Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Elektronika
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=1092
Oldal: 1 / 55

Szerző:  Csabaa [ kedd jún. 05, 2018 7:48 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

febi írta:
Sziasztok,
Eltort a kabel a jobb ajto mandzsettaban, a kerdesem a kovetkezo: a) hol tudok ide komplett vezetekkoteget venni /gondolom ajto-komfortelek. kozti szakasz csere kell/ b) meguszhato-e a dashboard lebontasa nelkul? Ha nem, van leirasotok errol a munkafolyamatrol?

Szia
Cserélni!? Egy hasonló átmérőjű kábelt forrasz a szakadt kábel közé.
Leszigeteled és betekered bandázs szalaggal.

Szerző:  febi [ kedd jún. 05, 2018 3:19 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Sziasztok,
Eltort a kabel a jobb ajto mandzsettaban, a kerdesem a kovetkezo: a) hol tudok ide komplett vezetekkoteget venni /gondolom ajto-komfortelek. kozti szakasz csere kell/ b) meguszhato-e a dashboard lebontasa nelkul? Ha nem, van leirasotok errol a munkafolyamatrol?

Szerző:  Csabaa [ vas. jún. 03, 2018 7:33 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

bleon írta:
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2003-as fábia kombit, és van pár elektromos hibám. Ami főképp zavar, hogy a 3-ból egyik féklámpa sem világít. A biztosítéktábláról tudna valaki leírást küldeni, hogy melyik bizti mire van?
Előre is köszönöm!

Szai
Az epc felirat nem világít a műszerfalon?

Szerző:  bleon [ szomb. jún. 02, 2018 10:33 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2003-as fábia kombit, és van pár elektromos hibám. Ami főképp zavar, hogy a 3-ból egyik féklámpa sem világít. A biztosítéktábláról tudna valaki leírást küldeni, hogy melyik bizti mire van?
Előre is köszönöm!

Szerző:  gandalfbb [ pén. máj. 04, 2018 8:24 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Szia Hubo44!

Köszönöm a segítséget.
Sikerült 2 nap alatt a teljes szakaszon kicserélnem a sérült vezetéket - nagy munka volt!
Javítás után a menetstabilizátor jelzése világított és G85 hibakódot kaptam. A "kormány-szög-jeladó" helyes állásba forgatása után megszűnt a hibajelenség.
Ha nem túl nagy kérés - még segítenél?!
Van még egy hibakódom (valószínűleg nem a kábelezéssel függ össze): N290 - tüzelőanyag adagoló szelep
Motorelektronika - (P00C600) Nagynyomású üzemanyagellátó-rendszer legkisebb nyomásérték nincs elérve. :fejvak:

Tudsz ajánlani olyan hibakód kiolvasót, amivel itthon is kiolvashatnám és törölhetném a hibakódokat ?

köszönöm, János

Szerző:  hubo44 [ pén. ápr. 06, 2018 8:09 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

gandalfbb írta:
Szia Hubo44!

Rajzot tudsz küldeni?
A műanyag burkolat lebontásának lépéseit le tudod írni?

Köszönöm, János

1be jôn le a muserfal ez nem ojan mind a fabia1.
rajzot minden konkret problemahoz VIN serint sokta ki ňomtatni a šrac a š-salonba alandoan valami valozašok vanak a bekôtešekbe. A VIN serint a bistoš.

Szerző:  gandalfbb [ pén. ápr. 06, 2018 7:55 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Szia Hubo44!

Rajzot tudsz küldeni?
A műanyag burkolat lebontásának lépéseit le tudod írni?

Köszönöm, János

Szerző:  hubo44 [ csüt. ápr. 05, 2018 6:19 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

gandalfbb írta:
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni az alábbi probléma megoldásához (Fabia II 2011):
Kiégett a nappali menetfény biztosítéka, - vettem újat (7,5 A), kicseréltem - teszt = működik kapcsoló ki-be kapcsolja.
Bekapcsolva hagytam és elindultam. kb. 5 perc elteltével hatalmas füst szállt fel a műszerfal alól.
Félreálltam, kiszellőztettem a kocsit és konstatáltam, hogy a biztosíték műanyag része teljesen elégett, de a fém szál sértetlen.
Az autó nem indult további 3 biztosítékot kellett cserélnem - azok rendben "megszakadtak".
A nappali menetfény biztosítékaljzatához kapcsolódó két vezeték kb. 5-6 cm hosszon leégette a szigetelést tovább nem láttam olvadást.
A nappali menetfény kapcsolójához tartozó két vezeték teljesen leégette a szigetelést (ameddig nyomon tudtam követni szemmel és kézzel).
A furcsa az volt, hogy biztosíték nélkül működött a nappali menetfény.
A biztosítékaljzat 1. lábán 3 Ohm ellenállást mértem, ami a két izzó ellenállása lehetett?
A biztosítékaljzat 2. lába és a kapcsoló 1. lába rövidzárlatban - valószínűleg azonos kábel?
A kapcsoló 2. lábán nem tudtam mérni semmit.
A kapcsoló vezetékei "csupasz réz" összeragadtak. Ahogyan kézzel és egy műanyag pálcával próbáltam szétválasztani - potyogtak le a darabok a szőnyegre. Végül a kapcsoló a kezemben maradt és csak kb. 1-2 cm vezetékcsonk maradt a kötegből kiállva, amik már nem tudtak egymáshoz érni.
Nos ez után már nem világított a menetfény és 1 napja használom az autót.

Kérlek segítsetek egy kapcsolási rajzzal, hogy hová mennek a megégett vezetékeim és hogyan lehet lebontani a műszerfal alatti műanyag burkolatot.
Esetleg hol keressem az első hibát kiváltó zárlatot (tudom, a vásárolt biztosíték biztosan rossz!!)
Előre is köszönöm, János :(

Ne, tudom meňire koňitas a kočikhoz serte kelene sedni a kabelozašt hod a 1mašba eget vezetekeket el valastani,čerelni,sigetelni štb. astan rajz serint kerešni mi okozta a kemeň zarlatot.

Szerző:  gandalfbb [ csüt. ápr. 05, 2018 2:04 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni az alábbi probléma megoldásához (Fabia II 2011):
Kiégett a nappali menetfény biztosítéka, - vettem újat (7,5 A), kicseréltem - teszt = működik kapcsoló ki-be kapcsolja.
Bekapcsolva hagytam és elindultam. kb. 5 perc elteltével hatalmas füst szállt fel a műszerfal alól.
Félreálltam, kiszellőztettem a kocsit és konstatáltam, hogy a biztosíték műanyag része teljesen elégett, de a fém szál sértetlen.
Az autó nem indult további 3 biztosítékot kellett cserélnem - azok rendben "megszakadtak".
A nappali menetfény biztosítékaljzatához kapcsolódó két vezeték kb. 5-6 cm hosszon leégette a szigetelést tovább nem láttam olvadást.
A nappali menetfény kapcsolójához tartozó két vezeték teljesen leégette a szigetelést (ameddig nyomon tudtam követni szemmel és kézzel).
A furcsa az volt, hogy biztosíték nélkül működött a nappali menetfény.
A biztosítékaljzat 1. lábán 3 Ohm ellenállást mértem, ami a két izzó ellenállása lehetett?
A biztosítékaljzat 2. lába és a kapcsoló 1. lába rövidzárlatban - valószínűleg azonos kábel?
A kapcsoló 2. lábán nem tudtam mérni semmit.
A kapcsoló vezetékei "csupasz réz" összeragadtak. Ahogyan kézzel és egy műanyag pálcával próbáltam szétválasztani - potyogtak le a darabok a szőnyegre. Végül a kapcsoló a kezemben maradt és csak kb. 1-2 cm vezetékcsonk maradt a kötegből kiállva, amik már nem tudtak egymáshoz érni.
Nos ez után már nem világított a menetfény és 1 napja használom az autót.

Kérlek segítsetek egy kapcsolási rajzzal, hogy hová mennek a megégett vezetékeim és hogyan lehet lebontani a műszerfal alatti műanyag burkolatot.
Esetleg hol keressem az első hibát kiváltó zárlatot (tudom, a vásárolt biztosíték biztosan rossz!!)
Előre is köszönöm, János :(

Szerző:  hubo44 [ pén. feb. 09, 2018 10:28 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

hroli0423 írta:
Sziasztok. Szeretnék bekötni egy usb-s szivargyújtó aljzatot középre a műszerfalra, a hátsó ablakfűtés mellet levő vak kapcsolók helyére. Kérdésem, hogy ott honnan tudok neki áramot adni?

hamu tarto alat med a kabel + a sivar dujtoba oda kelene 1lopo/el agozašt. az volna a igazi meg oldaš. ere a celra nem ajantatoš išmeretlen plust lopni apmer terheleš štb, štb.

Szerző:  hroli0423 [ pén. feb. 09, 2018 10:05 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Sziasztok. Szeretnék bekötni egy usb-s szivargyújtó aljzatot középre a műszerfalra, a hátsó ablakfűtés mellet levő vak kapcsolók helyére. Kérdésem, hogy ott honnan tudok neki áramot adni?

Szerző:  joededy [ pén. nov. 17, 2017 7:41 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

hubo44 írta:
joededy írta:
Szevasztok
Azt szeretném megtudni,hogy a Fabián van e olyan automata vészkapcsoló,ami ütközés esetén lekapcsolja a benzinszivattyút?
Ez kézzel visszakapcsolható.

Ojan ninč a fabian čak ojan van hod ha el sal a airbag akor servis režimbe/keňser režimbe tes de motor mukôdik.

Köszönöm.A munkatársam Ford focus kocsija padkázott egyet és letiltott.
Ezért kérdeztem.

Szerző:  hubo44 [ pén. nov. 17, 2017 3:14 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

joededy írta:
Szevasztok
Azt szeretném megtudni,hogy a Fabián van e olyan automata vészkapcsoló,ami ütközés esetén lekapcsolja a benzinszivattyút?
Ez kézzel visszakapcsolható.

Ojan ninč a fabian čak ojan van hod ha el sal a airbag akor servis režimbe/keňser režimbe tes de motor mukôdik.

Szerző:  joededy [ pén. nov. 17, 2017 2:43 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Szevasztok
Azt szeretném megtudni,hogy a Fabián van e olyan automata vészkapcsoló,ami ütközés esetén lekapcsolja a benzinszivattyút?
Ez kézzel visszakapcsolható.

Szerző:  hubo44 [ vas. nov. 12, 2017 6:20 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

reweptor írta:
hubo44 írta:
reweptor írta:
Sziasztok!

Ma végre sikerült beszerelnem egy bluetooth kihangosítót a kocsimba (fabia2 kombi).
Már csak a tápellátás hiányzik, minden más kész.
A kérdésem az lenne, hogy lehet e utólag egyszerűen bővíteni a biztosíték táblát (az üres helyekre gondolok), vagy inkább egy ilyennel kéne megoldani a bekötését: http://homasita.hu/product/52505
Kipróbálásra elég volt a szivargyújtóba bedugni a tápot, de a fix bekötést szeretném normálisan megoldani, nem gányolni.
2 vezetéket (fix 12V és gyújtás 12V) már elvezettem a biztosíték táblához, csak a bekötés hiányzik.
Mit javasoltok?

Jo lene az a lopo a mit be linkeltel čak nem vadok bistoš hod el/e fog ot férni. De talan a bistošitek tablan talals ureš alando plust.


És ha van üres, akkor arra hogy tudok csatlakozni?
Megpróbáltam kiszedni a biztosíték táblát, a két csavart ki is csavartam, de tovább nem ment. Annyira kicsi a hely mögötte, hogy nem tudtam kiszedni. Le kell esetleg bontani még valamit hozzá? és ha igen, hogyan tovább?

Turelem eš ki lehet bilenteni eš va anak 1 bakelit hatulja ast ha le huzod ot be lehet katintani a uj pint/lopot. https://www.google.sk/search?q=piny+do+ ... 66&bih=633

Oldal: 1 / 55 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/