Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. nov. 18, 2017 6:37 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 805 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 54  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 06, 2017 6:15 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 13, 2010 9:16 pm
Hozzászólások: 68
Autó: 2005 1,2 12V BME
Csabaa írta:
Gabor165 írta:
sziasztok.
2005-ös 1,2 12V fabia 265e km. p0106 és p0341 hibakódot mutat. átállt valami vész üzemmódba mert 3000-nél tilt és addig is kb 35le vel megy. Kicseréltük a Map szenzort és a vezérműtengely jeladót vadonat újra. A hiba törölve lett Check engine elaludt de a kocsi továbbra se megy és 3000-nél tilt. ahogy ujra rádugjuk a hibakód olvasót ismét ott a hiba. Ötletek hogy mi a gond?

Szia
Volt már vezérlés cserélve!?
Ha nem, a lánc nyúlása elérte a határát..
Tudsz a motorvezérlőben csoportokat olvasni? (Vcds vagy vagcom)


vezérlésben 20e km van! Lánckerék feszítők minden cserélve lett megbízható szerelő csinálta.
Nem tudok csak hibakódot törölni mert ilyen diagnosztikai kütyüm van ami a kódokat irja. Holnap megyek egy rendes diagnosztikára.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 06, 2017 6:12 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabor165 írta:
sziasztok.
2005-ös 1,2 12V fabia 265e km. p0106 és p0341 hibakódot mutat. átállt valami vész üzemmódba mert 3000-nél tilt és addig is kb 35le vel megy. Kicseréltük a Map szenzort és a vezérműtengely jeladót vadonat újra. A hiba törölve lett Check engine elaludt de a kocsi továbbra se megy és 3000-nél tilt. ahogy ujra rádugjuk a hibakód olvasót ismét ott a hiba. Ötletek hogy mi a gond?

Szia
Volt már vezérlés cserélve!?
Ha nem, a lánc nyúlása elérte a határát..
Tudsz a motorvezérlőben csoportokat olvasni? (Vcds vagy vagcom)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 06, 2017 5:13 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 13, 2010 9:16 pm
Hozzászólások: 68
Autó: 2005 1,2 12V BME
sziasztok.
2005-ös 1,2 12V fabia 265e km. p0106 és p0341 hibakódot mutat. átállt valami vész üzemmódba mert 3000-nél tilt és addig is kb 35le vel megy. Kicseréltük a Map szenzort és a vezérműtengely jeladót vadonat újra. A hiba törölve lett Check engine elaludt de a kocsi továbbra se megy és 3000-nél tilt. ahogy ujra rádugjuk a hibakód olvasót ismét ott a hiba. Ötletek hogy mi a gond?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: vas. márc. 19, 2017 8:23 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 365
Tartózkodási hely: Bugyi
Autó: 2005. 1.2 12V BME
gergo05 írta:
Sziasztok!

2005 1.2 12v htp BME fabiába milyen gyertyát vegyek? Köszönöm


Szia,

Nekem is BME gépem van.
A gyári az bosch, de itt is ki tudod választani.

https://www.ngk.de/nc/en/product-finder ... _BENZINER/

Én most kaptam hozzá gyári bosch-t de előtte beru-t raktam bele nem volt vele gond. 120 ezer van a gépbe.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: vas. márc. 19, 2017 7:31 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. márc. 06, 2017 7:16 pm
Hozzászólások: 4
Autó: skoda fabia
Sziasztok!

2005 1.2 12v htp BME fabiába milyen gyertyát vegyek? Köszönöm! Pontos márkát és típust tudnátok ajánlani?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára gergo05 vas. márc. 19, 2017 10:28 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 18, 2017 4:40 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 08, 2015 8:03 am
Hozzászólások: 13
Autó: Skoda Fabia 1.2 HTP AWY
hubo44 írta:
Skunkworks írta:
Csabaa írta:
Sziasztok
Azért a 123e km igen kevés egy katalizátor halálhoz. Olajat nem eszegeti a motor!?
Másik vásárlása előtt, azért megnézném valóban össze van olvadva ,zörög a belseje..

A motorvezérlőnél a hatékonyságot ,(ami alapján generálja a hibakódot) többször
néztem már. Ez a viszonyszám eléggé változik, nem fokozatosan csökken, ahogy öregszik a katalizátor.
A 0-1 közötti az értéke, volt ,hogy 0,6-ról felment 0,75-re.
Úgy gondolom lerakódásoktól is lehet, 0,5 alatti érték, ami már hibakódot generál.

Jobb benzin+ üzemanyag adalékkal kezdeném, és nem lenne rossz egy hosszabb út
autópályán ,ahol tud 3000 felett pörögni a motor.


Szia!

Nem vettem észre, hogy enné az olajat. KB. 3 havonta megyünk autópályán, összesen 400 km/alkalom, hogy ennyi elég-e vagy sem azt nem tudom, de a hiba nem tűnik el.

A jobb üzemanyag mit takar? MOL kút van mellettünk, ott szoktam tankolni, de tudok Shell-t is éppen, ha az jobb. Az üzemanyag adalékot soha nem használtam, ha írnátok pár terméket, megköszönném. A vizsga előtt viszem szerelőhöz, akkor majd megnézetem a katalizátort (zörög-e, össze van-e olvadva).

Visszatérve a lambda szondára, itt olvastam valahol, hogyan kell diagnosztikai programmal tesztelni (volt adott fordulatszám, ami fölött tartani kellett, aztán vmi csoportban futtatni a tesztet, de ott jót írt), szóval fogadjuk el, hogy az ok.

Ha katalizátor, oké, veszek. De nem akarok potyára kiadni pénzt egyik alkatrészért sem.
Az lenne a jó, ha lehetne tesztelni vagy nem tudom. Most hétvégén megkérem unokaöcsémet, hogy kerítse elő a kábelt a diagnosztizáló progihoz, megnézem most mit mutat. De a tök kivan, hogy volt egy hibakód, aztán aszongya első lambda szonda, de úgy látszik lövése nem volt, de az, hogy vegyek ezt, aztán ja, bocs mégsem az, olyat nem játszok a szerelővel.


Te ose vad zavarva atol a viň serelôtôl hod ninč othon a diagnostikaba!
,,Autóvillamossági ember megnézte a kódot (16804 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1),,
Ide van irva a konkret hiba. Meg nezežd meg ujbol hod este irja astan bistoš a dolog.


Van igazságod a dologban de hidd el, jobban hiszek neked vagy itt bárkinek, mint neki.
Mindegy is, amint meglesz a kábel, megnézem, ide bemásolom, aztán okosabbak leszünk és valószínű kiderül, hogy neked van igazad.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 18, 2017 1:07 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
Skunkworks írta:
Csabaa írta:
Sziasztok
Azért a 123e km igen kevés egy katalizátor halálhoz. Olajat nem eszegeti a motor!?
Másik vásárlása előtt, azért megnézném valóban össze van olvadva ,zörög a belseje..

A motorvezérlőnél a hatékonyságot ,(ami alapján generálja a hibakódot) többször
néztem már. Ez a viszonyszám eléggé változik, nem fokozatosan csökken, ahogy öregszik a katalizátor.
A 0-1 közötti az értéke, volt ,hogy 0,6-ról felment 0,75-re.
Úgy gondolom lerakódásoktól is lehet, 0,5 alatti érték, ami már hibakódot generál.

Jobb benzin+ üzemanyag adalékkal kezdeném, és nem lenne rossz egy hosszabb út
autópályán ,ahol tud 3000 felett pörögni a motor.


Szia!

Nem vettem észre, hogy enné az olajat. KB. 3 havonta megyünk autópályán, összesen 400 km/alkalom, hogy ennyi elég-e vagy sem azt nem tudom, de a hiba nem tűnik el.

A jobb üzemanyag mit takar? MOL kút van mellettünk, ott szoktam tankolni, de tudok Shell-t is éppen, ha az jobb. Az üzemanyag adalékot soha nem használtam, ha írnátok pár terméket, megköszönném. A vizsga előtt viszem szerelőhöz, akkor majd megnézetem a katalizátort (zörög-e, össze van-e olvadva).

Visszatérve a lambda szondára, itt olvastam valahol, hogyan kell diagnosztikai programmal tesztelni (volt adott fordulatszám, ami fölött tartani kellett, aztán vmi csoportban futtatni a tesztet, de ott jót írt), szóval fogadjuk el, hogy az ok.

Ha katalizátor, oké, veszek. De nem akarok potyára kiadni pénzt egyik alkatrészért sem.
Az lenne a jó, ha lehetne tesztelni vagy nem tudom. Most hétvégén megkérem unokaöcsémet, hogy kerítse elő a kábelt a diagnosztizáló progihoz, megnézem most mit mutat. De a tök kivan, hogy volt egy hibakód, aztán aszongya első lambda szonda, de úgy látszik lövése nem volt, de az, hogy vegyek ezt, aztán ja, bocs mégsem az, olyat nem játszok a szerelővel.


Te ose vad zavarva atol a viň serelôtôl hod ninč othon a diagnostikaba!
,,Autóvillamossági ember megnézte a kódot (16804 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1),,
Ide van irva a konkret hiba. Meg nezežd meg ujbol hod este irja astan bistoš a dolog.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 18, 2017 11:20 am 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 08, 2015 8:03 am
Hozzászólások: 13
Autó: Skoda Fabia 1.2 HTP AWY
Csabaa írta:
Sziasztok
Azért a 123e km igen kevés egy katalizátor halálhoz. Olajat nem eszegeti a motor!?
Másik vásárlása előtt, azért megnézném valóban össze van olvadva ,zörög a belseje..

A motorvezérlőnél a hatékonyságot ,(ami alapján generálja a hibakódot) többször
néztem már. Ez a viszonyszám eléggé változik, nem fokozatosan csökken, ahogy öregszik a katalizátor.
A 0-1 közötti az értéke, volt ,hogy 0,6-ról felment 0,75-re.
Úgy gondolom lerakódásoktól is lehet, 0,5 alatti érték, ami már hibakódot generál.

Jobb benzin+ üzemanyag adalékkal kezdeném, és nem lenne rossz egy hosszabb út
autópályán ,ahol tud 3000 felett pörögni a motor.


Szia!

Nem vettem észre, hogy enné az olajat. KB. 3 havonta megyünk autópályán, összesen 400 km/alkalom, hogy ennyi elég-e vagy sem azt nem tudom, de a hiba nem tűnik el.

A jobb üzemanyag mit takar? MOL kút van mellettünk, ott szoktam tankolni, de tudok Shell-t is éppen, ha az jobb. Az üzemanyag adalékot soha nem használtam, ha írnátok pár terméket, megköszönném. A vizsga előtt viszem szerelőhöz, akkor majd megnézetem a katalizátort (zörög-e, össze van-e olvadva).

Visszatérve a lambda szondára, itt olvastam valahol, hogyan kell diagnosztikai programmal tesztelni (volt adott fordulatszám, ami fölött tartani kellett, aztán vmi csoportban futtatni a tesztet, de ott jót írt), szóval fogadjuk el, hogy az ok.

Ha katalizátor, oké, veszek. De nem akarok potyára kiadni pénzt egyik alkatrészért sem.
Az lenne a jó, ha lehetne tesztelni vagy nem tudom. Most hétvégén megkérem unokaöcsémet, hogy kerítse elő a kábelt a diagnosztizáló progihoz, megnézem most mit mutat. De a tök kivan, hogy volt egy hibakód, aztán aszongya első lambda szonda, de úgy látszik lövése nem volt, de az, hogy vegyek ezt, aztán ja, bocs mégsem az, olyat nem játszok a szerelővel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. márc. 17, 2017 8:18 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 30, 2016 9:06 am
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Dél-Alföld
Autó: Škoda Fabia 1.2 Eco, ferdehátú, AWY 2003
Csabaa írta:
Úgy gondolom lerakódásoktól is lehet, 0,5 alatti érték, ami már hibakódot generál.

Jobb benzin+ üzemanyag adalékkal kezdeném, és nem lenne rossz egy hosszabb út
autópályán ,ahol tud 3000 felett pörögni a motor
.


Könnyen lehet, hogy igazad van. Nálam ugyanezt a hibakódot dobta, a megoldás pedig éppen a 3000+ fordulatszámos haladás volt. Úgymond egy kicsit "meg kellett kergetni" a Fabiát és valóban elmúlt a hibajelzés.

A végrehajtáshoz tényleg autópálya javallott, mert normál úton nem éri el a megengedett sebességnél ezt a fordulatszámot (max. akkor, ha negyedikben hagyva húzatná ki odáig...).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: pén. márc. 17, 2017 5:48 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok
Azért a 123e km igen kevés egy katalizátor halálhoz. Olajat nem eszegeti a motor!?
Másik vásárlása előtt, azért megnézném valóban össze van olvadva ,zörög a belseje..

A motorvezérlőnél a hatékonyságot ,(ami alapján generálja a hibakódot) többször
néztem már. Ez a viszonyszám eléggé változik, nem fokozatosan csökken, ahogy öregszik a katalizátor.
A 0-1 közötti az értéke, volt ,hogy 0,6-ról felment 0,75-re.
Úgy gondolom lerakódásoktól is lehet, 0,5 alatti érték, ami már hibakódot generál.

Jobb benzin+ üzemanyag adalékkal kezdeném, és nem lenne rossz egy hosszabb út
autópályán ,ahol tud 3000 felett pörögni a motor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 16, 2017 12:23 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
Skunkworks írta:
hubo44 írta:
Skunkworks írta:
Egy kérdés, szóval motorhiba jelzés a műszarfalon. Autóvillamossági ember megnézte a kódot (16804 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
35-00 - -) 123.000 km az autóban
és azt mondta az első lambda-szonda. Ezzel még nem lenne baj de eléggé elbizonytalanodtam, mert potyára nem szívesen vennék egyet.
Szóval, tekintettel arra, hogy a kábelkötegben vannak vezetékek, amik sanszosan cserére érettek, ez okozhatja-e a szonda hibás működését? Lehet-e ellenőrizni a szondát valamilyen módon (méréssel, esetleg biztosíték)?
Ha mondjuk lambda szonda hibás, milyet érdemes venni? Olvastam itt, hogy gyárit de én csak csehországi webshopban találtam (03D 906 265 VAG), de nem tudnám megrendelni, mert nem tudok regisztrálni (irányítószám más formátumú vagy mi).
Magyar boltokban van több márka is (NGK, Bosch stb.) de ezek jók lennének?
Az AWY motorkódú autóhoz a fenti cikkszámú szondát írják, ez mondjuk olyan https://www.autodoc.hu/ngk/1043274#
De pl. ez se olyan jó, mint a gyári? Vagy igen? Ha nem, akkor meg minek gyártják?

Köszi a segítséget!

Na az čak vilaň serelô eš čak ki tudta olvašni a hibat de tovad fogalma šinč hod mit jelent ez a hiba kod. Ez AWY akor ez 2003-maš +- 1év a kalyzatorba le éget mar a nemeš fém eš nem telješiti a dolgat. šemi sonda hiba, ne invest fôlôšlegešen. (ros let a CO-d eš est jelzi a keteš sonda)


Szia!

Meg vagyok én áldva az ilyen szakemberrel... Jól értem, hogy akkor katalizátort kellene cserélni? És abból milyet, mire érdemes figyelni a vásárlásnál? A legszebb az egészben, hogy majd vinnem kell vizsgázni a szekeret, a hibakódot addig ki tudom ütni de ez nem megoldás.

Lendel vacak eredeti 400€. Vižga elôt užd ki a hibat eš benzibe lôťintes aňagot ho jo leden a CO eš vižga utan van idôd el dônteni hodan tovab.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 16, 2017 10:03 am 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 08, 2015 8:03 am
Hozzászólások: 13
Autó: Skoda Fabia 1.2 HTP AWY
hubo44 írta:
Skunkworks írta:
Egy kérdés, szóval motorhiba jelzés a műszarfalon. Autóvillamossági ember megnézte a kódot (16804 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
35-00 - -) 123.000 km az autóban
és azt mondta az első lambda-szonda. Ezzel még nem lenne baj de eléggé elbizonytalanodtam, mert potyára nem szívesen vennék egyet.
Szóval, tekintettel arra, hogy a kábelkötegben vannak vezetékek, amik sanszosan cserére érettek, ez okozhatja-e a szonda hibás működését? Lehet-e ellenőrizni a szondát valamilyen módon (méréssel, esetleg biztosíték)?
Ha mondjuk lambda szonda hibás, milyet érdemes venni? Olvastam itt, hogy gyárit de én csak csehországi webshopban találtam (03D 906 265 VAG), de nem tudnám megrendelni, mert nem tudok regisztrálni (irányítószám más formátumú vagy mi).
Magyar boltokban van több márka is (NGK, Bosch stb.) de ezek jók lennének?
Az AWY motorkódú autóhoz a fenti cikkszámú szondát írják, ez mondjuk olyan https://www.autodoc.hu/ngk/1043274#
De pl. ez se olyan jó, mint a gyári? Vagy igen? Ha nem, akkor meg minek gyártják?

Köszi a segítséget!

Na az čak vilaň serelô eš čak ki tudta olvašni a hibat de tovad fogalma šinč hod mit jelent ez a hiba kod. Ez AWY akor ez 2003-maš +- 1év a kalyzatorba le éget mar a nemeš fém eš nem telješiti a dolgat. šemi sonda hiba, ne invest fôlôšlegešen. (ros let a CO-d eš est jelzi a keteš sonda)


Szia!

Meg vagyok én áldva az ilyen szakemberrel... Jól értem, hogy akkor katalizátort kellene cserélni? És abból milyet, mire érdemes figyelni a vásárlásnál? A legszebb az egészben, hogy majd vinnem kell vizsgázni a szekeret, a hibakódot addig ki tudom ütni de ez nem megoldás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 16, 2017 9:43 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
Skunkworks írta:
Egy kérdés, szóval motorhiba jelzés a műszarfalon. Autóvillamossági ember megnézte a kódot (16804 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
35-00 - -) 123.000 km az autóban
és azt mondta az első lambda-szonda. Ezzel még nem lenne baj de eléggé elbizonytalanodtam, mert potyára nem szívesen vennék egyet.
Szóval, tekintettel arra, hogy a kábelkötegben vannak vezetékek, amik sanszosan cserére érettek, ez okozhatja-e a szonda hibás működését? Lehet-e ellenőrizni a szondát valamilyen módon (méréssel, esetleg biztosíték)?
Ha mondjuk lambda szonda hibás, milyet érdemes venni? Olvastam itt, hogy gyárit de én csak csehországi webshopban találtam (03D 906 265 VAG), de nem tudnám megrendelni, mert nem tudok regisztrálni (irányítószám más formátumú vagy mi).
Magyar boltokban van több márka is (NGK, Bosch stb.) de ezek jók lennének?
Az AWY motorkódú autóhoz a fenti cikkszámú szondát írják, ez mondjuk olyan https://www.autodoc.hu/ngk/1043274#
De pl. ez se olyan jó, mint a gyári? Vagy igen? Ha nem, akkor meg minek gyártják?

Köszi a segítséget!

Na az čak vilaň serelô eš čak ki tudta olvašni a hibat de tovad fogalma šinč hod mit jelent ez a hiba kod. Ez AWY akor ez 2003-maš +- 1év a kalyzatorba le éget mar a nemeš fém eš nem telješiti a dolgat. šemi sonda hiba, ne invest fôlôšlegešen. (ros let a CO-d eš est jelzi a keteš sonda)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 16, 2017 9:15 am 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 08, 2015 8:03 am
Hozzászólások: 13
Autó: Skoda Fabia 1.2 HTP AWY
Egy kérdés, szóval motorhiba jelzés a műszarfalon. Autóvillamossági ember megnézte a kódot (16804 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
35-00 - -) 123.000 km az autóban
és azt mondta az első lambda-szonda. Ezzel még nem lenne baj de eléggé elbizonytalanodtam, mert potyára nem szívesen vennék egyet.
Szóval, tekintettel arra, hogy a kábelkötegben vannak vezetékek, amik sanszosan cserére érettek, ez okozhatja-e a szonda hibás működését? Lehet-e ellenőrizni a szondát valamilyen módon (méréssel, esetleg biztosíték)?
Ha mondjuk lambda szonda hibás, milyet érdemes venni? Olvastam itt, hogy gyárit de én csak csehországi webshopban találtam (03D 906 265 VAG), de nem tudnám megrendelni, mert nem tudok regisztrálni (irányítószám más formátumú vagy mi).
Magyar boltokban van több márka is (NGK, Bosch stb.) de ezek jók lennének?
Az AWY motorkódú autóhoz a fenti cikkszámú szondát írják, ez mondjuk olyan https://www.autodoc.hu/ngk/1043274#
De pl. ez se olyan jó, mint a gyári? Vagy igen? Ha nem, akkor meg minek gyártják?

Köszi a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 16, 2017 8:58 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 30, 2016 9:06 am
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Dél-Alföld
Autó: Škoda Fabia 1.2 Eco, ferdehátú, AWY 2003
Skunkworks írta:
Lehet ki kellene cserélni az összes vezetéket.


Egyetértek, szerintem jó felé gondolkodsz - mégha ez nem is éppen egy jó hír. Macerás, de hosszabb távon meg fogja érni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 805 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 54  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség