Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd máj. 21, 2019 11:03 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 200 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 19, 2019 10:11 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Skodabajnok írta:

Ezt mit jelent , hogy és mit kell csinálni ilyenkor ? :)
Login - 11 - be belépni és be kell írni , hogy 00794 ? ( vagy ide milyen pin kódot kell beírni ? )
Do it! / OK ?

Írod még azt is , hogy :
" és utána megadni a Te régi pin kódodat "
Az új motorvezérlőnek tudom a pinjét ( a régi motorvezérlő HIÁNYZIK )

Kicsit furcsán hangozhat az esetem de ez egy autóépítés története / menete :)
Köszönöm , hogy segíteni próbálsz !

Az új motorvezérlőbe kell belépni ahogy írtad.
11-login itt kell beírnod az új pin kódját. Ha ezt elfogadta a
10-adaptation menüben kell belépni.
Itt az 50-es csatornában lehet átírni a pin-t, hogy az óraval beszélgessen.
A régi pin az amivel eleve működött a kocsi. Az ecu óra párosnak van egy közös pinje.
Ezt a régi pint kell megadni esetünkben az új ecu-nak.
Kulcsban az immot nem kell illeszteni, mert az óra és kulcs a régi marad.

Tehát kell a régi pin is a művelethez. Ha nincs meg ki kell olvasni.
A lenti leírás szerint programmal sikerült nekem is, az órából:

https://mega.nz/#F!qsRlHYCR!4TmCIpFvJ5uqRlwNU_2IIQ

Olvasd el a html-t. A vag+can commanderrel az órát elértem és kiolvastam.
Egészen halkan jegytem meg ezzel a vag+can programmal simán átírtam a km állást..
De az új órában kevesebb volt ,mint az én régi órámban ezért előre tekertem.
Vannak még ilyen hülyék akik előre tekernek.. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 19, 2019 9:20 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 06, 2011 8:10 pm
Hozzászólások: 30

Szia
Pont az az egyszerűbb, mivel az óra olvassa az imot.
Csak a motorvezérlőbe kell beloggolnod a pinjével és utána megadni a Te régi pin kódodat. Persze kell ismerni az új ecu pinjét, mert nem fogja engedni a változtatást.

Nálam nem tudom mi volt a gond, az órába beloggoltam majd kulcsot akartam illeszteni amit nem engedett. Látta a kulcsot, de nem megfelő illesztés hibával, nem csinálta meg.
Végén hívtam házhoz egy szakit aki arany árban illesztette a két kulcsomat az órához.
Igaz a kulcsokban cserélt immo chipet, azzal kezdte de elsőre neki sem fogadta el.
Egy más tipusú chippel már ment neki.. 20 perc házhoz jött előre megbeszélt időpontba.... 40e... nagyon fájt...de megoldotta..

https://youtu.be/J5_51qeEyec

3:22-től illeszti az ecu-t.[/quote]


Szia !

Ezt a videót én is megnéztem tegnap :)
Nem vagyok még vag com zseni :) de 1-2 dolgot már tudok vele csinálni :)
Ezért azt nem értem , hogy mit értesz az alatt , hogy :
" Csak a motorvezérlőbe kell beloggolnod a pinjével "
Ezt mit jelent , hogy és mit kell csinálni ilyenkor ? :)
Login - 11 - be belépni és be kell írni , hogy 00794 ? ( vagy ide milyen pin kódot kell beírni ? )
Do it! / OK ?

Írod még azt is , hogy :
" és utána megadni a Te régi pin kódodat "
Az új motorvezérlőnek tudom a pinjét ( a régi motorvezérlő HIÁNYZIK )

Kicsit furcsán hangozhat az esetem de ez egy autóépítés története / menete :)
Köszönöm , hogy segíteni próbálsz !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: pén. jan. 18, 2019 9:08 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Skodabajnok írta:
Csabaa írta:
Skodabajnok írta:
Sziasztok !

Egy kérdéssel fordulnék felétek .
Van egy Fabia 1.4 MPI , amiben motorvezérlőt cserélek ...
Tudom az óracsoport és a mot.vezérlő pin kódját !
Vag Com 311.2 - vel össze lehet őket illeszteni ?
ha igen akkor mi a menete ?
Ha nem akkor mivel lehet őket össze tanítani ( házilag , könnyel elérhető interface - el ) ?
Köszönöm ! :email:

Szia
Elvileg igen.
https://mega.nz/#!rlwiBIxR!aGl6ywlwhm1O ... aVhyzdEbg8
96-1-től írja az ecu és az óra adaptációt, és az immo illesztést.
Én is most cseréltem ecu-t és órát, de a régi kulcsban az immot nem tudtam illeszteni. Az óra és az ecu egy autóban volt, azt csak át kellett raknom.


Szia !

Én is "csak" úgy gondolom , hogy elméletileg tudja :)
A gyakorlatban hogy kell ezt kivitelezni ? :)
Neked könnyű dolgod volt ! Te egy az egyben cserélted őket ...
Én csak a motorvezérlőt "cserélném"
Miért nem tudtad hozzá tanítani a kulcsot ?

Szia
Pont az az egyszerűbb, mivel az óra olvassa az imot.
Csak a motorvezérlőbe kell beloggolnod a pinjével és utána megadni a Te régi pin kódodat. Persze kell ismerni az új ecu pinjét, mert nem fogja engedni a változtatást.

Nálam nem tudom mi volt a gond, az órába beloggoltam majd kulcsot akartam illeszteni amit nem engedett. Látta a kulcsot, de nem megfelő illesztés hibával, nem csinálta meg.
Végén hívtam házhoz egy szakit aki arany árban illesztette a két kulcsomat az órához.
Igaz a kulcsokban cserélt immo chipet, azzal kezdte de elsőre neki sem fogadta el.
Egy más tipusú chippel már ment neki.. 20 perc házhoz jött előre megbeszélt időpontba.... 40e... nagyon fájt...de megoldotta..

https://youtu.be/J5_51qeEyec

3:22-től illeszti az ecu-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: pén. jan. 18, 2019 8:52 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 06, 2011 8:10 pm
Hozzászólások: 30
Csabaa írta:
Skodabajnok írta:
Sziasztok !

Egy kérdéssel fordulnék felétek .
Van egy Fabia 1.4 MPI , amiben motorvezérlőt cserélek ...
Tudom az óracsoport és a mot.vezérlő pin kódját !
Vag Com 311.2 - vel össze lehet őket illeszteni ?
ha igen akkor mi a menete ?
Ha nem akkor mivel lehet őket össze tanítani ( házilag , könnyel elérhető interface - el ) ?
Köszönöm ! :email:

Szia
Elvileg igen.
https://mega.nz/#!rlwiBIxR!aGl6ywlwhm1O ... aVhyzdEbg8
96-1-től írja az ecu és az óra adaptációt, és az immo illesztést.
Én is most cseréltem ecu-t és órát, de a régi kulcsban az immot nem tudtam illeszteni. Az óra és az ecu egy autóban volt, azt csak át kellett raknom.


Szia !

Én is "csak" úgy gondolom , hogy elméletileg tudja :)
A gyakorlatban hogy kell ezt kivitelezni ? :)
Neked könnyű dolgod volt ! Te egy az egyben cserélted őket ...
Én csak a motorvezérlőt "cserélném"
Miért nem tudtad hozzá tanítani a kulcsot ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 17, 2019 10:10 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Skodabajnok írta:
Sziasztok !

Egy kérdéssel fordulnék felétek .
Van egy Fabia 1.4 MPI , amiben motorvezérlőt cserélek ...
Tudom az óracsoport és a mot.vezérlő pin kódját !
Vag Com 311.2 - vel össze lehet őket illeszteni ?
ha igen akkor mi a menete ?
Ha nem akkor mivel lehet őket össze tanítani ( házilag , könnyel elérhető interface - el ) ?
Köszönöm ! :email:

Szia
Elvileg igen.
https://mega.nz/#!rlwiBIxR!aGl6ywlwhm1O ... aVhyzdEbg8
96-1-től írja az ecu és az óra adaptációt, és az immo illesztést.
Én is most cseréltem ecu-t és órát, de a régi kulcsban az immot nem tudtam illeszteni. Az óra és az ecu egy autóban volt, azt csak át kellett raknom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 17, 2019 9:55 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 06, 2011 8:10 pm
Hozzászólások: 30
Sziasztok !

Egy kérdéssel fordulnék felétek .
Van egy Fabia 1.4 MPI , amiben motorvezérlőt cserélek ...
Tudom az óracsoport és a mot.vezérlő pin kódját !
Vag Com 311.2 - vel össze lehet őket illeszteni ?
ha igen akkor mi a menete ?
Ha nem akkor mivel lehet őket össze tanítani ( házilag , könnyel elérhető interface - el ) ?
Köszönöm ! :email:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: pén. aug. 24, 2018 5:07 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. nov. 05, 2016 4:55 pm
Hozzászólások: 13
Autó: 2004 1,2 12V AZQ
[quote="Csabaa"]Az egészet ki kell venned, az aksi levételével az órát, a napi km-t felejti csak el.
És ha van elektromos ablak ,annak a végállásait.
https://m.ebay.co.uk/itm/Skoda-Fabia-1- ... r=1&_rdt=1
Az óra hátsó része egyben van a belsejével. A képeken látni körbe kis füleket.
Az egész hátra kijön és a fordulatszám- és sebességmérő nyílásán keresztül a plexit
meg tudod tisztítani.[/quot

Köszönöm szépen a hasznos infót, már értem a témát. Csabaa, Rád mindig lehet számítani, kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 23, 2018 6:58 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Az egészet ki kell venned, az aksi levételével az órát, a napi km-t felejti csak el.
És ha van elektromos ablak ,annak a végállásait.
https://m.ebay.co.uk/itm/Skoda-Fabia-1- ... r=1&_rdt=1
Az óra hátsó része egyben van a belsejével. A képeken látni körbe kis füleket.
Az egész hátra kijön és a fordulatszám- és sebességmérő nyílásán keresztül a plexit
meg tudod tisztítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 23, 2018 6:43 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. nov. 05, 2016 4:55 pm
Hozzászólások: 13
Autó: 2004 1,2 12V AZQ
Csabaa írta:
verda írta:
Sziasztok!
Az óracsoport elején lévő plexi burát szeretném belülről megtisztítani. Ehhez ki kell szerelnem. Kérdésem az, hogy kell kiszedni az óracsoportot.
Addig eljutottam, hogy a kormányoszlop felett, az óracsoport alatt lévő takaró elemet (kb 20 x 3 cm-es panel) eltávolítottam /kirántottam/. Ez alatt, az óracsoportot rögzítő 2 db csavart kivettem. Gondoltam már nem tartja semmi az óracsoportot a helyén, ki kell jönnie „felém”. De nem akar kijönni, pedig feszegettem.
Esetleg hátulról kell valamit kiakasztani? Hogy hátul is hozzáférjek, ehhez ugye le kell venni a műszerfal alatt a burkolatot?
vagy hátulról kell az utastér felé tolni, taszigálni? Hozzáférek?
A másik kérdésem, az hogy ha kicsúszik a helyéről az óracsoport, akkor ha egy kb. 10-15 cm-t kijön, akkor le tudom-e pattintani a plexi burát magam felé anélkül, hogy hátul a csatlakozókat szétszedném, és az egész óracsoportot teljesen kiszedném? Ez lenne jó, mert ekkor elkerülném az „elektromos” szétszedést, és az esetleg felmerülő problémákat. Ha mégis szét kell húzni a csatikat, és kivenni a komplett óracsoportot, azt ugye az akku lekötése után kellene megtenni. A plexi burát gondolom kis fülek rögzítik az óracsoport házának külső feléhez ugye?, könnyen lejön ugye?
Apropó: még nem kötöttem le soha az akkut, azt meg lehet tenni minden gubanc nélkül? Gondolom az órát majd újra be kell állítani, de más semmi gondot biztosan nem okoz?, hogy áram nélkül marad az elektronika?
Köszi a válaszokat!
Esetleg Csabaa???

Szia
Alul a két csavar, felül csak beakad két kis kiálló rész.Nem mindig akar kijönni, én
is elrepesztettem a plexit.. A kormányt érdemes teljesen ki és lefelé húzni.
Ha van egy vékony lemez, azt felül az műszerfal ésaz óra közé benyomva meg lehet
indítani az órát.
A plexi ragasztva van a kerethez, csatikat le kell venni.
Majd hátul néhány fül fogja a belsejét.

https://mega.nz/#!uxAkDL7K!S17NqwrHOaEr ... Nmo-GQVeFU


Csabaa:
Köszi a gyors választ!
Ha jól értem, ahhoz, hogy levegyem a plexit, teljesen ki kell vennem az óracsoportot? Ha jól értem, a plexin van (ragasztással) egy műanyag keret. A plexi a rajta lévő kerettel csatlakozik az óra házához kis fülekkel? Vagy a plexi ragasztva van az óra házához?, a ragasztást szét kell „vágni” úgy jön le a plexi? Az összerakásnál újra ragasztani kell a plexit?
„Majd hátul néhány fül fogja a belsejét.” > ezt sajnos nem értem. Milyen fül, minek a belsejét?
Az akkusarut bátran leköthetem?
Köszi a válaszod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 23, 2018 5:38 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
verda írta:
Sziasztok!
Az óracsoport elején lévő plexi burát szeretném belülről megtisztítani. Ehhez ki kell szerelnem. Kérdésem az, hogy kell kiszedni az óracsoportot.
Addig eljutottam, hogy a kormányoszlop felett, az óracsoport alatt lévő takaró elemet (kb 20 x 3 cm-es panel) eltávolítottam /kirántottam/. Ez alatt, az óracsoportot rögzítő 2 db csavart kivettem. Gondoltam már nem tartja semmi az óracsoportot a helyén, ki kell jönnie „felém”. De nem akar kijönni, pedig feszegettem.
Esetleg hátulról kell valamit kiakasztani? Hogy hátul is hozzáférjek, ehhez ugye le kell venni a műszerfal alatt a burkolatot?
vagy hátulról kell az utastér felé tolni, taszigálni? Hozzáférek?
A másik kérdésem, az hogy ha kicsúszik a helyéről az óracsoport, akkor ha egy kb. 10-15 cm-t kijön, akkor le tudom-e pattintani a plexi burát magam felé anélkül, hogy hátul a csatlakozókat szétszedném, és az egész óracsoportot teljesen kiszedném? Ez lenne jó, mert ekkor elkerülném az „elektromos” szétszedést, és az esetleg felmerülő problémákat. Ha mégis szét kell húzni a csatikat, és kivenni a komplett óracsoportot, azt ugye az akku lekötése után kellene megtenni. A plexi burát gondolom kis fülek rögzítik az óracsoport házának külső feléhez ugye?, könnyen lejön ugye?
Apropó: még nem kötöttem le soha az akkut, azt meg lehet tenni minden gubanc nélkül? Gondolom az órát majd újra be kell állítani, de más semmi gondot biztosan nem okoz?, hogy áram nélkül marad az elektronika?
Köszi a válaszokat!
Esetleg Csabaa???

Szia
Alul a két csavar, felül csak beakad két kis kiálló rész.Nem mindig akar kijönni, én
is elrepesztettem a plexit.. A kormányt érdemes teljesen ki és lefelé húzni.
Ha van egy vékony lemez, azt felül az műszerfal ésaz óra közé benyomva meg lehet
indítani az órát.
A plexi ragasztva van a kerethez, csatikat le kell venni.
Majd hátul néhány fül fogja a belsejét.

https://mega.nz/#!uxAkDL7K!S17NqwrHOaEr ... Nmo-GQVeFU


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 23, 2018 5:15 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. nov. 05, 2016 4:55 pm
Hozzászólások: 13
Autó: 2004 1,2 12V AZQ
Sziasztok!
Az óracsoport elején lévő plexi burát szeretném belülről megtisztítani. Ehhez ki kell szerelnem. Kérdésem az, hogy kell kiszedni az óracsoportot.
Addig eljutottam, hogy a kormányoszlop felett, az óracsoport alatt lévő takaró elemet (kb 20 x 3 cm-es panel) eltávolítottam /kirántottam/. Ez alatt, az óracsoportot rögzítő 2 db csavart kivettem. Gondoltam már nem tartja semmi az óracsoportot a helyén, ki kell jönnie „felém”. De nem akar kijönni, pedig feszegettem.
Esetleg hátulról kell valamit kiakasztani? Hogy hátul is hozzáférjek, ehhez ugye le kell venni a műszerfal alatt a burkolatot?
vagy hátulról kell az utastér felé tolni, taszigálni? Hozzáférek?
A másik kérdésem, az hogy ha kicsúszik a helyéről az óracsoport, akkor ha egy kb. 10-15 cm-t kijön, akkor le tudom-e pattintani a plexi burát magam felé anélkül, hogy hátul a csatlakozókat szétszedném, és az egész óracsoportot teljesen kiszedném? Ez lenne jó, mert ekkor elkerülném az „elektromos” szétszedést, és az esetleg felmerülő problémákat. Ha mégis szét kell húzni a csatikat, és kivenni a komplett óracsoportot, azt ugye az akku lekötése után kellene megtenni. A plexi burát gondolom kis fülek rögzítik az óracsoport házának külső feléhez ugye?, könnyen lejön ugye?
Apropó: még nem kötöttem le soha az akkut, azt meg lehet tenni minden gubanc nélkül? Gondolom az órát majd újra be kell állítani, de más semmi gondot biztosan nem okoz?, hogy áram nélkül marad az elektronika?
Köszi a válaszokat!
Esetleg Csabaa???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 21, 2018 10:48 am 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 27, 2011 6:50 pm
Hozzászólások: 177
Tartózkodási hely: Bp. IX.
Autó: Fabia Best kombi, 2004 1.4 16V BBZ
Na szuper :) motorvezérlő nekem se ment, én is instrumentből.olvastam ki, így már meg van nekem.is hogy ezzel küzdöttem :)
Csabaa írta:
Sziasztok
Szeretném megköszönni a segítséget ezmegmi-nek :mrgreen: :beer:

Sikerült megtudni a pin kódot, a régi "kék" kábellel .
Működik a dolog a vag k+can commander, 1,4 és a 2,5 verziójával is.
A víruskeresőt le kell tiltani, sőt a crome se akarja letölteni a megáról ,csak ha
tömörítve van a progi.
A driver fent volt a gépen a vagcom 3,11 miatt, azt nem raktam újra.
(ha mégis kell itt a legújabb: http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm )
Win7 32 bites változat, az exe tulajdonságánál a kompatibilitást xp módba tettem
és rendszergazdaként indítottam.
A gyújtás után a portot felismerte magától, csak a kapcsolat típusát kellett K line-ra állítani.
A motorvezérlőt látta, a cikkszámát, sorozatszámát... de nem tudta kiolvasni az eprom tartalmát, mint ahogy a leírásban mutatta. Hiába váltottam ecu típust nem segített.

Viszont a km óránál (instrument) már simán kiolvasta az eprom tartalmát és az ablak jobb sarkában ki is írta a pin kód. (login)

Elindítottam a 3,11-es vagot és a motorvezérlőnél a kódolásnál (coding-11)
beírtam a kódot. Nem írta sem ,hogy jó ,de azt sem ,hogy rossz.
Átmentem a km óra vezérlőjébe (17-instruments) és ott is a kódolásnál megadtam a pin-t. Itt sem írt ki semmit, de ahogy a leírás végén említi, a kód megadásánál elkezd világítani a műszerfalon az immo lámpa ,amíg ki nem lépsz a vezérlőből.
Ezek szerint jó a kiolvasott számsor és el is fogadta a vezérlő :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: pén. júl. 20, 2018 8:07 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok
Szeretném megköszönni a segítséget ezmegmi-nek :mrgreen: :beer:

Sikerült megtudni a pin kódot, a régi "kék" kábellel .
Működik a dolog a vag k+can commander, 1,4 és a 2,5 verziójával is.
A víruskeresőt le kell tiltani, sőt a crome se akarja letölteni a megáról ,csak ha
tömörítve van a progi.
A driver fent volt a gépen a vagcom 3,11 miatt, azt nem raktam újra.
(ha mégis kell itt a legújabb: http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm )
Win7 32 bites változat, az exe tulajdonságánál a kompatibilitást xp módba tettem
és rendszergazdaként indítottam.
A gyújtás után a portot felismerte magától, csak a kapcsolat típusát kellett K line-ra állítani.
A motorvezérlőt látta, a cikkszámát, sorozatszámát... de nem tudta kiolvasni az eprom tartalmát, mint ahogy a leírásban mutatta. Hiába váltottam ecu típust nem segített.

Viszont a km óránál (instrument) már simán kiolvasta az eprom tartalmát és az ablak jobb sarkában ki is írta a pin kód. (login)

Elindítottam a 3,11-es vagot és a motorvezérlőnél a kódolásnál (coding-11)
beírtam a kódot. Nem írta sem ,hogy jó ,de azt sem ,hogy rossz.
Átmentem a km óra vezérlőjébe (17-instruments) és ott is a kódolásnál megadtam a pin-t. Itt sem írt ki semmit, de ahogy a leírás végén említi, a kód megadásánál elkezd világítani a műszerfalon az immo lámpa ,amíg ki nem lépsz a vezérlőből.
Ezek szerint jó a kiolvasott számsor és el is fogadta a vezérlő :)


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: pén. júl. 20, 2018 8:30 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
ezmegmi írta:
A motorvezérlő mindegy elméletben, közben eszembe jutott az user, neve akitől lestem, itt a leírás:
https://sites.google.com/site/imnuts/

A tacho is azért jutott eszembe, mert azt is nyomkodtam akkor sokat, de így ment. Az lehet, hogy a legördülőben nem pont ez a típus volt. :)

Akkor még nem volt meg a vcds kábelem, szóval tuti, hogy a Szabyka-féle kábellel csináltam

Ahaaa, akkor keresek egy VAG K+CAN Commander-t..
A pin két címen van tárolva hexában.. jó ez a leírás köszi :mrgreen:

update:
Csináltam egy könyvtárat a megán, ide fel is raktam egy vag k+can commandert. Délután megnézem mire jutok vele..
https://mega.nz/#F!qsRlHYCR!4TmCIpFvJ5uqRlwNU_2IIQ

Itt is van elég sok program, lehet keresgélni:
http://www.360diag.net/plus/list.php?tid=7


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszeregység
HozzászólásElküldve: pén. júl. 20, 2018 7:41 am 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 27, 2011 6:50 pm
Hozzászólások: 177
Tartózkodási hely: Bp. IX.
Autó: Fabia Best kombi, 2004 1.4 16V BBZ
A motorvezérlő mindegy elméletben, közben eszembe jutott az user, neve akitől lestem, itt a leírás:
https://sites.google.com/site/imnuts/

A tacho is azért jutott eszembe, mert azt is nyomkodtam akkor sokat, de így ment. Az lehet, hogy a legördülőben nem pont ez a típus volt. :)

Akkor még nem volt meg a vcds kábelem, szóval tuti, hogy a Szabyka-féle kábellel csináltam

Csabaa írta:
ezmegmi írta:
Hétfőig nem leszek gépnél, de ha nem felejtem el, hétfőn megkeresem hogy csináltam pontosan :) azt tudom, hogy nem volt egyszerű, és nekifutottam párszor :)
Up: ahogy rémlik, mintha a kábel sem lenne mindegy, nekem egy nagyon régi kék kábelem van, még innen vettem Szabyka-tól 2011ben :)

Nekem is ez a fajta kábelem van és én is Szabykától vettem. Ugyanaz a ftdi chip van benne, a "kék" kábelben és a vagtacho kábelben is ez van.
Mondjuk a drivert nem cseréltem le, mert a legújabb van fent, és a vag simán megy vele.
http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm

A BBZ Marelli vezérlős, az enyém (AZQ) meg Siemens..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 200 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség