Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Elektronika
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=1092
Oldal: 5 / 60

Szerző:  Szesze [ kedd júl. 17, 2018 8:46 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Szevasz Csabám!Te nagy elektronikai guru vagy.A vezetőoldali ajtónál az átvezetőbe egy csomó szál meg volt törve a nagyját átnéztem és kijavítva összeraktam,de most meg nem világít az ajtóba a lámpa ha kinyitom.Gondolom pont a zárban lévő mikrokapcsoló kábele is meg lesz törve,de nem akarom újra az összeset végigmérni.Melyik színű kábel a mikrókapcsolóé,mert akkor csak azt nézném meg.Ja és milyen színű stekkerbe megy bele?

Szerző:  Csabaa [ kedd júl. 17, 2018 10:03 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Latya írta:
2003 1.4 MPI tolatolampa nem vilagit. izzot biztit megtalalom. a kapcsoloja a valto kornyeken van? szabadon hozzaferheto( mint az olajgomba) vagy valamit le kell bontani. ? Valszeg az utolso szerviznel lecsuszott ( már ha sarus) a kabel, viszont most szabon vannak. ha egyszerű" rakd vissza" akkor nekilatok, ha megbontós, akkir megvarom a szerelot. koszo a segitseget!

Szia
Igen a váltó elején van, a hűtő felé néz. Át szokott szakadni és a váltóolaj szigeteli a belsejét..
Ha a csatlakozóját rövidre zárod és világít, akkor csere..

Szerző:  Latya [ kedd júl. 17, 2018 7:39 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

2003 1.4 MPI tolatolampa nem vilagit. izzot biztit megtalalom. a kapcsoloja a valto kornyeken van? szabadon hozzaferheto( mint az olajgomba) vagy valamit le kell bontani. ? Valszeg az utolso szerviznel lecsuszott ( már ha sarus) a kabel, viszont most szabon vannak. ha egyszerű" rakd vissza" akkor nekilatok, ha megbontós, akkir megvarom a szerelot. koszo a segitseget!

Szerző:  hubo44 [ hétf. júl. 16, 2018 12:30 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

kenkai írta:
Sziasztok!

Van egy 2002-es 1.4 16V Fabia kombim, aminél fellépett egy igen bizonytalan hiba. Nevezetesen az immobiliser hibát dob teljesen randomszerűen. Csinálja, hidegben melegben, reggel, este, de teljesen alkalomszerűen. Pl: 2 hét alatt 2000 km kocsikázás alkalmával egyszer sem jött elő a hiba, utána viszont rendszeresebben, de megint csak alkalomszerűen.
Amikor a hiba fellép a műszerfalon villog a kisautó kulccsal szimbólum, ekkor ugye nem tudom beindítani. Néha beindul, ha a második kulcsot is használom, de van hogy ez sem segít. Olyankor a központizárat zárom le és újranyitom, de most már ez sem segít mindig, tehát van hogy a kulcs cserélgetés és ajtózárás ellenére nem indul be a motor. Ilyenkor általában másnapra "magától" megjavul. A hiba pedig nem tárolódik, így a szervízek nem tudják kiolvasni a probléma forrását.

Szerintem a két kulcs egyidejűleg valószínűtlen, hogy elromlik. Ami még szóba jöhet szerintem a leolvasó tekercs vagy a műszerfal elektronikája.

Mi a véleményetek, okozhatja még valami a hibát? Gyári immobilisert ki lehet kötni? Vagy van olyan szervíz Budapesten aki meg tudná javítani a hibát? Őszintén szólva nem szeretnék műszerfalat cseréltetni, ha nem muszáj, gondolom elég drága.

Köszönöm előre is a hozzászólásokat!

Dakran est a kontakt/erntkezeš okoza, kezdenem a orakom a konektorokal astan a olvašo tekerčnel.

Szerző:  kenkai [ hétf. júl. 16, 2018 12:11 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Sziasztok!

Van egy 2002-es 1.4 16V Fabia kombim, aminél fellépett egy igen bizonytalan hiba. Nevezetesen az immobiliser hibát dob teljesen randomszerűen. Csinálja, hidegben melegben, reggel, este, de teljesen alkalomszerűen. Pl: 2 hét alatt 2000 km kocsikázás alkalmával egyszer sem jött elő a hiba, utána viszont rendszeresebben, de megint csak alkalomszerűen.
Amikor a hiba fellép a műszerfalon villog a kisautó kulccsal szimbólum, ekkor ugye nem tudom beindítani. Néha beindul, ha a második kulcsot is használom, de van hogy ez sem segít. Olyankor a központizárat zárom le és újranyitom, de most már ez sem segít mindig, tehát van hogy a kulcs cserélgetés és ajtózárás ellenére nem indul be a motor. Ilyenkor általában másnapra "magától" megjavul. A hiba pedig nem tárolódik, így a szervízek nem tudják kiolvasni a probléma forrását.

Szerintem a két kulcs egyidejűleg valószínűtlen, hogy elromlik. Ami még szóba jöhet szerintem a leolvasó tekercs vagy a műszerfal elektronikája.

Mi a véleményetek, okozhatja még valami a hibát? Gyári immobilisert ki lehet kötni? Vagy van olyan szervíz Budapesten aki meg tudná javítani a hibát? Őszintén szólva nem szeretnék műszerfalat cseréltetni, ha nem muszáj, gondolom elég drága.

Köszönöm előre is a hozzászólásokat!

Szerző:  Latya [ pén. júl. 06, 2018 10:58 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

ok. koszi

Szerző:  hubo44 [ pén. júl. 06, 2018 9:15 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Latya írta:
Sziasztok! 2003. 1.4MPI duda halk. a duda normal 12v ot kap , azaz kozvetlen akkumulatorról ki tudom probalni, hogy a duda vagy a kapcsolo/kabelezes/csatlakozo rossz? Vagy van valami trükk (feszultseg ejtő ellenallas vagy valami ilyesmi) ??

hibaš les.
,,akkumulatorról ki tudom probalni,, -igen.

Szerző:  Latya [ pén. júl. 06, 2018 8:59 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Sziasztok! 2003. 1.4MPI duda halk. a duda normal 12v ot kap , azaz kozvetlen akkumulatorról ki tudom probalni, hogy a duda vagy a kapcsolo/kabelezes/csatlakozo rossz? Vagy van valami trükk (feszultseg ejtő ellenallas vagy valami ilyesmi) ??

Szerző:  hubo44 [ vas. júl. 01, 2018 7:41 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

atlantos írta:
2002 fábia 1,4/16 előzmény : nem indult aksi lemerült - megállapitás - nincs töltés .
generátor felujjitás akku töltés
töltés jelző nem világit - 2 nap múlva lemerült az aksi -másik szerelő -( forum tanács bevált alul forrasztás)
töltés jelző világit , töltés van.(gerjesztő áram )
aksi lemerült 36 órai állás után. inditási kisérletnél minden fény kialudt.
aksi töltés után árammérés kivett kulcs mellett 100 mA áram mérhető.

S.O.S az örület szélén.

probaltad kerešni mi lopja a aramot meik fodasto. bistošitekokat 1ként eš alternatort iš le kôtni. ha a BSG el alsik (20-30perc) akor iš ekora a fodastaš.

Szerző:  atlantos [ vas. júl. 01, 2018 6:19 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

2002 fábia 1,4/16 előzmény : nem indult aksi lemerült - megállapitás - nincs töltés .
generátor felujjitás akku töltés
töltés jelző nem világit - 2 nap múlva lemerült az aksi -másik szerelő -( forum tanács bevált alul forrasztás)
töltés jelző világit , töltés van.(gerjesztő áram )
aksi lemerült 36 órai állás után. inditási kisérletnél minden fény kialudt.
aksi töltés után árammérés kivett kulcs mellett 100 mA áram mérhető.

S.O.S az örület szélén.

Szerző:  Csabaa [ pén. jún. 29, 2018 9:38 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

localhero írta:
Sziasztok!
Adott egy Skoda Fabia 1.4 MPI, 2001-es. Egy hete cseréltem benne aksit, mert az előző minden jel nélkül megadta magát. (Az aksi két oldalán levő kis lyukakon folyadékot is eresztett.) A új aksival ment 4 napig problémamentesen. Most az van hogy az akku szerintem megint lemerült. Indítózásnál teker vagy kettőt hármat, nem indít, aztán ha visszaáll a kulcs akkor három rövid csippanás hallatszik. Valószinűleg valami leszívja az aksit. Mi lehet a baja segítsetek légyszi! Előre is köszi!

Szia
Ha többször is képes megforgatni, akkor az az akkumulátor rendben van.
Nem világít a 3 sípolással együtt valamelyik hibalámpa? Több dologra is sípol, az alacsony hűtőfolyadék szintre (vagy túl magas hőfokra),
alacsony fékolaj szintre, de még ha nincs olajnyomás akkor is ezt teszi.

Szerző:  localhero [ csüt. jún. 28, 2018 4:06 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Sziasztok!
Adott egy Skoda Fabia 1.4 MPI, 2001-es. Egy hete cseréltem benne aksit, mert az előző minden jel nélkül megadta magát. (Az aksi két oldalán levő kis lyukakon folyadékot is eresztett.) A új aksival ment 4 napig problémamentesen. Most az van hogy az akku szerintem megint lemerült. Indítózásnál teker vagy kettőt hármat, nem indít, aztán ha visszaáll a kulcs akkor három rövid csippanás hallatszik. Valószinűleg valami leszívja az aksit. Mi lehet a baja segítsetek légyszi! Előre is köszi!

Szerző:  Csabaa [ kedd jún. 05, 2018 7:48 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

febi írta:
Sziasztok,
Eltort a kabel a jobb ajto mandzsettaban, a kerdesem a kovetkezo: a) hol tudok ide komplett vezetekkoteget venni /gondolom ajto-komfortelek. kozti szakasz csere kell/ b) meguszhato-e a dashboard lebontasa nelkul? Ha nem, van leirasotok errol a munkafolyamatrol?

Szia
Cserélni!? Egy hasonló átmérőjű kábelt forrasz a szakadt kábel közé.
Leszigeteled és betekered bandázs szalaggal.

Szerző:  febi [ kedd jún. 05, 2018 3:19 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

Sziasztok,
Eltort a kabel a jobb ajto mandzsettaban, a kerdesem a kovetkezo: a) hol tudok ide komplett vezetekkoteget venni /gondolom ajto-komfortelek. kozti szakasz csere kell/ b) meguszhato-e a dashboard lebontasa nelkul? Ha nem, van leirasotok errol a munkafolyamatrol?

Szerző:  Csabaa [ vas. jún. 03, 2018 7:33 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Elektronika

bleon írta:
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2003-as fábia kombit, és van pár elektromos hibám. Ami főképp zavar, hogy a 3-ból egyik féklámpa sem világít. A biztosítéktábláról tudna valaki leírást küldeni, hogy melyik bizti mire van?
Előre is köszönöm!

Szai
Az epc felirat nem világít a műszerfalon?

Oldal: 5 / 60 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/