Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. nov. 18, 2017 9:12 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd feb. 21, 2017 8:16 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 28, 2017 2:18 pm
Hozzászólások: 3
Autó: VW polo IV AZQ
Üdv!
Nekem is leszabályozott a motor 3000-nél és a következő volt a probléma:
Egy vákumcső el volt repedve, ezt ki kellett cserélni. Továbbá,
a jeladókkal vigyázni kell ugyanis van, hogy megzavarja a diagnosztikát,
velem is ez történt, felső holtponti jeladó helyett az alsó volt rossz!
A felső holtponti jeladóknál említetted, hogy már a harmadikat rakod bele,
nem tudom hol vetted de én például a Bárdi autonál a 6 szelepes motorba
valót kaptam, ezt is ki kellett cserélnem.

Remélem tudtam segíteni, én is sokáig szenvedtem vele.

Üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. feb. 10, 2017 9:57 am 
Offline

Csatlakozott: pén. feb. 10, 2017 9:47 am
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
Üdv az Uraknak!
Skoda Fabia 1.2 Mpi 2005. évjárat.
Probléma a következő: 3000-nél letilt a motor, majd leáll, ha elveszem a gázról a lábam, Üzemi hőfokon egyenetlen az alapjárat. Vezérlés a helyén, motordiagnosztika megtörtént, ott a főtengely jeladót hozta ki hibának, de azt is csak időszakosnak... már a 3. van benne, és nem tudom mi lehet a gond....Kérlek segítsetek
Üdv Martin


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 28, 2017 2:42 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 28, 2017 2:18 pm
Hozzászólások: 3
Autó: VW polo IV AZQ
Sziasztok!
Új vagyok még a témában, ezért előre is elnézést kérek de a belinkelt probléma megoldásoknál több száz oldalnyi forumra dobott át a link.
A problémám nekem is lenne 1.2, 12V, AZQ kódú motor 3000-nél leszabályoz.
Az motor kisebb felújításon esett át olajevés miatt( gyűrűk, nyugvócsapágyak, szelepszárszimeringek, fojtószelep, egr szelepet makulátlanra korommentesre takarítottam). Ezenkívül a diagnosztikán kiolvasott hibakódok szerinti olajnyomásgomba, felső holtponti jeladó is ki lett cserélve. A vezérlés új láncot is a kapott a fogaskerekek nincsenek elkopva. Olajevés megszűnt, viszont előjött ez a 3000-es fordulatnál leszabályozás. A központi computer csatlakozójának és a kábelek megvizsgálása eredmményre vezethet? Előrordulhat, hogy a sok érzékelő hiba miatt már összevan zavarodva a vezérlés és ezért csinálja ezt ?
Újra lehet írni ezeken a vezérlést, ha igen akkor valaki esetleg tanács, hogy hol vagy hogyan ?

Nagyon szépen köszönöm a segítségeket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 27, 2012 10:34 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Itt megtalálod:
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... ght=#37838

bleicher.zsolt írta:
Szervusz!

Hogy sikerült megcsinálnod az autót? Nekem is ugyanez a baja 3000-nél letilt.

Előre is köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 27, 2012 6:18 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 10, 2012 5:58 am
Hozzászólások: 2
Szervusz!

Hogy sikerült megcsinálnod az autót? Nekem is ugyanez a baja 3000-nél letilt.

Előre is köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 26, 2012 4:25 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 20, 2012 6:42 am
Hozzászólások: 18
goes írta:
Én sem hallottam ilyen sorozathibáról.

djboris írta:
Én se az 5Jre gondoltam.
Régebbi Marelliről se nagyon hallottam hogy megdöglött volna.
A K-busz kommunikációja gáz, de azon kívül rendben van.

Tudsz részleteket? Nem tudom elhinni.
Mi volt a jelenség? Hogy javították?


zolika31 írta:
djboris
a tiéd, ami a képen van már ujabb szériás, azota már ezt a ecu hibát orvosolták, az elötte lévö széria 1.4 es volt hibás kicsit, az volt a jelensége, hogy egyik pillanatról a másikra megmakkant.....


Sziasztok!

Igazatok van nem kellett volna két topicba írni a hibáról. Amúgy megoldásra találtam. Köszönöm a segítőkész hozzászólásokat! Közben csak, hogy ne legyen boldog az élet felvillant az EPC lámpa és folyamatosan világított a féklámpa. Szóval még volt egy féklámpakapcsoló csere is :) Azóta kopp-kopp-kopp működik :)

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 26, 2012 7:09 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Én sem hallottam ilyen sorozathibáról.

djboris írta:
Én se az 5Jre gondoltam.
Régebbi Marelliről se nagyon hallottam hogy megdöglött volna.
A K-busz kommunikációja gáz, de azon kívül rendben van.

Tudsz részleteket? Nem tudom elhinni.
Mi volt a jelenség? Hogy javították?


zolika31 írta:
djboris
a tiéd, ami a képen van már ujabb szériás, azota már ezt a ecu hibát orvosolták, az elötte lévö széria 1.4 es volt hibás kicsit, az volt a jelensége, hogy egyik pillanatról a másikra megmakkant.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 26, 2012 6:37 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Én se az 5Jre gondoltam.
Régebbi Marelliről se nagyon hallottam hogy megdöglött volna.
A K-busz kommunikációja gáz, de azon kívül rendben van.

Tudsz részleteket? Nem tudom elhinni.
Mi volt a jelenség? Hogy javították?


zolika31 írta:
djboris
a tiéd, ami a képen van már ujabb szériás, azota már ezt a ecu hibát orvosolták, az elötte lévö széria 1.4 es volt hibás kicsit, az volt a jelensége, hogy egyik pillanatról a másikra megmakkant.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 24, 2012 9:12 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. feb. 01, 2010 9:11 pm
Hozzászólások: 166
Tartózkodási hely: tatabánya
djboris
a tiéd, ami a képen van már ujabb szériás, azota már ezt a ecu hibát orvosolták, az elötte lévö széria 1.4 es volt hibás kicsit, az volt a jelensége, hogy egyik pillanatról a másikra megmakkant.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 24, 2012 8:36 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Vezeték hiba, de nem feltétlenül kontakt. Inkább sérülés.
Ime a megoldás:
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... c&start=30


zolika31 írta:
az volt a gond, amit leírtam?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 24, 2012 8:33 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Ez komoly? Én még nem nagyon hallottam ECU-hibás autóról. Persze biztos lehet, de elvétve...
Ami gyakoribb az inkább "hozzánemértö" szerelö, illetve villamosságis.

zolika31 írta:
az 1.4 es-nél van nagy számban


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára djboris vas. jún. 24, 2012 8:36 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 24, 2012 8:13 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. feb. 01, 2010 9:11 pm
Hozzászólások: 166
Tartózkodási hely: tatabánya
az volt a gond, amit leírtam?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 24, 2012 8:01 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Sracok!

Megegyszer, ez a problema megolodott!

Tanulsagkent> ne irjunk egy hozzaszolast tobb topikba,
mert megkavarja a segiteni szandekozo tarsakat.

zolika31 írta:
hello peto.istvan

kontaktos lesz a paripa. az 1.2 es-nél még nem nagyon hallottam vezérlő egység hibával, az az 1.4 es-nél van nagy számban, még a wd40-el is lehet orvosolni a problémát, akksi saru lepattint, csati, és egység befúj.... általában ez meg szokta gyógyítani a gebaszt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 24, 2012 7:45 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. feb. 01, 2010 9:11 pm
Hozzászólások: 166
Tartózkodási hely: tatabánya
hello peto.istvan

kontaktos lesz a paripa. az 1.2 es-nél még nem nagyon hallottam vezérlő egység hibával, az az 1.4 es-nél van nagy számban, még a wd40-el is lehet orvosolni a problémát, akksi saru lepattint, csati, és egység befúj.... általában ez meg szokta gyógyítani a gebaszt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jún. 24, 2012 7:34 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
TiB!

Ez a probléma már megoldódott. Egy másik topicban ki is lett fejtve.

TiB írta:
Mindenek előtt kéne a motor típuskódja és a pontos hibakód (nem csak az 5-jegyű szám, hanem a teljes hibaszöveg is).

peto.istvan írta:
Hibakódok kiolvasását követően két hibát tártak fel. A már említett két jeladó. A csere után még a fordulat szabályzó jeladó hibakód bent maradt. Ez még kiolvasható. Ezt tetézi, hogy nehezen indul a motor. Az akksi jó. Mintha nem kapna megfelelő jelet. Már gondoltam, hogy esetleg vezérlés gond?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség