Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd ápr. 24, 2018 1:50 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 199 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 08, 2017 5:31 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 19, 2017 2:26 am
Hozzászólások: 30
Autó: Skoda Fabia 1,4 classic
Sziasztok! Adott egy 2001 es 1,4 mpi. Komfort panel csere óta a szakaszos ablaktörlést hiába szeretném bekapcsolni nem reagál semmit sem. Mi okozhatja ezt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 01, 2017 8:54 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 26, 2016 8:12 pm
Hozzászólások: 24
Autó: Skoda Fabia
Nagyon szépen köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 01, 2017 7:36 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7187
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lazatibor írta:
Üdv!
Egy 2006-os 1.4 101le fabia tulajdonosa lettem, és amikor először öntöttem ablakmosó folyadékot a tartályba egyből a földre folyt az egész. Lyukas lehet a tartály, vagy csak valamilyen vezeték jött szét? Hogyan lehet kiszerelni a tartályt esetleg?
Válaszotokat előre is köszönöm!

Tibi

Szia
Vagy a tartály repedt, vagy a tartály alján ereszt a pumpa. Lehet egyszerűen a
a csöve van lecsúszva..
A kerék levétele után a belső műanyag dob borítást kell kivenned, és hozzáférsz
a kerékjárat elején a tartályhoz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 01, 2017 5:47 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 26, 2016 8:12 pm
Hozzászólások: 24
Autó: Skoda Fabia
Üdv!
Egy 2006-os 1.4 101le fabia tulajdonosa lettem, és amikor először öntöttem ablakmosó folyadékot a tartályba egyből a földre folyt az egész. Lyukas lehet a tartály, vagy csak valamilyen vezeték jött szét? Hogyan lehet kiszerelni a tartályt esetleg?
Válaszotokat előre is köszönöm!

Tibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 12, 2016 2:43 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 815
Mivel lehetne összehozni a hátsó ablakmosó vezetéket? Az anyaga hőlégfúvóra is deformálódik. Nagynehezen akvarisztikai csőtoldóval összedugtam a kettőbe vágott csövet de lelövi így is az egyik felét! Kompletten a tartálytól a tűzfalig mivel és milyen anyagra cserélhetném a csövet? Képek a tartály kifolyó ágáról? Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 15, 2016 7:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 927
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Nálam is csak nyáron nagy melegben és dugóban szokott menni máskor csak a klímánál ahogy írtad. De ha van még valami ötleted azt ne tartsd magadba hátha te ráérzel a dolgokra!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 15, 2016 7:35 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7187
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szesze írta:
Helló Csaba Bácsi!Hát nem akarlak elkeseríteni,de 100%-ra tudom,hogy a két ventilátor mindig egybe működik csak két sebességfokozatban!Az 1-es fokozatnál lassabban a 2-es fokozatnál meg veszettül forognak a lapátok.De ha nem hiszel nekem kérdezz meg bárkit erről akár itt a fórumon is hogy így van a klímás Mpi-nél biztosan,de gondolom a többi motornál sincsen ez másképpen.Úgyhogy számomra még mindig rejtély hogy az 1-es fokozat miért szar.

Elhiszem, nekem sose mennek a ventik ,csak ha klimát kapcsolok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 15, 2016 7:26 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 927
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Helló Csaba Bácsi!Hát nem akarlak elkeseríteni,de 100%-ra tudom,hogy a két ventilátor mindig egybe működik csak két sebességfokozatban!Az 1-es fokozatnál lassabban a 2-es fokozatnál meg veszettül forognak a lapátok.De ha nem hiszel nekem kérdezz meg bárkit erről akár itt a fórumon is hogy így van a klímás Mpi-nél biztosan,de gondolom a többi motornál sincsen ez másképpen.Úgyhogy számomra még mindig rejtély hogy az 1-es fokozat miért szar.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 15, 2016 7:12 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7187
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szesze írta:
Ok Csabám.De azért nem értettem az előbb amit írtál,mert a két venti nem külön forog hanem mindig együtt!Az 1 -es fokozatban lassan kéne neki,míg a 2-esen gyorsan,de a 2-es fokozatban összezárva kapcsolja és az 1-es néma!Tehát ezért írtam,hogy a cserével nem leszek okosabb,mert mindkét ventilátor forog rendesen!A kábelekre már rámértem és mindegyik jónak tűnik,de a relé 1-es fokozatot nem kapcsol.Még a kattanás sincs.Egyébként szerintem a 2-es fokozat is úa.a kábelen megy a ventire és azzal sem lehet gond.A diagnózis az,hogy valamiért a relé 1-es fokozata halott!2 reléből egyikkel sem jó csak a miértjét nem értem továbbra sem.


Szerintem nincs lassú meg gyors fordulat. Klímás kocsinál a nagy venti 91C- foknál kapcsol. Ha feljebb megy a hőfok 99C-nál kapcsolja a
kis ventit is. Ez egy-egy kontakt. A klíma bekapcsolásánál a nagynyomású kapcsoló szinte azonnal bekapcsolja mind a kettőt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 15, 2016 5:18 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 927
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Csabaa írta:
Nem, arra gondolok a 2-es megy klimával hőgomba 2-es rövidzárával.
Ha ilyenkor a ventillátorokon megcseréled a csatikat, a 2-es csatija amin biztos
van 12 volt kerül az 1-es ventire. Ha a venti jó forogni kezd.
Tehát ha a venti jó, akkor vagy a gombától a relé dobozig szakadt a kábele vagy
a relé nem kapcsolja a 12 voltot, vagy a relédoboz és a venti között szakadt a kábel.
Ok Csabám.De azért nem értettem az előbb amit írtál,mert a két venti nem külön forog hanem mindig együtt!Az 1 -es fokozatban lassan kéne neki,míg a 2-esen gyorsan,de a 2-es fokozatban összezárva kapcsolja és az 1-es néma!Tehát ezért írtam,hogy a cserével nem leszek okosabb,mert mindkét ventilátor forog rendesen!A kábelekre már rámértem és mindegyik jónak tűnik,de a relé 1-es fokozatot nem kapcsol.Még a kattanás sincs.Egyébként szerintem a 2-es fokozat is úa.a kábelen megy a ventire és azzal sem lehet gond.A diagnózis az,hogy valamiért a relé 1-es fokozata halott!2 reléből egyikkel sem jó csak a miértjét nem értem továbbra sem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 14, 2016 8:13 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7187
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Nem, arra gondolok a 2-es megy klimával hőgomba 2-es rövidzárával.
Ha ilyenkor a ventillátorokon megcseréled a csatikat, a 2-es csatija amin biztos
van 12 volt kerül az 1-es ventire. Ha a venti jó forogni kezd.
Tehát ha a venti jó, akkor vagy a gombától a relé dobozig szakadt a kábele vagy
a relé nem kapcsolja a 12 voltot, vagy a relédoboz és a venti között szakadt a kábel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 14, 2016 8:04 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 927
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Csabaa írta:
Szia
Nem az a pálya ,hogy az 1-es sosem kapcsol be!?
Klimánál és összezárt 2-nél csak a 2-es megy?

Ha igen ,klima be és 2-es összezár és a két venti csati felcserél.
Ilyenkor az elsőnek kell mennie..
Hali.Ha a számok a ventilátor fokozatokat jelenti akkor igen.A 2-es összezár alatt azt érted,hogy a hőkapcsoló stekkerén zárjam össze a 2-es fokozatot és ilyenkor lassabban fog forogni a ventim?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 14, 2016 6:40 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7187
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
Nem az a pálya ,hogy az 1-es sosem kapcsol be!?
Klimánál és összezárt 2-nél csak a 2-es megy?

Ha igen ,klima be és 2-es összezár és a két venti csati felcserél.
Ilyenkor az elsőnek kell mennie..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 14, 2016 6:23 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 927
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Helló Csaba.A két ventilátorra gondolsz,hogy azok csatlakozóját cseréljem fel??Nem értem mire gondolsz,mert ha a kettőt megcserélem attól elindul az egyes?A két ventit egyszerre kapcsolja és ha megcserélem szerintem attól nem fog változni semmi vagy szerinted rosszul gondolom!?Ja most jut eszembe,hogy neked megint csináltam egy kis munkát,mert rossz helyre irkáltam majd tedd át légyszíves a helyére vagy töröld ki az egészet ha az könnyebb!Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 14, 2016 4:02 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7187
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia Szesze

Cseréld fel a venti csatijait. Ha elindul az egyes akkor a venti jó...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 199 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség