Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. júl. 24, 2019 8:53 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3448 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 230  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 15, 2019 8:23 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 39
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
Csabaa írta:
feketete írta:

a BME motornál nincs EGR szelep. Az EGR szelep feladata a mai környzet tudatos világban a károsanyagkibocsájtást csökkenti. Jó motornál jól müködik , kopott motornál és rövid utaknál hátrány a kocsinak , mert a kipufogógázból a korom lerakodik és lecsökkendi az áramlást a szivó szelepeknél. A katalizátor nem az EGR szelep miatt römlik el , hanem a motor kopása miatt a motorolaj korma tömi el. ha a diagnosztika nem írki hibát én nem erőltetném az EGR szelepet.

A fals levegő helyét hideginditó sprével keresném . Járó motornál ahol felpörög a motor ott a hiba.

Sziasztok
-Egy ideig volt a BME-nél is egr szelep, nem az összesből hiányzik.
-Az egr-nek is kell alapbeállítást csinálni, motorvezérlő 74-es csoport.
-Ha levakolod, állandóan világítani fog a mil lámpád. Részterhelésnél, amikor a vezérlő nyitja a szelepet, figyeli közben a szívósor
nyomásváltozását. Ha nem változik a nyomás, hibakódot ír...
- Az egr-nek annyi az értelme, hogy a visszavezetett kipufogógázban kevesebb az oxigén, mint a beszívott levegőben. A kevesebb oxigén, alacsonyabb égési hőt eredményez, ezért alacsonyabb lesz a nitrogénoxid és nitrogéndioxid kibocsájtás.


Sziasztok,

köszönöm a hozzászólásokat. A következő a helyzet:

- AZQ motorkódom van, amiben van EGR szelep (az első cserém kb. 2 óráig tartott, de most már 15-20 perc alatt kicserélem),
- úgy tűnik, hogy az alapbeállítás megoldotta a dolgot, és most már az új EGR szeleppel sem rángat az autó(!).
- egyelőre odáig nem jutottam el, hogy nézzem a fals levegőt, de a héten tesztelem az autót kb. 450 km-en, és ha ismét előjön a MAP szenzoros hibakód, akkor azzal folytatom.

Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: pén. júl. 12, 2019 5:34 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7671
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
feketete írta:
Badzinga írta:
hubo44 írta:

igen falš, vanak tipikuš hejek de sprayel meg talalhato.


Sziasztok,

a következők a fejlemények a rángatással kapcsolatban:

- kb egy hónapja cseréltem ki az EGR szelepet egy utángyártottra, azóta hengerfejezés is volt, így az autó egy kicsit rángat,
- ha az EGR szelepet kiiktatom, akkor az autó egyáltalán nem rángat,
- ha visszarakom a régi gyárit, akkor nagyon rángat.
- az EGR szelepcsövet megnéztem, kicsit kormos, de ez nem gátolja az áramlást, a szelepet és a légszűrőházat összekötő gumicsövet is megnéztem, nem repedt, szerintem ott nem szív falsot.

Kérdéseim a következők:

- Az EGR szelep cseréjekor kell-e alapbeállítást csinálni, mint pl. fojtószelepcserénél?
- Nem lehet, hogy az utángyártott szelep nem jó minőségű (pl. rosszul szabályoz), és ha gyárit (Pierburg) vennék bele, akkor a kis rángatás is megszűnne?
- Károsodhat-e valamelyik alkatrész (pl. katalizátor), ha ideiglenesen kiiktatott EGR szeleppel közlekedek?

Köszönöm előre is.
Sziasztok.



a BME motornál nincs EGR szelep. Az EGR szelep feladata a mai környzet tudatos világban a károsanyagkibocsájtást csökkenti. Jó motornál jól müködik , kopott motornál és rövid utaknál hátrány a kocsinak , mert a kipufogógázból a korom lerakodik és lecsökkendi az áramlást a szivó szelepeknél. A katalizátor nem az EGR szelep miatt römlik el , hanem a motor kopása miatt a motorolaj korma tömi el. ha a diagnosztika nem írki hibát én nem erőltetném az EGR szelepet.

A fals levegő helyét hideginditó sprével keresném . Járó motornál ahol felpörög a motor ott a hiba.

Sziasztok
-Egy ideig volt a BME-nél is egr szelep, nem az összesből hiányzik.
-Az egr-nek is kell alapbeállítást csinálni, motorvezérlő 74-es csoport.
-Ha levakolod, állandóan világítani fog a mil lámpád. Részterhelésnél, amikor a vezérlő nyitja a szelepet, figyeli közben a szívósor
nyomásváltozását. Ha nem változik a nyomás, hibakódot ír...
- Az egr-nek annyi az értelme, hogy a visszavezetett kipufogógázban kevesebb az oxigén, mint a beszívott levegőben. A kevesebb oxigén, alacsonyabb égési hőt eredményez, ezért alacsonyabb lesz a nitrogénoxid és nitrogéndioxid kibocsájtás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 11, 2019 7:54 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 110
Autó: Fábia I 1,2
Badzinga írta:
hubo44 írta:

igen falš, vanak tipikuš hejek de sprayel meg talalhato.


Sziasztok,

a következők a fejlemények a rángatással kapcsolatban:

- kb egy hónapja cseréltem ki az EGR szelepet egy utángyártottra, azóta hengerfejezés is volt, így az autó egy kicsit rángat,
- ha az EGR szelepet kiiktatom, akkor az autó egyáltalán nem rángat,
- ha visszarakom a régi gyárit, akkor nagyon rángat.
- az EGR szelepcsövet megnéztem, kicsit kormos, de ez nem gátolja az áramlást, a szelepet és a légszűrőházat összekötő gumicsövet is megnéztem, nem repedt, szerintem ott nem szív falsot.

Kérdéseim a következők:

- Az EGR szelep cseréjekor kell-e alapbeállítást csinálni, mint pl. fojtószelepcserénél?
- Nem lehet, hogy az utángyártott szelep nem jó minőségű (pl. rosszul szabályoz), és ha gyárit (Pierburg) vennék bele, akkor a kis rángatás is megszűnne?
- Károsodhat-e valamelyik alkatrész (pl. katalizátor), ha ideiglenesen kiiktatott EGR szeleppel közlekedek?

Köszönöm előre is.
Sziasztok.



a BME motornál nincs EGR szelep. Az EGR szelep feladata a mai környzet tudatos világban a károsanyagkibocsájtást csökkenti. Jó motornál jól müködik , kopott motornál és rövid utaknál hátrány a kocsinak , mert a kipufogógázból a korom lerakodik és lecsökkendi az áramlást a szivó szelepeknél. A katalizátor nem az EGR szelep miatt römlik el , hanem a motor kopása miatt a motorolaj korma tömi el. ha a diagnosztika nem írki hibát én nem erőltetném az EGR szelepet.

A fals levegő helyét hideginditó sprével keresném . Járó motornál ahol felpörög a motor ott a hiba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 11, 2019 7:15 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 39
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
hubo44 írta:

igen falš, vanak tipikuš hejek de sprayel meg talalhato.


Sziasztok,

a következők a fejlemények a rángatással kapcsolatban:

- kb egy hónapja cseréltem ki az EGR szelepet egy utángyártottra, azóta hengerfejezés is volt, így az autó egy kicsit rángat,
- ha az EGR szelepet kiiktatom, akkor az autó egyáltalán nem rángat,
- ha visszarakom a régi gyárit, akkor nagyon rángat.
- az EGR szelepcsövet megnéztem, kicsit kormos, de ez nem gátolja az áramlást, a szelepet és a légszűrőházat összekötő gumicsövet is megnéztem, nem repedt, szerintem ott nem szív falsot.

Kérdéseim a következők:

- Az EGR szelep cseréjekor kell-e alapbeállítást csinálni, mint pl. fojtószelepcserénél?
- Nem lehet, hogy az utángyártott szelep nem jó minőségű (pl. rosszul szabályoz), és ha gyárit (Pierburg) vennék bele, akkor a kis rángatás is megszűnne?
- Károsodhat-e valamelyik alkatrész (pl. katalizátor), ha ideiglenesen kiiktatott EGR szeleppel közlekedek?

Köszönöm előre is.
Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 09, 2019 7:43 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1455
Badzinga írta:
hubo44 írta:
a senzor fidelmestet hod valami ninč rendbe.
nem a senzorra irja hod sakat/zarlatoš.
rôviden: kezd a falšal.


hubo44,

arra gondolsz, hogy fals levegőt szív valahol? Nem tudom, hogyan lehet megkeresni, nem csináltam még. Tudsz adni valami leírást? Milyen eszköz kellene hozzá?

Amit még megjegyeznék, hogy nem tudom, hogy a hengerfejezés után mértek-e kompressziót. Van otthon kézi mérőm, de a gyertyákat olyan erősen belecsavarták, hogy az OBIs T-kulccsal nem bírtam kiszedni (vagy inkább beletörni nem akartam). Ha szerinted érdemes lenne nézni ismét kompressziót, akkor kell vennem egy masszívabb csőkulcsot.

sziasztok.


igen falš, vanak tipikuš hejek de sprayel meg talalhato.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 09, 2019 5:01 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 39
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
hubo44 írta:
a senzor fidelmestet hod valami ninč rendbe.
nem a senzorra irja hod sakat/zarlatoš.
rôviden: kezd a falšal.


hubo44,

arra gondolsz, hogy fals levegőt szív valahol? Nem tudom, hogyan lehet megkeresni, nem csináltam még. Tudsz adni valami leírást? Milyen eszköz kellene hozzá?

Amit még megjegyeznék, hogy nem tudom, hogy a hengerfejezés után mértek-e kompressziót. Van otthon kézi mérőm, de a gyertyákat olyan erősen belecsavarták, hogy az OBIs T-kulccsal nem bírtam kiszedni (vagy inkább beletörni nem akartam). Ha szerinted érdemes lenne nézni ismét kompressziót, akkor kell vennem egy masszívabb csőkulcsot.

sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 09, 2019 4:34 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1455
Badzinga írta:
Badzinga írta:

Sziasztok,

megoldódott az égéskimaradás (3. hengerben). Az autót egy spéci műhelybe vittem el, és még aznap visszahívtak, hogy hengerfejes a motor. Rábólintottam, hogy csinálják meg, egy hét alatt végeztek vele, nem kevésbe került. Hazaúton (110 km) teszteltem, otthon a diagnosztika semmilyen hibát nem mutatott. Azóta többször is néztem miután mentem vele, és nincs hibakód. Alapjáratban az autó nem imbolyog annyira, mint azelőtt.

Egyedül az utalt arra, hogy hengerfejes a motor, hogy néha (havonta 1-2szer) a hűtővíz min. szint alá csökkent.

Emellett megállapították, hogy a márkaszerviz által berakott első féktárcsák és fékbetétek elég rossz minőségűek (kb. másfél éve cseréltettem), így azokat is cserélték, plusz helyrehozták a féknyergeket, mert azok is kotyogtak menet közben.

Remélem egy darabig nem lesz semmi gond....

Sziasztok.


Sziasztok,

sajnos nem sokáig tartott az öröm. Az égéskimaradást megoldotta ugyan a hengerfejezés, viszont a motor rángat. Akkor rángat - igaz nem nagyon, de érezhetően - ha állandó sebességet tartok 4es, 5ös fokozatban, néha 3asban is. Csak akkor nem csinálja, ha nyomom a gázt, és az autó gyorsul. Az alábbi hibakód van:

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
P0106 - 35-00 - -

Megoldaná a problémát egy MAP szenzor csere?

Illetve:

01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal to Low - Intermittent

Ez meg gondolom amiatt van, hogy az aksi már nem ad elég feszültséget. Tegnap pedig feltöltöttem. Emiatt biztosan nem rángat a motor (?).

Köszönöm előre is a tanácsokat.
Sziasztok.



a senzor fidelmestet hod valami ninč rendbe.
nem a senzorra irja hod sakat/zarlatoš.
rôviden: kezd a falšal.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd júl. 09, 2019 3:58 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 39
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
Badzinga írta:

Sziasztok,

megoldódott az égéskimaradás (3. hengerben). Az autót egy spéci műhelybe vittem el, és még aznap visszahívtak, hogy hengerfejes a motor. Rábólintottam, hogy csinálják meg, egy hét alatt végeztek vele, nem kevésbe került. Hazaúton (110 km) teszteltem, otthon a diagnosztika semmilyen hibát nem mutatott. Azóta többször is néztem miután mentem vele, és nincs hibakód. Alapjáratban az autó nem imbolyog annyira, mint azelőtt.

Egyedül az utalt arra, hogy hengerfejes a motor, hogy néha (havonta 1-2szer) a hűtővíz min. szint alá csökkent.

Emellett megállapították, hogy a márkaszerviz által berakott első féktárcsák és fékbetétek elég rossz minőségűek (kb. másfél éve cseréltettem), így azokat is cserélték, plusz helyrehozták a féknyergeket, mert azok is kotyogtak menet közben.

Remélem egy darabig nem lesz semmi gond....

Sziasztok.


Sziasztok,

sajnos nem sokáig tartott az öröm. Az égéskimaradást megoldotta ugyan a hengerfejezés, viszont a motor rángat. Akkor rángat - igaz nem nagyon, de érezhetően - ha állandó sebességet tartok 4es, 5ös fokozatban, néha 3asban is. Csak akkor nem csinálja, ha nyomom a gázt, és az autó gyorsul. Az alábbi hibakód van:

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
P0106 - 35-00 - -

Megoldaná a problémát egy MAP szenzor csere?

Illetve:

01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal to Low - Intermittent

Ez meg gondolom amiatt van, hogy az aksi már nem ad elég feszültséget. Tegnap pedig feltöltöttem. Emiatt biztosan nem rángat a motor (?).

Köszönöm előre is a tanácsokat.
Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 06, 2019 7:16 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1455
Badzinga írta:
hubo44 írta:
ojanal čnaltažd aki mar par ijet činalt nem a tijeden fog kišerletezni!


Sziasztok,

megoldódott az égéskimaradás (3. hengerben). Az autót egy spéci műhelybe vittem el, és még aznap visszahívtak, hogy hengerfejes a motor. Rábólintottam, hogy csinálják meg, egy hét alatt végeztek vele, nem kevésbe került. Hazaúton (110 km) teszteltem, otthon a diagnosztika semmilyen hibát nem mutatott. Azóta többször is néztem miután mentem vele, és nincs hibakód. Alapjáratban az autó nem imbolyog annyira, mint azelőtt.

Egyedül az utalt arra, hogy hengerfejes a motor, hogy néha (havonta 1-2szer) a hűtővíz min. szint alá csökkent.

Emellett megállapították, hogy a márkaszerviz által berakott első féktárcsák és fékbetétek elég rossz minőségűek (kb. másfél éve cseréltettem), így azokat is cserélték, plusz helyrehozták a féknyergeket, mert azok is kotyogtak menet közben.

Remélem egy darabig nem lesz semmi gond....

Sziasztok.



de a vizet fideld hod h-feješ az nem ast jelentete hod ot ment el a viz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: pén. júl. 05, 2019 9:04 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 39
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
hubo44 írta:
ojanal čnaltažd aki mar par ijet činalt nem a tijeden fog kišerletezni!


Sziasztok,

megoldódott az égéskimaradás (3. hengerben). Az autót egy spéci műhelybe vittem el, és még aznap visszahívtak, hogy hengerfejes a motor. Rábólintottam, hogy csinálják meg, egy hét alatt végeztek vele, nem kevésbe került. Hazaúton (110 km) teszteltem, otthon a diagnosztika semmilyen hibát nem mutatott. Azóta többször is néztem miután mentem vele, és nincs hibakód. Alapjáratban az autó nem imbolyog annyira, mint azelőtt.

Egyedül az utalt arra, hogy hengerfejes a motor, hogy néha (havonta 1-2szer) a hűtővíz min. szint alá csökkent.

Emellett megállapították, hogy a márkaszerviz által berakott első féktárcsák és fékbetétek elég rossz minőségűek (kb. másfél éve cseréltettem), így azokat is cserélték, plusz helyrehozták a féknyergeket, mert azok is kotyogtak menet közben.

Remélem egy darabig nem lesz semmi gond....

Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. jún. 16, 2019 8:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1455
ojanal čnaltažd aki mar par ijet činalt nem a tijeden fog kišerletezni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. jún. 16, 2019 5:15 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 39
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
Csabaa írta:
Badzinga írta:
hubo44 írta:

en inkab a kompresiot mernem le. ha nem gazoš akor a injektor nem med el vad nad ritkašag.


Sziasztok,

lemértem a kompressziót, ahogy hubo44 tanácsolta, háromszor önindítóztam:

1es henger: 12.6 bar
2es henger: 12.5 bar
3as henger: 10.8-11 bar (háromszor is mértem)

Akkor egyértelmű, hogy az alacsony kompresszió miatt van néha égéskimaradás (?). Mennyire veszélyes ez a helyzet? Mi lehet az oka?

Sziasztok.

Szia
11 bar a minimum határ, de a többi henger sem acélos. Az új motornál 15 bar feletti
az érték.
Egy gyűrűzés aktuális a motoron.


Sziasztok,

Csabaa, köszönöm a visszajelzést. Megcsináltam ismét a mérést, ezúttal 5-6-szor is indítóztam:

1es henger: 15.1 bar
2es henger: 15.0 bar
3as henger: 11.8 bar (kétszer is mértem).

A gyűrűzést érdemes-e "mindenes" szerelővel csináltatni, vagy vigyem inkább spéci helyre?

Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. jún. 16, 2019 3:01 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7671
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Badzinga írta:
hubo44 írta:
Badzinga írta:
Sziasztok,

a diagnosztika a következőt mutatja:

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent

Körbenéztem a neten, rengeteg mindent írnak ezzel kapcsolatban. Trafók és gyertyák cserélgetését már elvégeztem, a hiba a 3as hengerben maradt. Én a befecskendező szelepekre gyanakszom. Két éve már diagnosztizáltak egy kis késést, illetve volt tisztítás is.

A következő lépésként azt terveztem, hogy a 3as henger befecskendezőjét megcserélném a 2es hengerével, hátha átmegy a hiba a 3asból a 2esbe. A cserét házilag végezném el. Megnéztem a leírásokat a befecskendező rendszerről, elviekben értem, viszont, ha van valami buktatója a dolognak, akkor azt szeretném tudni. Van valakinek tapasztalata?

Köszönöm.


en inkab a kompresiot mernem le. ha nem gazoš akor a injektor nem med el vad nad ritkašag.


Sziasztok,

lemértem a kompressziót, ahogy hubo44 tanácsolta, háromszor önindítóztam:

1es henger: 12.6 bar
2es henger: 12.5 bar
3as henger: 10.8-11 bar (háromszor is mértem)

Akkor egyértelmű, hogy az alacsony kompresszió miatt van néha égéskimaradás (?). Mennyire veszélyes ez a helyzet? Mi lehet az oka?

Sziasztok.

Szia
11 bar a minimum határ, de a többi henger sem acélos. Az új motornál 15 bar feletti
az érték.
Egy gyűrűzés aktuális a motoron.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. jún. 16, 2019 10:41 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 39
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
hubo44 írta:
Badzinga írta:
Sziasztok,

a diagnosztika a következőt mutatja:

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent

Körbenéztem a neten, rengeteg mindent írnak ezzel kapcsolatban. Trafók és gyertyák cserélgetését már elvégeztem, a hiba a 3as hengerben maradt. Én a befecskendező szelepekre gyanakszom. Két éve már diagnosztizáltak egy kis késést, illetve volt tisztítás is.

A következő lépésként azt terveztem, hogy a 3as henger befecskendezőjét megcserélném a 2es hengerével, hátha átmegy a hiba a 3asból a 2esbe. A cserét házilag végezném el. Megnéztem a leírásokat a befecskendező rendszerről, elviekben értem, viszont, ha van valami buktatója a dolognak, akkor azt szeretném tudni. Van valakinek tapasztalata?

Köszönöm.


en inkab a kompresiot mernem le. ha nem gazoš akor a injektor nem med el vad nad ritkašag.


Sziasztok,

lemértem a kompressziót, ahogy hubo44 tanácsolta, háromszor önindítóztam:

1es henger: 12.6 bar
2es henger: 12.5 bar
3as henger: 10.8-11 bar (háromszor is mértem)

Akkor egyértelmű, hogy az alacsony kompresszió miatt van néha égéskimaradás (?). Mennyire veszélyes ez a helyzet? Mi lehet az oka?

Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd jún. 11, 2019 8:32 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1455
Badzinga írta:
Sziasztok,

a diagnosztika a következőt mutatja:

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent

Körbenéztem a neten, rengeteg mindent írnak ezzel kapcsolatban. Trafók és gyertyák cserélgetését már elvégeztem, a hiba a 3as hengerben maradt. Én a befecskendező szelepekre gyanakszom. Két éve már diagnosztizáltak egy kis késést, illetve volt tisztítás is.

A következő lépésként azt terveztem, hogy a 3as henger befecskendezőjét megcserélném a 2es hengerével, hátha átmegy a hiba a 3asból a 2esbe. A cserét házilag végezném el. Megnéztem a leírásokat a befecskendező rendszerről, elviekben értem, viszont, ha van valami buktatója a dolognak, akkor azt szeretném tudni. Van valakinek tapasztalata?

Köszönöm.


en inkab a kompresiot mernem le. ha nem gazoš akor a injektor nem med el vad nad ritkašag.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3448 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 230  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség