Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd okt. 16, 2018 7:55 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 851 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 57  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. júl. 06, 2018 8:59 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 14, 2017 8:02 pm
Hozzászólások: 8
Autó: Fabia 1.4 2003
Sziasztok! 2003. 1.4MPI duda halk. a duda normal 12v ot kap , azaz kozvetlen akkumulatorról ki tudom probalni, hogy a duda vagy a kapcsolo/kabelezes/csatlakozo rossz? Vagy van valami trükk (feszultseg ejtő ellenallas vagy valami ilyesmi) ??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: vas. júl. 01, 2018 7:41 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1167
atlantos írta:
2002 fábia 1,4/16 előzmény : nem indult aksi lemerült - megállapitás - nincs töltés .
generátor felujjitás akku töltés
töltés jelző nem világit - 2 nap múlva lemerült az aksi -másik szerelő -( forum tanács bevált alul forrasztás)
töltés jelző világit , töltés van.(gerjesztő áram )
aksi lemerült 36 órai állás után. inditási kisérletnél minden fény kialudt.
aksi töltés után árammérés kivett kulcs mellett 100 mA áram mérhető.

S.O.S az örület szélén.

probaltad kerešni mi lopja a aramot meik fodasto. bistošitekokat 1ként eš alternatort iš le kôtni. ha a BSG el alsik (20-30perc) akor iš ekora a fodastaš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: vas. júl. 01, 2018 6:19 am 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 20, 2018 12:07 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Tököl
Autó: skoda fabia combi 1,4 16v comfort
2002 fábia 1,4/16 előzmény : nem indult aksi lemerült - megállapitás - nincs töltés .
generátor felujjitás akku töltés
töltés jelző nem világit - 2 nap múlva lemerült az aksi -másik szerelő -( forum tanács bevált alul forrasztás)
töltés jelző világit , töltés van.(gerjesztő áram )
aksi lemerült 36 órai állás után. inditási kisérletnél minden fény kialudt.
aksi töltés után árammérés kivett kulcs mellett 100 mA áram mérhető.

S.O.S az örület szélén.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. jún. 29, 2018 9:38 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7404
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
localhero írta:
Sziasztok!
Adott egy Skoda Fabia 1.4 MPI, 2001-es. Egy hete cseréltem benne aksit, mert az előző minden jel nélkül megadta magát. (Az aksi két oldalán levő kis lyukakon folyadékot is eresztett.) A új aksival ment 4 napig problémamentesen. Most az van hogy az akku szerintem megint lemerült. Indítózásnál teker vagy kettőt hármat, nem indít, aztán ha visszaáll a kulcs akkor három rövid csippanás hallatszik. Valószinűleg valami leszívja az aksit. Mi lehet a baja segítsetek légyszi! Előre is köszi!

Szia
Ha többször is képes megforgatni, akkor az az akkumulátor rendben van.
Nem világít a 3 sípolással együtt valamelyik hibalámpa? Több dologra is sípol, az alacsony hűtőfolyadék szintre (vagy túl magas hőfokra),
alacsony fékolaj szintre, de még ha nincs olajnyomás akkor is ezt teszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 28, 2018 4:06 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. nov. 10, 2016 5:32 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda Fabia 1,4 kombi, 2001
Sziasztok!
Adott egy Skoda Fabia 1.4 MPI, 2001-es. Egy hete cseréltem benne aksit, mert az előző minden jel nélkül megadta magát. (Az aksi két oldalán levő kis lyukakon folyadékot is eresztett.) A új aksival ment 4 napig problémamentesen. Most az van hogy az akku szerintem megint lemerült. Indítózásnál teker vagy kettőt hármat, nem indít, aztán ha visszaáll a kulcs akkor három rövid csippanás hallatszik. Valószinűleg valami leszívja az aksit. Mi lehet a baja segítsetek légyszi! Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: kedd jún. 05, 2018 7:48 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7404
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
febi írta:
Sziasztok,
Eltort a kabel a jobb ajto mandzsettaban, a kerdesem a kovetkezo: a) hol tudok ide komplett vezetekkoteget venni /gondolom ajto-komfortelek. kozti szakasz csere kell/ b) meguszhato-e a dashboard lebontasa nelkul? Ha nem, van leirasotok errol a munkafolyamatrol?

Szia
Cserélni!? Egy hasonló átmérőjű kábelt forrasz a szakadt kábel közé.
Leszigeteled és betekered bandázs szalaggal.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: kedd jún. 05, 2018 3:19 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 22, 2018 6:52 pm
Hozzászólások: 21
Autó: Fabia II 1.4 16V benzin 2009
Sziasztok,
Eltort a kabel a jobb ajto mandzsettaban, a kerdesem a kovetkezo: a) hol tudok ide komplett vezetekkoteget venni /gondolom ajto-komfortelek. kozti szakasz csere kell/ b) meguszhato-e a dashboard lebontasa nelkul? Ha nem, van leirasotok errol a munkafolyamatrol?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: vas. jún. 03, 2018 7:33 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7404
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
bleon írta:
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2003-as fábia kombit, és van pár elektromos hibám. Ami főképp zavar, hogy a 3-ból egyik féklámpa sem világít. A biztosítéktábláról tudna valaki leírást küldeni, hogy melyik bizti mire van?
Előre is köszönöm!

Szai
Az epc felirat nem világít a műszerfalon?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 02, 2018 10:33 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 02, 2018 10:30 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fábia I kombi 2003
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2003-as fábia kombit, és van pár elektromos hibám. Ami főképp zavar, hogy a 3-ból egyik féklámpa sem világít. A biztosítéktábláról tudna valaki leírást küldeni, hogy melyik bizti mire van?
Előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. máj. 04, 2018 8:24 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. jún. 18, 2015 9:39 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia II
Szia Hubo44!

Köszönöm a segítséget.
Sikerült 2 nap alatt a teljes szakaszon kicserélnem a sérült vezetéket - nagy munka volt!
Javítás után a menetstabilizátor jelzése világított és G85 hibakódot kaptam. A "kormány-szög-jeladó" helyes állásba forgatása után megszűnt a hibajelenség.
Ha nem túl nagy kérés - még segítenél?!
Van még egy hibakódom (valószínűleg nem a kábelezéssel függ össze): N290 - tüzelőanyag adagoló szelep
Motorelektronika - (P00C600) Nagynyomású üzemanyagellátó-rendszer legkisebb nyomásérték nincs elérve. :fejvak:

Tudsz ajánlani olyan hibakód kiolvasót, amivel itthon is kiolvashatnám és törölhetném a hibakódokat ?

köszönöm, János


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 06, 2018 8:09 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1167
gandalfbb írta:
Szia Hubo44!

Rajzot tudsz küldeni?
A műanyag burkolat lebontásának lépéseit le tudod írni?

Köszönöm, János

1be jôn le a muserfal ez nem ojan mind a fabia1.
rajzot minden konkret problemahoz VIN serint sokta ki ňomtatni a šrac a š-salonba alandoan valami valozašok vanak a bekôtešekbe. A VIN serint a bistoš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 06, 2018 7:55 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. jún. 18, 2015 9:39 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia II
Szia Hubo44!

Rajzot tudsz küldeni?
A műanyag burkolat lebontásának lépéseit le tudod írni?

Köszönöm, János


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2018 6:19 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1167
gandalfbb írta:
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni az alábbi probléma megoldásához (Fabia II 2011):
Kiégett a nappali menetfény biztosítéka, - vettem újat (7,5 A), kicseréltem - teszt = működik kapcsoló ki-be kapcsolja.
Bekapcsolva hagytam és elindultam. kb. 5 perc elteltével hatalmas füst szállt fel a műszerfal alól.
Félreálltam, kiszellőztettem a kocsit és konstatáltam, hogy a biztosíték műanyag része teljesen elégett, de a fém szál sértetlen.
Az autó nem indult további 3 biztosítékot kellett cserélnem - azok rendben "megszakadtak".
A nappali menetfény biztosítékaljzatához kapcsolódó két vezeték kb. 5-6 cm hosszon leégette a szigetelést tovább nem láttam olvadást.
A nappali menetfény kapcsolójához tartozó két vezeték teljesen leégette a szigetelést (ameddig nyomon tudtam követni szemmel és kézzel).
A furcsa az volt, hogy biztosíték nélkül működött a nappali menetfény.
A biztosítékaljzat 1. lábán 3 Ohm ellenállást mértem, ami a két izzó ellenállása lehetett?
A biztosítékaljzat 2. lába és a kapcsoló 1. lába rövidzárlatban - valószínűleg azonos kábel?
A kapcsoló 2. lábán nem tudtam mérni semmit.
A kapcsoló vezetékei "csupasz réz" összeragadtak. Ahogyan kézzel és egy műanyag pálcával próbáltam szétválasztani - potyogtak le a darabok a szőnyegre. Végül a kapcsoló a kezemben maradt és csak kb. 1-2 cm vezetékcsonk maradt a kötegből kiállva, amik már nem tudtak egymáshoz érni.
Nos ez után már nem világított a menetfény és 1 napja használom az autót.

Kérlek segítsetek egy kapcsolási rajzzal, hogy hová mennek a megégett vezetékeim és hogyan lehet lebontani a műszerfal alatti műanyag burkolatot.
Esetleg hol keressem az első hibát kiváltó zárlatot (tudom, a vásárolt biztosíték biztosan rossz!!)
Előre is köszönöm, János :(

Ne, tudom meňire koňitas a kočikhoz serte kelene sedni a kabelozašt hod a 1mašba eget vezetekeket el valastani,čerelni,sigetelni štb. astan rajz serint kerešni mi okozta a kemeň zarlatot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2018 2:04 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jún. 18, 2015 9:39 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia II
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni az alábbi probléma megoldásához (Fabia II 2011):
Kiégett a nappali menetfény biztosítéka, - vettem újat (7,5 A), kicseréltem - teszt = működik kapcsoló ki-be kapcsolja.
Bekapcsolva hagytam és elindultam. kb. 5 perc elteltével hatalmas füst szállt fel a műszerfal alól.
Félreálltam, kiszellőztettem a kocsit és konstatáltam, hogy a biztosíték műanyag része teljesen elégett, de a fém szál sértetlen.
Az autó nem indult további 3 biztosítékot kellett cserélnem - azok rendben "megszakadtak".
A nappali menetfény biztosítékaljzatához kapcsolódó két vezeték kb. 5-6 cm hosszon leégette a szigetelést tovább nem láttam olvadást.
A nappali menetfény kapcsolójához tartozó két vezeték teljesen leégette a szigetelést (ameddig nyomon tudtam követni szemmel és kézzel).
A furcsa az volt, hogy biztosíték nélkül működött a nappali menetfény.
A biztosítékaljzat 1. lábán 3 Ohm ellenállást mértem, ami a két izzó ellenállása lehetett?
A biztosítékaljzat 2. lába és a kapcsoló 1. lába rövidzárlatban - valószínűleg azonos kábel?
A kapcsoló 2. lábán nem tudtam mérni semmit.
A kapcsoló vezetékei "csupasz réz" összeragadtak. Ahogyan kézzel és egy műanyag pálcával próbáltam szétválasztani - potyogtak le a darabok a szőnyegre. Végül a kapcsoló a kezemben maradt és csak kb. 1-2 cm vezetékcsonk maradt a kötegből kiállva, amik már nem tudtak egymáshoz érni.
Nos ez után már nem világított a menetfény és 1 napja használom az autót.

Kérlek segítsetek egy kapcsolási rajzzal, hogy hová mennek a megégett vezetékeim és hogyan lehet lebontani a műszerfal alatti műanyag burkolatot.
Esetleg hol keressem az első hibát kiváltó zárlatot (tudom, a vásárolt biztosíték biztosan rossz!!)
Előre is köszönöm, János :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. feb. 09, 2018 10:28 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1167
hroli0423 írta:
Sziasztok. Szeretnék bekötni egy usb-s szivargyújtó aljzatot középre a műszerfalra, a hátsó ablakfűtés mellet levő vak kapcsolók helyére. Kérdésem, hogy ott honnan tudok neki áramot adni?

hamu tarto alat med a kabel + a sivar dujtoba oda kelene 1lopo/el agozašt. az volna a igazi meg oldaš. ere a celra nem ajantatoš išmeretlen plust lopni apmer terheleš štb, štb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 851 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 57  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség