Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 21, 2017 11:02 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 165 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2011 7:16 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Szerintem a pénzt a diagnosztikáért kérhették.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal csere!
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2011 7:12 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Ted Mosby írta:
Örülök, hogy megoldódott!

De ehhez kellett nekik 4 óra? Volt visszahívás hibás kábelköteg miatt, a cserével kellett volna kezdeniük...

sziasztok
Jó cég ,hogy ezért még pénzt is kért...
Ez nem a tudás, hanem egyszerüen megnézte a gyári hibalistát.. áhhh


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal csere!
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2011 7:06 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Örülök, hogy megoldódott!

De ehhez kellett nekik 4 óra? Volt visszahívás hibás kábelköteg miatt, a cserével kellett volna kezdeniük...

kistankos írta:
Nos,nem akarom elkiabálni,de megoldódni látszik a műszerfalprobléma!Leírom,hogy mindenki okuljon,mielőtt bár minek is nekilát valaki cserélgetni alkatrészt,ha csak nem tuti biztos benne! Érdemes minden autó típusra megszívlelni.Ugye, a jelenség az volt,menet közben felvillantak a visszajelző lámpák,olajnyomásjelző sípolt, nem működött az irányjelző kontroll lámpa és hang.Volt 4 db bontott műszerfal csere és mindegyiknél visszatérő jelenség ugyan az volt!Minyima 4 jól felszerelt autó javítónál jártam,végén mindenki arra jutott,nem tudja ,új műszerfal kell,ami 130 ezer . Innét is kaptam ötleteket,nem megfelelő gyertya,ezt nézzem meg...azt nézzem meg...,nem vezetett eredményre semmi! Végül is köszönöm mindenkinek segítő szándékát! Nos ,józan paraszti észre hagyatkozva gyanús volt,hogy ugyan az a visszatérő jelenség,tehát hiába veszem meg az új műszerfalat,nem fog megoldódni a probléma. Elmentem egy Skoda szalonba és a műhelyfőnökkel konzultáltam a problémáról.Háát ,még ők sem nagyon hallottak ilyenről.Nos,összes műhely dolgozó konzíliumot ült az autó fölött és én már a 4. óra után kezdtem nézegetni az eladó használt autókat. Egyszer csak ,kiálltak az autóval,és széles vigyorral közölték, KÉSZ! kételkedve kérdeztem ,mi volt a gond? Háát a műhelyfőnök sejtelmesen annyit mondott,ezek a műszerészek nem igazán beszédesek,nem árulják el mit csináltak,de mutatott a kábelkötegben számítógépen egy hibajelenséget,amit a gyár adott ki!! Nos,nem boncolgattam tovább a hibát,mert úgy sem árulják el,meg kérdeztem mennyibe kerül ez nekem!?Mivel már 100 ezret ráköltöttem bontott alkatrészekre,fülem-farkam behúzva vártam választ. Diagnosztikával együtt 5600 Ft. Nos,nem akarom elkiabálni,azóta is mukodik. Remélem,ennyi is volt a történet!!!Okuljon mindenki....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Műszerfal csere!
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2011 5:05 am 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2011 4:48 am
Hozzászólások: 10
Nos,nem akarom elkiabálni,de megoldódni látszik a műszerfalprobléma!Leírom,hogy mindenki okuljon,mielőtt bár minek is nekilát valaki cserélgetni alkatrészt,ha csak nem tuti biztos benne! Érdemes minden autó típusra megszívlelni.Ugye, a jelenség az volt,menet közben felvillantak a visszajelző lámpák,olajnyomásjelző sípolt, nem működött az irányjelző kontroll lámpa és hang.Volt 4 db bontott műszerfal csere és mindegyiknél visszatérő jelenség ugyan az volt!Minyima 4 jól felszerelt autó javítónál jártam,végén mindenki arra jutott,nem tudja ,új műszerfal kell,ami 130 ezer . Innét is kaptam ötleteket,nem megfelelő gyertya,ezt nézzem meg...azt nézzem meg...,nem vezetett eredményre semmi! Végül is köszönöm mindenkinek segítő szándékát! Nos ,józan paraszti észre hagyatkozva gyanús volt,hogy ugyan az a visszatérő jelenség,tehát hiába veszem meg az új műszerfalat,nem fog megoldódni a probléma. Elmentem egy Skoda szalonba és a műhelyfőnökkel konzultáltam a problémáról.Háát ,még ők sem nagyon hallottak ilyenről.Nos,összes műhely dolgozó konzíliumot ült az autó fölött és én már a 4. óra után kezdtem nézegetni az eladó használt autókat. Egyszer csak ,kiálltak az autóval,és széles vigyorral közölték, KÉSZ! kételkedve kérdeztem ,mi volt a gond? Háát a műhelyfőnök sejtelmesen annyit mondott,ezek a műszerészek nem igazán beszédesek,nem árulják el mit csináltak,de mutatott a kábelkötegben számítógépen egy hibajelenséget,amit a gyár adott ki!! Nos,nem boncolgattam tovább a hibát,mert úgy sem árulják el,meg kérdeztem mennyibe kerül ez nekem!?Mivel már 100 ezret ráköltöttem bontott alkatrészekre,fülem-farkam behúzva vártam választ. Diagnosztikával együtt 5600 Ft. Nos,nem akarom elkiabálni,azóta is mukodik. Remélem,ennyi is volt a történet!!!Okuljon mindenki....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 9:18 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Majd írd meg a fejleményeket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Műszerfal csere
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 8:50 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2011 4:48 am
Hozzászólások: 10
Ted Mosby!Goes!
Műszerfal tipusa: 6Y1920860G 7000 ford./dig. időkijelzö-napiszámláló. 200km ig mér. Már a 4 van benne bontott és ugyan azok a jelenségek! menet közben visszajelzőlámpák felvillannak,olajnyomás lámpa+sípolás,szervó kormány ,légzsák é nem működik irányjelző visszajelzés. A kocsi megy ,mint a golyó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Müszerfal csere
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 8:40 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2011 4:48 am
Hozzászólások: 10
Goes! Az Isten szóljon belőled!!! már teljesen el vagyok keseredve! Főleg azért,mert négy szakszerviz műszerekkel felszerelve csak arra jutott,hogy műszerfal csere!! Na de 4 csere után is ugyan az a baj,ott már másnak kell lennie,szerintem!!Mindenesetre most gyertya csere fog következni,aztán ha így sem jó akkor bedőlök a könyökömbe!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 8:08 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
BRISK DR15TC a gyári gyertya. Csere után nagy valószínűséggel megszűnik a gondod. Összezavarj a CAN hálózatot a nem belevaló gyertya.

kistankos írta:
Ted Mosby! Volt gyertyacsere! Boss van benne! De a gyertyacsere után még vagy egy hónapig nem volt gond vele!!Műszerek mutatnak! Van aki betanítsa,de már a 4 csoport van benne és ugyan azt hozza fel.Most utolag 77 km mentem vele,utána jelentkezett a probléma.Hildeppel beszéltem,azt mondták vigyem el a kocsit ,csak úgy tudnak mondani valamit. Én kazincbarcikáról vagyok,nem megy az csak úgy hogy elugrok!Engem az aggaszt,mindegyik óracsoportnál ugyan azok a hibák jönnek fel!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 7:39 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: 2003 Fabia Classic 1.2 HTP 6V AWY
kistankos írta:
Volt gyertyacsere! Boss van benne!

Gondolom Bosch-ra gondoltál, mert Hugo Boss nem gyárt gyújtógyertyát csak ruhaneműt. 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 7:38 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Akkor a gyertya bolondítja meg, mert nem megfelelő van benne...

Mi a motorkód? Tessék gyárit rakni bele (Brisk) és megszűnik a hiba.

kistankos írta:
Ted Mosby! Volt gyertyacsere! Boss van benne! De a gyertyacsere után még vagy egy hónapig nem volt gond vele!!Műszerek mutatnak! Van aki betanítsa,de már a 4 csoport van benne és ugyan azt hozza fel.Most utolag 77 km mentem vele,utána jelentkezett a probléma.Hildeppel beszéltem,azt mondták vigyem el a kocsit ,csak úgy tudnak mondani valamit. Én kazincbarcikáról vagyok,nem megy az csak úgy hogy elugrok!Engem az aggaszt,mindegyik óracsoportnál ugyan azok a hibák jönnek fel!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Műszerfal
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 7:16 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2011 4:48 am
Hozzászólások: 10
Ted Mosby! Volt gyertyacsere! Boss van benne! De a gyertyacsere után még vagy egy hónapig nem volt gond vele!!Műszerek mutatnak! Van aki betanítsa,de már a 4 csoport van benne és ugyan azt hozza fel.Most utolag 77 km mentem vele,utána jelentkezett a probléma.Hildeppel beszéltem,azt mondták vigyem el a kocsit ,csak úgy tudnak mondani valamit. Én kazincbarcikáról vagyok,nem megy az csak úgy hogy elugrok!Engem az aggaszt,mindegyik óracsoportnál ugyan azok a hibák jönnek fel!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal csere
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 6:30 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Találgatások és pénzkidobások helyett: www.hildep.hu

De előtte kérdés: A műszerfalad MFA-s? Tehát, van fogyasztás kijelző, hőmérséklet mérő és stb? Volt mostanában gyújtógyertya cserélve?

Egyébként óracsoportot a vaterán találsz töredék áron és a hildep feltanítja neked, ha más nem marad.

kistankos írta:
Szevasztok! Most már teljesen tanácstalan vagyok! 2003-as Fabia sedan matrix. Menetközbe felvillannak a visszajelző lámpák,olajnyomásjelző sípol,lenullázódik a digitális óa,napi számláló! Már a negyedik óracsoport van benne mégis uygan az a hiba! Szerelők tanácstalanok! Azt mondják új kell bele.Mi van,ha valami okozza??131.000,- egy új óracsoport+ betanítás! Ha van valakinek ötlete szívesen fogadom!!!Nem klímás


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Műszeregység
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 6:28 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2011 4:48 am
Hozzászólások: 10
Szevasztok! Most már teljesen tanácstalan vagyok! 2003-as Fabia sedan matrix. Menetközbe felvillannak a visszajelző lámpák,olajnyomásjelző sípol,lenullázódik a digitális óa,napi számláló! Már a negyedik óracsoport van benne mégis uygan az a hiba! Szerelők tanácstalanok! Azt mondják új kell bele.Mi van,ha valami okozza??131.000,- egy új óracsoport+ betanítás! Ha van valakinek ötlete szívesen fogadom!!!Nem klímás


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 21, 2011 7:42 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 20, 2011 11:18 pm
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Magyarország
olyanom nincs sajna :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 21, 2011 6:35 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
pakitoo írta:
jól raktam össze már kb 10 szer megnéztem ugy volt hogy feldugtama kábeleket a panelre és müködött is ugyhogytam és 1 perc mulva elment róla minden és azóta csaj gyujtáson müködik

vagcommal nézd meg a vezérlőjét..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 165 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: szabiraab valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség