Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. nov. 21, 2018 3:43 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 856 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 58  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 12:16 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Asszem vannak fogalomzavaraim. Az OBDII alatt te itt SWt értesz? Én a csatlakozóra használtam... Vagy te protokollra használod?



TiB írta:
A Fabia II -höz is ugyanaz a KKL kábel kell, mint az I-hez is. Különbség csupán az LNK protokollban van, de az nem zavar. A parkolóradart viszont OBD-II-n nem lehet diagnosztizálni, VWTool vagy VAG-COM kell hozzá.

A vezérlő a csomagtér bal oldalán a kárpit alatt van, diag. címe 76. Ez csak azért érdekes, mert a VAG-COM Autoscan-je alapból kihagyja!

Nem nagyon komplex darab, összesen 7 hibát ismer:
01543: jelzősíp hiba
01545: G203-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01546: G204-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01547: G205-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01548: G206-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01549: Vezérlőegység tápellátás, rövidzár. testre
65535: Vezérlőegység hibás.

Mérőblokkjai:
001: ebben a négy érzékelő által mért távolság van
002:
1. mező: a legkisebb távolság
2. mező: sebesség
3. mező: a jelzősíp állapota
4. mező: a jelzőlámpa állapota
003:
1. mező: parkoló rendszer állapot
2. mező: tolatás kapcsoló
3. mező: utánfutó
4. mező: funkciógomb (erre akkor is aktiváltat jelez, ha nincs gomb beszerelve)

Adaptációra egyetlen csatornáján, a 01-en a sípoló hangereje állítható 00001-00010 küzötti értékre.

goes írta:
Köszi Borisznak!

Ha írsz egy pü-t, akkor megbeszélhetünk egy randit ma estére vagy jövő hétre.


M.Sz írta:
Szervízbe semmiképpen sem szeretném vinni. Köszi az ötletet, bár azt olvastam,h. ez a kábel a Skoda Fabia 2004-ig gyártott típusához jó (az enyém 2008-as modell). A Te kábeled vajon jó lenne az én újabb modellemhez is? Bp-i vagyok, esetleg ha itt tudnál vkit, aki segítene (új vagyok a fórumon,így senkit sem ismerek).....előre is köszi



djboris írta:
Ott biztosan, de egyébként lehet, hogy érdemes körbekérdezni az autofan barátaid, lehet, hogy valamelyiknek van OBDII kábelja söt lehet egy VCDS lite (vagy VAG-COM) is megvan hozzá. Azzal már ki lehet olvasni házilag is. Pár perces müvelet.
Néhány szervíz ill diagnosztikus viszont pofátlanul magas árat kér érte. (Pl. a volt Skoda Qurrens Csepelen...)

Esetleg ha van egy villamosságis ismerösöd, az is olcsobban megcsinálja. VW diag szinte mindegyiknek van.

Egy dolgot tudnod kell, ez egy nagyon egyszerü müvelet, nehogy valaki megpóbáljon vagyonokat legombolni rólad emiatt. Lehet, hogy a fórumon van valaki aki szívesen segít (én is pl. ha szigetszentmiklósi lennél...).

M.Sz írta:
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 10:35 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Nagyon köszönöm!

Elmentettem a doksijaim közé.


TiB írta:
A Fabia II -höz is ugyanaz a KKL kábel kell, mint az I-hez is. Különbség csupán az LNK protokollban van, de az nem zavar. A parkolóradart viszont OBD-II-n nem lehet diagnosztizálni, VWTool vagy VAG-COM kell hozzá.

A vezérlő a csomagtér bal oldalán a kárpit alatt van, diag. címe 76. Ez csak azért érdekes, mert a VAG-COM Autoscan-je alapból kihagyja!

Nem nagyon komplex darab, összesen 7 hibát ismer:
01543: jelzősíp hiba
01545: G203-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01546: G204-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01547: G205-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01548: G206-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01549: Vezérlőegység tápellátás, rövidzár. testre
65535: Vezérlőegység hibás.

Mérőblokkjai:
001: ebben a négy érzékelő által mért távolság van
002:
1. mező: a legkisebb távolság
2. mező: sebesség
3. mező: a jelzősíp állapota
4. mező: a jelzőlámpa állapota
003:
1. mező: parkoló rendszer állapot
2. mező: tolatás kapcsoló
3. mező: utánfutó
4. mező: funkciógomb (erre akkor is aktiváltat jelez, ha nincs gomb beszerelve)

Adaptációra egyetlen csatornáján, a 01-en a sípoló hangereje állítható 00001-00010 küzötti értékre.

goes írta:
Köszi Borisznak!

Ha írsz egy pü-t, akkor megbeszélhetünk egy randit ma estére vagy jövő hétre.


M.Sz írta:
Szervízbe semmiképpen sem szeretném vinni. Köszi az ötletet, bár azt olvastam,h. ez a kábel a Skoda Fabia 2004-ig gyártott típusához jó (az enyém 2008-as modell). A Te kábeled vajon jó lenne az én újabb modellemhez is? Bp-i vagyok, esetleg ha itt tudnál vkit, aki segítene (új vagyok a fórumon,így senkit sem ismerek).....előre is köszi



djboris írta:
Ott biztosan, de egyébként lehet, hogy érdemes körbekérdezni az autofan barátaid, lehet, hogy valamelyiknek van OBDII kábelja söt lehet egy VCDS lite (vagy VAG-COM) is megvan hozzá. Azzal már ki lehet olvasni házilag is. Pár perces müvelet.
Néhány szervíz ill diagnosztikus viszont pofátlanul magas árat kér érte. (Pl. a volt Skoda Qurrens Csepelen...)

Esetleg ha van egy villamosságis ismerösöd, az is olcsobban megcsinálja. VW diag szinte mindegyiknek van.

Egy dolgot tudnod kell, ez egy nagyon egyszerü müvelet, nehogy valaki megpóbáljon vagyonokat legombolni rólad emiatt. Lehet, hogy a fórumon van valaki aki szívesen segít (én is pl. ha szigetszentmiklósi lennél...).

M.Sz írta:
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 10:25 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
A Fabia II -höz is ugyanaz a KKL kábel kell, mint az I-hez is. Különbség csupán az LNK protokollban van, de az nem zavar. A parkolóradart viszont OBD-II-n nem lehet diagnosztizálni, VWTool vagy VAG-COM kell hozzá.

A vezérlő a csomagtér bal oldalán a kárpit alatt van, diag. címe 76. Ez csak azért érdekes, mert a VAG-COM Autoscan-je alapból kihagyja!

Nem nagyon komplex darab, összesen 7 hibát ismer:
01543: jelzősíp hiba
01545: G203-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01546: G204-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01547: G205-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01548: G206-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01549: Vezérlőegység tápellátás, rövidzár. testre
65535: Vezérlőegység hibás.

Mérőblokkjai:
001: ebben a négy érzékelő által mért távolság van
002:
1. mező: a legkisebb távolság
2. mező: sebesség
3. mező: a jelzősíp állapota
4. mező: a jelzőlámpa állapota
003:
1. mező: parkoló rendszer állapot
2. mező: tolatás kapcsoló
3. mező: utánfutó
4. mező: funkciógomb (erre akkor is aktiváltat jelez, ha nincs gomb beszerelve)

Adaptációra egyetlen csatornáján, a 01-en a sípoló hangereje állítható 00001-00010 küzötti értékre.

goes írta:
Köszi Borisznak!

Ha írsz egy pü-t, akkor megbeszélhetünk egy randit ma estére vagy jövő hétre.


M.Sz írta:
Szervízbe semmiképpen sem szeretném vinni. Köszi az ötletet, bár azt olvastam,h. ez a kábel a Skoda Fabia 2004-ig gyártott típusához jó (az enyém 2008-as modell). A Te kábeled vajon jó lenne az én újabb modellemhez is? Bp-i vagyok, esetleg ha itt tudnál vkit, aki segítene (új vagyok a fórumon,így senkit sem ismerek).....előre is köszi



djboris írta:
Ott biztosan, de egyébként lehet, hogy érdemes körbekérdezni az autofan barátaid, lehet, hogy valamelyiknek van OBDII kábelja söt lehet egy VCDS lite (vagy VAG-COM) is megvan hozzá. Azzal már ki lehet olvasni házilag is. Pár perces müvelet.
Néhány szervíz ill diagnosztikus viszont pofátlanul magas árat kér érte. (Pl. a volt Skoda Qurrens Csepelen...)

Esetleg ha van egy villamosságis ismerösöd, az is olcsobban megcsinálja. VW diag szinte mindegyiknek van.

Egy dolgot tudnod kell, ez egy nagyon egyszerü müvelet, nehogy valaki megpóbáljon vagyonokat legombolni rólad emiatt. Lehet, hogy a fórumon van valaki aki szívesen segít (én is pl. ha szigetszentmiklósi lennél...).

M.Sz írta:
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 7:55 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Köszi Borisznak!

Ha írsz egy pü-t, akkor megbeszélhetünk egy randit ma estére vagy jövő hétre.


M.Sz írta:
Szervízbe semmiképpen sem szeretném vinni. Köszi az ötletet, bár azt olvastam,h. ez a kábel a Skoda Fabia 2004-ig gyártott típusához jó (az enyém 2008-as modell). A Te kábeled vajon jó lenne az én újabb modellemhez is? Bp-i vagyok, esetleg ha itt tudnál vkit, aki segítene (új vagyok a fórumon,így senkit sem ismerek).....előre is köszi



djboris írta:
Ott biztosan, de egyébként lehet, hogy érdemes körbekérdezni az autofan barátaid, lehet, hogy valamelyiknek van OBDII kábelja söt lehet egy VCDS lite (vagy VAG-COM) is megvan hozzá. Azzal már ki lehet olvasni házilag is. Pár perces müvelet.
Néhány szervíz ill diagnosztikus viszont pofátlanul magas árat kér érte. (Pl. a volt Skoda Qurrens Csepelen...)

Esetleg ha van egy villamosságis ismerösöd, az is olcsobban megcsinálja. VW diag szinte mindegyiknek van.

Egy dolgot tudnod kell, ez egy nagyon egyszerü müvelet, nehogy valaki megpóbáljon vagyonokat legombolni rólad emiatt. Lehet, hogy a fórumon van valaki aki szívesen segít (én is pl. ha szigetszentmiklósi lennél...).

M.Sz írta:
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 7:37 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Megnéztem az e_rajzot.
J446, "Control unit for parking aid", K busz van rajta, tehát diagnosztizálható

Rajz: A76 - Connection (K diagnosis wire), in wiring loom behind dash panel on left

VAG COM-ban: 76-parking aid. Link bal alsó sarok.

http://www.tm-techmark.com/touareg/leve ... reen01.jpg


goes írta:
Az az igazság, hogy lövésem sincs, hogy a tolatóradart melyik vezérlőben is kellene keresnem. Kábel, laptopot adok, de a kollegának magának kellene diagnosztizálni a dolgot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 7:04 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Az az igazság, hogy lövésem sincs, hogy a tolatóradart melyik vezérlőben is kellene keresnem. Kábel, laptopot adok, de a kollegának magának kellene diagnosztizálni a dolgot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 6:22 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Én úgy tudtam a Fabia 2 is K-buszon diagnosztizálható. Vagy tévedek? Az OBDII azóta meg nem változott csak a baudrate nött max. Szerintem a régebbi kábelekkel is mennie kell. Én se vagyok túl régen aktiv itt. De biztos vannak Pesitek. Pestiek! Tudtok segíteni?

Még egy kérdés, Fabia 1 vagy Fabia 2?


M.Sz írta:
Szervízbe semmiképpen sem szeretném vinni. Köszi az ötletet, bár azt olvastam,h. ez a kábel a Skoda Fabia 2004-ig gyártott típusához jó (az enyém 2008-as modell). A Te kábeled vajon jó lenne az én újabb modellemhez is? Bp-i vagyok, esetleg ha itt tudnál vkit, aki segítene (új vagyok a fórumon,így senkit sem ismerek).....előre is köszi



djboris írta:
Ott biztosan, de egyébként lehet, hogy érdemes körbekérdezni az autofan barátaid, lehet, hogy valamelyiknek van OBDII kábelja söt lehet egy VCDS lite (vagy VAG-COM) is megvan hozzá. Azzal már ki lehet olvasni házilag is. Pár perces müvelet.
Néhány szervíz ill diagnosztikus viszont pofátlanul magas árat kér érte. (Pl. a volt Skoda Qurrens Csepelen...)

Esetleg ha van egy villamosságis ismerösöd, az is olcsobban megcsinálja. VW diag szinte mindegyiknek van.

Egy dolgot tudnod kell, ez egy nagyon egyszerü müvelet, nehogy valaki megpóbáljon vagyonokat legombolni rólad emiatt. Lehet, hogy a fórumon van valaki aki szívesen segít (én is pl. ha szigetszentmiklósi lennél...).

M.Sz írta:
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 9:32 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 25, 2011 4:35 pm
Hozzászólások: 24
Szervízbe semmiképpen sem szeretném vinni. Köszi az ötletet, bár azt olvastam,h. ez a kábel a Skoda Fabia 2004-ig gyártott típusához jó (az enyém 2008-as modell). A Te kábeled vajon jó lenne az én újabb modellemhez is? Bp-i vagyok, esetleg ha itt tudnál vkit, aki segítene (új vagyok a fórumon,így senkit sem ismerek).....előre is köszi



[quote="djboris"]Ott biztosan, de egyébként lehet, hogy érdemes körbekérdezni az autofan barátaid, lehet, hogy valamelyiknek van OBDII kábelja söt lehet egy VCDS lite (vagy VAG-COM) is megvan hozzá. Azzal már ki lehet olvasni házilag is. Pár perces müvelet.
Néhány szervíz ill diagnosztikus viszont pofátlanul magas árat kér érte. (Pl. a volt Skoda Qurrens Csepelen...)

Esetleg ha van egy villamosságis ismerösöd, az is olcsobban megcsinálja. VW diag szinte mindegyiknek van.

Egy dolgot tudnod kell, ez egy nagyon egyszerü müvelet, nehogy valaki megpóbáljon vagyonokat legombolni rólad emiatt. Lehet, hogy a fórumon van valaki aki szívesen segít (én is pl. ha szigetszentmiklósi lennél...).

[quote="M.Sz"]Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.[/quote][/quote]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 8:39 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7438
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
szaisztok
Itt a poti az ac házának az oldalán:
Kép
Eléggé egyszerű szerkezet külön is cserélhető.
Szerintem csak az elektronika késletet. A késleltetést én is már észrevettem, a mutató alig láthatóan fel le megy, kb 2-3mm-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 8:16 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Van neki, de úgy tudom, hogy az elektronika is késleltet, nem csak az úszó. Kiemeled a tankból és meg tudod nézni.

RN012 írta:
féltanknál néha , negyed tank alatt szinte minden rezdülésre. Kifinghatott a tankjeladó úszójának a csillapítása? Már ha van neki-

Ted Mosby írta:
Mennyi benzin volt benne?

RN012 írta:
volt már valakinek olyan problémája, hogy a kanyarodáskor a tankműszer lemegy nullára, és sípol a benzinkút piktogramm? ( 1,2 AZQ 2005-ös ) VAG műszer nem talált hibakódot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 8:01 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 08, 2011 8:34 am
Hozzászólások: 32
Tartózkodási hely: győr
féltanknál néha , negyed tank alatt szinte minden rezdülésre. Kifinghatott a tankjeladó úszójának a csillapítása? Már ha van neki-

Ted Mosby írta:
Mennyi benzin volt benne?

RN012 írta:
volt már valakinek olyan problémája, hogy a kanyarodáskor a tankműszer lemegy nullára, és sípol a benzinkút piktogramm? ( 1,2 AZQ 2005-ös ) VAG műszer nem talált hibakódot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 7:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1151
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Mennyi benzin volt benne?

RN012 írta:
volt már valakinek olyan problémája, hogy a kanyarodáskor a tankműszer lemegy nullára, és sípol a benzinkút piktogramm? ( 1,2 AZQ 2005-ös ) VAG műszer nem talált hibakódot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 7:03 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 08, 2011 8:34 am
Hozzászólások: 32
Tartózkodási hely: győr
volt már valakinek olyan problémája, hogy a kanyarodáskor a tankműszer lemegy nullára, és sípol a benzinkút piktogramm? ( 1,2 AZQ 2005-ös ) VAG műszer nem talált hibakódot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 5:52 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Ott biztosan, de egyébként lehet, hogy érdemes körbekérdezni az autofan barátaid, lehet, hogy valamelyiknek van OBDII kábelja söt lehet egy VCDS lite (vagy VAG-COM) is megvan hozzá. Azzal már ki lehet olvasni házilag is. Pár perces müvelet.
Néhány szervíz ill diagnosztikus viszont pofátlanul magas árat kér érte. (Pl. a volt Skoda Qurrens Csepelen...)

Esetleg ha van egy villamosságis ismerösöd, az is olcsobban megcsinálja. VW diag szinte mindegyiknek van.

Egy dolgot tudnod kell, ez egy nagyon egyszerü müvelet, nehogy valaki megpóbáljon vagyonokat legombolni rólad emiatt. Lehet, hogy a fórumon van valaki aki szívesen segít (én is pl. ha szigetszentmiklósi lennél...).

M.Sz írta:
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 25, 2011 5:46 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Szervíz esetén előre érdemes tisztázni az anyagi feltételeket. De vannak fórumtársak akik tudnak ebben (is) segíteni.
M.Sz írta:
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 856 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 58  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség