Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. máj. 22, 2019 11:06 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 909 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 61  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 30, 2011 8:50 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
szia Djboris

Két vezérlőt bitről bitre össze tudnál hasonlítani?
azonos motor csak évjárat váltás.
a föttögő indulás miatt érdekelne az 1,4-es és az 1,2 motorroknál. 2007-től föttögünk...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 30, 2011 1:15 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Thnx,

Kezdek egyre tisztábban láni. Eddig a diagnosztika csak szükéges + volt a projektjeimben (rádásul mind BMW), de most, hogy elkezdtem egy kicsit foglalkozni vele, egyre érdekesebb és érhetöbb. Asszem belemélyedek rendesebben.

Mégegyszer kösz.
Legalább már az OSIt is látom diagnosztikára.

TiB írta:
Az OBDII az a SAE szabvány, ami tetőtől talpig mindent standardizál: PHY, LNK, NET, APP. Az egyes gyártók saját diagnosztikai funkciók megvalósítására általában megtartják a PHY+LNK réteg specifikációját és saját NET+APP réteget valósítanak meg. Azaz, a drótok és jelek megegyeznek az OBD és a gyári diagnosztikában, de gyakran más az adatátvitel és más kódokat küldenek.

A Fabia I és II között más az LNK, nem tudom fejből melyik-melyik, de 9141-2 és 14230. De minvel mindkettőt lefedi az SAE LNK rétegre vonatkozó előírása, így nem tesz különbséget sem OBD sem gyári diagnosztika számára.

A VAG-nál (és így a legtöbb európai gyártónál) az OBD-nek csak a motorvezérlőre vonatkozó részét valósítják meg, mert EOBD szerint ennyi kötelező. Így egy OBD teszter a legtöbb autón csak a P0xxx SAE hibakódokat tudja olvasni és csak a motorvezérlő PID-jeit. A gyártói diagnosztika ennél sokkal többet és részletesebben tud.

djboris írta:
Szia TiB,

Ezzel kapcsolatban még mindig van kérdésem, te az ODBII-t egy LNK protkollra használod? (Vagy csak a standard kódokra? SAE standard J/1979)
Vagy itt a ISO 9141-2 ill a ISO 14230 közötti különbségre gondolsz?
Esetleg a tolatóradarnak valami saját protokollja van aminek a dekódolása nagyon nem szabványos, és csak a VAG szoftverekben van?

G.

TiB írta:
A Fabia II -höz is ugyanaz a KKL kábel kell, mint az I-hez is. Különbség csupán az LNK protokollban van, de az nem zavar. A parkolóradart viszont OBD-II-n nem lehet diagnosztizálni, VWTool vagy VAG-COM kell hozzá.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 30, 2011 11:22 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Az OBDII az a SAE szabvány, ami tetőtől talpig mindent standardizál: PHY, LNK, NET, APP. Az egyes gyártók saját diagnosztikai funkciók megvalósítására általában megtartják a PHY+LNK réteg specifikációját és saját NET+APP réteget valósítanak meg. Azaz, a drótok és jelek megegyeznek az OBD és a gyári diagnosztikában, de gyakran más az adatátvitel és más kódokat küldenek.

A Fabia I és II között más az LNK, nem tudom fejből melyik-melyik, de 9141-2 és 14230. De minvel mindkettőt lefedi az SAE LNK rétegre vonatkozó előírása, így nem tesz különbséget sem OBD sem gyári diagnosztika számára.

A VAG-nál (és így a legtöbb európai gyártónál) az OBD-nek csak a motorvezérlőre vonatkozó részét valósítják meg, mert EOBD szerint ennyi kötelező. Így egy OBD teszter a legtöbb autón csak a P0xxx SAE hibakódokat tudja olvasni és csak a motorvezérlő PID-jeit. A gyártói diagnosztika ennél sokkal többet és részletesebben tud.

djboris írta:
Szia TiB,

Ezzel kapcsolatban még mindig van kérdésem, te az ODBII-t egy LNK protkollra használod? (Vagy csak a standard kódokra? SAE standard J/1979)
Vagy itt a ISO 9141-2 ill a ISO 14230 közötti különbségre gondolsz?
Esetleg a tolatóradarnak valami saját protokollja van aminek a dekódolása nagyon nem szabványos, és csak a VAG szoftverekben van?

G.

TiB írta:
A Fabia II -höz is ugyanaz a KKL kábel kell, mint az I-hez is. Különbség csupán az LNK protokollban van, de az nem zavar. A parkolóradart viszont OBD-II-n nem lehet diagnosztizálni, VWTool vagy VAG-COM kell hozzá.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 30, 2011 10:56 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Szia TiB,

Ezzel kapcsolatban még mindig van kérdésem, te az ODBII-t egy LNK protkollra használod? (Vagy csak a standard kódokra? SAE standard J/1979)
Vagy itt a ISO 9141-2 ill a ISO 14230 közötti különbségre gondolsz?
Esetleg a tolatóradarnak valami saját protokollja van aminek a dekódolása nagyon nem szabványos, és csak a VAG szoftverekben van?

G.

TiB írta:
A Fabia II -höz is ugyanaz a KKL kábel kell, mint az I-hez is. Különbség csupán az LNK protokollban van, de az nem zavar. A parkolóradart viszont OBD-II-n nem lehet diagnosztizálni, VWTool vagy VAG-COM kell hozzá.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 2:21 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Ha már itt tartunk, valakinek van a Fabia II hez rajza?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 2:15 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 25, 2011 4:35 pm
Hozzászólások: 24
Másik fórumban kaptam választ.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 2:10 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 25, 2011 4:35 pm
Hozzászólások: 24
Sziasztok! Mindenkinek köszönöm a sok hozzászólást és segítséget. Ez a Fabia 2008-as és a II-es újabb verzió.
Most a radar rendesen működik és mindent csinál megint úgy mint régen. A rádiót elnémítja mikor hátramenetbe teszem.
Lehet hogy egy pillanatra megzavarodott?
Vagy valami kontakt hiba lehet? Vagy esetleg tolatólámpa kapcsoló.
Egyenlőre várok aztán ha megint előjön a probléma, akkor élek a lehetőséggel, hogy rácsatlakoztassuk a kütyüt egy megbeszélt egyeztetett időpontban.
Mindenkinek kellemes hétvégét!





Na kicsit még kutattam a Fabia 1 es rajzaiban.

Találtam egy furcsaságot.
M.Sz azt írja nem némul el a rádió. Le kéne?
A Fabia 1-ben (a rajz szerint) semmi ilyen kapcsolat nincs a két egység között. Szóval mute se lehet. A kettö max K buszon tudna kommunikálni a (tápon kívül az az egyetlen közös pontjuk) de azt ha jól tudom csak diagra használja a Fabia (ill. külsö), nem pedig belsö kommunikációra.

Telefon Mute biztos van a Rádióhoz.
Persze ha Fabia II röl van szó akkor akkor az egész kis monológ tárgytalan...[/quote]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 12:30 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Na kicsit még kutattam a Fabia 1 es rajzaiban.

Találtam egy furcsaságot.
M.Sz azt írja nem némul el a rádió. Le kéne?
A Fabia 1-ben (a rajz szerint) semmi ilyen kapcsolat nincs a két egység között. Szóval mute se lehet. A kettö max K buszon tudna kommunikálni a (tápon kívül az az egyetlen közös pontjuk) de azt ha jól tudom csak diagra használja a Fabia (ill. külsö), nem pedig belsö kommunikációra.

Telefon Mute biztos van a Rádióhoz.
Persze ha Fabia II röl van szó akkor akkor az egész kis monológ tárgytalan...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 12:16 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Asszem vannak fogalomzavaraim. Az OBDII alatt te itt SWt értesz? Én a csatlakozóra használtam... Vagy te protokollra használod?



TiB írta:
A Fabia II -höz is ugyanaz a KKL kábel kell, mint az I-hez is. Különbség csupán az LNK protokollban van, de az nem zavar. A parkolóradart viszont OBD-II-n nem lehet diagnosztizálni, VWTool vagy VAG-COM kell hozzá.

A vezérlő a csomagtér bal oldalán a kárpit alatt van, diag. címe 76. Ez csak azért érdekes, mert a VAG-COM Autoscan-je alapból kihagyja!

Nem nagyon komplex darab, összesen 7 hibát ismer:
01543: jelzősíp hiba
01545: G203-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01546: G204-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01547: G205-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01548: G206-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01549: Vezérlőegység tápellátás, rövidzár. testre
65535: Vezérlőegység hibás.

Mérőblokkjai:
001: ebben a négy érzékelő által mért távolság van
002:
1. mező: a legkisebb távolság
2. mező: sebesség
3. mező: a jelzősíp állapota
4. mező: a jelzőlámpa állapota
003:
1. mező: parkoló rendszer állapot
2. mező: tolatás kapcsoló
3. mező: utánfutó
4. mező: funkciógomb (erre akkor is aktiváltat jelez, ha nincs gomb beszerelve)

Adaptációra egyetlen csatornáján, a 01-en a sípoló hangereje állítható 00001-00010 küzötti értékre.

goes írta:
Köszi Borisznak!

Ha írsz egy pü-t, akkor megbeszélhetünk egy randit ma estére vagy jövő hétre.


M.Sz írta:
Szervízbe semmiképpen sem szeretném vinni. Köszi az ötletet, bár azt olvastam,h. ez a kábel a Skoda Fabia 2004-ig gyártott típusához jó (az enyém 2008-as modell). A Te kábeled vajon jó lenne az én újabb modellemhez is? Bp-i vagyok, esetleg ha itt tudnál vkit, aki segítene (új vagyok a fórumon,így senkit sem ismerek).....előre is köszi



djboris írta:
Ott biztosan, de egyébként lehet, hogy érdemes körbekérdezni az autofan barátaid, lehet, hogy valamelyiknek van OBDII kábelja söt lehet egy VCDS lite (vagy VAG-COM) is megvan hozzá. Azzal már ki lehet olvasni házilag is. Pár perces müvelet.
Néhány szervíz ill diagnosztikus viszont pofátlanul magas árat kér érte. (Pl. a volt Skoda Qurrens Csepelen...)

Esetleg ha van egy villamosságis ismerösöd, az is olcsobban megcsinálja. VW diag szinte mindegyiknek van.

Egy dolgot tudnod kell, ez egy nagyon egyszerü müvelet, nehogy valaki megpóbáljon vagyonokat legombolni rólad emiatt. Lehet, hogy a fórumon van valaki aki szívesen segít (én is pl. ha szigetszentmiklósi lennél...).

M.Sz írta:
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 10:35 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Nagyon köszönöm!

Elmentettem a doksijaim közé.


TiB írta:
A Fabia II -höz is ugyanaz a KKL kábel kell, mint az I-hez is. Különbség csupán az LNK protokollban van, de az nem zavar. A parkolóradart viszont OBD-II-n nem lehet diagnosztizálni, VWTool vagy VAG-COM kell hozzá.

A vezérlő a csomagtér bal oldalán a kárpit alatt van, diag. címe 76. Ez csak azért érdekes, mert a VAG-COM Autoscan-je alapból kihagyja!

Nem nagyon komplex darab, összesen 7 hibát ismer:
01543: jelzősíp hiba
01545: G203-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01546: G204-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01547: G205-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01548: G206-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01549: Vezérlőegység tápellátás, rövidzár. testre
65535: Vezérlőegység hibás.

Mérőblokkjai:
001: ebben a négy érzékelő által mért távolság van
002:
1. mező: a legkisebb távolság
2. mező: sebesség
3. mező: a jelzősíp állapota
4. mező: a jelzőlámpa állapota
003:
1. mező: parkoló rendszer állapot
2. mező: tolatás kapcsoló
3. mező: utánfutó
4. mező: funkciógomb (erre akkor is aktiváltat jelez, ha nincs gomb beszerelve)

Adaptációra egyetlen csatornáján, a 01-en a sípoló hangereje állítható 00001-00010 küzötti értékre.

goes írta:
Köszi Borisznak!

Ha írsz egy pü-t, akkor megbeszélhetünk egy randit ma estére vagy jövő hétre.


M.Sz írta:
Szervízbe semmiképpen sem szeretném vinni. Köszi az ötletet, bár azt olvastam,h. ez a kábel a Skoda Fabia 2004-ig gyártott típusához jó (az enyém 2008-as modell). A Te kábeled vajon jó lenne az én újabb modellemhez is? Bp-i vagyok, esetleg ha itt tudnál vkit, aki segítene (új vagyok a fórumon,így senkit sem ismerek).....előre is köszi



djboris írta:
Ott biztosan, de egyébként lehet, hogy érdemes körbekérdezni az autofan barátaid, lehet, hogy valamelyiknek van OBDII kábelja söt lehet egy VCDS lite (vagy VAG-COM) is megvan hozzá. Azzal már ki lehet olvasni házilag is. Pár perces müvelet.
Néhány szervíz ill diagnosztikus viszont pofátlanul magas árat kér érte. (Pl. a volt Skoda Qurrens Csepelen...)

Esetleg ha van egy villamosságis ismerösöd, az is olcsobban megcsinálja. VW diag szinte mindegyiknek van.

Egy dolgot tudnod kell, ez egy nagyon egyszerü müvelet, nehogy valaki megpóbáljon vagyonokat legombolni rólad emiatt. Lehet, hogy a fórumon van valaki aki szívesen segít (én is pl. ha szigetszentmiklósi lennél...).

M.Sz írta:
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 10:25 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
A Fabia II -höz is ugyanaz a KKL kábel kell, mint az I-hez is. Különbség csupán az LNK protokollban van, de az nem zavar. A parkolóradart viszont OBD-II-n nem lehet diagnosztizálni, VWTool vagy VAG-COM kell hozzá.

A vezérlő a csomagtér bal oldalán a kárpit alatt van, diag. címe 76. Ez csak azért érdekes, mert a VAG-COM Autoscan-je alapból kihagyja!

Nem nagyon komplex darab, összesen 7 hibát ismer:
01543: jelzősíp hiba
01545: G203-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01546: G204-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01547: G205-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01548: G206-as érzékelő hiba, rövidzár testre vagy pozitívra
01549: Vezérlőegység tápellátás, rövidzár. testre
65535: Vezérlőegység hibás.

Mérőblokkjai:
001: ebben a négy érzékelő által mért távolság van
002:
1. mező: a legkisebb távolság
2. mező: sebesség
3. mező: a jelzősíp állapota
4. mező: a jelzőlámpa állapota
003:
1. mező: parkoló rendszer állapot
2. mező: tolatás kapcsoló
3. mező: utánfutó
4. mező: funkciógomb (erre akkor is aktiváltat jelez, ha nincs gomb beszerelve)

Adaptációra egyetlen csatornáján, a 01-en a sípoló hangereje állítható 00001-00010 küzötti értékre.

goes írta:
Köszi Borisznak!

Ha írsz egy pü-t, akkor megbeszélhetünk egy randit ma estére vagy jövő hétre.


M.Sz írta:
Szervízbe semmiképpen sem szeretném vinni. Köszi az ötletet, bár azt olvastam,h. ez a kábel a Skoda Fabia 2004-ig gyártott típusához jó (az enyém 2008-as modell). A Te kábeled vajon jó lenne az én újabb modellemhez is? Bp-i vagyok, esetleg ha itt tudnál vkit, aki segítene (új vagyok a fórumon,így senkit sem ismerek).....előre is köszi



djboris írta:
Ott biztosan, de egyébként lehet, hogy érdemes körbekérdezni az autofan barátaid, lehet, hogy valamelyiknek van OBDII kábelja söt lehet egy VCDS lite (vagy VAG-COM) is megvan hozzá. Azzal már ki lehet olvasni házilag is. Pár perces müvelet.
Néhány szervíz ill diagnosztikus viszont pofátlanul magas árat kér érte. (Pl. a volt Skoda Qurrens Csepelen...)

Esetleg ha van egy villamosságis ismerösöd, az is olcsobban megcsinálja. VW diag szinte mindegyiknek van.

Egy dolgot tudnod kell, ez egy nagyon egyszerü müvelet, nehogy valaki megpóbáljon vagyonokat legombolni rólad emiatt. Lehet, hogy a fórumon van valaki aki szívesen segít (én is pl. ha szigetszentmiklósi lennél...).

M.Sz írta:
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 7:55 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Köszi Borisznak!

Ha írsz egy pü-t, akkor megbeszélhetünk egy randit ma estére vagy jövő hétre.


M.Sz írta:
Szervízbe semmiképpen sem szeretném vinni. Köszi az ötletet, bár azt olvastam,h. ez a kábel a Skoda Fabia 2004-ig gyártott típusához jó (az enyém 2008-as modell). A Te kábeled vajon jó lenne az én újabb modellemhez is? Bp-i vagyok, esetleg ha itt tudnál vkit, aki segítene (új vagyok a fórumon,így senkit sem ismerek).....előre is köszi



djboris írta:
Ott biztosan, de egyébként lehet, hogy érdemes körbekérdezni az autofan barátaid, lehet, hogy valamelyiknek van OBDII kábelja söt lehet egy VCDS lite (vagy VAG-COM) is megvan hozzá. Azzal már ki lehet olvasni házilag is. Pár perces müvelet.
Néhány szervíz ill diagnosztikus viszont pofátlanul magas árat kér érte. (Pl. a volt Skoda Qurrens Csepelen...)

Esetleg ha van egy villamosságis ismerösöd, az is olcsobban megcsinálja. VW diag szinte mindegyiknek van.

Egy dolgot tudnod kell, ez egy nagyon egyszerü müvelet, nehogy valaki megpóbáljon vagyonokat legombolni rólad emiatt. Lehet, hogy a fórumon van valaki aki szívesen segít (én is pl. ha szigetszentmiklósi lennél...).

M.Sz írta:
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 7:37 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Megnéztem az e_rajzot.
J446, "Control unit for parking aid", K busz van rajta, tehát diagnosztizálható

Rajz: A76 - Connection (K diagnosis wire), in wiring loom behind dash panel on left

VAG COM-ban: 76-parking aid. Link bal alsó sarok.

http://www.tm-techmark.com/touareg/leve ... reen01.jpg


goes írta:
Az az igazság, hogy lövésem sincs, hogy a tolatóradart melyik vezérlőben is kellene keresnem. Kábel, laptopot adok, de a kollegának magának kellene diagnosztizálni a dolgot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 7:04 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Az az igazság, hogy lövésem sincs, hogy a tolatóradart melyik vezérlőben is kellene keresnem. Kábel, laptopot adok, de a kollegának magának kellene diagnosztizálni a dolgot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 26, 2011 6:22 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Én úgy tudtam a Fabia 2 is K-buszon diagnosztizálható. Vagy tévedek? Az OBDII azóta meg nem változott csak a baudrate nött max. Szerintem a régebbi kábelekkel is mennie kell. Én se vagyok túl régen aktiv itt. De biztos vannak Pesitek. Pestiek! Tudtok segíteni?

Még egy kérdés, Fabia 1 vagy Fabia 2?


M.Sz írta:
Szervízbe semmiképpen sem szeretném vinni. Köszi az ötletet, bár azt olvastam,h. ez a kábel a Skoda Fabia 2004-ig gyártott típusához jó (az enyém 2008-as modell). A Te kábeled vajon jó lenne az én újabb modellemhez is? Bp-i vagyok, esetleg ha itt tudnál vkit, aki segítene (új vagyok a fórumon,így senkit sem ismerek).....előre is köszi



djboris írta:
Ott biztosan, de egyébként lehet, hogy érdemes körbekérdezni az autofan barátaid, lehet, hogy valamelyiknek van OBDII kábelja söt lehet egy VCDS lite (vagy VAG-COM) is megvan hozzá. Azzal már ki lehet olvasni házilag is. Pár perces müvelet.
Néhány szervíz ill diagnosztikus viszont pofátlanul magas árat kér érte. (Pl. a volt Skoda Qurrens Csepelen...)

Esetleg ha van egy villamosságis ismerösöd, az is olcsobban megcsinálja. VW diag szinte mindegyiknek van.

Egy dolgot tudnod kell, ez egy nagyon egyszerü müvelet, nehogy valaki megpóbáljon vagyonokat legombolni rólad emiatt. Lehet, hogy a fórumon van valaki aki szívesen segít (én is pl. ha szigetszentmiklósi lennél...).

M.Sz írta:
Ezt gondolom akkor szervízben tudom kiolvastatni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 909 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 61  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség