenne a hiba? Amugy egy eve volt cserelve a csapagy.
Kerem ha valaki talalkozott ezzel a hibaval es tudna adni valami tanacsot akkor azt megkoszonnem.
Ha nem akkor a csapagy megvasalasa marad hatra es jovok az utolagos megoldassal.
Tisztelettel
csuszdas írta:
Sziasztok!

Van egy 2003-as BBZ Fabiám. Elég sokat szívtunk vele valamikori barbár beavatkozás miatt. Csak féktárcsa, fékbetét cseréhez álltunk hozzá, és csonkállvány+lengőkar tartó konzol csere lett vége.
A probléma az, hogy nem működik rajta az ABS/ASR. Összerakás után nem volt semmi gond, nem világított a visszajelző, néhány méter megtétele után bukkant csak fel a hiba. Szétszedtük újra, megnéztük az érzékelőt+csatlakozót, majd újra összeraktuk, és ugyanezt csinálta. Amikor elindultam vele elvileg jó volt, és menet közben újra felgyulladt, azóta folyamatosan ég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ABS
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 28, 2012 6:15 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Be lett téve az új szenzor, kipróbáltátok? A kerékcsapágy porvédőjében van egy mágnes egyébként. Ez adja a jelet az érzékelőnek és nem szokott tönkre menni, vagy nem hallottam még ilyenről. Mondjuk ha egy éve kínai csapágy ment bele, akkor minden megtörténhet.

szundy11 írta:
Jo napot kivanok
Van nekem is egy 2006-os kiadasu skoda fabiam es en is ugyanezzel a problemaval kuszkodom. Voltam a szervizben hibakod kiolvasasa vegett es azt mondtak, hogy a jobb elso ABS szenzor a hibas. Megvasaroltam a szenzort amikor kiderult hogy a kerek csapagy a hibas. Allitolag a csapagyon van egy gyuru amirol a szenzor olvassa a jelet es allitolag az a resze van "megserulve" a csapagynak. Beszeltem mas szakival is mindenki azt mondja , hogy 1 %-a hogy a csapagy a hibas. A szervizben mikor kiolvastak a hibat, akkor epp mutattak, hogy mindegyik kereknel a szenzor olvassa a sebeseget es mind a negy kereknel a szenzor altal olvasott ertek ugyanaz kene hogy legyen. Harom kereknel valoban ugy is volt de az elso kereknel 1 es 4 kozott mutatott. Ha a csapagynak a belso oldalan van ez a magneses korong letezik, hogy elvesziti ezt a magnesesseget es ez lenne a hiba? Amugy egy eve volt cserelve a csapagy.
Kerem ha valaki talalkozott ezzel a hibaval es tudna adni valami tanacsot akkor azt megkoszonnem.
Ha nem akkor a csapagy megvasalasa marad hatra es jovok az utolagos megoldassal.
Tisztelettel
csuszdas írta:
Sziasztok!

Van egy 2003-as BBZ Fabiám. Elég sokat szívtunk vele valamikori barbár beavatkozás miatt. Csak féktárcsa, fékbetét cseréhez álltunk hozzá, és csonkállvány+lengőkar tartó konzol csere lett vége.
A probléma az, hogy nem működik rajta az ABS/ASR. Összerakás után nem volt semmi gond, nem világított a visszajelző, néhány méter megtétele után bukkant csak fel a hiba. Szétszedtük újra, megnéztük az érzékelőt+csatlakozót, majd újra összeraktuk, és ugyanezt csinálta. Amikor elindultam vele elvileg jó volt, és menet közben újra felgyulladt, azóta folyamatosan ég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ABS
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 28, 2012 9:18 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 28, 2012 8:56 am
Hozzászólások: 4
Jo napot kivanok
Van nekem is egy 2006-os kiadasu skoda fabiam es en is ugyanezzel a problemaval kuszkodom. Voltam a szervizben hibakod kiolvasasa vegett es azt mondtak, hogy a jobb elso ABS szenzor a hibas. Megvasaroltam a szenzort amikor kiderult hogy a kerek csapagy a hibas. Allitolag a csapagyon van egy gyuru amirol a szenzor olvassa a jelet es allitolag az a resze van "megserulve" a csapagynak. Beszeltem mas szakival is mindenki azt mondja , hogy 1 %-a hogy a csapagy a hibas. A szervizben mikor kiolvastak a hibat, akkor epp mutattak, hogy mindegyik kereknel a szenzor olvassa a sebeseget es mind a negy kereknel a szenzor altal olvasott ertek ugyanaz kene hogy legyen. Harom kereknel valoban ugy is volt de az elso kereknel 1 es 4 kozott mutatott. Ha a csapagynak a belso oldalan van ez a magneses korong letezik, hogy elvesziti ezt a magnesesseget es ez lenne a hiba? Amugy egy eve volt cserelve a csapagy.
Kerem ha valaki talalkozott ezzel a hibaval es tudna adni valami tanacsot akkor azt megkoszonnem.
Ha nem akkor a csapagy megvasalasa marad hatra es jovok az utolagos megoldassal.
Tisztelettel
csuszdas írta:
Sziasztok!

Van egy 2003-as BBZ Fabiám. Elég sokat szívtunk vele valamikori barbár beavatkozás miatt. Csak féktárcsa, fékbetét cseréhez álltunk hozzá, és csonkállvány+lengőkar tartó konzol csere lett vége.
A probléma az, hogy nem működik rajta az ABS/ASR. Összerakás után nem volt semmi gond, nem világított a visszajelző, néhány méter megtétele után bukkant csak fel a hiba. Szétszedtük újra, megnéztük az érzékelőt+csatlakozót, majd újra összeraktuk, és ugyanezt csinálta. Amikor elindultam vele elvileg jó volt, és menet közben újra felgyulladt, azóta folyamatosan ég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 6:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
die nadel írta:
djboris írta:
Az ABS csak bizonyos sebesség fölött kapcsol be.

Ha jól emlékszem akkor 3km/h ez a bizonyos sebesség.

Az első bekapcsolás 15 km/h -nál van, utána viszont nem kapcsol ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 4:47 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 549
Tartózkodási hely: 2003 Fabia Classic 1.2 HTP 6V AWY
djboris írta:
Az ABS csak bizonyos sebesség fölött kapcsol be.

Ha jól emlékszem akkor 3km/h ez a bizonyos sebesség.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 12:41 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Az ABS csak bizonyos sebesség fölött kapcsol be.
Ha a hibkód ki lett törölve és a hiba még mindig fent ál akkor csak ezután a bizonyos sebesség elérése után jelez.
Valószínü sose volt jó, még ha azt is hittétek, hogy egy darabig jó volt...
Viszont ha van tárolt hibakód, akkor utána már rögtön gyújtás után reklamál,
egészen addig amíg a hibakód ki nincs törölve a vezérlöböl.

Saját tapasztalat, nekem már volt ABSes hibám.

Viszont hibakódot mindenképp olvassatok...
Anélkül vakon tapogatózás az egész...

csuszdas írta:
Drótkefézés az volt, mert bontott cuccot építettünk be, pasztát nem használtunk. Diagnosztikánt nincs, ahhoz máshoz kell menni vele. Még egy takarítást megpróbálunk.



TiB írta:
Az ABS vezérlőjének kéne a hibatárát kiolvasni, abból kiderül, hogy pontosan mi a panasz. Volt sok csiszolás, drótkefézés? Rézpasztát ugye nem használtatok. Mindkét esetben előfordulhat, hogy fém tartalmú reszelék rákerül az érzékelőre és/vagy a fogaskoszorúra. Javítása nem bonyolult, csak le kell szedni a féktárcsát és megtisztítani az érzékelőt és környékét. Mindenképpen érdemes először a diagnosztikával kideríteni, hogy pontosan melyikről van szó, vagy egyáltalán ez-e a probléma.

csuszdas írta:
Sziasztok!

Van egy 2003-as BBZ Fabiám. Elég sokat szívtunk vele valamikori barbár beavatkozás miatt. Csak féktárcsa, fékbetét cseréhez álltunk hozzá, és csonkállvány+lengőkar tartó konzol csere lett vége.
A probléma az, hogy nem működik rajta az ABS/ASR. Összerakás után nem volt semmi gond, nem világított a visszajelző, néhány méter megtétele után bukkant csak fel a hiba. Szétszedtük újra, megnéztük az érzékelőt+csatlakozót, majd újra összeraktuk, és ugyanezt csinálta. Amikor elindultam vele elvileg jó volt, és menet közben újra felgyulladt, azóta folyamatosan ég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 12, 2012 9:31 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Az érzékelő mágneses, arról nem könnyű leszedni a vasreszeléket. Hibajelzés nem biztos, hogy azonnal meg fog szűnni, mert előfordulhat, hogy a hibatárat törölni kell hozzá.

csuszdas írta:
Drótkefézés az volt, mert bontott cuccot építettünk be, pasztát nem használtunk. Diagnosztikánt nincs, ahhoz máshoz kell menni vele. Még egy takarítást megpróbálunk.



TiB írta:
Az ABS vezérlőjének kéne a hibatárát kiolvasni, abból kiderül, hogy pontosan mi a panasz. Volt sok csiszolás, drótkefézés? Rézpasztát ugye nem használtatok. Mindkét esetben előfordulhat, hogy fém tartalmú reszelék rákerül az érzékelőre és/vagy a fogaskoszorúra. Javítása nem bonyolult, csak le kell szedni a féktárcsát és megtisztítani az érzékelőt és környékét. Mindenképpen érdemes először a diagnosztikával kideríteni, hogy pontosan melyikről van szó, vagy egyáltalán ez-e a probléma.

csuszdas írta:
Sziasztok!

Van egy 2003-as BBZ Fabiám. Elég sokat szívtunk vele valamikori barbár beavatkozás miatt. Csak féktárcsa, fékbetét cseréhez álltunk hozzá, és csonkállvány+lengőkar tartó konzol csere lett vége.
A probléma az, hogy nem működik rajta az ABS/ASR. Összerakás után nem volt semmi gond, nem világított a visszajelző, néhány méter megtétele után bukkant csak fel a hiba. Szétszedtük újra, megnéztük az érzékelőt+csatlakozót, majd újra összeraktuk, és ugyanezt csinálta. Amikor elindultam vele elvileg jó volt, és menet közben újra felgyulladt, azóta folyamatosan ég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 12, 2012 5:50 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. feb. 06, 2012 9:22 am
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Drótkefézés az volt, mert bontott cuccot építettünk be, pasztát nem használtunk. Diagnosztikánt nincs, ahhoz máshoz kell menni vele. Még egy takarítást megpróbálunk.



TiB írta:
Az ABS vezérlőjének kéne a hibatárát kiolvasni, abból kiderül, hogy pontosan mi a panasz. Volt sok csiszolás, drótkefézés? Rézpasztát ugye nem használtatok. Mindkét esetben előfordulhat, hogy fém tartalmú reszelék rákerül az érzékelőre és/vagy a fogaskoszorúra. Javítása nem bonyolult, csak le kell szedni a féktárcsát és megtisztítani az érzékelőt és környékét. Mindenképpen érdemes először a diagnosztikával kideríteni, hogy pontosan melyikről van szó, vagy egyáltalán ez-e a probléma.

csuszdas írta:
Sziasztok!

Van egy 2003-as BBZ Fabiám. Elég sokat szívtunk vele valamikori barbár beavatkozás miatt. Csak féktárcsa, fékbetét cseréhez álltunk hozzá, és csonkállvány+lengőkar tartó konzol csere lett vége.
A probléma az, hogy nem működik rajta az ABS/ASR. Összerakás után nem volt semmi gond, nem világított a visszajelző, néhány méter megtétele után bukkant csak fel a hiba. Szétszedtük újra, megnéztük az érzékelőt+csatlakozót, majd újra összeraktuk, és ugyanezt csinálta. Amikor elindultam vele elvileg jó volt, és menet közben újra felgyulladt, azóta folyamatosan ég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 12, 2012 4:21 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Az ABS vezérlőjének kéne a hibatárát kiolvasni, abból kiderül, hogy pontosan mi a panasz. Volt sok csiszolás, drótkefézés? Rézpasztát ugye nem használtatok. Mindkét esetben előfordulhat, hogy fém tartalmú reszelék rákerül az érzékelőre és/vagy a fogaskoszorúra. Javítása nem bonyolult, csak le kell szedni a féktárcsát és megtisztítani az érzékelőt és környékét. Mindenképpen érdemes először a diagnosztikával kideríteni, hogy pontosan melyikről van szó, vagy egyáltalán ez-e a probléma.

csuszdas írta:
Sziasztok!

Van egy 2003-as BBZ Fabiám. Elég sokat szívtunk vele valamikori barbár beavatkozás miatt. Csak féktárcsa, fékbetét cseréhez álltunk hozzá, és csonkállvány+lengőkar tartó konzol csere lett vége.
A probléma az, hogy nem működik rajta az ABS/ASR. Összerakás után nem volt semmi gond, nem világított a visszajelző, néhány méter megtétele után bukkant csak fel a hiba. Szétszedtük újra, megnéztük az érzékelőt+csatlakozót, majd újra összeraktuk, és ugyanezt csinálta. Amikor elindultam vele elvileg jó volt, és menet közben újra felgyulladt, azóta folyamatosan ég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 12, 2012 12:14 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. feb. 06, 2012 9:22 am
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Sziasztok!

Van egy 2003-as BBZ Fabiám. Elég sokat szívtunk vele valamikori barbár beavatkozás miatt. Csak féktárcsa, fékbetét cseréhez álltunk hozzá, és csonkállvány+lengőkar tartó konzol csere lett vége.
A probléma az, hogy nem működik rajta az ABS/ASR. Összerakás után nem volt semmi gond, nem világított a visszajelző, néhány méter megtétele után bukkant csak fel a hiba. Szétszedtük újra, megnéztük az érzékelőt+csatlakozót, majd újra összeraktuk, és ugyanezt csinálta. Amikor elindultam vele elvileg jó volt, és menet közben újra felgyulladt, azóta folyamatosan ég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jan. 07, 2011 2:37 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
Sorry!

Akkor a fényezetlen tükör ügyében tévedtem! Elnézést kérek! (Azért írtam mert én még csak totál fapadoson láttam fényezetlen tükröket :? )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jan. 07, 2011 12:59 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1151
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Dettó.

goes írta:
"Egyébként a nagyon fabados Fabia-t onnan ismered fel, hogy fényezetlenek a visszapillantó tükrei. "

Cáfolom. Az enyém fényezetlen tükrű, de van klíma, ködlámpa, BC, állítható magasságú vezetőülés, elektromos ablak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 168 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség