Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd jún. 19, 2018 9:15 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 168 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 18, 2011 1:09 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 18, 2011 12:44 pm
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Pécs
Sziasztok!
SOS segítség kellene, a kocsim (2000, 1,4Mpi classic nullextrás 1 lufi)totálkáros volt újjá lett építve, kábelköteget cseréltem a kocsiban 1,4 16V 74Kw-os comfortéra. A probléma a következő, nem tud kommunikálni a Vag a számítógéppel, és a műszerfalbetéttel sem. a motortérköteg 1,4 16v Érdemes volna kicserélni a köteget alleszusammen 1,4MPi Comfortéra? Mire kell figyelnem? Azt hallotam valahol hogy ha a műszerfalbetét, motorvezérlő nincs párban (meg van valami 3.ik egység is)
akkor nem fog működni?
Segítsetek legyetek szívesek mert nem akar beindulni a jármű... Ja gyujtás ráad, piktogrammok felvillannak, majd el is tűnnek, 3-4 éles sípolás hallatszik, indítani lehet (önindító forgatja a motort) csak nem indul be és ismét sípol 3-4-et.
Testkontakt hiba kizárva, végig mentem az összesen. megtisztítottam. ugyanaz.

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal csere!
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2011 11:55 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 08, 2011 3:30 am
Hozzászólások: 66
Szia!

Hasonló tüneteket produkált tavaly az autóm,immot letiltotta még pluszban, ami külön csemege volt (horvát autópálya közepén).
A megoldása a problémára műszerfalban egy SMD ellenállás cserjéje volt. Nagyon sokat szivatott, ezért nagyon hálás vagyok a szerelőnek a javításért.
Ha valaki elektronikával küzd, Vácrátót közelében lakik, (vagy nem talál más megoldást) megadom a szaki számát.

kistankos írta:
Nos,nem akarom elkiabálni,de megoldódni látszik a műszerfalprobléma!Leírom,hogy mindenki okuljon,mielőtt bár minek is nekilát valaki cserélgetni alkatrészt,ha csak nem tuti biztos benne! Érdemes minden autó típusra megszívlelni.Ugye, a jelenség az volt,menet közben felvillantak a visszajelző lámpák,olajnyomásjelző sípolt, nem működött az irányjelző kontroll lámpa és hang.Volt 4 db bontott műszerfal csere és mindegyiknél visszatérő jelenség ugyan az volt!Minyima 4 jól felszerelt autó javítónál jártam,végén mindenki arra jutott,nem tudja ,új műszerfal kell,ami 130 ezer . Innét is kaptam ötleteket,nem megfelelő gyertya,ezt nézzem meg...azt nézzem meg...,nem vezetett eredményre semmi! Végül is köszönöm mindenkinek segítő szándékát! Nos ,józan paraszti észre hagyatkozva gyanús volt,hogy ugyan az a visszatérő jelenség,tehát hiába veszem meg az új műszerfalat,nem fog megoldódni a probléma. Elmentem egy Skoda szalonba és a műhelyfőnökkel konzultáltam a problémáról.Háát ,még ők sem nagyon hallottak ilyenről.Nos,összes műhely dolgozó konzíliumot ült az autó fölött és én már a 4. óra után kezdtem nézegetni az eladó használt autókat. Egyszer csak ,kiálltak az autóval,és széles vigyorral közölték, KÉSZ! kételkedve kérdeztem ,mi volt a gond? Háát a műhelyfőnök sejtelmesen annyit mondott,ezek a műszerészek nem igazán beszédesek,nem árulják el mit csináltak,de mutatott a kábelkötegben számítógépen egy hibajelenséget,amit a gyár adott ki!! Nos,nem boncolgattam tovább a hibát,mert úgy sem árulják el,meg kérdeztem mennyibe kerül ez nekem!?Mivel már 100 ezret ráköltöttem bontott alkatrészekre,fülem-farkam behúzva vártam választ. Diagnosztikával együtt 5600 Ft. Nos,nem akarom elkiabálni,azóta is mukodik. Remélem,ennyi is volt a történet!!!Okuljon mindenki....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2011 7:27 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7290
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Ted Mosby írta:
Szerintem a pénzt a diagnosztikáért kérhették.

Szerintem a pénteki műszak hibáját csúszva mászva egy marék akciós kuponnal honorálva kellett volna rendezni. Tipikusan az nem én voltam felfogás, és álljon helyt az általa képviselt márka miatt..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2011 7:16 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1146
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Szerintem a pénzt a diagnosztikáért kérhették.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal csere!
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2011 7:12 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7290
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Ted Mosby írta:
Örülök, hogy megoldódott!

De ehhez kellett nekik 4 óra? Volt visszahívás hibás kábelköteg miatt, a cserével kellett volna kezdeniük...

sziasztok
Jó cég ,hogy ezért még pénzt is kért...
Ez nem a tudás, hanem egyszerüen megnézte a gyári hibalistát.. áhhh


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal csere!
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2011 7:06 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1146
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Örülök, hogy megoldódott!

De ehhez kellett nekik 4 óra? Volt visszahívás hibás kábelköteg miatt, a cserével kellett volna kezdeniük...

kistankos írta:
Nos,nem akarom elkiabálni,de megoldódni látszik a műszerfalprobléma!Leírom,hogy mindenki okuljon,mielőtt bár minek is nekilát valaki cserélgetni alkatrészt,ha csak nem tuti biztos benne! Érdemes minden autó típusra megszívlelni.Ugye, a jelenség az volt,menet közben felvillantak a visszajelző lámpák,olajnyomásjelző sípolt, nem működött az irányjelző kontroll lámpa és hang.Volt 4 db bontott műszerfal csere és mindegyiknél visszatérő jelenség ugyan az volt!Minyima 4 jól felszerelt autó javítónál jártam,végén mindenki arra jutott,nem tudja ,új műszerfal kell,ami 130 ezer . Innét is kaptam ötleteket,nem megfelelő gyertya,ezt nézzem meg...azt nézzem meg...,nem vezetett eredményre semmi! Végül is köszönöm mindenkinek segítő szándékát! Nos ,józan paraszti észre hagyatkozva gyanús volt,hogy ugyan az a visszatérő jelenség,tehát hiába veszem meg az új műszerfalat,nem fog megoldódni a probléma. Elmentem egy Skoda szalonba és a műhelyfőnökkel konzultáltam a problémáról.Háát ,még ők sem nagyon hallottak ilyenről.Nos,összes műhely dolgozó konzíliumot ült az autó fölött és én már a 4. óra után kezdtem nézegetni az eladó használt autókat. Egyszer csak ,kiálltak az autóval,és széles vigyorral közölték, KÉSZ! kételkedve kérdeztem ,mi volt a gond? Háát a műhelyfőnök sejtelmesen annyit mondott,ezek a műszerészek nem igazán beszédesek,nem árulják el mit csináltak,de mutatott a kábelkötegben számítógépen egy hibajelenséget,amit a gyár adott ki!! Nos,nem boncolgattam tovább a hibát,mert úgy sem árulják el,meg kérdeztem mennyibe kerül ez nekem!?Mivel már 100 ezret ráköltöttem bontott alkatrészekre,fülem-farkam behúzva vártam választ. Diagnosztikával együtt 5600 Ft. Nos,nem akarom elkiabálni,azóta is mukodik. Remélem,ennyi is volt a történet!!!Okuljon mindenki....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Műszerfal csere!
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2011 5:05 am 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2011 4:48 am
Hozzászólások: 10
Nos,nem akarom elkiabálni,de megoldódni látszik a műszerfalprobléma!Leírom,hogy mindenki okuljon,mielőtt bár minek is nekilát valaki cserélgetni alkatrészt,ha csak nem tuti biztos benne! Érdemes minden autó típusra megszívlelni.Ugye, a jelenség az volt,menet közben felvillantak a visszajelző lámpák,olajnyomásjelző sípolt, nem működött az irányjelző kontroll lámpa és hang.Volt 4 db bontott műszerfal csere és mindegyiknél visszatérő jelenség ugyan az volt!Minyima 4 jól felszerelt autó javítónál jártam,végén mindenki arra jutott,nem tudja ,új műszerfal kell,ami 130 ezer . Innét is kaptam ötleteket,nem megfelelő gyertya,ezt nézzem meg...azt nézzem meg...,nem vezetett eredményre semmi! Végül is köszönöm mindenkinek segítő szándékát! Nos ,józan paraszti észre hagyatkozva gyanús volt,hogy ugyan az a visszatérő jelenség,tehát hiába veszem meg az új műszerfalat,nem fog megoldódni a probléma. Elmentem egy Skoda szalonba és a műhelyfőnökkel konzultáltam a problémáról.Háát ,még ők sem nagyon hallottak ilyenről.Nos,összes műhely dolgozó konzíliumot ült az autó fölött és én már a 4. óra után kezdtem nézegetni az eladó használt autókat. Egyszer csak ,kiálltak az autóval,és széles vigyorral közölték, KÉSZ! kételkedve kérdeztem ,mi volt a gond? Háát a műhelyfőnök sejtelmesen annyit mondott,ezek a műszerészek nem igazán beszédesek,nem árulják el mit csináltak,de mutatott a kábelkötegben számítógépen egy hibajelenséget,amit a gyár adott ki!! Nos,nem boncolgattam tovább a hibát,mert úgy sem árulják el,meg kérdeztem mennyibe kerül ez nekem!?Mivel már 100 ezret ráköltöttem bontott alkatrészekre,fülem-farkam behúzva vártam választ. Diagnosztikával együtt 5600 Ft. Nos,nem akarom elkiabálni,azóta is mukodik. Remélem,ennyi is volt a történet!!!Okuljon mindenki....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 9:18 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1146
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Majd írd meg a fejleményeket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Műszerfal csere
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 8:50 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2011 4:48 am
Hozzászólások: 10
Ted Mosby!Goes!
Műszerfal tipusa: 6Y1920860G 7000 ford./dig. időkijelzö-napiszámláló. 200km ig mér. Már a 4 van benne bontott és ugyan azok a jelenségek! menet közben visszajelzőlámpák felvillannak,olajnyomás lámpa+sípolás,szervó kormány ,légzsák é nem működik irányjelző visszajelzés. A kocsi megy ,mint a golyó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Müszerfal csere
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 8:40 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2011 4:48 am
Hozzászólások: 10
Goes! Az Isten szóljon belőled!!! már teljesen el vagyok keseredve! Főleg azért,mert négy szakszerviz műszerekkel felszerelve csak arra jutott,hogy műszerfal csere!! Na de 4 csere után is ugyan az a baj,ott már másnak kell lennie,szerintem!!Mindenesetre most gyertya csere fog következni,aztán ha így sem jó akkor bedőlök a könyökömbe!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 8:08 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
BRISK DR15TC a gyári gyertya. Csere után nagy valószínűséggel megszűnik a gondod. Összezavarj a CAN hálózatot a nem belevaló gyertya.

kistankos írta:
Ted Mosby! Volt gyertyacsere! Boss van benne! De a gyertyacsere után még vagy egy hónapig nem volt gond vele!!Műszerek mutatnak! Van aki betanítsa,de már a 4 csoport van benne és ugyan azt hozza fel.Most utolag 77 km mentem vele,utána jelentkezett a probléma.Hildeppel beszéltem,azt mondták vigyem el a kocsit ,csak úgy tudnak mondani valamit. Én kazincbarcikáról vagyok,nem megy az csak úgy hogy elugrok!Engem az aggaszt,mindegyik óracsoportnál ugyan azok a hibák jönnek fel!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 7:39 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: 2003 Fabia Classic 1.2 HTP 6V AWY
kistankos írta:
Volt gyertyacsere! Boss van benne!

Gondolom Bosch-ra gondoltál, mert Hugo Boss nem gyárt gyújtógyertyát csak ruhaneműt. 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 7:38 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1146
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Akkor a gyertya bolondítja meg, mert nem megfelelő van benne...

Mi a motorkód? Tessék gyárit rakni bele (Brisk) és megszűnik a hiba.

kistankos írta:
Ted Mosby! Volt gyertyacsere! Boss van benne! De a gyertyacsere után még vagy egy hónapig nem volt gond vele!!Műszerek mutatnak! Van aki betanítsa,de már a 4 csoport van benne és ugyan azt hozza fel.Most utolag 77 km mentem vele,utána jelentkezett a probléma.Hildeppel beszéltem,azt mondták vigyem el a kocsit ,csak úgy tudnak mondani valamit. Én kazincbarcikáról vagyok,nem megy az csak úgy hogy elugrok!Engem az aggaszt,mindegyik óracsoportnál ugyan azok a hibák jönnek fel!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Műszerfal
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 7:16 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 26, 2011 4:48 am
Hozzászólások: 10
Ted Mosby! Volt gyertyacsere! Boss van benne! De a gyertyacsere után még vagy egy hónapig nem volt gond vele!!Műszerek mutatnak! Van aki betanítsa,de már a 4 csoport van benne és ugyan azt hozza fel.Most utolag 77 km mentem vele,utána jelentkezett a probléma.Hildeppel beszéltem,azt mondták vigyem el a kocsit ,csak úgy tudnak mondani valamit. Én kazincbarcikáról vagyok,nem megy az csak úgy hogy elugrok!Engem az aggaszt,mindegyik óracsoportnál ugyan azok a hibák jönnek fel!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal csere
HozzászólásElküldve: pén. jún. 10, 2011 6:30 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1146
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Találgatások és pénzkidobások helyett: www.hildep.hu

De előtte kérdés: A műszerfalad MFA-s? Tehát, van fogyasztás kijelző, hőmérséklet mérő és stb? Volt mostanában gyújtógyertya cserélve?

Egyébként óracsoportot a vaterán találsz töredék áron és a hildep feltanítja neked, ha más nem marad.

kistankos írta:
Szevasztok! Most már teljesen tanácstalan vagyok! 2003-as Fabia sedan matrix. Menetközbe felvillannak a visszajelző lámpák,olajnyomásjelző sípol,lenullázódik a digitális óa,napi számláló! Már a negyedik óracsoport van benne mégis uygan az a hiba! Szerelők tanácstalanok! Azt mondják új kell bele.Mi van,ha valami okozza??131.000,- egy új óracsoport+ betanítás! Ha van valakinek ötlete szívesen fogadom!!!Nem klímás


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 168 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség