Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. nov. 16, 2018 8:03 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 194 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 22, 2013 8:47 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
www.skoda-service.hu

Papamaci28 írta:
sajnos így sem jártam sikerrel,esetleg valami más ötlet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 22, 2013 6:36 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 13, 2013 7:04 pm
Hozzászólások: 8
sajnos így sem jártam sikerrel,esetleg valami más ötlet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 17, 2013 5:19 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 13, 2013 7:04 pm
Hozzászólások: 8
Köszönöm a segítséget,megprobálom még a héten,de ha nem jön össze,még jelentkezem :) :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 16, 2013 7:36 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Csoda, hogy megy még a kocsi. :) Jó az írás, amit találtál, csak éppen semmi sincs benne leírva, ami előre visz. MIvel amúgy is már 76000 kilométerrel ezelőtt kellett volna gyertyát cserélned, ezért az nem fog ártani. Ha nem segít, akkor az akkumulátor alatti kábelköteget kell átnézni, hogy nincs-e szétrohadva, mivel erre volt kötelező javítás, amikor márkaszervízbe vitted még az elején a kocsit, csak nem mindig csinálták meg. Leszedték a bandázs szalagot és és újratekerték, hogy ne álljon meg benne a víz.

Papamaci28 írta:
136.000


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 16, 2013 7:04 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 13, 2013 7:04 pm
Hozzászólások: 8
ezt találtam még régebben


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 16, 2013 7:01 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 13, 2013 7:04 pm
Hozzászólások: 8
kistankos írta:
Nos,nem akarom elkiabálni,de megoldódni látszik a műszerfalprobléma!
Leírom,hogy mindenki okuljon,mielőtt bár minek is nekilát valaki cserélgetni alkatrészt,
ha csak nem tuti biztos benne! Érdemes minden autó típusra megszívlelni.
Ugye, a jelenség az volt,menet közben felvillantak a visszajelző lámpák,olajnyomásjelző sípolt,
nem működött az irányjelző kontroll lámpa és hang.Volt 4 db bontott műszerfal csere és mindegyiknél
visszatérő jelenség ugyan az volt!Minyima 4 jól felszerelt autó javítónál jártam,
végén mindenki arra jutott,nem tudja ,új műszerfal kell,ami 130 ezer .
Innét is kaptam ötleteket,nem megfelelő gyertya,ezt nézzem meg...azt nézzem meg...,nem vezetett eredményre semmi!
Végül is köszönöm mindenkinek segítő szándékát! Nos ,józan paraszti észre hagyatkozva gyanús volt,
hogy ugyan az a visszatérő jelenség,tehát hiába veszem meg az új műszerfalat,nem fog megoldódni a probléma.
Elmentem egy Skoda szalonba és a műhelyfőnökkel konzultáltam a problémáról.Háát ,még ők sem nagyon hallottak ilyenről.
Nos,összes műhely dolgozó konzíliumot ült az autó fölött és én már a 4. óra után kezdtem nézegetni az eladó használt autókat.
Egyszer csak ,kiálltak az autóval,és széles vigyorral közölték, KÉSZ! kételkedve kérdeztem ,mi volt a gond?
Háát a műhelyfőnök sejtelmesen annyit mondott,ezek a műszerészek nem igazán beszédesek,
nem árulják el mit csináltak,de mutatott a kábelkötegben számítógépen egy hibajelenséget,amit a gyár adott ki!!
Nos,nem boncolgattam tovább a hibát,mert úgy sem árulják el,meg kérdeztem mennyibe kerül ez nekem!?
Mivel már 100 ezret ráköltöttem bontott alkatrészekre,fülem-farkam behúzva vártam választ.
Diagnosztikával együtt 5600 Ft. Nos,nem akarom elkiabálni,azóta is mukodik.
Remélem,ennyi is volt a történet!!!Okuljon mindenki....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 16, 2013 7:00 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 13, 2013 7:04 pm
Hozzászólások: 8
136.000


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 15, 2013 8:58 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Na akkor ezzel kezdjünk, ártani nem fog. Brisk DR15TC vagy Champion RC89PYC mehet bele. Hány kilométer van a kocsiban?

Papamaci28 írta:
Eddig még nem volt,gyári van benne


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 14, 2013 4:24 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 13, 2013 7:04 pm
Hozzászólások: 8
Eddig még nem volt,gyári van benne


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 14, 2013 4:01 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Mikor volt gyertyacsere és milyen tipus került bele?

Papamaci28 írta:
Sziasztok!

Volna egy kis problémám!Menet közben ránt egyet az autóm és kivillan a kormány,légzsák és az olaj lámpám.Elmegy a fordulatszám mérőm és a vízjelzőm.Volt rá példa hogy be sem indult mert villogott a kulcs.Voltam vele szervizben,azt mondták MŰSZERFAL CSERE.Nem került volna sokba,csak 140.000+munkadijj.Elmentem,vettem egyet használtan,feltaníttattam rá a kulcsokat.Elindultam vele és láss csodát....ismét ugyan az a baja.Igaz nem 140.000,csak 30.000 volt csak-pakk,de ekkor is működnie kellett volna ha tényleg az a baja.Innentől kezdve meg vagyok lőve mert fogalmam sincs mit tegyek.A szerviz tutira mondta ezt a hibát és mégsem az volt.Ismerek olyanokat akiknek ugyan ez a problémájuk,ugyanezt tanácsolta nekik a szerviz és inkább hagyták annyiban az egészet.Szerintem ha másoknál is előfordul ugyan ez a probléma,csak van rá valamiféle megoldás.Ha tudna valaki segíteni ezzel kapcsolatban,azt nagyon megköszönném!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 2003 Fabia 1.4 MPI Sedan Műszerfal hiba
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 14, 2013 11:08 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 13, 2013 7:04 pm
Hozzászólások: 8
Sziasztok!

Volna egy kis problémám!Menet közben ránt egyet az autóm és kivillan a kormány,légzsák és az olaj lámpám.Elmegy a fordulatszám mérőm és a vízjelzőm.Volt rá példa hogy be sem indult mert villogott a kulcs.Voltam vele szervizben,azt mondták MŰSZERFAL CSERE.Nem került volna sokba,csak 140.000+munkadijj.Elmentem,vettem egyet használtan,feltaníttattam rá a kulcsokat.Elindultam vele és láss csodát....ismét ugyan az a baja.Igaz nem 140.000,csak 30.000 volt csak-pakk,de ekkor is működnie kellett volna ha tényleg az a baja.Innentől kezdve meg vagyok lőve mert fogalmam sincs mit tegyek.A szerviz tutira mondta ezt a hibát és mégsem az volt.Ismerek olyanokat akiknek ugyan ez a problémájuk,ugyanezt tanácsolta nekik a szerviz és inkább hagyták annyiban az egészet.Szerintem ha másoknál is előfordul ugyan ez a probléma,csak van rá valamiféle megoldás.Ha tudna valaki segíteni ezzel kapcsolatban,azt nagyon megköszönném!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 14, 2013 5:40 am 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 19, 2008 8:59 am
Hozzászólások: 19
Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. szept. 13, 2013 8:18 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Talán generátor vagy szervókormány probléma. Fórumon keresztül nagyjából ennyit lehet tippelni. A szerelőt úgysem úszod meg.

oktober6 írta:
Sziasztok! Olyan problámám lenne,hogy a műszerfal megvilágításom fényereje változik.Felvettem maximumra,és néha elég gyengén világít.Volt olyan,hogy sebességváltásnál változott.Volt,hogy menet közben leállt az autó,majd újraindítottam és indult.És amikor gyenge világításnál változott maximum világításra ,akkor észrevettem,hogy a fényszórók jobban világítanak.Valakinek valami ötlet?2002. 1.4 mpi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. szept. 13, 2013 2:18 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 19, 2008 8:59 am
Hozzászólások: 19
Sziasztok! Olyan problámám lenne,hogy a műszerfal megvilágításom fényereje változik.Felvettem maximumra,és néha elég gyengén világít.Volt olyan,hogy sebességváltásnál változott.Volt,hogy menet közben leállt az autó,majd újraindítottam és indult.És amikor gyenge világításnál változott maximum világításra ,akkor észrevettem,hogy a fényszórók jobban világítanak.Valakinek valami ötlet?2002. 1.4 mpi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: müszerfal világitás
HozzászólásElküldve: szer. máj. 01, 2013 11:28 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1289
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
pigtures írta:
sziasztok olyan kérdésem lenne h van egy skoda fabiam 1,2 (2003) a müszer falat hogy tudnám ki venni mert ledeket akarok bele rakni

http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... d&start=75


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 194 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség