Szia az elsö kábel akár még jó is lehetne de sajnos a te autód túl új hozzá.
és a motorvezérlö érzékeny az usb szinkron-ra.
Nekem is ilyen kocsim van.
Alapvetöen a klón is VAG-COM kábel csak egy kicsit komolyabb. A VCDS a VAG-COM utódja.
A kábel belsö elektronikája miatt nincs ilyen szinkron gond.
Ezekkel lehet kódolni, és hibakodókat olvasni, valamint komoly mérésere van lehetöség sok méröcsatorna által.
A második kábel az egy ilyen összvér hibakódolvasó.
Minden autóhoz való (tehát egyikhez se...

)
Mindenestre csak a szabvány EODB hibakódokat ismeri.
A gyári hibakódokkal nem tud mint kezdeni. Pl sok belsö vagy CAN kommunikációs hibát illetöen.
A méröcsatronák száma is igen korlátozott.
Csak nagyon alap adatok nyerhetök ki belöle.
Visszatérve a tempomatra.
Közvetlen tempomat hibakód biztosan nem lesz benne.
Az csak egy szimpla szoftver funkció az autóban.
Viszont azzak kapcsolatosan lehet benne valami, ami a müködését gátolja.
Viszont a szofver kódolást fontos megnézni, hogy mi lehet vele.
Illetve valamelyik vezérlönben meg kell nézni, hogy a gomb megmyomása látható-e valamelyik méröcsatornában.
Most nem tudom pontosan hogy a központi elektronika vagy a motorvezérlö kapja meg közvetlenül a gombnyomás infó-t.
Mindenesetre ezt szerintem csak klónnal lehet megcsinálni.
Rádásul a FAB 2-be nem csak a motorvezérlö érzékeny a sima kábelre hanem az ABS vezérlö se müködik vele...
forgonati írta:
A klon kabel miben kulonbozik ezektol? Azzal lehet olyan modositasokat vegezni amiket ezekkel nem? Nekem lenyegeben ollyan kabel kellene amivel ki tudom olvastatni a hibakodokat, hogy mivel van a gaz... Az a 2 fajta ezeket nem tudja? Es egyaltalan, akozott a 2 fajta kozt amiket linkeltem mi a kulonbseg? Koszi!