Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. jan. 20, 2021 12:10 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 395 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 6:18 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
feketete írta:
bandika írta:
Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.


ettől tartok, vezérlő ide vagy oda, nehogy motorbontás legyen a vége, bár nem kattog, de nehezen indul, rángat is utána és nem meg fennebb 3600 nál, teljes gázzal sem..mintha kihagyna egy henger..
OFF?: hova tünhetett el az előbbi válaszom :fejvak:


az ellenőrzés egyszerü a vezérlés rögzítőt a lendkerékhez és vezérmütengelyekhez kell passzítani pár csavar bontásával . A rögzítőknek könnyen kell helyére csúszni.

https://lincos.hu/2509-vezerlesrogzito- ... skoda.html

unixnál lehet kölcsönözni

https://www.unixauto.hu/Unix_CelszerszamBerles.aspx[/quote]

KÖSZI!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 6:02 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 600
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
bandika írta:
Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.


ettől tartok, vezérlő ide vagy oda, nehogy motorbontás legyen a vége, bár nem kattog, de nehezen indul, rángat is utána és nem meg fennebb 3600 nál, teljes gázzal sem..mintha kihagyna egy henger..
OFF?: hova tünhetett el az előbbi válaszom :fejvak: [/quote]

az ellenőrzés egyszerü a vezérlés rögzítőt a lendkerékhez és vezérmütengelyekhez kell passzítani pár csavar bontásával . A rögzítőknek könnyen kell helyére csúszni.

https://lincos.hu/2509-vezerlesrogzito- ... skoda.html

unixnál lehet kölcsönözni

https://www.unixauto.hu/Unix_CelszerszamBerles.aspx


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 5:24 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.[/quote]

ettől tartok, vezérlő ide vagy oda, nehogy motorbontás legyen a vége, bár nem kattog, de nehezen indul, rángat is utána és nem meg fennebb 3600 nál, teljes gázzal sem..mintha kihagyna egy henger..
OFF?: hova tünhetett el az előbbi válaszom :fejvak:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 5:20 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 4:24 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 600
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
bandika írta:
feketete írta:
bandika írta:
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Ha jó tudom ez a verzó nem jó a te autódhoz régebbihez való

16725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek

A hibajelző lámpa (MIL) aktív

Lehetséges okok

A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást


Igen sejtettem, hogy nem jó, mert ez CAN-BUS os, és régebbi verziók sem látják, viszont van egy Octavia 1 -em is, ahhoz kellene a 409-s müködjön..
Másik téma: mint írtam, mérések alapján G40 elfogadható jelet ad és feszültségek is azok..holnapra jön meg az új, kiváncsi leszek milyen változást hoz, mert csere lesz.. Amiket írtál abbó az időzítés felét nem értem, pontosabban hogyan lehet igazítani (szoft..)?
Köszi!


Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 3:48 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
feketete írta:
bandika írta:
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Ha jó tudom ez a verzó nem jó a te autódhoz régebbihez való

16725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek

A hibajelző lámpa (MIL) aktív

Lehetséges okok

A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást


Igen sejtettem, hogy nem jó, mert ez CAN-BUS os, és régebbi verziók sem látják, viszont van egy Octavia 1 -em is, ahhoz kellene a 409-s müködjön..
Másik téma: mint írtam, mérések alapján G40 elfogadható jelet ad és feszültségek is azok..holnapra jön meg az új, kiváncsi leszek milyen változást hoz, mert csere lesz.. Amiket írtál abbó az időzítés felét nem értem, pontosabban hogyan lehet igazítani (szoft..)?
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 1:07 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 600
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
bandika írta:
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Ha jó tudom ez a verzó nem jó a te autódhoz régebbihez való

16725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek

A hibajelző lámpa (MIL) aktív

Lehetséges okok

A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 9:04 am 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 29, 2020 2:20 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 27, 2014 9:09 pm
Hozzászólások: 13
Fékolaj szintet megnéztem. Maximumon van.[/quote]
Szia
Említetted, hogy egy éles kanyar után jöttek a gondok. Az abs kocka kábeleit már átmozgattad, és a csatlakozóját átfújtad
kontakt sprayvel!? A fékolajra visszatérve, cseréltél már fékolajat benne, vagy tudod az mikor volt utoljára?[/quote]

Szia(sztok)!
A kábeleket átmozgattam de kontakt sprayvel nem fújtam ki.
Viszont a problémám megoldódott!
A hiba a következő volt: Az akkumulátor tetején lévő ABS lemezbiztosíték (jobb legszélső, 6-os sorszámú) volt rossz. Ez egészen addig szabad szemmel nem is látszódott,míg a csavarokat meg nem lazítottam és el nem vált egymástól a lemezbiztosíték két oldala.
A biztosíték cseréje után (190 Ft), töröltem az ABS hibakódokat, melyek el is tűntek.
Próbaúton az ABS és az ASR is hibátlanul működik.
A műszerfalról az összes hibaüzenet eltűnt.

Köszönöm a segítséget mindenkinek!
Ha valakinek hasonló hibája lesz, nézze meg azt a nyamvadt biztosítékot :)

Üdv: Tomi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 27, 2020 9:43 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7997
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
KTomi írta:
Csabaa írta:
KTomi írta:
Próbáltam már a blokkoló fékezést, ekkor tapasztaltam hogy nem jó az ABS.
Kipróbáltam az ASR-t is, persze, hogy az se működik.
Ahogy írtam az ABS és az ASR visszajelző folyamatosan világít, a kézifék visszajelző meg folyamatosan villog. :(

Ha világít akkor nem üzemképes, felesleges próbálgatni.
Fékolajszint rendben van!?


Fékolaj szintet megnéztem. Maximumon van.

Szia
Említetted, hogy egy éles kanyar után jöttek a gondok. Az abs kocka kábeleit már átmozgattad, és a csatlakozóját átfújtad
kontakt sprayvel!? A fékolajra visszatérve, cseréltél már fékolajat benne, vagy tudod az mikor volt utoljára?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd feb. 25, 2020 5:57 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 27, 2014 9:09 pm
Hozzászólások: 13
Csabaa írta:
KTomi írta:
Próbáltam már a blokkoló fékezést, ekkor tapasztaltam hogy nem jó az ABS.
Kipróbáltam az ASR-t is, persze, hogy az se működik.
Ahogy írtam az ABS és az ASR visszajelző folyamatosan világít, a kézifék visszajelző meg folyamatosan villog. :(

Ha világít akkor nem üzemképes, felesleges próbálgatni.
Fékolajszint rendben van!?


Fékolaj szintet megnéztem. Maximumon van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd feb. 25, 2020 3:42 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 600
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Csabaa írta:
KTomi írta:
Próbáltam már a blokkoló fékezést, ekkor tapasztaltam hogy nem jó az ABS.
Kipróbáltam az ASR-t is, persze, hogy az se működik.
Ahogy írtam az ABS és az ASR visszajelző folyamatosan világít, a kézifék visszajelző meg folyamatosan villog. :(

Ha világít akkor nem üzemképes, felesleges próbálgatni.
Fékolajszint rendben van!?


bocs nem figyeltem a lámpa világítására.

01201 - ABS szelepek tápfeszültsége

minden hol elektromos hibát ír az lehet a gond

az ABS normál hibánál csak az egyik lámpa ég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd feb. 25, 2020 12:11 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7997
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
KTomi írta:
Próbáltam már a blokkoló fékezést, ekkor tapasztaltam hogy nem jó az ABS.
Kipróbáltam az ASR-t is, persze, hogy az se működik.
Ahogy írtam az ABS és az ASR visszajelző folyamatosan világít, a kézifék visszajelző meg folyamatosan villog. :(

Ha világít akkor nem üzemképes, felesleges próbálgatni.
Fékolajszint rendben van!?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd feb. 25, 2020 12:08 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 27, 2014 9:09 pm
Hozzászólások: 13
feketete írta:
Csabaa írta:
KTomi írta:
Sziasztok!

Adott egy 2004-es Fabia 1.4 pdtdi. Egy sima jobb kanyarban felvillant a kézifék, az ASR és az ABS visszajelző lámpa. Azóta nem működik se az ABS se a ASR.
Olvastam hibakódot, melyek a következők:

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q0 907 379 S
Component: MABS 8.0 front H03 0001
Coding: 0000008
Shop #: WSC 13765
2 Faults Found:
01201 - ABS Valves Supply Voltage
000 - -
00301 - ABS Return Flow Pump (V39)
008 - Implausible Signal

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 6Y0 820 045
Component: Klimaanlage X0840
2 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Address 09 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q1 937 049 D
Component: 0000 BN-SG. 1S34
Coding: 09242
Shop #: WSC 13765
3 Faults Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01336 - Data Bus for Comfort System
80-00 - Single-Wire Operation

Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: 003A GATEWAY CAN 1S34
Coding: 00014
Shop #: WSC 13765
2 Faults Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01336 - Data Bus for Comfort System
80-00 - Single-Wire Operation

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q0 959 433 E
Component: 2S Komfortgerát 0002
Coding: 00067
Shop #: WSC 13765
1 Fault Found:
01336 - Data Bus for Comfort System
80-00 - Single-Wire Operation

G85 szenzor alapján a kormányszög jeladóra tippeltem, mely a kománykerék alatt található.
Vettem egy bontottat abból, de a cseréje után a hiba ugyan úgy fennáll. Vagy nem az volt a hiba, vagy amit vettem az is rossz volt.
Segítségeteket kérném, hogy merre induljak a hiba orvoslása véget..
Segítségeteket illetve ötleteiteket előre is köszönöm!

Üdv: Tomi

Szia
Törlés után ezekből melyik kód jön vissza!?


Cím 03 ------------------------------------------------ -------
Vezérlő: 6Q0 907 379 S
Alkatrész: MABS 8.0 elülső H03 0001
Kód: 0000008
Bolt száma: WSC 13765
2 Talált hiba:
01201 - ABS szelepek tápfeszültsége
000 - -
00301 - ABS visszatérő áramlás szivattyú (V39)
008 - Hihetetlen jel

Cím 08 ------------------------------------------------ -------
Vezérlő: 6Y0 820 045
Alkatrész: Klimaanlage X0840
2 Talált hiba:
65535 - Belső vezérlőmodul memóriahiba
00-00 - -
01596 - Motor külső / visszakeringtett levegő csappantyúhoz (V154)
41-10 - Blokkolt vagy nincs feszültség - szakaszos

Cím 09 ------------------------------------------------ -------
Vezérlő: 6Q1 937 049 D
Alkatrész: 0000 BN-SG. 1S34
Kód: 09242
Bolt száma: WSC 13765
3 Talált hiba:
01117 - DF generátor terminál terhelési jel
27-00 - Hihetetlen jel
00778 - Kormányszög-érzékelő (G85)
49-00 - Nincs kommunikáció
01336 - Adatbusz a komfortrendszerhez
80-00 - Egyvezetékes működés

19. cím ------------------------------------------------ -------
Vezérlő: 6N0 909 901
Alkatrész: 003A GATEWAY CAN 1S34
Kód: 00014
Bolt száma: WSC 13765
2 Talált hiba:
00778 - Kormányszög-érzékelő (G85)
49-00 - Nincs kommunikáció
01336 - Adatbusz a komfortrendszerhez
80-00 - Egyvezetékes működés

46. ​​cím ------------------------------------------------ -------
Vezérlő: 6Q0 959 433 E
Alkatrész: 2S Komfortgerát 0002
Kód: 00067
Bolt száma: WSC 13765
1 Talált hiba:
01336 - Adatbusz a komfortrendszerhez
80-00 - Egyvezetékes működés

valami vezetékhibára gondolok

01336 - Adatbusz a komfortrendszerhez
01336 - A busz a komfortrendszerhez: Hiba
Lehetséges okok
A CAN-adat busz hibás
Kábelezés / Csatlakozók a vezérlőmodulokhoz / -ig
A vezérlőmodul hibás a CAN adatbusz-komfortban
Lehetséges megoldások
Ellenőrizze a CAN-Gateway kódolását
Mérési értékblokkok ellenőrzése (MVB)
Ellenőrizze a vezetékeket / csatlakozókat a vezérlőmodulok felé / a felé

01336 - Adatbusz a komfortrendszerhez: egyvezetékes működés
Lehetséges tünetek
Adatbusz kényelme egyvezetékes üzemmódban
Lehetséges okok
Kábelezés / Csatlakozók a vezérlőmodulokhoz / -ig
A vezérlőmodul hibás a CAN adatbusz-komfortban
Lehetséges megoldások
Mérési értékblokkok ellenőrzése (MVB)
Ellenőrizze a vezetékeket / csatlakozókat a vezérlőmodulok felé / a felé
Különleges megjegyzések
Ha megtalálható a VW Passat (3B) -ben: Komfort rendszer, ellenőrizze a Komfort vezérlő modult és ajtó vezérlő modulokat.
Huzal a vezetékek / csatlakozók az ajtóvezérlő modulokhoz / a felé
Hibás ajtóvezérlő modulok
A komfortvezérlő modulok elárasztottak / hibásak

Az ABS lámpának meg kéne égnie. Egy biztos uton probálj egy blokkolót fékezni Ha az ABS szabályoz jó ha nem " farol " meg az autó jó
adatbusz hibát sok rendszerhez írja ki annak a vezetékeit megnézném valami fő kábele lehet a hibás vagy a komfortrendszer halt meg.


Próbáltam már a blokkoló fékezést, ekkor tapasztaltam hogy nem jó az ABS.
Kipróbáltam az ASR-t is, persze, hogy az se működik.
Ahogy írtam az ABS és az ASR visszajelző folyamatosan világít, a kézifék visszajelző meg folyamatosan villog. :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd feb. 25, 2020 11:21 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 600
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Csabaa írta:
KTomi írta:
Sziasztok!

Adott egy 2004-es Fabia 1.4 pdtdi. Egy sima jobb kanyarban felvillant a kézifék, az ASR és az ABS visszajelző lámpa. Azóta nem működik se az ABS se a ASR.
Olvastam hibakódot, melyek a következők:

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q0 907 379 S
Component: MABS 8.0 front H03 0001
Coding: 0000008
Shop #: WSC 13765
2 Faults Found:
01201 - ABS Valves Supply Voltage
000 - -
00301 - ABS Return Flow Pump (V39)
008 - Implausible Signal

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 6Y0 820 045
Component: Klimaanlage X0840
2 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Address 09 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q1 937 049 D
Component: 0000 BN-SG. 1S34
Coding: 09242
Shop #: WSC 13765
3 Faults Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01336 - Data Bus for Comfort System
80-00 - Single-Wire Operation

Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: 003A GATEWAY CAN 1S34
Coding: 00014
Shop #: WSC 13765
2 Faults Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01336 - Data Bus for Comfort System
80-00 - Single-Wire Operation

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q0 959 433 E
Component: 2S Komfortgerát 0002
Coding: 00067
Shop #: WSC 13765
1 Fault Found:
01336 - Data Bus for Comfort System
80-00 - Single-Wire Operation

G85 szenzor alapján a kormányszög jeladóra tippeltem, mely a kománykerék alatt található.
Vettem egy bontottat abból, de a cseréje után a hiba ugyan úgy fennáll. Vagy nem az volt a hiba, vagy amit vettem az is rossz volt.
Segítségeteket kérném, hogy merre induljak a hiba orvoslása véget..
Segítségeteket illetve ötleteiteket előre is köszönöm!

Üdv: Tomi

Szia
Törlés után ezekből melyik kód jön vissza!?


Cím 03 ------------------------------------------------ -------
Vezérlő: 6Q0 907 379 S
Alkatrész: MABS 8.0 elülső H03 0001
Kód: 0000008
Bolt száma: WSC 13765
2 Talált hiba:
01201 - ABS szelepek tápfeszültsége
000 - -
00301 - ABS visszatérő áramlás szivattyú (V39)
008 - Hihetetlen jel

Cím 08 ------------------------------------------------ -------
Vezérlő: 6Y0 820 045
Alkatrész: Klimaanlage X0840
2 Talált hiba:
65535 - Belső vezérlőmodul memóriahiba
00-00 - -
01596 - Motor külső / visszakeringtett levegő csappantyúhoz (V154)
41-10 - Blokkolt vagy nincs feszültség - szakaszos

Cím 09 ------------------------------------------------ -------
Vezérlő: 6Q1 937 049 D
Alkatrész: 0000 BN-SG. 1S34
Kód: 09242
Bolt száma: WSC 13765
3 Talált hiba:
01117 - DF generátor terminál terhelési jel
27-00 - Hihetetlen jel
00778 - Kormányszög-érzékelő (G85)
49-00 - Nincs kommunikáció
01336 - Adatbusz a komfortrendszerhez
80-00 - Egyvezetékes működés

19. cím ------------------------------------------------ -------
Vezérlő: 6N0 909 901
Alkatrész: 003A GATEWAY CAN 1S34
Kód: 00014
Bolt száma: WSC 13765
2 Talált hiba:
00778 - Kormányszög-érzékelő (G85)
49-00 - Nincs kommunikáció
01336 - Adatbusz a komfortrendszerhez
80-00 - Egyvezetékes működés

46. ​​cím ------------------------------------------------ -------
Vezérlő: 6Q0 959 433 E
Alkatrész: 2S Komfortgerát 0002
Kód: 00067
Bolt száma: WSC 13765
1 Talált hiba:
01336 - Adatbusz a komfortrendszerhez
80-00 - Egyvezetékes működés

valami vezetékhibára gondolok

01336 - Adatbusz a komfortrendszerhez
01336 - A busz a komfortrendszerhez: Hiba
Lehetséges okok
A CAN-adat busz hibás
Kábelezés / Csatlakozók a vezérlőmodulokhoz / -ig
A vezérlőmodul hibás a CAN adatbusz-komfortban
Lehetséges megoldások
Ellenőrizze a CAN-Gateway kódolását
Mérési értékblokkok ellenőrzése (MVB)
Ellenőrizze a vezetékeket / csatlakozókat a vezérlőmodulok felé / a felé

01336 - Adatbusz a komfortrendszerhez: egyvezetékes működés
Lehetséges tünetek
Adatbusz kényelme egyvezetékes üzemmódban
Lehetséges okok
Kábelezés / Csatlakozók a vezérlőmodulokhoz / -ig
A vezérlőmodul hibás a CAN adatbusz-komfortban
Lehetséges megoldások
Mérési értékblokkok ellenőrzése (MVB)
Ellenőrizze a vezetékeket / csatlakozókat a vezérlőmodulok felé / a felé
Különleges megjegyzések
Ha megtalálható a VW Passat (3B) -ben: Komfort rendszer, ellenőrizze a Komfort vezérlő modult és ajtó vezérlő modulokat.
Huzal a vezetékek / csatlakozók az ajtóvezérlő modulokhoz / a felé
Hibás ajtóvezérlő modulok
A komfortvezérlő modulok elárasztottak / hibásak

Az ABS lámpának meg kéne égnie. Egy biztos uton probálj egy blokkolót fékezni Ha az ABS szabályoz jó ha nem " farol " meg az autó jó
adatbusz hibát sok rendszerhez írja ki annak a vezetékeit megnézném valami fő kábele lehet a hibás vagy a komfortrendszer halt meg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 395 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség