Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. okt. 18, 2018 1:44 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 851 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 57  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: pén. júl. 22, 2011 12:41 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szerintem reális a 20e. Elég sok mindent szét kell ott bombázni, azután meg összerakni. Ez időigényes munka.

Haruka1 írta:
Sziasztok!
Találtam infót a csomagtartóban található kábelköteg javítására, de cseréjére sajnos nem.

Mivel már javítottuk és most máshol tört el, nem lehet tovább javítani, így egy komplett cserét kellene végrehajtani. Nem nyílik pl már a csomagtartó, kicsit mókás nyitogatni 3 gyerekülés kipakolása, bemadzagozásos módszer, mostanra már elég.

Tud valaki ebben segíteni?

A szervízben 20 000 Ft os munkadíjat szeretnének elkérni érte + a kábelköteg összege.

Kábelköteg megvéve.

Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. júl. 22, 2011 9:55 am 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 22, 2011 9:48 am
Hozzászólások: 8
Sziasztok!
Találtam infót a csomagtartóban található kábelköteg javítására, de cseréjére sajnos nem.

Mivel már javítottuk és most máshol tört el, nem lehet tovább javítani, így egy komplett cserét kellene végrehajtani. Nem nyílik pl már a csomagtartó, kicsit mókás nyitogatni 3 gyerekülés kipakolása, bemadzagozásos módszer, mostanra már elég.

Tud valaki ebben segíteni?

A szervízben 20 000 Ft os munkadíjat szeretnének elkérni érte + a kábelköteg összege.

Kábelköteg megvéve.

Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 20, 2011 6:43 am 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 15, 2011 6:52 am
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Budapest
hali, nemtud esetleg valaki olyan forumozót aki foglalkozik belső világítással? esetleg azok led-re cserélésével..? volt 1 "pajatec" ő volt kiirva valaki által forumba telefonszámmal együtt...emberünk úgy ahogy van megszünt...itt már nem tag...telefonját nem veszi fel :))))
Szóval ha valaki tud segíteni, szivesen fogadom


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Villamosság
HozzászólásElküldve: szer. júl. 06, 2011 1:11 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7409
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
TiB írta:
Nem, nekem 2006-os évjáratú 1.4-es van. Csak az tűnt fel, hogy két helyen is olyan hibát találtam, ami nem kopás jellegű. A vezetékek szigetelése volt átvágva és úgy nézett ki, mintha valami szerszám okozta volna.

szia
Azért azt látni ,hogy eléggé töketlen módon kábelezték a belsejüket. Több helyen nincs végig védőcsőben a köteg, és a bandázs is néhol rövidre sikerült..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Villamosság
HozzászólásElküldve: szer. júl. 06, 2011 12:56 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Nem, nekem 2006-os évjáratú 1.4-es van. Csak az tűnt fel, hogy két helyen is olyan hibát találtam, ami nem kopás jellegű. A vezetékek szigetelése volt átvágva és úgy nézett ki, mintha valami szerszám okozta volna.

goes írta:
2000-2001 1.4 MPI kábelkorbácsa miatt volt "visszahívás", a bandázsolást vágták le róla és újra tekerték, mert megállt benne a víz és elrohadtak a kábelek.

Neked 1.2-es Fabia-d van? Azokon rövid a tolatólámpa kapcsolóra menő kábel, ez szokott nagyon ritkán gondot okozni. Nem tipushiba amúgy.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Villamosság
HozzászólásElküldve: szer. júl. 06, 2011 9:36 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
2000-2001 1.4 MPI kábelkorbácsa miatt volt "visszahívás", a bandázsolást vágták le róla és újra tekerték, mert megállt benne a víz és elrohadtak a kábelek.

Neked 1.2-es Fabia-d van? Azokon rövid a tolatólámpa kapcsolóra menő kábel, ez szokott nagyon ritkán gondot okozni. Nem tipushiba amúgy.


TiB írta:
Ez a téma több helyen is felbukkant ugyan, de ténylegesen villamossággal foglalkozó témát nem találtam.

Mint azt én is írtam gondom volt/van a tolatólámpával: nem világít tolatáskor és a belsőlevegő keringetés sem vált át. Első nekifutásra ellenőriztem az izzókat, a biztosítékot, a kapcsolót (erről csere után derült ki, hogy fölösleges volt), de egyik sem oldotta meg. Múlt hétvégén aztán megtaláltam a hibát: szakadás volt a kábelkorbácsban, a tolatáskapcsoló csatlakozójánál. Forrasztás nem járt tartós sikerrel, mert olyan rossz helyen van, hogy nem lehet rendesen megcsinálni, így rendeltem csatlakozót és vezetéket, hogy kicseréljem.

Igazából nem is ez az érdekes. Fabia Sedan-omon volt már gondom a csomagtartófedél átvezető kábelkorbácsával is, akkor a csomagtartó teteje nyitott teljesen rapszódikusan. Mint kiderült, a gumicsőben két vezeték szigetelése sérült volt és időnként zárlatosak lettek (éppen a test és a nyitókapcsoló vezetéke). A vezeték sérülését tekintve a mostani hiba teljesen hasonlóan néz ki. Hallottam, hogy volt Fabia visszahívás hibás kábelkorbácsok miatt. Tudja valaki, hogy melyik típus/évjárat volt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Villamosság
HozzászólásElküldve: szer. júl. 06, 2011 9:24 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Ez a téma több helyen is felbukkant ugyan, de ténylegesen villamossággal foglalkozó témát nem találtam.

Mint azt én is írtam gondom volt/van a tolatólámpával: nem világít tolatáskor és a belsőlevegő keringetés sem vált át. Első nekifutásra ellenőriztem az izzókat, a biztosítékot, a kapcsolót (erről csere után derült ki, hogy fölösleges volt), de egyik sem oldotta meg. Múlt hétvégén aztán megtaláltam a hibát: szakadás volt a kábelkorbácsban, a tolatáskapcsoló csatlakozójánál. Forrasztás nem járt tartós sikerrel, mert olyan rossz helyen van, hogy nem lehet rendesen megcsinálni, így rendeltem csatlakozót és vezetéket, hogy kicseréljem.

Igazából nem is ez az érdekes. Fabia Sedan-omon volt már gondom a csomagtartófedél átvezető kábelkorbácsával is, akkor a csomagtartó teteje nyitott teljesen rapszódikusan. Mint kiderült, a gumicsőben két vezeték szigetelése sérült volt és időnként zárlatosak lettek (éppen a test és a nyitókapcsoló vezetéke). A vezeték sérülését tekintve a mostani hiba teljesen hasonlóan néz ki. Hallottam, hogy volt Fabia visszahívás hibás kábelkorbácsok miatt. Tudja valaki, hogy melyik típus/évjárat volt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: köszönöm
HozzászólásElküldve: kedd jún. 21, 2011 6:53 am 
Offline

Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:18 pm
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Enying
köszönöm a segítséget


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: tolató kapcsoló
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 20, 2011 5:33 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7409
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
profi írta:
Sziasztok! Ismét igénybe venném a segítségeteket! Nekem van egy 2005 skoda fábiám 1.2 htp ferdehátu bme a motorkod! Az a gond merült fel a napokban,hogy tolattam és ugy maradtt a tolatólámpa,egyfolytába vílágít!!!! Szoval azt szeretném kérdezni,hogy hol található ez a kapcsolo,és képet tudnátok-e rakni fel arról hogy hol található a tolatókapcsoló!!!! Elöre is köszönöm a segítségeteket!!!!

szia
A váltó tetején találod, a működtető bowdenek és az ellensúly mellett:
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: tolató kapcsoló
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2011 4:56 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:18 pm
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Enying
Sziasztok! Ismét igénybe venném a segítségeteket! Nekem van egy 2005 skoda fábiám 1.2 htp ferdehátu bme a motorkod! Az a gond merült fel a napokban,hogy tolattam és ugy maradtt a tolatólámpa,egyfolytába vílágít!!!! Szoval azt szeretném kérdezni,hogy hol található ez a kapcsolo,és képet tudnátok-e rakni fel arról hogy hol található a tolatókapcsoló!!!! Elöre is köszönöm a segítségeteket!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 26, 2011 10:16 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7409
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Kép Kép
A j293 venti vezérlőben van egy relé a J513 az a kicsi ventit viszi azt viszont a kilma vez. kapcsolgatja.
Kép
Az igaz ,hogy ventiket egyszerre kapcsolja a hőgomba(ami a hűtőben van) vagy a klima vezerlő.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 26, 2011 10:12 am 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 01, 2011 11:32 pm
Hozzászólások: 16
Az én 322-es lapomon a két ventillátor (V7 és V35) párhuzamosan vannak kapcsolva, tehát nem lehet őket külön kapcsolgatni, viszont mindkettőt két fokozatban.

A V35 hol található fizikailag az autóban?

Kezdek gondolkozni egy személyes konzultáción. Mit szólsz hozzá?


Fejlemény
Akkor abban megállapodhatunk, hogy a J293-at nevezhetjük hűtő vezérlőnek, amire kedvenc vezetékeimen hatással lehet a fűtés vezérlő. És esetleg viszont is.
A megdöbbentő dolog, hogy az én autómban van klíma, de a küldött rajz szerint csak a nagy ventillátor létezik... Na, ez már érdekes... Olyan a kialakítása, hogy a kicsinek nincs kiképzett felfogatási hely...


Csabaa írta:
De de :) kettő van :)
A 322 lapon van. A F18 a hőfok kapcsoló a hűtőben.
A j293 a vezérlő a ventiknek ez megvolt.
A V7 a nagy venti a V35 a kicsi a klimáé.
Ha felmelegedik a víz akkor mind a kettőt bekapcsolja a j293 ban a relé.
De a V35 külön kapcsolható amit a klima vezérlő kapcsolgat.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára gzoo csüt. máj. 26, 2011 10:47 am-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 26, 2011 10:00 am 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 01, 2011 11:32 pm
Hozzászólások: 16
Ok, kettő van.

Akkor fizikailag mi holvan? El tudnád mondani?
Az autó elején tehát van egy radiátor a klímának. Mögötte a radiátor a motor hűtésnek. Ezek mögött a bazi nagy ventillátor valami kis dobozkával, meg hőgombával.
Akkor tehát ez micsoda, minek nevezzük? Hol van (melyik lapon) kapcsolási rajzon?

Aztán az említett kapcsolási rajzokon
318-as lap, 6-os mező, V2: szellőztető ventillátor a műszerfalban.
320-as lap, 61-62-es mező, V7-es motor: ez kicsoda akkor, és az autóban fizikailag hol van?
320-as lap, 64-65-es mező, V35-ös motor: ez kicsoda akkor, és az autóban fizikailag hol van?
320-as lap, 58-59-es mező, F18-as hőkapcsoló: ez kicsoda, és az autóban hol helyezkedik el?

Korábban azt írtam, "nincs külön hűtőventillátor a motor és külön a klíma részére". Ha erre írtad, hogy "de, de, kettő van". Akkor meg tudnád írni, hol van kettő?
Mert ugye a klímának ott kell "hűtő ventillátor", ahol az ő radiátora meleg. De az a radiátor az autó elején van, nem? Vagy két radiátor van (nem arra gondolok, ami a levegőt hűti le, hanem ami a hőt vezeti el)?

Hát, ez jó sok lett, ugye... :-)

Csabaa írta:
De de :) kettő van :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 26, 2011 9:36 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7409
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
De de :) kettő van :)
A 322 lapon van. A F18 a hőfok kapcsoló a hűtőben.
A j293 a vezérlő a ventiknek ez megvolt.
A V7 a nagy venti a V35 a kicsi a klimáé.
Ha felmelegedik a víz akkor mind a kettőt bekapcsolja a j293 ban a relé.
De a V35 külön kapcsolható amit a klima vezérlő kapcsolgat.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Csabaa csüt. máj. 26, 2011 10:03 am-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 26, 2011 9:11 am 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 01, 2011 11:32 pm
Hozzászólások: 16
No kezdek összekavarodni:
Van ugye a motor hűtője. Ez előtt van elhelyezve a klíma radiátora. Ez eddig stimmel?
Aztán a motor felől van egy szép nagy ventillátor. Szerintem ezt nevezhetjük a "hűtő ventillátor"-ának, de mivel ő szívja keresztül a klíma- és utána a motor radiátorán a levegőt, így tuképp "mindkettőé", nincs külön hűtő ventillátor a motor és külön a klíma részére.

Ha mégis, akkor a kapcsolási rajzokon hol van (melyik lapon) a motor hűtőventillátorának áramköre?
Megfejtéseket erre a címre bélyeg és boríték nélkül kérem. :-)


Csabaa írta:
szia
Kezdem érteni :))
szóval ez a klima és a fűtés vezérlője ennek semmi köze a motor hűtéséhez. Az zavart meg téged ,hogy a klimának is van egy hűtője és külön ventillátora amit valóban a klima vezérlője kapcsolgat.
A klima hűtője mellett van a motor hűtője is.
De a motorét a benne lévő hőgomba kapcsolja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 851 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 57  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség