Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. aug. 19, 2018 5:16 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3342 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 223  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 15, 2018 12:50 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 08, 2018 9:55 am
Hozzászólások: 21
Autó: Fabia 6y5 bbz
Üdvözletem!
Állandó hibának írja a következőt:
1 Fault Found:
18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller
P1641 - 35-00 -
Ez mit jelent?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. márc. 11, 2018 3:29 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1134
kovaripeter írta:
hubo44 írta:
kovaripeter írta:
Kedves Totalcar! Egy Skoda Fàbia 1.4 16v 2001 es évjàratú autóról van szó! Màr egy jó ideje visszatérő hiba hogy kigyullad egy epc hibalàmpa ami leszabàlyozza motort s vészüzembe kapcsolja. A hibakód folytószelep problémàt ír de az ki lett tisztítva és most is tiszta. A motor idős koràra való tekintettel újre lett gyűrűzve, mert arra tippeltünk hogy a sok kartergàz okozza a problémàt. Ezutàn 2000 km elteltétevel újra jelentkezik a hiba! Féklàmpa nem villog gàzadàssal sincs probléma. Az alapjàrat lüktetésszerűen néha ingadozik. Kérdésem hogy talàlkoztak e màr ilyen problémàval? Egy folytószelep csere (elég dràga) megoldhat egy ilyenbproblémàt? A lambda szonda (néha ilyenbhibàt is észlel a rendszer) lehet ösdzefüggésben? Mit tanàcsol milyen irànyba érdemes menni ha nincs meg a konkrét hiba forràsa? Vàlaszukat előre is köszönöm

šiman el fogadta a fojto selep a alap bealitašt?


Nem tudom sajnos..már mint tisztítás után?...cserélve még nem lett...

akor nem tudod hod velte činalva alap be alitaš tistitaš utan VAG-al?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. márc. 11, 2018 1:03 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. márc. 11, 2018 11:32 am
Hozzászólások: 2
Autó: Fàbia 1.4 16v 2001
hubo44 írta:
kovaripeter írta:
Kedves Totalcar! Egy Skoda Fàbia 1.4 16v 2001 es évjàratú autóról van szó! Màr egy jó ideje visszatérő hiba hogy kigyullad egy epc hibalàmpa ami leszabàlyozza motort s vészüzembe kapcsolja. A hibakód folytószelep problémàt ír de az ki lett tisztítva és most is tiszta. A motor idős koràra való tekintettel újre lett gyűrűzve, mert arra tippeltünk hogy a sok kartergàz okozza a problémàt. Ezutàn 2000 km elteltétevel újra jelentkezik a hiba! Féklàmpa nem villog gàzadàssal sincs probléma. Az alapjàrat lüktetésszerűen néha ingadozik. Kérdésem hogy talàlkoztak e màr ilyen problémàval? Egy folytószelep csere (elég dràga) megoldhat egy ilyenbproblémàt? A lambda szonda (néha ilyenbhibàt is észlel a rendszer) lehet ösdzefüggésben? Mit tanàcsol milyen irànyba érdemes menni ha nincs meg a konkrét hiba forràsa? Vàlaszukat előre is köszönöm

šiman el fogadta a fojto selep a alap bealitašt?


Nem tudom sajnos..már mint tisztítás után?...cserélve még nem lett...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. márc. 11, 2018 12:29 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1134
kovaripeter írta:
Kedves Totalcar! Egy Skoda Fàbia 1.4 16v 2001 es évjàratú autóról van szó! Màr egy jó ideje visszatérő hiba hogy kigyullad egy epc hibalàmpa ami leszabàlyozza motort s vészüzembe kapcsolja. A hibakód folytószelep problémàt ír de az ki lett tisztítva és most is tiszta. A motor idős koràra való tekintettel újre lett gyűrűzve, mert arra tippeltünk hogy a sok kartergàz okozza a problémàt. Ezutàn 2000 km elteltétevel újra jelentkezik a hiba! Féklàmpa nem villog gàzadàssal sincs probléma. Az alapjàrat lüktetésszerűen néha ingadozik. Kérdésem hogy talàlkoztak e màr ilyen problémàval? Egy folytószelep csere (elég dràga) megoldhat egy ilyenbproblémàt? A lambda szonda (néha ilyenbhibàt is észlel a rendszer) lehet ösdzefüggésben? Mit tanàcsol milyen irànyba érdemes menni ha nincs meg a konkrét hiba forràsa? Vàlaszukat előre is köszönöm

šiman el fogadta a fojto selep a alap bealitašt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. márc. 11, 2018 11:47 am 
Offline

Csatlakozott: vas. márc. 11, 2018 11:32 am
Hozzászólások: 2
Autó: Fàbia 1.4 16v 2001
Egy Skoda Fàbia 1.4 16v 2001 es évjàratú autóról van szó (vw motor)! Màr egy jó ideje visszatérő hiba hogy kigyullad egy epc hibalàmpa ami leszabàlyozza motort s vészüzembe kapcsolja. A hibakód folytószelep problémàt ír de az ki lett tisztítva és most is tiszta. A motor idős koràra való tekintettel újre lett gyűrűzve, mert arra tippeltünk hogy a sok kartergàz okozza a problémàt. Ezutàn 2000 km elteltétevel újra jelentkezik a hiba! Féklàmpa nem villog gàzadàssal sincs probléma. Az alapjàrat lüktetésszerűen néha ingadozik. Kérdésem hogy talàlkozott e màr ilyen problémàval valaki? Egy folytószelep csere (elég dràga) megoldhat egy ilyenbproblémàt? A lambda szonda (néha ilyenbhibàt is észlel a rendszer) lehet összefüggésben? Mit tanàcsoltok milyen irànyba érdemes menni ha nincs meg a konkrét hiba forràsa?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kovaripeter vas. márc. 11, 2018 1:02 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 26, 2018 10:54 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1134
[quote="kzoo"]Sziasztok!
Problémám adódott egy Roomsterrel (2008 1,4B BXW 77ezer km).
Ha városban spórolósan vezetek néha bedobja a P0420 hibakódot, országúton nem jön elő és ha intenzívebben hajtom akkor se jellemző.

bistošam a nem jo egeš okoza ez katalyzator hiba nem jenemzô a 1,4 16V-nel. probalnak maš kutat astan maš derťat štb.


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 26, 2018 10:12 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 04, 2017 1:17 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Roomster
Sziasztok!
Problémám adódott egy Roomsterrel (2008 1,4B BXW 77ezer km).
Ha városban spórolósan vezetek néha bedobja a P0420 hibakódot, országúton nem jön elő és ha intenzívebben hajtom akkor se jellemző. Működésében hibátlan az autó.
Sikerült elcsípnem egyszer lámpagyújtás után szondák jelében hogy miért dobhatja a hibát:

https://mega.nz/#!CMcXXTpR!7CwaC9kOAMua ... wH-nmH3Cjw

A diagram városi közlekedés közben melegen készült, első negyedben a monitorszonda jele hullámzik utána meg olyan amilyet általában rajzolni szokott hibakód nélkül.
Műszaki vizsgán mérések alapján rendben volt, igaz abban az időszakban éppen hibát se dobott.
Monitorszonda lenne a hibás..?

Üdv.
Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 17, 2018 1:51 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 17, 2018 2:30 pm
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia 2008 1.4 benzin BXW
Szesze írta:
hubo44 írta:
norbert.d írta:
Sziasztok!

Hibakód olvasást követően nekem is a következő hibakód jött fel:

1 Fault Found:
18011 - Internal Control Module
P1603 - 000 - Failed Self-Test

illetve gondolom ezzel összefüggésben dobta a következőt is:

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Láttam korábbi hozzászólásoknál, hogy az akkumlátorral lehet probléma. Ellenben rámértem multiméterrel ami járó motornál 14.2V-t, amúgy pedig 12.8V-t mutatott. Ezek úgy tudom egész jó értékek, mi lehet a probléma akkor?

Minden segítséget köszönök!

Norbi Szevasztok.Ez a hiba akkor szokott előjönni nálam ha nem zárom be a kocsit,mert ilyenkor magába is zabálja az akkumlátort!A megoldás rá az akksi feltöltése után ha nem várható közeli indulás a kocsival akkor mindenképpen be kell zárni az ajtókat még akkor is ha zárt garázsban áll és utána valószínűleg nem lesz ilyen hibakódod.



Köszi az eddigi segítséget, közben sikerült megoldani a problémát. Az előző tulaj az eladás előtt nem sokkal cserélte az akksit és gondolom volt egy kis feszültségkimaradás csere közben. Azóta gondolom nem volt törölve a hibatárolója. Így ezt a hibát simán töröltem, mentem vele kicsit, nem jött vissza.

A mumus 18011 hiba pedig, ahogy többen is mondták már a nem gyári rádió miatt van/volt. Kitöröltem, lecsatlakoztattam a rádiót, majd újrafuttattam a scant. Nem dobta ki azt sem többé.

Van pár funkció amit aktiválni tudtam (Auto Lock, Auto Unlock), viszont valamiért opciót sem találok arra hogy a ködlámpát kanyarfényként is használhassam. A videók alapján belépek az adott helyre, de ott nincs a kódolásban. Mi okozhatja ezt? Ezzel együtt a hazakísérőfényre sem találtam az opciót sajnos.

Valaki ezekben tud segíteni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 15, 2018 5:50 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 969
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
[quote="hubo44"][quote="norbert.d"]Sziasztok!

Hibakód olvasást követően nekem is a következő hibakód jött fel:

1 Fault Found:
18011 - Internal Control Module
P1603 - 000 - Failed Self-Test

illetve gondolom ezzel összefüggésben dobta a következőt is:

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Láttam korábbi hozzászólásoknál, hogy az akkumlátorral lehet probléma. Ellenben rámértem multiméterrel ami járó motornál 14.2V-t, amúgy pedig 12.8V-t mutatott. Ezek úgy tudom egész jó értékek, mi lehet a probléma akkor?

Minden segítséget köszönök!

Norbi Szevasztok.Ez a hiba akkor szokott előjönni nálam ha nem zárom be a kocsit,mert ilyenkor magába is zabálja az akkumlátort!A megoldás rá az akksi feltöltése után ha nem várható közeli indulás a kocsival akkor mindenképpen be kell zárni az ajtókat még akkor is ha zárt garázsban áll és utána valószínűleg nem lesz ilyen hibakódod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. feb. 14, 2018 8:14 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1134
norbert.d írta:
Sziasztok!

Hibakód olvasást követően nekem is a következő hibakód jött fel:

1 Fault Found:
18011 - Internal Control Module
P1603 - 000 - Failed Self-Test

illetve gondolom ezzel összefüggésben dobta a következőt is:

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Láttam korábbi hozzászólásoknál, hogy az akkumlátorral lehet probléma. Ellenben rámértem multiméterrel ami járó motornál 14.2V-t, amúgy pedig 12.8V-t mutatott. Ezek úgy tudom egész jó értékek, mi lehet a probléma akkor?

Minden segítséget köszönök!

Norbi

ttôrôld ki eš meňel kb. 500km. visa/e jon a hiba kod. valami gond iš van a kočival?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. feb. 14, 2018 7:22 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 17, 2018 2:30 pm
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia 2008 1.4 benzin BXW
Sziasztok!

Hibakód olvasást követően nekem is a következő hibakód jött fel:

1 Fault Found:
18011 - Internal Control Module
P1603 - 000 - Failed Self-Test

illetve gondolom ezzel összefüggésben dobta a következőt is:

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Láttam korábbi hozzászólásoknál, hogy az akkumlátorral lehet probléma. Ellenben rámértem multiméterrel ami járó motornál 14.2V-t, amúgy pedig 12.8V-t mutatott. Ezek úgy tudom egész jó értékek, mi lehet a probléma akkor?

Minden segítséget köszönök!

Norbi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. feb. 14, 2018 6:34 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 09, 2010 9:47 pm
Hozzászólások: 84
Találtam egy Vag 311.2-őt, elvileg ez kell nekem? Nem tudom viszont elindítani 64 bites Win7-en. Van erre valamilyen megoldás, vagy mit használjak?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. feb. 14, 2018 1:39 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 09, 2010 9:47 pm
Hozzászólások: 84
Sziasztok,

A kék kkl ebay-es (van elm327em is, de az nem ismeri fel a kocsit /1.4MPI 2001, AME/) olcsó kábelhez melyik progi is kell? Nem csak olvasni, hanem törölni is szeretnék.

Ha jól emlékszem VCDS lite csak olvasni tud.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 6:06 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 11, 2016 8:51 pm
Hozzászólások: 26
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V Kombi Comfort
murray írta:
ezzel próbálod?
Vag com311

windows 32bites vagy 64?
32 kell.
port beállitva? COM2 pl
a proginak simán el kell indulni kocsi nélkül is


Helló, 32-es win van a gépen, igen próbáltam a 3.11 -est is de az sem ment, a com port jó volt el is indult a program, megtalálta az Interface-t is csak nem ki tudtam választani a kocsi típusát is csak már utánna nem tudtam csinálni semmit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 8:53 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 596
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
ezzel próbálod?
Vag com311

windows 32bites vagy 64?
32 kell.
port beállitva? COM2 pl
a proginak simán el kell indulni kocsi nélkül is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3342 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 223  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség