Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. ápr. 23, 2021 1:18 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 402 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 15, 2021 1:44 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 678
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
karika76 írta:
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni az alábbiakban:
Vagy egy laptopom amin használatban volt a vag com 311.2 programom a hozzá tartozó kábellel együtt. Úgy emlékszem, hogy annak idején volt hozzá telepítő lemez is amit sehol sem találok. Tudnátok segíteni a telepítő újbóli beszerzésében?
Hol tudnám beszerezni?


http://www.obd2spy.com/index.php?route= ... th=3&id=13

https://mega.nz/folder/ysYAhQhC#I8hx-TJ ... r/ilplUL6K


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 15, 2021 12:23 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 09, 2011 11:02 pm
Hozzászólások: 72
Tartózkodási hely: 2003 Combi AZQ 1.2 12V HTP Bács-Kiskun Jánoshalma
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni az alábbiakban:
Vagy egy laptopom amin használatban volt a vag com 311.2 programom a hozzá tartozó kábellel együtt. Úgy emlékszem, hogy annak idején volt hozzá telepítő lemez is amit sehol sem találok. Tudnátok segíteni a telepítő újbóli beszerzésében?
Hol tudnám beszerezni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 09, 2021 1:13 pm 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 8018
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Kösz Csaba! Amúgy nézegettem neten VCDS 17 menüpontjait és ott láttam, hogy ki/be lehet kapcsolni biztonsági öv figyelmeztetést, mosófolyadékszint jelzést stb. Ezt gondolom aktiválni nem lehet ha eleve nem világít az óracsoportban? Gondolok itt pl. kiégett izzóra, kevés ablakmosó folyadékra. A rablás funkció az tiszta! A "jelzőlámpák" bekapcsolására gondolok, hogy azok softwaresen működhetnek utólag, vagy csak Elegance szériások tudják? Kösz!

Szia
Az elektromos rendszer vezérlőjének a programjától függ.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 05, 2021 9:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 892
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Kösz Csaba! Amúgy nézegettem neten VCDS 17 menüpontjait és ott láttam, hogy ki/be lehet kapcsolni biztonsági öv figyelmeztetést, mosófolyadékszint jelzést stb. Ezt gondolom aktiválni nem lehet ha eleve nem világít az óracsoportban? Gondolok itt pl. kiégett izzóra, kevés ablakmosó folyadékra. A rablás funkció az tiszta! A "jelzőlámpák" bekapcsolására gondolok, hogy azok softwaresen működhetnek utólag, vagy csak Elegance szériások tudják? Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 05, 2021 7:47 am 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 8018
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:

Szia
Vezérlő függő, a rablásvédelmet és a kulcs kihúzásnál a zárak oldását be tudtam kapcsolni. A többi dolgot nem, a index villogást,dudát.. stb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 04, 2021 7:49 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 892
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
https://translate.google.com/translate?depth=1&hl=en&prev=/search?q=VAGCOM+POLO+6R&biw=1121&bih=805&rurl=translate.google.co.uk&sl=fr&u=http://ankk-vagcom.com/category/codages_vagcom/skoda/skoda_fabia_6y/
Most akkor mégis működhet szelektív ajtónyitás? Valaki nem tudja kipróbálni a leírtakat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 03, 2021 7:35 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 892
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Van valamiféle "lista", hogy miket lehet bekapcsolni plusszban a kocsiban amik nincsennek beállítva gyárilag? Anti hijack, nyitott ajtó visszajelzés stb. Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 6:18 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
feketete írta:
bandika írta:
Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.


ettől tartok, vezérlő ide vagy oda, nehogy motorbontás legyen a vége, bár nem kattog, de nehezen indul, rángat is utána és nem meg fennebb 3600 nál, teljes gázzal sem..mintha kihagyna egy henger..
OFF?: hova tünhetett el az előbbi válaszom :fejvak:


az ellenőrzés egyszerü a vezérlés rögzítőt a lendkerékhez és vezérmütengelyekhez kell passzítani pár csavar bontásával . A rögzítőknek könnyen kell helyére csúszni.

https://lincos.hu/2509-vezerlesrogzito- ... skoda.html

unixnál lehet kölcsönözni

https://www.unixauto.hu/Unix_CelszerszamBerles.aspx[/quote]

KÖSZI!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 6:02 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 678
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
bandika írta:
Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.


ettől tartok, vezérlő ide vagy oda, nehogy motorbontás legyen a vége, bár nem kattog, de nehezen indul, rángat is utána és nem meg fennebb 3600 nál, teljes gázzal sem..mintha kihagyna egy henger..
OFF?: hova tünhetett el az előbbi válaszom :fejvak: [/quote]

az ellenőrzés egyszerü a vezérlés rögzítőt a lendkerékhez és vezérmütengelyekhez kell passzítani pár csavar bontásával . A rögzítőknek könnyen kell helyére csúszni.

https://lincos.hu/2509-vezerlesrogzito- ... skoda.html

unixnál lehet kölcsönözni

https://www.unixauto.hu/Unix_CelszerszamBerles.aspx


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 5:24 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.[/quote]

ettől tartok, vezérlő ide vagy oda, nehogy motorbontás legyen a vége, bár nem kattog, de nehezen indul, rángat is utána és nem meg fennebb 3600 nál, teljes gázzal sem..mintha kihagyna egy henger..
OFF?: hova tünhetett el az előbbi válaszom :fejvak:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 5:20 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 4:24 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 678
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
bandika írta:
feketete írta:
bandika írta:
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Ha jó tudom ez a verzó nem jó a te autódhoz régebbihez való

16725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek

A hibajelző lámpa (MIL) aktív

Lehetséges okok

A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást


Igen sejtettem, hogy nem jó, mert ez CAN-BUS os, és régebbi verziók sem látják, viszont van egy Octavia 1 -em is, ahhoz kellene a 409-s müködjön..
Másik téma: mint írtam, mérések alapján G40 elfogadható jelet ad és feszültségek is azok..holnapra jön meg az új, kiváncsi leszek milyen változást hoz, mert csere lesz.. Amiket írtál abbó az időzítés felét nem értem, pontosabban hogyan lehet igazítani (szoft..)?
Köszi!


Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 3:48 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
feketete írta:
bandika írta:
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Ha jó tudom ez a verzó nem jó a te autódhoz régebbihez való

16725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek

A hibajelző lámpa (MIL) aktív

Lehetséges okok

A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást


Igen sejtettem, hogy nem jó, mert ez CAN-BUS os, és régebbi verziók sem látják, viszont van egy Octavia 1 -em is, ahhoz kellene a 409-s müködjön..
Másik téma: mint írtam, mérések alapján G40 elfogadható jelet ad és feszültségek is azok..holnapra jön meg az új, kiváncsi leszek milyen változást hoz, mert csere lesz.. Amiket írtál abbó az időzítés felét nem értem, pontosabban hogyan lehet igazítani (szoft..)?
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 1:07 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 678
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
bandika írta:
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Ha jó tudom ez a verzó nem jó a te autódhoz régebbihez való

16725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek

A hibajelző lámpa (MIL) aktív

Lehetséges okok

A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 9:04 am 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 402 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség