Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

VAG COM
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=1527
Oldal: 1 / 27

Szerző:  feketete [ csüt. ápr. 15, 2021 1:44 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

karika76 írta:
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni az alábbiakban:
Vagy egy laptopom amin használatban volt a vag com 311.2 programom a hozzá tartozó kábellel együtt. Úgy emlékszem, hogy annak idején volt hozzá telepítő lemez is amit sehol sem találok. Tudnátok segíteni a telepítő újbóli beszerzésében?
Hol tudnám beszerezni?


http://www.obd2spy.com/index.php?route= ... th=3&id=13

https://mega.nz/folder/ysYAhQhC#I8hx-TJ ... r/ilplUL6K

Szerző:  karika76 [ csüt. ápr. 15, 2021 12:23 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni az alábbiakban:
Vagy egy laptopom amin használatban volt a vag com 311.2 programom a hozzá tartozó kábellel együtt. Úgy emlékszem, hogy annak idején volt hozzá telepítő lemez is amit sehol sem találok. Tudnátok segíteni a telepítő újbóli beszerzésében?
Hol tudnám beszerezni?

Szerző:  Csabaa [ pén. ápr. 09, 2021 1:13 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

Gabesz írta:
Kösz Csaba! Amúgy nézegettem neten VCDS 17 menüpontjait és ott láttam, hogy ki/be lehet kapcsolni biztonsági öv figyelmeztetést, mosófolyadékszint jelzést stb. Ezt gondolom aktiválni nem lehet ha eleve nem világít az óracsoportban? Gondolok itt pl. kiégett izzóra, kevés ablakmosó folyadékra. A rablás funkció az tiszta! A "jelzőlámpák" bekapcsolására gondolok, hogy azok softwaresen működhetnek utólag, vagy csak Elegance szériások tudják? Kösz!

Szia
Az elektromos rendszer vezérlőjének a programjától függ.

Szerző:  Gabesz [ hétf. ápr. 05, 2021 9:19 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

Kösz Csaba! Amúgy nézegettem neten VCDS 17 menüpontjait és ott láttam, hogy ki/be lehet kapcsolni biztonsági öv figyelmeztetést, mosófolyadékszint jelzést stb. Ezt gondolom aktiválni nem lehet ha eleve nem világít az óracsoportban? Gondolok itt pl. kiégett izzóra, kevés ablakmosó folyadékra. A rablás funkció az tiszta! A "jelzőlámpák" bekapcsolására gondolok, hogy azok softwaresen működhetnek utólag, vagy csak Elegance szériások tudják? Kösz!

Szerző:  Csabaa [ hétf. ápr. 05, 2021 7:47 am ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

Gabesz írta:

Szia
Vezérlő függő, a rablásvédelmet és a kulcs kihúzásnál a zárak oldását be tudtam kapcsolni. A többi dolgot nem, a index villogást,dudát.. stb.

Szerző:  Gabesz [ vas. ápr. 04, 2021 7:49 am ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

https://translate.google.com/translate?depth=1&hl=en&prev=/search?q=VAGCOM+POLO+6R&biw=1121&bih=805&rurl=translate.google.co.uk&sl=fr&u=http://ankk-vagcom.com/category/codages_vagcom/skoda/skoda_fabia_6y/
Most akkor mégis működhet szelektív ajtónyitás? Valaki nem tudja kipróbálni a leírtakat?

Szerző:  Gabesz [ szomb. ápr. 03, 2021 7:35 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

Van valamiféle "lista", hogy miket lehet bekapcsolni plusszban a kocsiban amik nincsennek beállítva gyárilag? Anti hijack, nyitott ajtó visszajelzés stb. Kösz!

Szerző:  bandika [ kedd dec. 01, 2020 6:18 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

feketete írta:
bandika írta:
Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.


ettől tartok, vezérlő ide vagy oda, nehogy motorbontás legyen a vége, bár nem kattog, de nehezen indul, rángat is utána és nem meg fennebb 3600 nál, teljes gázzal sem..mintha kihagyna egy henger..
OFF?: hova tünhetett el az előbbi válaszom :fejvak:


az ellenőrzés egyszerü a vezérlés rögzítőt a lendkerékhez és vezérmütengelyekhez kell passzítani pár csavar bontásával . A rögzítőknek könnyen kell helyére csúszni.

https://lincos.hu/2509-vezerlesrogzito- ... skoda.html

unixnál lehet kölcsönözni

https://www.unixauto.hu/Unix_CelszerszamBerles.aspx[/quote]

KÖSZI!

Szerző:  feketete [ kedd dec. 01, 2020 6:02 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

bandika írta:
Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.


ettől tartok, vezérlő ide vagy oda, nehogy motorbontás legyen a vége, bár nem kattog, de nehezen indul, rángat is utána és nem meg fennebb 3600 nál, teljes gázzal sem..mintha kihagyna egy henger..
OFF?: hova tünhetett el az előbbi válaszom :fejvak: [/quote]

az ellenőrzés egyszerü a vezérlés rögzítőt a lendkerékhez és vezérmütengelyekhez kell passzítani pár csavar bontásával . A rögzítőknek könnyen kell helyére csúszni.

https://lincos.hu/2509-vezerlesrogzito- ... skoda.html

unixnál lehet kölcsönözni

https://www.unixauto.hu/Unix_CelszerszamBerles.aspx

Szerző:  bandika [ kedd dec. 01, 2020 5:24 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.[/quote]

ettől tartok, vezérlő ide vagy oda, nehogy motorbontás legyen a vége, bár nem kattog, de nehezen indul, rángat is utána és nem meg fennebb 3600 nál, teljes gázzal sem..mintha kihagyna egy henger..
OFF?: hova tünhetett el az előbbi válaszom :fejvak:

Szerző:  bandika [ kedd dec. 01, 2020 5:20 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?

Köszi!

Szerző:  feketete [ kedd dec. 01, 2020 4:24 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

bandika írta:
feketete írta:
bandika írta:
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Ha jó tudom ez a verzó nem jó a te autódhoz régebbihez való

16725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek

A hibajelző lámpa (MIL) aktív

Lehetséges okok

A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást


Igen sejtettem, hogy nem jó, mert ez CAN-BUS os, és régebbi verziók sem látják, viszont van egy Octavia 1 -em is, ahhoz kellene a 409-s müködjön..
Másik téma: mint írtam, mérések alapján G40 elfogadható jelet ad és feszültségek is azok..holnapra jön meg az új, kiváncsi leszek milyen változást hoz, mert csere lesz.. Amiket írtál abbó az időzítés felét nem értem, pontosabban hogyan lehet igazítani (szoft..)?
Köszi!


Én a gyári hibakódleírást fordítóval tettem be . Ezt írta . Véletlenül nem ugrott át a lánc? Indításnál nem kattogott? Ha tudsz szerezni vezérlés rögzítőt nagy megbontás nélkül tudod ellenőrizni a vezérlés helyét.

Szerző:  bandika [ kedd dec. 01, 2020 3:48 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

feketete írta:
bandika írta:
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Ha jó tudom ez a verzó nem jó a te autódhoz régebbihez való

16725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek

A hibajelző lámpa (MIL) aktív

Lehetséges okok

A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást


Igen sejtettem, hogy nem jó, mert ez CAN-BUS os, és régebbi verziók sem látják, viszont van egy Octavia 1 -em is, ahhoz kellene a 409-s müködjön..
Másik téma: mint írtam, mérések alapján G40 elfogadható jelet ad és feszültségek is azok..holnapra jön meg az új, kiváncsi leszek milyen változást hoz, mert csere lesz.. Amiket írtál abbó az időzítés felét nem értem, pontosabban hogyan lehet igazítani (szoft..)?
Köszi!

Szerző:  feketete [ kedd dec. 01, 2020 1:07 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

bandika írta:
Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!


Ha jó tudom ez a verzó nem jó a te autódhoz régebbihez való

16725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek

A hibajelző lámpa (MIL) aktív

Lehetséges okok

A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás

Lehetséges megoldások

Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást

Szerző:  bandika [ kedd dec. 01, 2020 9:04 am ]
Hozzászólás témája:  Re: VAG COM

Sziasztok,
egy kérdés: 409-es vag-com milyen interfésszel csatlakozik?
Úgy tudom KKL típusú, de a régebbi ISO 9141 -sel nekem nem sikerül...kell az eredeti?
Szintén ehhez kapcsolódik:A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele is, amit kiolvasva P0341 híbát ad (áramköri híba..?)..törölhető, de újra előáll gázadásra (FABIA 5J, CPGA motor, 1,2,12V, 2013-as)
Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel is 5v..)
Köszi!

Oldal: 1 / 27 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/