Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. nov. 18, 2017 6:38 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 805 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 54  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika - indítási probléma
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 20, 2017 9:39 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Badzinga írta:
Sziasztok,

segítségre/bármilyen ötletre lenne szükségem, a következő problémával kapcsolatban:

- autóm 2003-as, 1.2 htp, két hónapja lettek kicserélve a gyújtótrafók és a vezérlés,
- azelőtt az indítás első pöccre ment hidegben, melegben, de a csere óta néha előjön az, hogy nem indul az autó és 8-9-szer is kell önindítózni. Ha egyszer beindul és pár másodperc után leállítom, utána pöccre indul, és jó ideig nem jön elő a probléma, hibajelzés sincs a műszerfalon,
- elvittem autószerelőhöz, rádugta notebookra, nem volt hibakód, 4 nap alatt kb. 30-szor önindítózta, és ebből egyszer volt olyan, hogy másodjára indult el...nem tudott vele mit csinálni...
- legutóbb már 14-szer kellett önindítózni, utána megint megszűnt...
- amit megfigyeltem, hogy nem a külső hőmérséklettől függ (aksi vadiúj), mert hidegben, melegben is előjön...
- szintén megfigyeltem, hogy az alapjárat néha egy nagyon kicsit beremeg, de nincs hibakód, illetve teljesen véletlenszerűen és nagyon ritkán, de alapjáratban az autó magától leáll, a trafócsere óta ez 3-szor fordult elő, de azelőtt sosem....
- most 2-3 óránként kimegyek a munkahelyemről a parkolóba, hogy beindítsam és járassam, mert az a tapasztalatom, hogy 4-5 óra állás után jöhet elő a probléma...

köszönöm előre is a hozzászólásokat....

Szia
Benzinnyomást kellene mérni, de hidegen az indítással párhuzamosan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika - indítási probléma
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 20, 2017 9:28 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 16
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
Sziasztok,

segítségre/bármilyen ötletre lenne szükségem, a következő problémával kapcsolatban:

- autóm 2003-as, 1.2 htp, két hónapja lettek kicserélve a gyújtótrafók és a vezérlés,
- azelőtt az indítás első pöccre ment hidegben, melegben, de a csere óta néha előjön az, hogy nem indul az autó és 8-9-szer is kell önindítózni. Ha egyszer beindul és pár másodperc után leállítom, utána pöccre indul, és jó ideig nem jön elő a probléma, hibajelzés sincs a műszerfalon,
- elvittem autószerelőhöz, rádugta notebookra, nem volt hibakód, 4 nap alatt kb. 30-szor önindítózta, és ebből egyszer volt olyan, hogy másodjára indult el...nem tudott vele mit csinálni...
- legutóbb már 14-szer kellett önindítózni, utána megint megszűnt...
- amit megfigyeltem, hogy nem a külső hőmérséklettől függ (aksi vadiúj), mert hidegben, melegben is előjön...
- szintén megfigyeltem, hogy az alapjárat néha egy nagyon kicsit beremeg, de nincs hibakód, illetve teljesen véletlenszerűen és nagyon ritkán, de alapjáratban az autó magától leáll, a trafócsere óta ez 3-szor fordult elő, de azelőtt sosem....
- most 2-3 óránként kimegyek a munkahelyemről a parkolóba, hogy beindítsam és járassam, mert az a tapasztalatom, hogy 4-5 óra állás után jöhet elő a probléma...

köszönöm előre is a hozzászólásokat....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 17, 2017 8:26 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
Zsugabubus001 írta:
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni.Skoda Fábiám van és amotor diagnosztika lámpa elkezdett világítani az EPC lámpával egyszerre.Ment az autó,semmi baj nem volt majd felgyulladt egy nagy A betű bekarikazva.Ez vot szombaton.Ma már pöfög és rángat,ugrál az alapjarat erőtlen a motor és nem tudok gázt adni mert hiába nyomom a pedált.

Tedetek ra a diagnnostikara hod mijen hibak vanak be irva eš astan kôňeb el indulni a hiba utan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 17, 2017 6:44 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 17, 2017 6:27 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda fábia combi!1,4 benzin
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni.Skoda Fábiám van és amotor diagnosztika lámpa elkezdett világítani az EPC lámpával egyszerre.Ment az autó,semmi baj nem volt majd felgyulladt egy nagy A betű bekarikazva.Ez vot szombaton.Ma már pöfög és rángat,ugrál az alapjarat erőtlen a motor és nem tudok gázt adni mert hiába nyomom a pedált.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 13, 2017 9:52 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 13, 2017 9:44 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia Elegance 1.9 TDI Kombi
Sziasztok. 2001-es Skoda Fabia Elegance-om van 1.9 Tdi kombi.
Valami utólag belerakott zenelejátszóm van aminek ha leveszem a kontaktot a kijelzője picit világít, ha a helyzetjelző világítást bekapcsolom nem mindig működik az ablak emelő, vagyis működik de a gombot másképp kell megnyomjam. Ki volt menve a szivargyújtó biztosíték, kicseréltem az megjavult de a többi maradt. Normálisak ezek a dolgok? Friss jogsis vagyok és az autó is friss nekem. Valami probléma lehetett vele korábban ami mindent taccsra tett vagy ne idegesítsem magam mert valószínű semmi komoly ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 08, 2017 8:48 am 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 13, 2010 9:16 pm
Hozzászólások: 68
Autó: 2005 1,2 12V BME
Jövőhéten lesz szét szedve megírom mi lett vele és köszi a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 07, 2017 7:48 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabor165 írta:
Csabaa írta:
Gabor165 írta:
Nem használom,ez a szerelő mar cserélt nekem vezérlést 100e-nel meg most 230-nal eddig semmi gond nem volt. Na most az a kérdésem hogy 500km-el ezelőtt egy másik szerelo cserélt valtot es kuplungot az autóm ekkor nem okozhattak okvalamit ami miatt ugrott a lanc?

A váltó miatt a motorhoz nem kell nyúlni. A váltót húzza le a motorról, előtte csak a bal oldali féltengelyt és a felfüggesztést kell megbontania, önindító, váltó bowden..


Még egy utolsó kérdés. Mit cseréljünk? Komplett vezérlést vagy csak láncot? Milyen márkát vegyek?

Azt írtad 20e km-el ezelött lett cserélve a vezérlés.
Én csak a csavarokat cserélném.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 07, 2017 3:55 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 13, 2010 9:16 pm
Hozzászólások: 68
Autó: 2005 1,2 12V BME
Csabaa írta:
Gabor165 írta:
Nem használom,ez a szerelő mar cserélt nekem vezérlést 100e-nel meg most 230-nal eddig semmi gond nem volt. Na most az a kérdésem hogy 500km-el ezelőtt egy másik szerelo cserélt valtot es kuplungot az autóm ekkor nem okozhattak okvalamit ami miatt ugrott a lanc?

A váltó miatt a motorhoz nem kell nyúlni. A váltót húzza le a motorról, előtte csak a bal oldali féltengelyt és a felfüggesztést kell megbontania, önindító, váltó bowden..


Még egy utolsó kérdés. Mit cseréljünk? Komplett vezérlést vagy csak láncot? Milyen márkát vegyek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 07, 2017 3:15 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabor165 írta:
Nem használom,ez a szerelő mar cserélt nekem vezérlést 100e-nel meg most 230-nal eddig semmi gond nem volt. Na most az a kérdésem hogy 500km-el ezelőtt egy másik szerelo cserélt valtot es kuplungot az autóm ekkor nem okozhattak okvalamit ami miatt ugrott a lanc?

A váltó miatt a motorhoz nem kell nyúlni. A váltót húzza le a motorról, előtte csak a bal oldali féltengelyt és a felfüggesztést kell megbontania, önindító, váltó bowden..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 07, 2017 2:51 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 13, 2010 9:16 pm
Hozzászólások: 68
Autó: 2005 1,2 12V BME
Nem használom,ez a szerelő mar cserélt nekem vezérlést 100e-nel meg most 230-nal eddig semmi gond nem volt. Na most az a kérdésem hogy 500km-el ezelőtt egy másik szerelo cserélt valtot es kuplungot az autóm ekkor nem okozhattak okvalamit ami miatt ugrott a lanc?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 07, 2017 2:03 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabor165 írta:
Csabaa írta:
Gabor165 írta:
Sajnos nem ment a srác semmire. Szegeden vagy kornyeken tudnatokvalakit aki foglalkozik ilyennel? (az összes szerviz csak húsvét után tud fogadni.

Szia
Csak olvasni akarta vagy nézet mást is?

Mivel még mindig az elmászott vezérlésen rugózok, nézd már meg létszíves motor jobb oldalán a vezérműtengely végeit.
Két csepp alakú kupakot kell levenni, (10es fejű hatlap csavar) alatta a tengelyvégeknek egyvonalban kell lennie.
13-as a kupak:
http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2003/ ... 103/103037


Sajnos igazad lett, szemmel látható hogy nem egyformán all a két tengely

Szia
Akkor ha lehet ne használd így, mert ha tovább fordul a lánckerék elverheti a szelepeket és az drágább lesz..
Nincs a vezérműtengely végén a lánckeréknél retesz, ezért fontos a nyomatékra húzás és a menetrögzítő. Szerintem az utóbbi marad el.
A lánckerék csavarjait cserélném , a beállítás nem vészes.
Kérdés érdemes visszavinni a régi szerelőhöz, vagy egy másikat keresni..

http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2005/ ... 109/109012


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 07, 2017 1:51 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 13, 2010 9:16 pm
Hozzászólások: 68
Autó: 2005 1,2 12V BME
Csabaa írta:
Gabor165 írta:
Sajnos nem ment a srác semmire. Szegeden vagy kornyeken tudnatokvalakit aki foglalkozik ilyennel? (az összes szerviz csak húsvét után tud fogadni.

Szia
Csak olvasni akarta vagy nézet mást is?

Mivel még mindig az elmászott vezérlésen rugózok, nézd már meg létszíves motor jobb oldalán a vezérműtengely végeit.
Két csepp alakú kupakot kell levenni, (10es fejű hatlap csavar) alatta a tengelyvégeknek egyvonalban kell lennie.
13-as a kupak:
http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2003/ ... 103/103037


Sajnos igazad lett, szemmel látható hogy nem egyformán all a két tengely


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 07, 2017 9:56 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabor165 írta:
Sajnos nem ment a srác semmire. Szegeden vagy kornyeken tudnatokvalakit aki foglalkozik ilyennel? (az összes szerviz csak húsvét után tud fogadni.

Szia
Csak olvasni akarta vagy nézet mást is?

Mivel még mindig az elmászott vezérlésen rugózok, nézd már meg létszíves motor jobb oldalán a vezérműtengely végeit.
Két csepp alakú kupakot kell levenni, (10es fejű hatlap csavar) alatta a tengelyvégeknek egyvonalban kell lennie.
13-as a kupak:
http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2003/ ... 103/103037


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 07, 2017 9:11 am 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 13, 2010 9:16 pm
Hozzászólások: 68
Autó: 2005 1,2 12V BME
Sajnos nem ment a srác semmire. Szegeden vagy kornyeken tudnatokvalakit aki foglalkozik ilyennel? (az összes szerviz csak húsvét után tud fogadni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 07, 2017 6:45 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabor165 írta:
Csabaa írta:
Gabor165 írta:
sziasztok.
2005-ös 1,2 12V fabia 265e km. p0106 és p0341 hibakódot mutat. átállt valami vész üzemmódba mert 3000-nél tilt és addig is kb 35le vel megy. Kicseréltük a Map szenzort és a vezérműtengely jeladót vadonat újra. A hiba törölve lett Check engine elaludt de a kocsi továbbra se megy és 3000-nél tilt. ahogy ujra rádugjuk a hibakód olvasót ismét ott a hiba. Ötletek hogy mi a gond?

Szia
Volt már vezérlés cserélve!?
Ha nem, a lánc nyúlása elérte a határát..
Tudsz a motorvezérlőben csoportokat olvasni? (Vcds vagy vagcom)


vezérlésben 20e km van! Lánckerék feszítők minden cserélve lett megbízható szerelő csinálta.
Nem tudok csak hibakódot törölni mert ilyen diagnosztikai kütyüm van ami a kódokat irja. Holnap megyek egy rendes diagnosztikára.

Szia
Kép
A motorvezérlő 12-es csoportjában nézzétek meg a 3. 4. oszlopot.
A fő- és a vezérműtengely egymáshoz képesti helyzetét..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 805 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 54  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség