Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd ápr. 13, 2021 3:23 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 400 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 09, 2021 1:13 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 8015
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Kösz Csaba! Amúgy nézegettem neten VCDS 17 menüpontjait és ott láttam, hogy ki/be lehet kapcsolni biztonsági öv figyelmeztetést, mosófolyadékszint jelzést stb. Ezt gondolom aktiválni nem lehet ha eleve nem világít az óracsoportban? Gondolok itt pl. kiégett izzóra, kevés ablakmosó folyadékra. A rablás funkció az tiszta! A "jelzőlámpák" bekapcsolására gondolok, hogy azok softwaresen működhetnek utólag, vagy csak Elegance szériások tudják? Kösz!

Szia
Az elektromos rendszer vezérlőjének a programjától függ.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 05, 2021 9:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 892
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Kösz Csaba! Amúgy nézegettem neten VCDS 17 menüpontjait és ott láttam, hogy ki/be lehet kapcsolni biztonsági öv figyelmeztetést, mosófolyadékszint jelzést stb. Ezt gondolom aktiválni nem lehet ha eleve nem világít az óracsoportban? Gondolok itt pl. kiégett izzóra, kevés ablakmosó folyadékra. A rablás funkció az tiszta! A "jelzőlámpák" bekapcsolására gondolok, hogy azok softwaresen működhetnek utólag, vagy csak Elegance szériások tudják? Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 05, 2021 7:47 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 8015
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:

Szia
Vezérlő függő, a rablásvédelmet és a kulcs kihúzásnál a zárak oldását be tudtam kapcsolni. A többi dolgot nem, a index villogást,dudát.. stb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 04, 2021 7:49 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 892
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
https://translate.google.com/translate?depth=1&hl=en&prev=/search?q=VAGCOM+POLO+6R&biw=1121&bih=805&rurl=translate.google.co.uk&sl=fr&u=http://ankk-vagcom.com/category/codages_vagcom/skoda/skoda_fabia_6y/
Most akkor mégis működhet szelektív ajtónyitás? Valaki nem tudja kipróbálni a leírtakat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 03, 2021 7:35 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 892
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Van valamiféle "lista", hogy miket lehet bekapcsolni plusszban a kocsiban amik nincsennek beállítva gyárilag? Anti hijack, nyitott ajtó visszajelzés stb. Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 6:18 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
feketete írta:
bandika írta:
Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.


ettől tartok, vezérlő ide vagy oda, nehogy motorbontás legyen a vége, bár nem kattog, de nehezen indul, rángat is utána és nem meg fennebb 3600 nál, teljes gázzal sem..mintha kihagyna egy henger..
OFF?: hova tünhetett el az előbbi válaszom :fejvak:


az ellenőrzés egyszerü a vezérlés rögzítőt a lendkerékhez és vezérmütengelyekhez kell passzítani pár csavar bontásával . A rögzítőknek könnyen kell helyére csúszni.

https://lincos.hu/2509-vezerlesrogzito- ... skoda.html

unixnál lehet kölcsönözni

https://www.unixauto.hu/Unix_CelszerszamBerles.aspx[/quote]

KÖSZI!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 6:02 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 669
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
bandika írta:
Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.


ettől tartok, vezérlő ide vagy oda, nehogy motorbontás legyen a vége, bár nem kattog, de nehezen indul, rángat is utána és nem meg fennebb 3600 nál, teljes gázzal sem..mintha kihagyna egy henger..
OFF?: hova tünhetett el az előbbi válaszom :fejvak: [/quote]

az ellenőrzés egyszerü a vezérlés rögzítőt a lendkerékhez és vezérmütengelyekhez kell passzítani pár csavar bontásával . A rögzítőknek könnyen kell helyére csúszni.

https://lincos.hu/2509-vezerlesrogzito- ... skoda.html

unixnál lehet kölcsönözni

https://www.unixauto.hu/Unix_CelszerszamBerles.aspx


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 5:24 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.[/quote]

ettől tartok, vezérlő ide vagy oda, nehogy motorbontás legyen a vége, bár nem kattog, de nehezen indul, rángat is utána és nem meg fennebb 3600 nál, teljes gázzal sem..mintha kihagyna egy henger..
OFF?: hova tünhetett el az előbbi válaszom :fejvak:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 5:20 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 4:24 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 669
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
bandika írta:
feketete írta:
bandika írta:
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Ha jó tudom ez a verzó nem jó a te autódhoz régebbihez való

16725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek

A hibajelző lámpa (MIL) aktív

Lehetséges okok

A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást


Igen sejtettem, hogy nem jó, mert ez CAN-BUS os, és régebbi verziók sem látják, viszont van egy Octavia 1 -em is, ahhoz kellene a 409-s müködjön..
Másik téma: mint írtam, mérések alapján G40 elfogadható jelet ad és feszültségek is azok..holnapra jön meg az új, kiváncsi leszek milyen változást hoz, mert csere lesz.. Amiket írtál abbó az időzítés felét nem értem, pontosabban hogyan lehet igazítani (szoft..)?
Köszi!


Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 3:48 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
feketete írta:
bandika írta:
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Ha jó tudom ez a verzó nem jó a te autódhoz régebbihez való

16725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek

A hibajelző lámpa (MIL) aktív

Lehetséges okok

A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást


Igen sejtettem, hogy nem jó, mert ez CAN-BUS os, és régebbi verziók sem látják, viszont van egy Octavia 1 -em is, ahhoz kellene a 409-s müködjön..
Másik téma: mint írtam, mérések alapján G40 elfogadható jelet ad és feszültségek is azok..holnapra jön meg az új, kiváncsi leszek milyen változást hoz, mert csere lesz.. Amiket írtál abbó az időzítés felét nem értem, pontosabban hogyan lehet igazítani (szoft..)?
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 1:07 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 669
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
bandika írta:
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Ha jó tudom ez a verzó nem jó a te autódhoz régebbihez való

16725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek

A hibajelző lámpa (MIL) aktív

Lehetséges okok

A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: kedd dec. 01, 2020 9:04 am 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 29, 2020 2:20 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 27, 2014 9:09 pm
Hozzászólások: 13
Fékolaj szintet megnéztem. Maximumon van.[/quote]
Szia
Említetted, hogy egy éles kanyar után jöttek a gondok. Az abs kocka kábeleit már átmozgattad, és a csatlakozóját átfújtad
kontakt sprayvel!? A fékolajra visszatérve, cseréltél már fékolajat benne, vagy tudod az mikor volt utoljára?[/quote]

Szia(sztok)!
A kábeleket átmozgattam de kontakt sprayvel nem fújtam ki.
Viszont a problémám megoldódott!
A hiba a következő volt: Az akkumulátor tetején lévő ABS lemezbiztosíték (jobb legszélső, 6-os sorszámú) volt rossz. Ez egészen addig szabad szemmel nem is látszódott,míg a csavarokat meg nem lazítottam és el nem vált egymástól a lemezbiztosíték két oldala.
A biztosíték cseréje után (190 Ft), töröltem az ABS hibakódokat, melyek el is tűntek.
Próbaúton az ABS és az ASR is hibátlanul működik.
A műszerfalról az összes hibaüzenet eltűnt.

Köszönöm a segítséget mindenkinek!
Ha valakinek hasonló hibája lesz, nézze meg azt a nyamvadt biztosítékot :)

Üdv: Tomi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: VAG COM
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 27, 2020 9:43 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 8015
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
KTomi írta:
Csabaa írta:
KTomi írta:
Próbáltam már a blokkoló fékezést, ekkor tapasztaltam hogy nem jó az ABS.
Kipróbáltam az ASR-t is, persze, hogy az se működik.
Ahogy írtam az ABS és az ASR visszajelző folyamatosan világít, a kézifék visszajelző meg folyamatosan villog. :(

Ha világít akkor nem üzemképes, felesleges próbálgatni.
Fékolajszint rendben van!?


Fékolaj szintet megnéztem. Maximumon van.

Szia
Említetted, hogy egy éles kanyar után jöttek a gondok. Az abs kocka kábeleit már átmozgattad, és a csatlakozóját átfújtad
kontakt sprayvel!? A fékolajra visszatérve, cseréltél már fékolajat benne, vagy tudod az mikor volt utoljára?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 400 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség