Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. máj. 27, 2019 11:52 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 909 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 61  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 9:32 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 25, 2011 4:35 pm
Hozzászólások: 24
Szervízbe semmiképpen sem szeretném vinni. Köszi az ötletet, bár azt olvastam,h. ez a kábel a Skoda Fabia 2004-ig gyártott típusához jó (az enyém 2008-as modell). A Te kábeled vajon jó lenne az én újabb modellemhez is? Bp-i vagyok, esetleg ha itt tudnál vkit, aki segítene (új vagyok a fórumon,így senkit sem ismerek).....előre is köszi



[quote="djboris"]Ott biztosan, de egyébként lehet, hogy érdemes körbekérdezni az autofan barátaid, lehet, hogy valamelyiknek van OBDII kábelja söt lehet egy VCDS lite (vagy VAG-COM) is megvan hozzá. Azzal már ki lehet olvasni házilag is. Pár perces müvelet.
Néhány szervíz ill diagnosztikus viszont pofátlanul magas árat kér érte. (Pl. a volt Skoda Qurrens Csepelen...)

Esetleg ha van egy villamosságis ismerösöd, az is olcsobban megcsinálja. VW diag szinte mindegyiknek van.

Egy dolgot tudnod kell, ez egy nagyon egyszerü müvelet, nehogy valaki megpóbáljon vagyonokat legombolni rólad emiatt. Lehet, hogy a fórumon van valaki aki szívesen segít (én is pl. ha szigetszentmiklósi lennél...).

[quote="M.Sz"]Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.[/quote][/quote]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 8:39 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7634
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
szaisztok
Itt a poti az ac házának az oldalán:
Kép
Eléggé egyszerű szerkezet külön is cserélhető.
Szerintem csak az elektronika késletet. A késleltetést én is már észrevettem, a mutató alig láthatóan fel le megy, kb 2-3mm-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 8:16 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Van neki, de úgy tudom, hogy az elektronika is késleltet, nem csak az úszó. Kiemeled a tankból és meg tudod nézni.

RN012 írta:
féltanknál néha , negyed tank alatt szinte minden rezdülésre. Kifinghatott a tankjeladó úszójának a csillapítása? Már ha van neki-

Ted Mosby írta:
Mennyi benzin volt benne?

RN012 írta:
volt már valakinek olyan problémája, hogy a kanyarodáskor a tankműszer lemegy nullára, és sípol a benzinkút piktogramm? ( 1,2 AZQ 2005-ös ) VAG műszer nem talált hibakódot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 8:01 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 08, 2011 8:34 am
Hozzászólások: 32
Tartózkodási hely: győr
féltanknál néha , negyed tank alatt szinte minden rezdülésre. Kifinghatott a tankjeladó úszójának a csillapítása? Már ha van neki-

Ted Mosby írta:
Mennyi benzin volt benne?

RN012 írta:
volt már valakinek olyan problémája, hogy a kanyarodáskor a tankműszer lemegy nullára, és sípol a benzinkút piktogramm? ( 1,2 AZQ 2005-ös ) VAG műszer nem talált hibakódot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 7:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1151
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Mennyi benzin volt benne?

RN012 írta:
volt már valakinek olyan problémája, hogy a kanyarodáskor a tankműszer lemegy nullára, és sípol a benzinkút piktogramm? ( 1,2 AZQ 2005-ös ) VAG műszer nem talált hibakódot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 7:03 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 08, 2011 8:34 am
Hozzászólások: 32
Tartózkodási hely: győr
volt már valakinek olyan problémája, hogy a kanyarodáskor a tankműszer lemegy nullára, és sípol a benzinkút piktogramm? ( 1,2 AZQ 2005-ös ) VAG műszer nem talált hibakódot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 5:52 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Ott biztosan, de egyébként lehet, hogy érdemes körbekérdezni az autofan barátaid, lehet, hogy valamelyiknek van OBDII kábelja söt lehet egy VCDS lite (vagy VAG-COM) is megvan hozzá. Azzal már ki lehet olvasni házilag is. Pár perces müvelet.
Néhány szervíz ill diagnosztikus viszont pofátlanul magas árat kér érte. (Pl. a volt Skoda Qurrens Csepelen...)

Esetleg ha van egy villamosságis ismerösöd, az is olcsobban megcsinálja. VW diag szinte mindegyiknek van.

Egy dolgot tudnod kell, ez egy nagyon egyszerü müvelet, nehogy valaki megpóbáljon vagyonokat legombolni rólad emiatt. Lehet, hogy a fórumon van valaki aki szívesen segít (én is pl. ha szigetszentmiklósi lennél...).

M.Sz írta:
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 5:46 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Szervíz esetén előre érdemes tisztázni az anyagi feltételeket. De vannak fórumtársak akik tudnak ebben (is) segíteni.
M.Sz írta:
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 5:06 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 25, 2011 4:35 pm
Hozzászólások: 24
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 5:00 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Nem kell ám minden témába ugyanazt az üzenetet elküldeni!
M.Sz írta:
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?
2008-as Skoda Fabia Kombim van, gyári tolatóradarral.
Eddig működött, most viszont mikor rükibe teszem hosszú sípoló hang és nem mutat semmit a kijelzőn, és a rádió hangját sem veszi el.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
M.Sz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 4:59 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Ha sípol is, akkor valószínű, hogy a tolatólámpa is működik. Ekkor viszont a triviális hibákat kizárhatjuk. Ki kell olvasni a hibatárat. Anélkül vagtában tapogatózás.
M.Sz írta:
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?
2008-as Skoda Fabia Kombim van, gyári tolatóradarral.
Eddig működött, most viszont mikor rükibe teszem hosszú sípoló hang és nem mutat semmit a kijelzőn, és a rádió hangját sem veszi el.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
M.Sz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 4:51 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 25, 2011 4:35 pm
Hozzászólások: 24
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?
2008-as Skoda Fabia Kombim van, gyári tolatóradarral.
Eddig működött, most viszont mikor rükibe teszem hosszú sípoló hang és nem mutat semmit a kijelzőn, és a rádió hangját sem veszi el.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
M.Sz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 4:41 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 25, 2011 4:35 pm
Hozzászólások: 24
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?
2008-as Skoda Fabia Kombim van, gyári tolatóradarral.
Eddig működött, most viszont mikor rükibe teszem hosszú sípoló hang és nem mutat semmit a kijelzőn, és a rádió hangját sem veszi el.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
M.Sz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 03, 2011 9:56 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Chab87 írta:
Másik kérdés:
Van benne egy utólag beépített mágneses indításgátló, ami annyit tesz hogy ha indítás után nem húzom el a hozzá adott mágnest a kijelölt helyen akkor leáll a motor. Na most Én ezt szeretném kiiktatni. Milyen módon működhet ez, nehéz lehet kikötni?


Ez egy teljesen egyedi dolog lehet, nem tudok róla, hogy gyárilag a Skoda szerelt volna be ilyet. Segítséget így csak az tud adni, aki beszerelte. Elvileg, ha visszaállítod az eredeti (gyári) állapotot, akkor az autó úgy fog működni ahogy gyárilag működött. Egy indításgátló viszont annál jobb, minél nehezebb kiiktatni.

Az utólag beszerelt indításgátlók általában elég primitív módon, a motor működéséhez szükséges valamelyik alkaltrész áramellátását szakítják meg. Többféle aftermarket riasztó/indításgátló leírása erre az üzemanyagszivattyú áramkörének a megszakítását javasolja, de ettől függetlenül bármit megszakíthat amitől leáll a motor. Lényegében van benne legalább egy relé, amit beszereléskor az autó egy áramkörébe kell beiktatni. Ha ezt visszállítod, vagy a relét egyszerűen rövidre zárod, akkor nem fogja tudni megállítani az autót.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 03, 2011 8:03 am 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 31, 2011 10:06 am
Hozzászólások: 93
Szia! Köszi ez nagy segítség lesz a hiba megtalálásában. Véleményem szerint a világításkapcsoló körül lehet majd a gubanc mert ha felkapcsolom a világítást már a kapcsoló világítása sem ég, viszont lekapcsolt világításnál ha ráadom a gyújtást akkor ég, vagyis a világítás biztosan jó. Remélem meglesz a hiba.

Másik kérdés:
Van benne egy utólag beépített mágneses indításgátló, ami annyit tesz hogy ha indítás után nem húzom el a hozzá adott mágnest a kijelölt helyen akkor leáll a motor. Na most Én ezt szeretném kiiktatni. Milyen módon működhet ez, nehéz lehet kikötni?


TiB írta:
Szia! A 36-os többmindennek a biztosítéka a műszerfal és a rendszámtábla világításon kívül. Sajnos nem túl bölcs dolog egy 5A-es biztosíték helyett 10A-s használata. Egy zárlatos áramkörben mindig a leggyengébb összeköttetés olvad le, ami célszerűen a biztosíték. Ha ezt nagyobbra cseréled, akkor a biztosíték helyett valami más fog leolvadni, és az is beletelhet egy kis időbe. Meg kell tehát keresni, hogy ez az áramkör hol olvadt le. Ehhez itt egy kis segítség:

- feszültséget a központi vill. vezérlő adja (ez a műszerfal mögött található), a T6c csatlakozó (ez egy fekete színű, 6 pólusú csatl.) 2-es érintkezőjén, onnan megy a biztosítékhoz

- a biztosíték után megy a világításkapcsoló T6d (6 pólusú) csatlakozó 3-as pontjára, amiben van egy átkötés ugyanezen csatlakozó 5-ös pontjára

- a kábelkorbácsban van további két átkötés, ezeken van még a hátsóablakfűtés kapcsolójának a világítása, a klímaszabályzó világítása, a szivargyújtó és a hamus világításai és a rádió T8d (fekete 8-pólusú) csatl. 6-os pontja

- szintén a biztosíték után van egy átkötés, melyen a C oszlopnál lévő (rózsaszínű) T5d csatlakozó 3-as pontján át, ismét elágazás után megy a rendszámtábla világításhoz

Persze típus és felszereltségtől függően lehetnek további csatlakozási pontok is. Ezeket kell sorba ellenőrizni míg meg nem találos, hogy hol veszik nyoma a feszültségnek.



Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 909 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 61  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség