Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. ápr. 09, 2020 8:41 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1305 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 87  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: vas. feb. 09, 2020 12:31 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 328
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Pityu980 írta:
feketete írta:
Pityu980 írta:
Sziasztok!

Kellene nekem ez kis segítség mert szeretném beszerelni a kocsimba a mélyládámat és nem tudom hol tudnám bevinni az erősítőhöz a táp és test kábeleket :(
Ha valaki tud segítsen nekem pár képpel!
Az anyós ülés felöli oldalon találtam kettő gumi dugót a motortérben ( olyan helyen mint a másik oldalon ahol kijön a motorháztető nyitó bovden ) de hiába fűztem de egy drótot bent az utastérben nem találkoztam vele.
Skoda Fábia 5J kombi 2013-as modell

Segítségeteket köszi!


Én fábia 1 vezettem át vezetéket a tüzfalon. Ahol át próbáltad vezetni a vezetéket ott megprobálkoznk egy kemény kötöződróttal vagy egy nagy szeggel . Átdugnám és valaki belülről nézné hol jön át vagy hol emeli meg a tüzfal szigetelést.
Én a vizvájuban vezettem át . Nálla lentebb levő átvezetéseket takarja a fütésrendszer. Kiszedtem a kesztütartót és ugy könnyen hozzáfértem.
Érdemes a beszereléshez " gyári" kábelköteget használni. A negatív vezetéket felesleges átvezetni , mert a negatívot elég a kasznihoz letestelni . Mondjuk s biztonsági öv vsavarja nagyon jó hozzá. Nállam az erősítő jobb és bal hangszoró kimenetét " össze " lehetett kötni és így nagyobb erővel szólt a basszus. Az erősítőn kell erről lenni leírásnak. A vezetékeket a kábelvégekhez próbáld forrasztani jobb lesz az átvitel.



Hát én is ott próbáltam bevinni a kábelt, de kb. 1méter 2,5mm-es tömör rézdrótot dugtam be a lyukon de az utastérben sehol semmi :) A bekötéssel semmi gondom nem lenne mert szereltem be ár anno Opelbe de ott kicsit egyszerűbb volt bevinni a kábeleket az akutól:)


a höszigetelés mögött jön ki az takarja és ahogy bedugod be megy alá


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: vas. feb. 09, 2020 11:38 am 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 11, 2018 4:40 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda Fabia II Combi 1.4 16V Cool
feketete írta:
Pityu980 írta:
Sziasztok!

Kellene nekem ez kis segítség mert szeretném beszerelni a kocsimba a mélyládámat és nem tudom hol tudnám bevinni az erősítőhöz a táp és test kábeleket :(
Ha valaki tud segítsen nekem pár képpel!
Az anyós ülés felöli oldalon találtam kettő gumi dugót a motortérben ( olyan helyen mint a másik oldalon ahol kijön a motorháztető nyitó bovden ) de hiába fűztem de egy drótot bent az utastérben nem találkoztam vele.
Skoda Fábia 5J kombi 2013-as modell

Segítségeteket köszi!


Én fábia 1 vezettem át vezetéket a tüzfalon. Ahol át próbáltad vezetni a vezetéket ott megprobálkoznk egy kemény kötöződróttal vagy egy nagy szeggel . Átdugnám és valaki belülről nézné hol jön át vagy hol emeli meg a tüzfal szigetelést.
Én a vizvájuban vezettem át . Nálla lentebb levő átvezetéseket takarja a fütésrendszer. Kiszedtem a kesztütartót és ugy könnyen hozzáfértem.
Érdemes a beszereléshez " gyári" kábelköteget használni. A negatív vezetéket felesleges átvezetni , mert a negatívot elég a kasznihoz letestelni . Mondjuk s biztonsági öv vsavarja nagyon jó hozzá. Nállam az erősítő jobb és bal hangszoró kimenetét " össze " lehetett kötni és így nagyobb erővel szólt a basszus. Az erősítőn kell erről lenni leírásnak. A vezetékeket a kábelvégekhez próbáld forrasztani jobb lesz az átvitel.



Hát én is ott próbáltam bevinni a kábelt, de kb. 1méter 2,5mm-es tömör rézdrótot dugtam be a lyukon de az utastérben sehol semmi :) A bekötéssel semmi gondom nem lenne mert szereltem be ár anno Opelbe de ott kicsit egyszerűbb volt bevinni a kábeleket az akutól:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: vas. feb. 09, 2020 11:25 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 328
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Pityu980 írta:
Sziasztok!

Kellene nekem ez kis segítség mert szeretném beszerelni a kocsimba a mélyládámat és nem tudom hol tudnám bevinni az erősítőhöz a táp és test kábeleket :(
Ha valaki tud segítsen nekem pár képpel!
Az anyós ülés felöli oldalon találtam kettő gumi dugót a motortérben ( olyan helyen mint a másik oldalon ahol kijön a motorháztető nyitó bovden ) de hiába fűztem de egy drótot bent az utastérben nem találkoztam vele.
Skoda Fábia 5J kombi 2013-as modell

Segítségeteket köszi!


Én fábia 1 vezettem át vezetéket a tüzfalon. Ahol át próbáltad vezetni a vezetéket ott megprobálkoznk egy kemény kötöződróttal vagy egy nagy szeggel . Átdugnám és valaki belülről nézné hol jön át vagy hol emeli meg a tüzfal szigetelést.
Én a vizvájuban vezettem át . Nálla lentebb levő átvezetéseket takarja a fütésrendszer. Kiszedtem a kesztütartót és ugy könnyen hozzáfértem.
Érdemes a beszereléshez " gyári" kábelköteget használni. A negatív vezetéket felesleges átvezetni , mert a negatívot elég a kasznihoz letestelni . Mondjuk s biztonsági öv vsavarja nagyon jó hozzá. Nállam az erősítő jobb és bal hangszoró kimenetét " össze " lehetett kötni és így nagyobb erővel szólt a basszus. Az erősítőn kell erről lenni leírásnak. A vezetékeket a kábelvégekhez próbáld forrasztani jobb lesz az átvitel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: vas. feb. 09, 2020 9:25 am 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 11, 2018 4:40 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda Fabia II Combi 1.4 16V Cool
Sziasztok!

Kellene nekem ez kis segítség mert szeretném beszerelni a kocsimba a mélyládámat és nem tudom hol tudnám bevinni az erősítőhöz a táp és test kábeleket :(
Ha valaki tud segítsen nekem pár képpel!
Az anyós ülés felöli oldalon találtam kettő gumi dugót a motortérben ( olyan helyen mint a másik oldalon ahol kijön a motorháztető nyitó bovden ) de hiába fűztem de egy drótot bent az utastérben nem találkoztam vele.
Skoda Fábia 5J kombi 2013-as modell

Segítségeteket köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: vas. jan. 19, 2020 6:12 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 328
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Merlot írta:
Merlot írta:
A napi kilométer számlálót valóban lenullázta, no meg az órát is, de sajnos nem felejti el SAFE 2-t....és emiatt nem is tudnék kódot beírni.

Már írtam egy mail-t a Skoda szalonnak, hogy segítsenek.


Válaszolt a szalon, de
1. Vigyem oda az autót (Bp.-ről Veszprémbe!)
2. Vigyek 8000.-t + ÁFA-t

Akkor inkább kiflexelem a rádiót, kukázom, és teszek bele egy újat...


vagcom-mal nem lehet kiolvasni a kódot?
a gyári könyvében a rádiókártyán benne van a kód

itt egy skoda rádio leírása van
http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... Ms-202.pdf

ha a safe 2 írja ki hibás a kód ezt neked kéne korrigálni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: vas. jan. 19, 2020 5:08 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budapest
Merlot írta:
A napi kilométer számlálót valóban lenullázta, no meg az órát is, de sajnos nem felejti el SAFE 2-t....és emiatt nem is tudnék kódot beírni.

Már írtam egy mail-t a Skoda szalonnak, hogy segítsenek.


Válaszolt a szalon, de
1. Vigyem oda az autót (Bp.-ről Veszprémbe!)
2. Vigyek 8000.-t + ÁFA-t

Akkor inkább kiflexelem a rádiót, kukázom, és teszek bele egy újat...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: vas. jan. 19, 2020 5:05 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budapest
Gabesz írta:
Szerintem akkucserénél nem is kérne kódot tudtommal! Én úgy hallottam, hogy "megismerik" egymást az ECU-val "örökre"! Ha másik autóba kerül akkor kéne kódot kérnie. Azt hiszem tán azt javasolják, hogy akkucsere után előbb gyújtásra tenni a vasat majd úgy rádió ON. Én használtan vettem Symphony MP3 rádiót és ott ez a leírtak szerint ment akkucsere után. Úgyhogy passzolom, hogy mi lehet nálad! :?:


Hát mi a fenét mutat akkor a kijelző a SAFE után 3 pm-el???
Nálam az 1000-et. Ezek szerint a leírás alapján ezt jegyezte meg a fedélzeti computer memója, de akkor ebből hogyan lépek tovább? (Más kérdés, hogy az új akku lecsatlakozása után sem kezdte előlről, hanem megjegyezte a 2. kísérletet. Emiatt soha nem jelenik meg újból a kijelzőn a "1000", ott villog majd vált állóra a SAFE felirat , így nincs mit az 1-4 állomás gombokkal ismételnem, és a végén a kontroll gombbal elfogadtatni.

Kellene egyáltalán a megjelenő kódot ismételnem??? Mert erről egyetlen kurva leírás sem ír....
Vagy elég lett volna csak a >> vagy >> gombokkal leokézni? Szóval a leírás NEM korrekt, mert kétségeket hagy egy valós szituáció feloldásakor. Aki írta a szöveget (annak sok nyelvre fordítását) az szerintem soha életében nem látott ilyen folyamatot egy akkucserés autóban ülve.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 18, 2020 4:32 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 874
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Szerintem akkucserénél nem is kérne kódot tudtommal! Én úgy hallottam, hogy "megismerik" egymást az ECU-val "örökre"! Ha másik autóba kerül akkor kéne kódot kérnie. Azt hiszem tán azt javasolják, hogy akkucsere után előbb gyújtásra tenni a vasat majd úgy rádió ON. Én használtan vettem Symphony MP3 rádiót és ott ez a leírtak szerint ment akkucsere után. Úgyhogy passzolom, hogy mi lehet nálad! :?:

Használati útmutatóból:

Ha egy hibásan megadott kódot igazolt, akkor a teljes folyamatot még egyszer meg
tudja ismételni.
Ha a kódszámot másodszor is rosszul adta meg, akkor a készülék kb. egy órára lezár.
Csak az egy óra letelte után, közben a készüléknek bekapcsolva és a kulcsnak a
gyújtáskapcsolóba bedugva kell maradnia, lehetséges a biztonsági kód mega-
dásának a megismétlése.
Ez a ciklus - két eredménytelen kísérlet után egy órára lezárva a készülék - érvényes
a továbbiakban.

Az Ön rádiókészüléke egy komfort lopás elleni kóddal van felszerelve. Az első
üzembe helyezéskor a biztonsági kód nem csak a rádióban, hanem a járműben is
tárolva lesz.
Az akkumulátor lekötése és visszakötése után először a gyújtást kapcsolja be és
csak azután a rádiót.
Ha a rádiót egy másik járműbe szeretné beszerelni, akkor meg kell adnia a
biztonsági kódot. Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot a Škoda-szervizpartne-
rével vagy a Škoda-importőrrel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: pén. jan. 17, 2020 10:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budapest
A napi kilométer számlálót valóban lenullázta, no meg az órát is, de sajnos nem felejti el SAFE 2-t....és emiatt nem is tudnék kódot beírni.

Már írtam egy mail-t a Skoda szalonnak, hogy segítsenek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: pén. jan. 17, 2020 6:40 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 328
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Merlot írta:
Merlot írta:
Idézet:
kosd le az aksit felejt a rádio és próbálkozz ujra

a legközelebbbi aksi cserénél a régi aksi kiszerelése előtt kösd össze a kábeleket az uj aksival pl bikakábellel és úgy szereld be az ujjat


Sajnos semmit nem számított, hogy lekötöttem kis időre az akkut, visszakapcsolva a rádió a SAFE 2-t (a számot a kijelző bal sarkában) jelezte ki, azaz ezt NEM felejtette el, és ellentétben a tegnapi első bekapcsolással (amikor is a SAFE után 3-4 mp múlva megjelent a 1000-es szám) most soha nem tűnik el a SAFE felirat.
Így esélyem sincs beírni a jó kódot, mert nem kínálja fel a készülék az állomás gombokkal (1...4) való írást. :falbav:
Csak azt nem értem, hogy az első 3 akku cseréjekor a 17 év alatt miért ment minden rendben, most miért nem....

Valaki ismer Bp.-en profi autórádió szerelőt, aki megoldja végre ezt a lehetetlen állapotot???


el kéne felejteni , mert lekötött aksinál a csatorna kiosztást is elfelejti pár perc legyen a lekötés pl a napi kilóméterszámlálónak is le kell nullázódnia


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: pén. jan. 17, 2020 3:37 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budapest
Merlot írta:
Idézet:
kosd le az aksit felejt a rádio és próbálkozz ujra

a legközelebbbi aksi cserénél a régi aksi kiszerelése előtt kösd össze a kábeleket az uj aksival pl bikakábellel és úgy szereld be az ujjat


Sajnos semmit nem számított, hogy lekötöttem kis időre az akkut, visszakapcsolva a rádió a SAFE 2-t (a számot a kijelző bal sarkában) jelezte ki, azaz ezt NEM felejtette el, és ellentétben a tegnapi első bekapcsolással (amikor is a SAFE után 3-4 mp múlva megjelent a 1000-es szám) most soha nem tűnik el a SAFE felirat.
Így esélyem sincs beírni a jó kódot, mert nem kínálja fel a készülék az állomás gombokkal (1...4) való írást. :falbav:
Csak azt nem értem, hogy az első 3 akku cseréjekor a 17 év alatt miért ment minden rendben, most miért nem....

Valaki ismer Bp.-en profi autórádió szerelőt, aki megoldja végre ezt a lehetetlen állapotot???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 16, 2020 7:06 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budapest
Idézet:
kosd le az aksit felejt a rádio és próbálkozz ujra

a legközelebbbi aksi cserénél a régi aksi kiszerelése előtt kösd össze a kábeleket az uj aksival pl bikakábellel és úgy szereld be az ujjat


Köszönöm, holnap megpróbálom újra. :welcome:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 16, 2020 6:11 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 328
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Merlot írta:
Most viszont én kérnék segítséget a tapasztalt kollégáktól, épp a rádió miatt.

Akkut kellett cserélnem ma, mert az 5 és fél éves Banner megadta magát. Az új akkuval természetesen simán indult a motor. Ezt követően a rádió "kikódolása" következett volna. (Köztudott, hogy lopás miatt alkalmazza a gyártó ezt a védelmet)
Nem ez volt az első eset, mivel a 17 éves Fabiában ez már a 4. akku. A rádió & CD lejátszó kezelési utasításában szépen le van írva a folyamat. A bekapcsolást követően a kijelzőn megjelenik a SAFE felirat, majd kb. 3 mp után átvált az "1000"-re. Az 1-es állomás gombbal, majd tovább a 2-3-4 gombokkal megismételtem az 1000-et, majd a controll gombok egyikével (2 mp-ig nyomva tartva) "leokéztam". Korábban ezzel pár mp után használhatóvá vált a rádió. De most NEM! Kikapcsoltam a rádiót, majd újra be. Megint SAFE, aztán 1000, de most is eredménytelen lett a kikódolás. Viszont a kijelzőn megjelent a SAFE felirat, de a kijelző bal sarkában egy kis 2-es is. És ez maradt is, hiába kapcsoltam ki újból a rádiót, a SAFE után többé nem jelent meg a 3 mp után az "1000".

Mi a fene van??? Nem jó a beírt (korábban elfogadott) 1000 kód? De ki/mi változtatta volna meg? HELP!!!


kosd le az aksit felejt a rádio és próbálkozz ujra

a legközelebbbi aksi cserénél a régi aksi kiszerelése előtt kösd össze a kábeleket az uj aksival pl bikakábellel és úgy szereld be az ujjat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 16, 2020 5:17 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budapest
Most viszont én kérnék segítséget a tapasztalt kollégáktól, épp a rádió miatt.

Akkut kellett cserélnem ma, mert az 5 és fél éves Banner megadta magát. Az új akkuval természetesen simán indult a motor. Ezt követően a rádió "kikódolása" következett volna. (Köztudott, hogy lopás miatt alkalmazza a gyártó ezt a védelmet)
Nem ez volt az első eset, mivel a 17 éves Fabiában ez már a 4. akku. A rádió & CD lejátszó kezelési utasításában szépen le van írva a folyamat. A bekapcsolást követően a kijelzőn megjelenik a SAFE felirat, majd kb. 3 mp után átvált az "1000"-re. Az 1-es állomás gombbal, majd tovább a 2-3-4 gombokkal megismételtem az 1000-et, majd a controll gombok egyikével (2 mp-ig nyomva tartva) "leokéztam". Korábban ezzel pár mp után használhatóvá vált a rádió. De most NEM! Kikapcsoltam a rádiót, majd újra be. Megint SAFE, aztán 1000, de most is eredménytelen lett a kikódolás. Viszont a kijelzőn megjelent a SAFE felirat, de a kijelző bal sarkában egy kis 2-es is. És ez maradt is, hiába kapcsoltam ki újból a rádiót, a SAFE után többé nem jelent meg a 3 mp után az "1000".

Mi a fene van??? Nem jó a beírt (korábban elfogadott) 1000 kód? De ki/mi változtatta volna meg? HELP!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 16, 2020 4:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budapest
Gabesz írta:
Kérdezném, hogy a gyári Symphony fejegység hangzása milyennek tekinthető? Hány hangszórót vezérel? Mp3 köthető rá CD tárvezérlésen rá? Valami okosság hozzá? Köszi!


Ragyogó minőségű hangzást biztosít az a 8 db hangszóró, ami az első ajtóktól egészen a csomagtér felső műanyag pereméig van beépítve gyárilag.
Amikor átvettem egy szalonban a vadiúj Fabiámat, a szalon munkatársa részletesen bemutatta a kocsit. A végén a rádió és CD lejátszó kipróbálása közben ámulattal hallgatta egy CD megszólaltatásakor, hogy mire képes a Symphony hangrendszer. Pedig sok VW, Seat, Skoda autó HiFi-jét volt már módja hallgatni.
Nem tudok arról hogy MP3-at pendrive-val vagy másképp lehetne csatlakoztatni rá, bár előnye a CD lejátszónak, hogy az általam írt CD-ket is válogatás nélkül lejátszotta, szemben néhány asztali HiFi berendezéssel!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1305 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 87  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség