Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 21, 2017 11:02 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. jún. 24, 2012 3:00 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2006 1.4 16V BBZ
Mindenek előtt kéne a motor típuskódja és a pontos hibakód (nem csak az 5-jegyű szám, hanem a teljes hibaszöveg is).

peto.istvan írta:
Hibakódok kiolvasását követően két hibát tártak fel. A már említett két jeladó. A csere után még a fordulat szabályzó jeladó hibakód bent maradt. Ez még kiolvasható. Ezt tetézi, hogy nehezen indul a motor. Az akksi jó. Mintha nem kapna megfelelő jelet. Már gondoltam, hogy esetleg vezérlés gond?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 24, 2012 1:31 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 12, 2009 7:29 pm
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Ónod 2002. 1.4 8V MPI 44KW AZF Junior
A vezérlő vezetékei elég érzékenyek, nagyon könnyen kontaktosodnak, nekem az index szokott sroboszkóp szerűen villogni,megmozgatom és jó, mivel irtad,hogy a vezérlöt bizserálta meg az ipse, és utána csappant meg a ménes, azt javasolnám,hogy kitakarítani és kontakt spryt neki, nem amikor nehezen indult hőgombás volt,de akkor föttögött is, ezt tudom mondani, de majd olvassák a többiek is és majd megszakértik még:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 24, 2012 12:26 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. aug. 07, 2010 11:55 am
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Budapest 17.ker
Lehet,hogy maga a vezérlőben van valami kontakt hiba?! Mondjuk én nem vagyok autószerelő de ahogy így olvasom ez jön le,hogy az ECU-val van baj...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 20, 2012 7:02 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 20, 2012 6:42 am
Hozzászólások: 18
Kedves Fórumtagok!

Próbáltam keresgélni a témák közt de nem találtam olyat amiről kérdeznélek benneteket. Ha mégis elnézést!

Tehát az alany:

Skoda Fabia 2006/1.2/12V/Benzin/3henger/55.000Km

Hiba előélete:

Egészen a vásárlás napjától idáig az autó tökéletesen működött. Majd egyik percről a másikra leállt a 2. henger. Mint kiderült gyújtótrafó hiba. Megvettem, kicseréltem. Ezután tökéletesen működött viszont a (Check Engine) lámpa világított. Állítólag ennek rögtön el kell aludnia, ha megszűnik a hiba. A hiba megszűnt, az autó szépen ment és kb 15km után a lámpa is elaludt.

Másnap arra lettem figyelmes, hogy az autó indirekt módon időközönként leáll. Úgy mintha leállítanád. Nem tulajdonítottam neki semmit. Gondoltam én bénázom el valamit. Ugyanis az autót édesapám használja. Nekem egy 4 hengeres van és hát a 3 hengeres picit érzékenyebb jószág :).

Szóval egy idő után már arra lettem figyelmes, hogy a motor nem pörög fel, sőt 3000 fordulatnál leszabályoz az elektronika. Levettem a gyújtósort. Gyertya szép, benzin van, motor egyenletesen jár csak éppen ereje nincs kiállni a garázsból. Levettem a légszűrőházat és meglepődtem ugyanis felpörgött. Gondoltam valami dugulás. Sajnos nem. Most ha rajta van, ha nincs leszabályoz. Tegnap hideg motornál ment tökéletesen és ahogy elérte az üzemhőfokot letílt 3000-nél. Ma reggel már hidegen is letílt. Kicserélték a Tétényi autóházban hétfőn a főtengely holtpont és a ford.szabályzó jeladót. Semmi változás. Szerintük a számítógép adta meg magát. Tegnap elvittem Budakeszire. Tökéletesen ment az autó. Semmi probléma nem volt vele egészen addig amíg az illető meg nem mozgatta a számítógépből jövő és a befecskendőhöz és gyújtáshoz menő kábelköteget. Azóta megnit nem jó. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy mi lehet a hiba. A kábeleket kimértem. Nincs szakadás. Még a hiba egészen Ad-hoc. Ma reggel nem pörgött fel. Viszont ahogy megmozgattam a kábelt szépen felkúszott. Aztán nem nyúltam hozzá és most megint nem megy!

Remélem már valaki találkozott ilyen hibával. Hátha tudunk kezdeni vele valamit mert így használhatatlan az autó. A szervizben nem bízom. Elkérnek egy valag pénzt és nem is foglalkoznak vele pláne nem is működik /lásd Tétényi autóház/

Ami még fontos infó:

Hibakódok kiolvasását követően két hibát tártak fel. A már említett két jeladó. A csere után még a fordulat szabályzó jeladó hibakód bent maradt. Ez még kiolvasható. Ezt tetézi, hogy nehezen indul a motor. Az akksi jó. Mintha nem kapna megfelelő jelet. Már gondoltam, hogy esetleg vezérlés gond?

Előre is köszönöm a segítséget!

István


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: szabiraab valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség