Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. júl. 18, 2018 10:41 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 830 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 26, 2011 8:06 am 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2011 4:48 am
Hozzászólások: 10
Szevasz Goes. Nem volt semmi mostanában és nincs fedélzeti kompjuter. Voltam szerelőnél az előbb,rádugta a kiolvasót és érintkezési problémát jelzett,de azóta meg semmi.Azt mondja ki kell borítani a műszerfalat,mert valószínű valami érintkezési gond lehet. Azt még nem említettem Neki,mostanában többször megrázott az ajtó,mikor megfogtam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 26, 2011 7:33 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Gyertyacsere nem volt mostanában? Van-e MFA a műszerfalban (fed.comp.)?

kistankos írta:
Szevasztok!
Én szeretnék tanácsot kérni a problémámra. Skoda Fabia 1.4 matrix,2003 08 havi. Futott 129000 km-t. Olyanokat müvel két napja,hogy menetközben felvillan az összes visszajelző lámpa egy pillanatra,lenulláz az óra,lenulláz a napi km számláló. Légzsák ikon bent marad,olajszint jelző villog,sipol,és egy idő után elhalgat. Kocsi megy tovább ,nem rángat.Olajszint rendben,semmi külső problémát nem látok.Újra indításnál minden rendeződik, egy darabig.Volt e valakinek ilyen jellegű gondja,vagy tudtok e tanácsot adni?? Szerelő előzetesen rám hozta a szívbajt,műszerfal cserét jósol.Várom gyors ötleteiteket.Űdv! kistankos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Elektronika
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 26, 2011 5:01 am 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2011 4:48 am
Hozzászólások: 10
Szevasztok!
Én szeretnék tanácsot kérni a problémámra. Skoda Fabia 1.4 matrix,2003 08 havi. Futott 129000 km-t. Olyanokat müvel két napja,hogy menetközben felvillan az összes visszajelző lámpa egy pillanatra,lenulláz az óra,lenulláz a napi km számláló. Légzsák ikon bent marad,olajszint jelző villog,sipol,és egy idő után elhalgat. Kocsi megy tovább ,nem rángat.Olajszint rendben,semmi külső problémát nem látok.Újra indításnál minden rendeződik, egy darabig.Volt e valakinek ilyen jellegű gondja,vagy tudtok e tanácsot adni?? Szerelő előzetesen rám hozta a szívbajt,műszerfal cserét jósol.Várom gyors ötleteiteket.Űdv! kistankos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szivargyújtó kikötése
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 07, 2011 11:36 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Legegyszerűbb módja, ha sorba teszel vele egy nagyáramú (30A) autórelét, aminek a tekercsét a gyújtásról vezérled. Akár a csatlakozó mellé is beépíthető a műa alá, csak egy vezérlőszálat kell húzni a műszerfaltól.
zeee írta:
Üdv.!

Azt szeretném megoldani, hogy mikor nincs gyújtás az autón a jelenlegivel ellentétben ne legyen áram a szivargyújtó csatlakozójában.

Az egészre azért lenne szükség, hogy megelőzzem azt, hogy éjszakára bedugva felejtem az ülés fűtést.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szivargyújtó kikötése
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 07, 2011 11:16 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 06, 2011 8:44 pm
Hozzászólások: 26
Üdv.!

Azt szeretném megoldani, hogy mikor nincs gyújtás az autón a jelenlegivel ellentétben ne legyen áram a szivargyújtó csatlakozójában.

Az egészre azért lenne szükség, hogy megelőzzem azt, hogy éjszakára bedugva felejtem az ülés fűtést.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 25, 2010 12:42 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 22, 2010 3:56 pm
Hozzászólások: 6
Aha..most esett le...ez mind szép és jó, de nem mindegy hogy az autó csatlakozóján ezek hova esnek..tehát elképzelhető hogy variálni kell a magnó csatijában a kiosztásokat...És akkor gyakorlatilag működik a fejegység, és elméletileg nem tesz tönkre semmit sem... Most már teljesen világos hogy mi volt a baj...mondjuk (legalább)egy "tüske" nem jó helyre csatlakozott és ezért bolondult meg az egész...

A piros sárga pedig meg van cserélve már, ezt tudom hogy az első nem gyári fejegységnél már át lett kötve..

Köszönöm a felvilágosítást..

poles írta:
Igen, ez megfelelő - ha a kiosztás megfelelő. Annyi csavar lehet a dologban, hogy a sárga és piros vezetékek a fabiaban fordítva vannak a megszokotthoz képest. Ettől max elfelejti a beállításokat, rádiócsatornákat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 25, 2010 12:28 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Igen, ez megfelelő - ha a kiosztás megfelelő. Annyi csavar lehet a dologban, hogy a sárga és piros vezetékek a fabiaban fordítva vannak a megszokotthoz képest. Ettől max elfelejti a beállításokat, rádiócsatornákat.
bocieGT írta:
A fejegység bekötésével és a szükséges szálakkal kapcsolatban pedig annyit tettem, hogy a gyári csatlakozóból, kihúztam és leszigeteltem a "felesleges" vezetékeket. Így most a fejegységről :

1-piros
1-sárga
1-fekete
1-kék

csatlakozik csak. Illetve ugye van egy plusz narancs külön álló vezeték, amit a kézifékre kellene kötni, hogy csak álló helyzetben adjon képet a DVD és a TV funkcióban. Tehát ennek egy testre van szüksége, de ez sztem teljesen lényegtelen hova-merre-mire kötöm.

Így megfelelőnek tűnik a leírtak alapján?


Segítségeteket előre is köszönöm..

Üdv: Bocie


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 25, 2010 11:46 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 22, 2010 3:56 pm
Hozzászólások: 6
Üdv mindenki. Nos akkor amit sikerült kideríteni a hibával kapcsolatban. Erre vonatkozó hibák:

Műszerfal:
Műszerfal betét elektronika (01317)
Motor:
Hiányzó adat a műszerfaltól (18058) /p1650-35-00/

Kaptam 2 infót a megoldással kapcsolatban. Egy Bp-i telefonszámot, egy ehhez - és ennek javításához - értő úriemberét. Illetve a másik lehetőség, új(bontott) műszerfal óra egység beszerzése, és az adott autóhoz tanítása. Nagyjából így értelmeztem, remélem jól írtam le.

Kérdésem a következő. Ez 1.4MPi motorral szerelt verda. Van e különbség az 1.2-es és az 1.4-es óraegység között(vagy ákár 1.4MPi és 1.4 16V között), vagy pedig teljesen ugyanaz a kettő(gondolok itt a csatlakozásra stb)? Vagy pedig csak és kizárólag 1.4MPi-hez keressek?


A fejegység bekötésével és a szükséges szálakkal kapcsolatban pedig annyit tettem, hogy a gyári csatlakozóból, kihúztam és leszigeteltem a "felesleges" vezetékeket. Így most a fejegységről :

1-piros
1-sárga
1-fekete
1-kék

csatlakozik csak. Illetve ugye van egy plusz narancs külön álló vezeték, amit a kézifékre kellene kötni, hogy csak álló helyzetben adjon képet a DVD és a TV funkcióban. Tehát ennek egy testre van szüksége, de ez sztem teljesen lényegtelen hova-merre-mire kötöm.

Így megfelelőnek tűnik a leírtak alapján?


Segítségeteket előre is köszönöm..

Üdv: Bocie


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nincs gyújtás, nem indul.
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 23, 2010 5:45 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 22, 2010 3:56 pm
Hozzászólások: 6
Óhhh...nagyon nagyon köszönöm...tehát ha az autó újra indul, úgy kössem a "magnót", hogy csak ezek a szükséges szálak legyenek bekötve, és nem basz ki semmit..? Reméljük megszólítja az autót...majd kiderül a napokban....Érdekes hiba ilyennel még nem találkoztam...:(

goes írta:
Szükséges szál:
+12V állandó
+12 V kapcsolt
test
remote
4 hangszóró test és +

Ezeken kívül még jó párat találsz az ISO csatiban, amik a gyári rádióval tudnak kommunikálni.

Lehetséges hogy az adatbusz kábelen keresztül valamit a fej tönkre vágott, ha mázlid van akkor csak a CAN Gateway-t. A kérdés, hogy egyáltalán a VAG-COM megszólítja-e a kocsit, mert a diag. aljzat is a CAN-Gateway-re csatlakozik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nincs gyújtás, nem indul.
HozzászólásElküldve: szer. szept. 22, 2010 10:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szükséges szál:
+12V állandó
+12 V kapcsolt
test
remote
4 hangszóró test és +

Ezeken kívül még jó párat találsz az ISO csatiban, amik a gyári rádióval tudnak kommunikálni.

Lehetséges hogy az adatbusz kábelen keresztül valamit a fej tönkre vágott, ha mázlid van akkor csak a CAN Gateway-t. A kérdés, hogy egyáltalán a VAG-COM megszólítja-e a kocsit, mert a diag. aljzat is a CAN-Gateway-re csatlakozik.

bocieGT írta:
Szükséges szálakat? :D Euro csatiról beszélünk nem? :D Kihúzom, bedugom...kábé a 10. fejegység van a kocsiban..:D Volt itt a gyáritól az egy dines cd-s, egy dines monitoroson át minden...Mindegyik sima csatin keresztül...Szükséges szálak alatt mit értesz? amit szükséges az euro csatin kívül, az a fék vezeték(amiről beszéltem) illetve az erősítők jelkábele, de az a gyári kötegre van kötve (immáron 2éve és minden fejegységgel müködött) Tehát a kábelszettem is állandó, zárlat kizárt, maximum az erősítőt szoktam cserélgetni, de azt áram nélkül...Nem lehet hogy a fejegység köpött bele a levesbe, és írt át valamit a computerben? :D Elég hülyén hangzik...de valami ilyesmire gondolok..:S

Azt sejtettem hogy nem lesz egyszerű a hiba megoldása...először is kell egy kolléga meg egy VAG-COM cumó és kiderül a hiba..vagy nemde? :O

poles írta:
Ha minden bizti biztosan jó és kiszerelve sem megy, akkor félő h nem lesz egyszerű a megoldás. Csak a szükséges szálakat kell bekötni, különben kalamajka lehet (lett is) belőle.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nincs gyújtás, nem indul.
HozzászólásElküldve: szer. szept. 22, 2010 10:16 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Egy rádió működéséhez kell 12V állandó, 12V kapcsolt, Test, esetleg kapcsolószál az erősítőnek. Ez 4 ér.
A csatiban van 8 pólus. (2db buszvezeték, sebességjel, esetleg világításkapcs, tel mute stb...)
Olyannyira euro, hogy még a 2db 12V is fordítva van....
A maradék 4 viszont igencsak kavalkádban lehet, ahány gyártó (autó és rádió) annyi féle megoldás. Olyat is láttam (seat) hogy a bedugott rádió teljesen jónak tűnt, memo is rendben stb. Elindulás után pedig a rádió elnémult. Mint kiderült az autó csatijában a sebességjel a rádió mute vezetékével találkozott. Euro...:)

bocieGT írta:
Szükséges szálakat? :D Euro csatiról beszélünk nem? :D Kihúzom, bedugom...kábé a 10. fejegység van a kocsiban..:D Volt itt a gyáritól az egy dines cd-s, egy dines monitoroson át minden...Mindegyik sima csatin keresztül...Szükséges szálak alatt mit értesz? amit szükséges az euro csatin kívül, az a fék vezeték(amiről beszéltem) illetve az erősítők jelkábele, de az a gyári kötegre van kötve (immáron 2éve és minden fejegységgel müködött) Tehát a kábelszettem is állandó, zárlat kizárt, maximum az erősítőt szoktam cserélgetni, de azt áram nélkül...Nem lehet hogy a fejegység köpött bele a levesbe, és írt át valamit a computerben? :D Elég hülyén hangzik...de valami ilyesmire gondolok..:S

Azt sejtettem hogy nem lesz egyszerű a hiba megoldása...először is kell egy kolléga meg egy VAG-COM cumó és kiderül a hiba..vagy nemde? :O

poles írta:
Ha minden bizti biztosan jó és kiszerelve sem megy, akkor félő h nem lesz egyszerű a megoldás. Csak a szükséges szálakat kell bekötni, különben kalamajka lehet (lett is) belőle.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nincs gyújtás, nem indul.
HozzászólásElküldve: szer. szept. 22, 2010 10:04 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 22, 2010 3:56 pm
Hozzászólások: 6
Szükséges szálakat? :D Euro csatiról beszélünk nem? :D Kihúzom, bedugom...kábé a 10. fejegység van a kocsiban..:D Volt itt a gyáritól az egy dines cd-s, egy dines monitoroson át minden...Mindegyik sima csatin keresztül...Szükséges szálak alatt mit értesz? amit szükséges az euro csatin kívül, az a fék vezeték(amiről beszéltem) illetve az erősítők jelkábele, de az a gyári kötegre van kötve (immáron 2éve és minden fejegységgel müködött) Tehát a kábelszettem is állandó, zárlat kizárt, maximum az erősítőt szoktam cserélgetni, de azt áram nélkül...Nem lehet hogy a fejegység köpött bele a levesbe, és írt át valamit a computerben? :D Elég hülyén hangzik...de valami ilyesmire gondolok..:S

Azt sejtettem hogy nem lesz egyszerű a hiba megoldása...először is kell egy kolléga meg egy VAG-COM cumó és kiderül a hiba..vagy nemde? :O

poles írta:
Ha minden bizti biztosan jó és kiszerelve sem megy, akkor félő h nem lesz egyszerű a megoldás. Csak a szükséges szálakat kell bekötni, különben kalamajka lehet (lett is) belőle.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nincs gyújtás, nem indul.
HozzászólásElküldve: szer. szept. 22, 2010 10:01 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ahogy Poles mondja: csak a szükséges szálakat kell bekötni az ilyen kínai csodákba. Sajnos, ha nem biztosíték, akkor drágább javítás elé nézel. Ha nem juttok semmire, akkor www.skoda-service.hu .


bocieGT írta:
Biztosítékok mind jó, kint is bent is..:) A Brake vezeték az a kézifékre csatlakozik, hogy csak akkor menjen a film ha be van húzva...na ezért az testet kapott, így működik menet közben is... Már megvan a hiba oka egy hozzáértő szerint a computerre kell dugni, mert a fejegység valami CANBUS rendszerbe piszkált bele, és ezért nem indul...da ha van más ötlet szívesen fogadom..:)

poles írta:
Egyszerűen kicsapattál egy biztit szerintem. Mi az a brake (fék???) vezeték, amit letesteltél?


bocieGT írta:
Sziasztok..Kérdésem a következő... Fabiámba kötöttem be egy 2Dines dvd-s fejet(no name márka), tökéletesen működik minden funkció. Euro csatikat összedugtam, brake vezetéknek adtam egy testet. Erősítőt, antennát rádugtam egyszóval minden kifogástalanul működik. DE...azóta nem indul az autó(ha ráadom a gyújtást a központi kijelzőn semmi reakció(se gyújtás se olajnyomás ikon), és az önindító teker, ac beindul, minden elektromos dolog működik). Illetve azt észrevettem, hogy az elakadásjelző megy, viszont ha elfordítom a kulcsot gyújtás állásra akkor viszont az már nem működik. Érdekes de így hirtelen nem jut eszembe semmi...és ilyennel még nem találkoztam Ha van ötletetek lécci jelezzétek...Ha nincs akkor marad a laptop - rádug - hibakód kiolvasás...csak azért írtam hátha anélkül orvosolható a sztori.

Jah, és ha kiveszem a fejegységet a hiba ugyanúgy fennáll...


És sorry az új téma miatt, de ezzel kapcsolatosan nem találtam semmi infót, viszont kétségbe esett vagyok, mert eddig senki nem tudott orvosolható információt adni nekem...mindenki csak vakarja a fejét..

Előre is köszönöm..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nincs gyújtás, nem indul.
HozzászólásElküldve: szer. szept. 22, 2010 8:58 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Ha minden bizti biztosan jó és kiszerelve sem megy, akkor félő h nem lesz egyszerű a megoldás. Csak a szükséges szálakat kell bekötni, különben kalamajka lehet (lett is) belőle.
bocieGT írta:
Biztosítékok mind jó, kint is bent is..:) A Brake vezeték az a kézifékre csatlakozik, hogy csak akkor menjen a film ha be van húzva...na ezért az testet kapott, így működik menet közben is... Már megvan a hiba oka egy hozzáértő szerint a computerre kell dugni, mert a fejegység valami CANBUS rendszerbe piszkált bele, és ezért nem indul...da ha van más ötlet szívesen fogadom..:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nincs gyújtás, nem indul.
HozzászólásElküldve: szer. szept. 22, 2010 7:03 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 22, 2010 3:56 pm
Hozzászólások: 6
Biztosítékok mind jó, kint is bent is..:) A Brake vezeték az a kézifékre csatlakozik, hogy csak akkor menjen a film ha be van húzva...na ezért az testet kapott, így működik menet közben is... Már megvan a hiba oka egy hozzáértő szerint a computerre kell dugni, mert a fejegység valami CANBUS rendszerbe piszkált bele, és ezért nem indul...da ha van más ötlet szívesen fogadom..:)

poles írta:
Egyszerűen kicsapattál egy biztit szerintem. Mi az a brake (fék???) vezeték, amit letesteltél?


bocieGT írta:
Sziasztok..Kérdésem a következő... Fabiámba kötöttem be egy 2Dines dvd-s fejet(no name márka), tökéletesen működik minden funkció. Euro csatikat összedugtam, brake vezetéknek adtam egy testet. Erősítőt, antennát rádugtam egyszóval minden kifogástalanul működik. DE...azóta nem indul az autó(ha ráadom a gyújtást a központi kijelzőn semmi reakció(se gyújtás se olajnyomás ikon), és az önindító teker, ac beindul, minden elektromos dolog működik). Illetve azt észrevettem, hogy az elakadásjelző megy, viszont ha elfordítom a kulcsot gyújtás állásra akkor viszont az már nem működik. Érdekes de így hirtelen nem jut eszembe semmi...és ilyennel még nem találkoztam Ha van ötletetek lécci jelezzétek...Ha nincs akkor marad a laptop - rádug - hibakód kiolvasás...csak azért írtam hátha anélkül orvosolható a sztori.

Jah, és ha kiveszem a fejegységet a hiba ugyanúgy fennáll...


És sorry az új téma miatt, de ezzel kapcsolatosan nem találtam semmi infót, viszont kétségbe esett vagyok, mert eddig senki nem tudott orvosolható információt adni nekem...mindenki csak vakarja a fejét..

Előre is köszönöm..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 830 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség