Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Elektronika
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=1092
Oldal: 5 / 57

Szerző:  Gab [ csüt. szept. 21, 2017 5:21 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Wolfi írta:
Gab írta:
Üdv!

Volna néhány problémám, a műszerfalon a töltés visszajelző lámpa nem világít, valamint a tompított és a távolsági fényszóró között időnként kivillan egy piros lámpa pillanatokra. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!

Helló.
A felvillanó lámpa a hátsó ülés jobb háttámlájában van egy kapcsoló. Ha nincs rendesen
a helyén a háttámla akkor szokott nekem is villogni. Ha lehajtod a háttámlát egy kis ideig
folyamatosan világit majd elalszik.


Köszönöm! Bár a helyén van rendesen mégis villog néha. De az lesz az a lámpa.

Szerző:  Wolfi [ kedd szept. 19, 2017 2:29 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Gab írta:
Üdv!

Volna néhány problémám, a műszerfalon a töltés visszajelző lámpa nem világít, valamint a tompított és a távolsági fényszóró között időnként kivillan egy piros lámpa pillanatokra. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!

Helló.
A felvillanó lámpa a hátsó ülés jobb háttámlájában van egy kapcsoló. Ha nincs rendesen
a helyén a háttámla akkor szokott nekem is villogni. Ha lehajtod a háttámlát egy kis ideig
folyamatosan világit majd elalszik.

Szerző:  dewil666 [ vas. szept. 17, 2017 4:17 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Sziasztok!

Áramtalanító rejtett kapcsolót akarok beépíteni. Melyik vezetéket érdemes rákötni, hogy ne lehessen beindítani?

Szerző:  hubo44 [ pén. szept. 15, 2017 8:03 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Gab írta:
hubo44 írta:
Gab írta:
Üdv!

Volna néhány problémám, a műszerfalon a töltés visszajelző lámpa nem világít, valamint a tompított és a távolsági fényszóró között időnként kivillan egy piros lámpa pillanatokra. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!

A DF vezetek les meg sakadva.
Mit simbolizal az a kivilano piroš lampa?


Köszönöm a gyors választ! Van esetleg olyan pont ahol elő szokott fordulni a vezeték szakadás, vagy hol érdemes kezdeni a hiba keresését?

Ha jól láttam a lámpát ( tényleg csak egy pillanatra jön elő) talán a biztonsági öv lehet.

štarter-(on idíto) alat kezdenem ot vanak konektorok azokot cibald meg ot sok exidacia leni.

Szerző:  Gab [ pén. szept. 15, 2017 7:46 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

hubo44 írta:
Gab írta:
Üdv!

Volna néhány problémám, a műszerfalon a töltés visszajelző lámpa nem világít, valamint a tompított és a távolsági fényszóró között időnként kivillan egy piros lámpa pillanatokra. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!

A DF vezetek les meg sakadva.
Mit simbolizal az a kivilano piroš lampa?


Köszönöm a gyors választ! Van esetleg olyan pont ahol elő szokott fordulni a vezeték szakadás, vagy hol érdemes kezdeni a hiba keresését?

Ha jól láttam a lámpát ( tényleg csak egy pillanatra jön elő) talán a biztonsági öv lehet.

Szerző:  hubo44 [ csüt. szept. 14, 2017 6:10 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Gab írta:
Üdv!

Volna néhány problémám, a műszerfalon a töltés visszajelző lámpa nem világít, valamint a tompított és a távolsági fényszóró között időnként kivillan egy piros lámpa pillanatokra. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!

A DF vezetek les meg sakadva.
Mit simbolizal az a kivilano piroš lampa?

Szerző:  Gab [ csüt. szept. 14, 2017 5:46 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Üdv!

Volna néhány problémám, a műszerfalon a töltés visszajelző lámpa nem világít, valamint a tompított és a távolsági fényszóró között időnként kivillan egy piros lámpa pillanatokra. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!

Szerző:  Jani82 [ szer. jún. 07, 2017 8:04 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Szia,
Köszi, hasonló volt, amit próbáltam, de megpróbálom ez alapján is.
üdv

Szerző:  Csabaa [ szer. jún. 07, 2017 1:25 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Jani82 írta:
Sziasztok,

Adott egy 2003-s Skoda Fabia 1.4 16V autó (BBY), melyre a P0402 (egr flow excessive) hibaüzenetet kaptam.
A leírásotok alapján kiszereltem az EGR szelepet, és amennyire lehetett megtakarítottam (EGR szeleptisztító spray).
VCDS alapbeállítás előtt elvittem egy próbakörre, hogy üzemmeleg legyen a motor, aksi töltése rendben, hibakód nem volt, majd megcsináltam az alapbeállítást (meas.block 08 - 74-s menü).
Az EGR szelepet szerettem volna tesztelni is, de sajnos nem fut le a teszt, mi lehet a gond?
A tesztet a VCDS (meas. block 08, 75-s menü) próbáltam, üzemmeleg motor esetén alapjáraton megy a motor, a fékpedálon az egyik lábam, a másikkal pedig 4-5 gyors motor felpörgetés. Két felpörgetés között megvártam, míg az alapjáratra lement a fordulat. Valamit rosszul csináltam?

Köszönöm
Jani

Szia
04- basic settings:
Kép

Szerző:  Jani82 [ kedd jún. 06, 2017 1:44 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Sziasztok,

Adott egy 2003-s Skoda Fabia 1.4 16V autó (BBY), melyre a P0402 (egr flow excessive) hibaüzenetet kaptam.
A leírásotok alapján kiszereltem az EGR szelepet, és amennyire lehetett megtakarítottam (EGR szeleptisztító spray).
VCDS alapbeállítás előtt elvittem egy próbakörre, hogy üzemmeleg legyen a motor, aksi töltése rendben, hibakód nem volt, majd megcsináltam az alapbeállítást (meas.block 08 - 74-s menü).
Az EGR szelepet szerettem volna tesztelni is, de sajnos nem fut le a teszt, mi lehet a gond?
A tesztet a VCDS (meas. block 08, 75-s menü) próbáltam, üzemmeleg motor esetén alapjáraton megy a motor, a fékpedálon az egyik lábam, a másikkal pedig 4-5 gyors motor felpörgetés. Két felpörgetés között megvártam, míg az alapjáratra lement a fordulat. Valamit rosszul csináltam?

Köszönöm
Jani

Szerző:  Csabaa [ csüt. jún. 01, 2017 8:08 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

joededy írta:
Szevasztok
Van nekem egy Skoda Fabia kapcsolási rajzok nevü rar file aminek egy része sérült és nem lehet kicsomagolni.Persze ami kellett volna a rosszak között van.Néztem a Skodabajnok oldalán levö linket de nem él már.Ha valaki letöltötte és meg van neki,segithetne.Amiröl irok az 2 külön gyüjtemény,a Skodabajnokos láványosabb.

Szia
https://mega.nz/#F!ysYAhQhC!I8hx-TJfROEuQQbtKb3MeA

bekötési rajzok,elektromos csatlakozók,kapcsolási rajzok mappa..

Szerző:  ambiente [ csüt. jún. 01, 2017 1:02 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Szia feri1995!

Esetleg megnézhetnéd a motortérben jobb oldalt levő kábelköteg( ami vagy fel van kötve vagy nem) nem rohad-e?! Viszább olvasgatva a fórumon az szokott ilyesmi hibákat produkálni.

Üdv.: Ambiente

Szerző:  joededy [ csüt. jún. 01, 2017 11:41 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Szevasztok
Van nekem egy Skoda Fabia kapcsolási rajzok nevü rar file aminek egy része sérült és nem lehet kicsomagolni.Persze ami kellett volna a rosszak között van.Néztem a Skodabajnok oldalán levö linket de nem él már.Ha valaki letöltötte és meg van neki,segithetne.Amiröl irok az 2 külön gyüjtemény,a Skodabajnokos láványosabb.

Szerző:  feri1995 [ szer. máj. 31, 2017 6:13 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Olyan problémám lenne, hogy (Skoda Fabia 1,4 MPI 2002) gyújtás és minden előjel nélkül egyszer csak magától elindul az ablaktörlő + világítani kezd az összes irányjelző! Válaszotokat előre is köszönöm!!

Szerző:  hubo44 [ csüt. máj. 18, 2017 8:03 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Badzinga írta:
Sziasztok,

a jelenlegi helyzet az alapjárati és az indítási problémával kapcsolatban:

- az a szerelő, aki cserélte kb. három hónapja a vezérműláncot (+lánckerék és láncfesz.) és a gyújtótrafókat elküldött egy tapasztaltabb szerelőhöz,
- ez a tapasztaltabb szerelő rádugta a notebookját az autóra, nézegette, telefonálgatott ide-oda, közben engem is kérdezgetett, hogy mióta van az alapjárati és indítási probléma,
- elmondtam, hogy ezek a problémák pontosan azután jelentkeztek, hogy ki lett cserélve a vezérlés és a trafók,
- azt mondta, hogy az alapjárati fordulatszámot csak márkaszervizben szoftveresen tudják megemelni,
- nagyjából 35 perc után, illetve az alapjáratnál az elektromos berendezések aktiválásakor jelentkező motorrángást látva és lánccsörgést hallva (közben le is állt egyszer a motor) arra a következtetésre jutott, hogy van rá esély, hogy a vezérlés rosszul lett összerakva,
- így azt a javaslatot tette, hogy vigyem vissza az autót az első szerelőhöz, hogy ellenőrizze a vezérlést,
- ezt meg is tettem, így most várom, hogy mi lesz az ellenőrzés eredménye....

- amit még megfigyeltem, hogy VW Polon is magasabb fordulaton kezd a motor, kb 1000-1100 ford/perc, aztán 1 perc után, ha adunk egy kis gázt a ford.szám ott is leesik 700 körülire, a kormány első mozgatására a motor egy kicsit rángatózik, de utána ezt a rendszer rögtön érzékeli, és többszöri kormánymozgatás esetén már nincs rángatás meg ford.szám leesés, ez az, ami a fabiamnál nem történik meg valami miatt....
- ha a fabianál alapjáratban egy kis gázzal a fordulatszámot 1000 ford/perc-en tartom, és közben tekergetem a kormányt meg világítás ventilátor bekapcs., akkor leseik egy kicsit a ford.szám, de a motor nem rángatózik, illetve nem is áll le...

Hello

En nem tudtam hod vezerleš čere utan vad. Vezerleš kontrol max 10perc eš fogjatok tudni eze a gond.

Oldal: 5 / 57 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/