Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. máj. 25, 2020 4:59 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 982 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 66  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 23, 2011 8:45 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. nov. 23, 2011 8:42 pm
Hozzászólások: 1
Sziasztok. Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy a műszerfal és a többi világító berendezést szeretném kicserélni. Milyen led van bent és milyen megy bele? Ami simán csak belekell dugni vagy amit el is kell tekerni. (Nem tudom mi ennek a rendes neve)Az autó 2005ös évjáratú.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 08, 2011 10:28 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2010 10:23 pm
Hozzászólások: 77
Köszi!

TiB írta:
Az ábrán látható a kiszedés módját.

Kép

Zsola írta:
probáltam ki venni a kapcsolot kikapcsolva be nyomtam balra forgatva de nem indult meg feszegetni nem mertem.

Zsola írta:
Köszönöm a gyors választ megprobálom és utána nézek.

TiB írta:
Zsola írta:
sziasztok ! Lenne még egy kérdésem pontosabban kettö :) egyik fábia 1,2 6V HTP 2004 kiadás világitás kapcsoloba hogy lehet ki cserélni a kontrol lámpát vagy ledet bár teljesen mindegy csak nem akarom szét ugrasztani a kapcsolot ?

A kapcsolót kivenni úgy tudod, hogy kikapcsolt állapotban a benyomod és fordítod bekapcsolás irányába. Ilyenkor old ki a retesz és magad felé húzva kijön a kapcsoló. Azt nem tudom, hogy a világítást könnyen ki tudod-e cserélni benne, de érdemes megnézni.
Zsola írta:
Másik kérdésem bár ez VW de lényegébe ugyan az a kettö muszerfalon középen gyujtás le vételekor kialszik a ki jelzö és mikor rá adom a gyujtást akor inditja az órát is 0 rol tehát nem tartja és nem mutatja az időt csak ha gyujtáson van, mi lehet az oka?

Biztosíték? Az 1-es, vagy a kábelezés lehet a hibás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 08, 2011 9:33 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Az ábrán látható a kiszedés módját.

Kép

Zsola írta:
probáltam ki venni a kapcsolot kikapcsolva be nyomtam balra forgatva de nem indult meg feszegetni nem mertem.

Zsola írta:
Köszönöm a gyors választ megprobálom és utána nézek.

TiB írta:
Zsola írta:
sziasztok ! Lenne még egy kérdésem pontosabban kettö :) egyik fábia 1,2 6V HTP 2004 kiadás világitás kapcsoloba hogy lehet ki cserélni a kontrol lámpát vagy ledet bár teljesen mindegy csak nem akarom szét ugrasztani a kapcsolot ?

A kapcsolót kivenni úgy tudod, hogy kikapcsolt állapotban a benyomod és fordítod bekapcsolás irányába. Ilyenkor old ki a retesz és magad felé húzva kijön a kapcsoló. Azt nem tudom, hogy a világítást könnyen ki tudod-e cserélni benne, de érdemes megnézni.
Zsola írta:
Másik kérdésem bár ez VW de lényegébe ugyan az a kettö muszerfalon középen gyujtás le vételekor kialszik a ki jelzö és mikor rá adom a gyujtást akor inditja az órát is 0 rol tehát nem tartja és nem mutatja az időt csak ha gyujtáson van, mi lehet az oka?

Biztosíték? Az 1-es, vagy a kábelezés lehet a hibás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 08, 2011 8:36 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2010 10:23 pm
Hozzászólások: 77
probáltam ki venni a kapcsolot kikapcsolva be nyomtam balra forgatva de nem indult meg feszegetni nem mertem.

Zsola írta:
Köszönöm a gyors választ megprobálom és utána nézek.

TiB írta:
Zsola írta:
sziasztok ! Lenne még egy kérdésem pontosabban kettö :) egyik fábia 1,2 6V HTP 2004 kiadás világitás kapcsoloba hogy lehet ki cserélni a kontrol lámpát vagy ledet bár teljesen mindegy csak nem akarom szét ugrasztani a kapcsolot ?

A kapcsolót kivenni úgy tudod, hogy kikapcsolt állapotban a benyomod és fordítod bekapcsolás irányába. Ilyenkor old ki a retesz és magad felé húzva kijön a kapcsoló. Azt nem tudom, hogy a világítást könnyen ki tudod-e cserélni benne, de érdemes megnézni.
Zsola írta:
Másik kérdésem bár ez VW de lényegébe ugyan az a kettö muszerfalon középen gyujtás le vételekor kialszik a ki jelzö és mikor rá adom a gyujtást akor inditja az órát is 0 rol tehát nem tartja és nem mutatja az időt csak ha gyujtáson van, mi lehet az oka?

Biztosíték? Az 1-es, vagy a kábelezés lehet a hibás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 07, 2011 8:28 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2010 10:23 pm
Hozzászólások: 77
Köszönöm a gyors választ megprobálom és utána nézek.

TiB írta:
Zsola írta:
sziasztok ! Lenne még egy kérdésem pontosabban kettö :) egyik fábia 1,2 6V HTP 2004 kiadás világitás kapcsoloba hogy lehet ki cserélni a kontrol lámpát vagy ledet bár teljesen mindegy csak nem akarom szét ugrasztani a kapcsolot ?

A kapcsolót kivenni úgy tudod, hogy kikapcsolt állapotban a benyomod és fordítod bekapcsolás irányába. Ilyenkor old ki a retesz és magad felé húzva kijön a kapcsoló. Azt nem tudom, hogy a világítást könnyen ki tudod-e cserélni benne, de érdemes megnézni.
Zsola írta:
Másik kérdésem bár ez VW de lényegébe ugyan az a kettö muszerfalon középen gyujtás le vételekor kialszik a ki jelzö és mikor rá adom a gyujtást akor inditja az órát is 0 rol tehát nem tartja és nem mutatja az időt csak ha gyujtáson van, mi lehet az oka?

Biztosíték? Az 1-es, vagy a kábelezés lehet a hibás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 07, 2011 7:13 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Zsola írta:
sziasztok ! Lenne még egy kérdésem pontosabban kettö :) egyik fábia 1,2 6V HTP 2004 kiadás világitás kapcsoloba hogy lehet ki cserélni a kontrol lámpát vagy ledet bár teljesen mindegy csak nem akarom szét ugrasztani a kapcsolot ?

A kapcsolót kivenni úgy tudod, hogy kikapcsolt állapotban a benyomod és fordítod bekapcsolás irányába. Ilyenkor old ki a retesz és magad felé húzva kijön a kapcsoló. Azt nem tudom, hogy a világítást könnyen ki tudod-e cserélni benne, de érdemes megnézni.
Zsola írta:
Másik kérdésem bár ez VW de lényegébe ugyan az a kettö muszerfalon középen gyujtás le vételekor kialszik a ki jelzö és mikor rá adom a gyujtást akor inditja az órát is 0 rol tehát nem tartja és nem mutatja az időt csak ha gyujtáson van, mi lehet az oka?

Biztosíték? Az 1-es, vagy a kábelezés lehet a hibás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 07, 2011 5:38 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2010 10:23 pm
Hozzászólások: 77
sziasztok ! Lenne még egy kérdésem pontosabban kettö :) egyik fábia 1,2 6V HTP 2004 kiadás világitás kapcsoloba hogy lehet ki cserélni a kontrol lámpát vagy ledet bár teljesen mindegy csak nem akarom szét ugrasztani a kapcsolot ?

Másik kérdésem bár ez VW de lényegébe ugyan az a kettö muszerfalon középen gyujtás le vételekor kialszik a ki jelzö és mikor rá adom a gyujtást akor inditja az órát is 0 rol tehát nem tartja és nem mutatja az időt csak ha gyujtáson van, mi lehet az oka?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 01, 2011 7:46 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Több dolog miatt nem használnám:

- Nem fér be az eredeti helyére, a motortérben kell neki helyet kereseni és fúrkálni.
- Nem szólal meg azonnal, hanem csak késve, mert a kompresszornak kell néhány miliszekundum, hogy felépítse a nyomást. Balesetveszély elkerülésére korlátozottan alkalmas.

Chab87 írta:
Sziasztok! Ismeri valaki ezt a dallamkürtöt? http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/kurt_duda/a_kurt_duda_hangjelzo_legkurt_dallamkurt_1498611455.html
Ezt az eredeti kürt helyére kell beszerelni és a kormányon lévő gombbal működik? Bocs a láma kérdésért, de nem láttam még ilyet beszerelve. :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 01, 2011 7:40 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 31, 2011 10:06 am
Hozzászólások: 93
Sziasztok! Ismeri valaki ezt a dallamkürtöt? http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/kurt_duda/a_kurt_duda_hangjelzo_legkurt_dallamkurt_1498611455.html
Ezt az eredeti kürt helyére kell beszerelni és a kormányon lévő gombbal működik? Bocs a láma kérdésért, de nem láttam még ilyet beszerelve. :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fabia tolatólámpa kapcsoló
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 15, 2011 10:17 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7924
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
goyo70 írta:
Azt szeretném megkérdezni,hogy tudna valaki segíteni, hogy Fabia 1.2HTP-nél hol található a tolatólámpa kapcsoló? Egy rajzra akadtam, de az nem segített.Ha lenn fotó azt megköszönném.

szia
A váltó elején keresd, kb. az akku alatt.
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Fabia tolatólámpa kapcsoló
HozzászólásElküldve: szer. szept. 14, 2011 6:39 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 14, 2011 6:35 pm
Hozzászólások: 5
Azt szeretném megkérdezni,hogy tudna valaki segíteni, hogy Fabia 1.2HTP-nél hol található a tolatólámpa kapcsoló? Egy rajzra akadtam, de az nem segített.Ha lenn fotó azt megköszönném.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 11, 2011 2:23 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Kösz az infót.
Igazából elsö körben csak a forgalom érdekel a CAN en. loggolom aztán meglátjuk mit tudok vele kezdeni...
Ezért kéne a switch, az se baj ha LIN mert elvileg azzal is lenne mit csinálni... csak odáig jussak el hogy rout-ol valamerre is...

A diag egyelöre felejtös. Valószinü a kontrollergyártók le se programozták hogy bármilyen KW2000ret vagy ilyesmit kirakjanak CAN-re. Szerintem csak belsö kommunkácíóra használják, ami az autó Müködését érinti. Pl: ign.

Egy dolgot továbbra se tudok, söt nem is sejtek... Hogyan Falsh-elhetik a Fabia-t kivülröl. Nem hinném hogy K vonalon... A CAN-t jobban el tudom képzelni. Föleg, hogy Bootloader után valami BIOS módban is fel tud éledni. A K-ról kevésbé képzelem el... de ez is csak fikció


TiB írta:
Egy minimális infó van róla:

Kép

Ez áll a Golf IV -es doksijában. Elvileg tehát van CAN a DLC csatlakozón, és a szöveg tanusága szerint a Gateway egy sima switch. De még VAG saját csúcstesztere, a VAS 5051 sem tudja megnyitni a diagnosztikai funkciókat CAN-on. A megnyitásról nem találtam semmit. Minden bizonnyal eltér a szabványos CAN diag. eljárástól, mert volt nálam egy Ross-Tech -es HEX-CAN kábel és Fabia-t, Fabia II-est a legújabb VCDS sem nyitotta meg CAN-on és egy kimondottan CAN OBD teszter sem. Az első, amin bevezették a CAN alapú diagnózist, az a Golf V volt. A Skodánál a Roomster volt az első, amelyik részben a Golf V elektronikáját kapta meg.

djboris írta:
TiB,

A CAN gatewayekröl van valami leirasod?
Igazából 1 dolog kéne, hogyan lehet átroutolni a syetem CAN-t illetve a CONV(CAN_LIN)-t a DIAG CANre.

Az AutoData szerint a CAN csak a Simos-os oknál van kivezetve. Habár a sima rajzon ez nem így van... ott a CAN gateway és a DLC vezetékezése minden tipusra megegyezik.
Nekem csak annyi kéne hogy átroutoljuk a engine CANt a DLC re utána én bele tudok hallgatni PCvel mindenféle vezetékturkálgatás nélkül a motortérben.

Ha CAN parancsot kell küldeni a gatewaynak az se baj csak a parancs kell...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 11, 2011 1:06 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Egy minimális infó van róla:

Kép

Ez áll a Golf IV -es doksijában. Elvileg tehát van CAN a DLC csatlakozón, és a szöveg tanusága szerint a Gateway egy sima switch. De még VAG saját csúcstesztere, a VAS 5051 sem tudja megnyitni a diagnosztikai funkciókat CAN-on. A megnyitásról nem találtam semmit. Minden bizonnyal eltér a szabványos CAN diag. eljárástól, mert volt nálam egy Ross-Tech -es HEX-CAN kábel és Fabia-t, Fabia II-est a legújabb VCDS sem nyitotta meg CAN-on és egy kimondottan CAN OBD teszter sem. Az első, amin bevezették a CAN alapú diagnózist, az a Golf V volt. A Skodánál a Roomster volt az első, amelyik részben a Golf V elektronikáját kapta meg.

djboris írta:
TiB,

A CAN gatewayekröl van valami leirasod?
Igazából 1 dolog kéne, hogyan lehet átroutolni a syetem CAN-t illetve a CONV(CAN_LIN)-t a DIAG CANre.

Az AutoData szerint a CAN csak a Simos-os oknál van kivezetve. Habár a sima rajzon ez nem így van... ott a CAN gateway és a DLC vezetékezése minden tipusra megegyezik.
Nekem csak annyi kéne hogy átroutoljuk a engine CANt a DLC re utána én bele tudok hallgatni PCvel mindenféle vezetékturkálgatás nélkül a motortérben.

Ha CAN parancsot kell küldeni a gatewaynak az se baj csak a parancs kell...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 11, 2011 12:47 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Nincs ilyenem.

djboris írta:
TiB,

A CAN gatewayekröl van valami leirasod?
Igazából 1 dolog kéne, hogyan lehet átroutolni a syetem CAN-t illetve a CONV(CAN_LIN)-t a DIAG CANre.

Az AutoData szerint a CAN csak a Simos-os oknál van kivezetve. Habár a sima rajzon ez nem így van... ott a CAN gateway és a DLC vezetékezése minden tipusra megegyezik.
Nekem csak annyi kéne hogy átroutoljuk a engine CANt a DLC re utána én bele tudok hallgatni PCvel mindenféle vezetékturkálgatás nélkül a motortérben.

Ha CAN parancsot kell küldeni a gatewaynak az se baj csak a parancs kell...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 11, 2011 11:24 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
TiB,

A CAN gatewayekröl van valami leirasod?
Igazából 1 dolog kéne, hogyan lehet átroutolni a syetem CAN-t illetve a CONV(CAN_LIN)-t a DIAG CANre.

Az AutoData szerint a CAN csak a Simos-os oknál van kivezetve. Habár a sima rajzon ez nem így van... ott a CAN gateway és a DLC vezetékezése minden tipusra megegyezik.
Nekem csak annyi kéne hogy átroutoljuk a engine CANt a DLC re utána én bele tudok hallgatni PCvel mindenféle vezetékturkálgatás nélkül a motortérben.

Ha CAN parancsot kell küldeni a gatewaynak az se baj csak a parancs kell...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 982 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 66  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség