Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 21, 2017 10:46 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 805 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Világítás
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 30, 2011 9:16 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. nov. 05, 2010 5:14 pm
Hozzászólások: 162
Autó: 2001, 1.4 MPI, AQW, 50 KW
Nekem 2001-es van es ugy mikodik


goes írta:
2008-as modellévtől.

dugo30 írta:
Hallottam,hogy valahol át lehet kapcsolni a tompított világítást úgy hogy amikor ráadom a gyújtást egyből felkapcsol a lámpa.Meg tudja valaki mondani,hogy tudnám ezt bekapcsolni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Világítás
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 30, 2011 4:58 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
2008-as modellévtől.

dugo30 írta:
Hallottam,hogy valahol át lehet kapcsolni a tompított világítást úgy hogy amikor ráadom a gyújtást egyből felkapcsol a lámpa.Meg tudja valaki mondani,hogy tudnám ezt bekapcsolni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Világítás
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 29, 2011 10:11 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 11, 2009 10:23 am
Hozzászólások: 1
Hallottam,hogy valahol át lehet kapcsolni a tompított világítást úgy hogy amikor ráadom a gyújtást egyből felkapcsol a lámpa.Meg tudja valaki mondani,hogy tudnám ezt bekapcsolni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 26, 2011 8:03 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2011 4:48 am
Hozzászólások: 10
Köszi Goes a tanácsot! Pénteken egyeztetek a szerelővel,mikor viszem be és átnézik.Nagyon jók és fel vannak szerelve mindennel.Évek óta hozzá járok és az áraik is elfogathatóak. Az az igazság nincs időm semmire.Azért ,majd leírom mi lett a végeredmény,hátha másoknak is előfordul hasonló gond!Üdv! Kistankos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 26, 2011 9:22 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Akkor elképzelhető, hogy valahol egy kábel szigetelése van kidörzsölődve. Meg kell nézni az akkumulátor alatti kábelköteget, ehhez ki kell venni az akksi tartó dobozt. Én azért még kivenném a műszerfalat is és annak a csatlakozását ellenőrizném, kontakt tisztítóznám.

kistankos írta:
Szevasz Goes. Nem volt semmi mostanában és nincs fedélzeti kompjuter. Voltam szerelőnél az előbb,rádugta a kiolvasót és érintkezési problémát jelzett,de azóta meg semmi.Azt mondja ki kell borítani a műszerfalat,mert valószínű valami érintkezési gond lehet. Azt még nem említettem Neki,mostanában többször megrázott az ajtó,mikor megfogtam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 26, 2011 8:06 am 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2011 4:48 am
Hozzászólások: 10
Szevasz Goes. Nem volt semmi mostanában és nincs fedélzeti kompjuter. Voltam szerelőnél az előbb,rádugta a kiolvasót és érintkezési problémát jelzett,de azóta meg semmi.Azt mondja ki kell borítani a műszerfalat,mert valószínű valami érintkezési gond lehet. Azt még nem említettem Neki,mostanában többször megrázott az ajtó,mikor megfogtam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronika
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 26, 2011 7:33 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Gyertyacsere nem volt mostanában? Van-e MFA a műszerfalban (fed.comp.)?

kistankos írta:
Szevasztok!
Én szeretnék tanácsot kérni a problémámra. Skoda Fabia 1.4 matrix,2003 08 havi. Futott 129000 km-t. Olyanokat müvel két napja,hogy menetközben felvillan az összes visszajelző lámpa egy pillanatra,lenulláz az óra,lenulláz a napi km számláló. Légzsák ikon bent marad,olajszint jelző villog,sipol,és egy idő után elhalgat. Kocsi megy tovább ,nem rángat.Olajszint rendben,semmi külső problémát nem látok.Újra indításnál minden rendeződik, egy darabig.Volt e valakinek ilyen jellegű gondja,vagy tudtok e tanácsot adni?? Szerelő előzetesen rám hozta a szívbajt,műszerfal cserét jósol.Várom gyors ötleteiteket.Űdv! kistankos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Elektronika
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 26, 2011 5:01 am 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2011 4:48 am
Hozzászólások: 10
Szevasztok!
Én szeretnék tanácsot kérni a problémámra. Skoda Fabia 1.4 matrix,2003 08 havi. Futott 129000 km-t. Olyanokat müvel két napja,hogy menetközben felvillan az összes visszajelző lámpa egy pillanatra,lenulláz az óra,lenulláz a napi km számláló. Légzsák ikon bent marad,olajszint jelző villog,sipol,és egy idő után elhalgat. Kocsi megy tovább ,nem rángat.Olajszint rendben,semmi külső problémát nem látok.Újra indításnál minden rendeződik, egy darabig.Volt e valakinek ilyen jellegű gondja,vagy tudtok e tanácsot adni?? Szerelő előzetesen rám hozta a szívbajt,műszerfal cserét jósol.Várom gyors ötleteiteket.Űdv! kistankos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szivargyújtó kikötése
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 07, 2011 11:36 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Legegyszerűbb módja, ha sorba teszel vele egy nagyáramú (30A) autórelét, aminek a tekercsét a gyújtásról vezérled. Akár a csatlakozó mellé is beépíthető a műa alá, csak egy vezérlőszálat kell húzni a műszerfaltól.
zeee írta:
Üdv.!

Azt szeretném megoldani, hogy mikor nincs gyújtás az autón a jelenlegivel ellentétben ne legyen áram a szivargyújtó csatlakozójában.

Az egészre azért lenne szükség, hogy megelőzzem azt, hogy éjszakára bedugva felejtem az ülés fűtést.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szivargyújtó kikötése
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 07, 2011 11:16 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 06, 2011 8:44 pm
Hozzászólások: 26
Üdv.!

Azt szeretném megoldani, hogy mikor nincs gyújtás az autón a jelenlegivel ellentétben ne legyen áram a szivargyújtó csatlakozójában.

Az egészre azért lenne szükség, hogy megelőzzem azt, hogy éjszakára bedugva felejtem az ülés fűtést.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 25, 2010 12:42 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 22, 2010 3:56 pm
Hozzászólások: 6
Aha..most esett le...ez mind szép és jó, de nem mindegy hogy az autó csatlakozóján ezek hova esnek..tehát elképzelhető hogy variálni kell a magnó csatijában a kiosztásokat...És akkor gyakorlatilag működik a fejegység, és elméletileg nem tesz tönkre semmit sem... Most már teljesen világos hogy mi volt a baj...mondjuk (legalább)egy "tüske" nem jó helyre csatlakozott és ezért bolondult meg az egész...

A piros sárga pedig meg van cserélve már, ezt tudom hogy az első nem gyári fejegységnél már át lett kötve..

Köszönöm a felvilágosítást..

poles írta:
Igen, ez megfelelő - ha a kiosztás megfelelő. Annyi csavar lehet a dologban, hogy a sárga és piros vezetékek a fabiaban fordítva vannak a megszokotthoz képest. Ettől max elfelejti a beállításokat, rádiócsatornákat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 25, 2010 12:28 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Igen, ez megfelelő - ha a kiosztás megfelelő. Annyi csavar lehet a dologban, hogy a sárga és piros vezetékek a fabiaban fordítva vannak a megszokotthoz képest. Ettől max elfelejti a beállításokat, rádiócsatornákat.
bocieGT írta:
A fejegység bekötésével és a szükséges szálakkal kapcsolatban pedig annyit tettem, hogy a gyári csatlakozóból, kihúztam és leszigeteltem a "felesleges" vezetékeket. Így most a fejegységről :

1-piros
1-sárga
1-fekete
1-kék

csatlakozik csak. Illetve ugye van egy plusz narancs külön álló vezeték, amit a kézifékre kellene kötni, hogy csak álló helyzetben adjon képet a DVD és a TV funkcióban. Tehát ennek egy testre van szüksége, de ez sztem teljesen lényegtelen hova-merre-mire kötöm.

Így megfelelőnek tűnik a leírtak alapján?


Segítségeteket előre is köszönöm..

Üdv: Bocie


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 25, 2010 11:46 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 22, 2010 3:56 pm
Hozzászólások: 6
Üdv mindenki. Nos akkor amit sikerült kideríteni a hibával kapcsolatban. Erre vonatkozó hibák:

Műszerfal:
Műszerfal betét elektronika (01317)
Motor:
Hiányzó adat a műszerfaltól (18058) /p1650-35-00/

Kaptam 2 infót a megoldással kapcsolatban. Egy Bp-i telefonszámot, egy ehhez - és ennek javításához - értő úriemberét. Illetve a másik lehetőség, új(bontott) műszerfal óra egység beszerzése, és az adott autóhoz tanítása. Nagyjából így értelmeztem, remélem jól írtam le.

Kérdésem a következő. Ez 1.4MPi motorral szerelt verda. Van e különbség az 1.2-es és az 1.4-es óraegység között(vagy ákár 1.4MPi és 1.4 16V között), vagy pedig teljesen ugyanaz a kettő(gondolok itt a csatlakozásra stb)? Vagy pedig csak és kizárólag 1.4MPi-hez keressek?


A fejegység bekötésével és a szükséges szálakkal kapcsolatban pedig annyit tettem, hogy a gyári csatlakozóból, kihúztam és leszigeteltem a "felesleges" vezetékeket. Így most a fejegységről :

1-piros
1-sárga
1-fekete
1-kék

csatlakozik csak. Illetve ugye van egy plusz narancs külön álló vezeték, amit a kézifékre kellene kötni, hogy csak álló helyzetben adjon képet a DVD és a TV funkcióban. Tehát ennek egy testre van szüksége, de ez sztem teljesen lényegtelen hova-merre-mire kötöm.

Így megfelelőnek tűnik a leírtak alapján?


Segítségeteket előre is köszönöm..

Üdv: Bocie


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nincs gyújtás, nem indul.
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 23, 2010 5:45 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 22, 2010 3:56 pm
Hozzászólások: 6
Óhhh...nagyon nagyon köszönöm...tehát ha az autó újra indul, úgy kössem a "magnót", hogy csak ezek a szükséges szálak legyenek bekötve, és nem basz ki semmit..? Reméljük megszólítja az autót...majd kiderül a napokban....Érdekes hiba ilyennel még nem találkoztam...:(

goes írta:
Szükséges szál:
+12V állandó
+12 V kapcsolt
test
remote
4 hangszóró test és +

Ezeken kívül még jó párat találsz az ISO csatiban, amik a gyári rádióval tudnak kommunikálni.

Lehetséges hogy az adatbusz kábelen keresztül valamit a fej tönkre vágott, ha mázlid van akkor csak a CAN Gateway-t. A kérdés, hogy egyáltalán a VAG-COM megszólítja-e a kocsit, mert a diag. aljzat is a CAN-Gateway-re csatlakozik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nincs gyújtás, nem indul.
HozzászólásElküldve: szer. szept. 22, 2010 10:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szükséges szál:
+12V állandó
+12 V kapcsolt
test
remote
4 hangszóró test és +

Ezeken kívül még jó párat találsz az ISO csatiban, amik a gyári rádióval tudnak kommunikálni.

Lehetséges hogy az adatbusz kábelen keresztül valamit a fej tönkre vágott, ha mázlid van akkor csak a CAN Gateway-t. A kérdés, hogy egyáltalán a VAG-COM megszólítja-e a kocsit, mert a diag. aljzat is a CAN-Gateway-re csatlakozik.

bocieGT írta:
Szükséges szálakat? :D Euro csatiról beszélünk nem? :D Kihúzom, bedugom...kábé a 10. fejegység van a kocsiban..:D Volt itt a gyáritól az egy dines cd-s, egy dines monitoroson át minden...Mindegyik sima csatin keresztül...Szükséges szálak alatt mit értesz? amit szükséges az euro csatin kívül, az a fék vezeték(amiről beszéltem) illetve az erősítők jelkábele, de az a gyári kötegre van kötve (immáron 2éve és minden fejegységgel müködött) Tehát a kábelszettem is állandó, zárlat kizárt, maximum az erősítőt szoktam cserélgetni, de azt áram nélkül...Nem lehet hogy a fejegység köpött bele a levesbe, és írt át valamit a computerben? :D Elég hülyén hangzik...de valami ilyesmire gondolok..:S

Azt sejtettem hogy nem lesz egyszerű a hiba megoldása...először is kell egy kolléga meg egy VAG-COM cumó és kiderül a hiba..vagy nemde? :O

poles írta:
Ha minden bizti biztosan jó és kiszerelve sem megy, akkor félő h nem lesz egyszerű a megoldás. Csak a szükséges szálakat kell bekötni, különben kalamajka lehet (lett is) belőle.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 805 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség