Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd szept. 17, 2019 6:21 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 283 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: vas. szept. 15, 2019 9:46 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7704
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
f.megyesi21 írta:
Lenne két kérdésem:
-Kell még valami alapbeállítást végeznem vagy csak elég az óra és kulcs illesztés km állítás? (üzemanyagszintjelző alapbeállítás,stb.?)
-Létezik valahol olyan elérhető dokumentáció ami magába foglalja, hogy a vezérlőkben melyik kommunikációs csatorna mire való? mert most oké, hogy a fórumban megtaláltam, de jó legalább a fontosabb dolgokkal tisztában lenni...Számomra ez egy fontos dolog lenne és még eddig nem találtam semmit.

Köszönöm előre is és köszönöm a tanácsokat a hibára.
Most megismertem rendesen a Fabiát :D

Szia
A szinjelzésnél a piros vonal kezdetét lehet beállítani, 6 liternél kellene síponia.
Ezt elég nehéz kivitelezni.. Én is cseréltem órát, sőt a szintjelző potit is, de nem lett
érwzhetően pontatlan a kijelzés.

A vezérlők, csoportjait kigyűjtöttem a pdf-ből, de ha vcds-t használsz, nem a legrégebbi vagcom-ot, akkor a csoport kiválasztásánál kiírja az adat nevét, és lehetséges értékeit.

https://mega.nz/#F!KsJnFaQL!qfSbky_Xra3Gv1T6tLWL2g


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: pén. szept. 13, 2019 11:16 am 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 27, 2019 1:07 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia Best 1.4 MPI
f.megyesi21 írta:
Csabaa írta:
f.megyesi21 írta:
Sziasztok!
Új vagyok itt, segítségre van szükségem, remélem jó helyre írom.
Autóm: 2003 Fabia I Best 1.4 MPI, 50KW, AQW motorkód.

Szia
Ez így elsőre nem óra hibának tűnik. Ennyi fals hiba, a tápfeszültség hiányára utal inkább.
-Az aksira mérj rá, simán és gyújtás kapcsolása után is. 11 volt minimum kell..
-Ha az aksi rendben, kábelköteg rohadás is lehetséges, a motorvezérlő alatt megy be az utastérbe..
Nehezen lehet hozzáférni, és a bandázst is le kell szedni, és egyesével ellenőrizni a szálakat. Ha sokat állt vízben
a köteg, a műanyag szigetelések megdagadnak, majd száradás után szétrepedeznek.. szakadás és több szál zárlata is lehetséges..

Amíg az immo villog nem fog elindulni, a motorvezérlő tilt. Az órának és a motorvezérlőnek össze kell "beszélnie", az error felirat is valószínű ezért van, és hiányzik a km állás.


Szia.
Köszönöm a választ, ahogy lesz egy kis időm nekiállok.
Jól gondolom, hogyha "kényelmesen" hozzá akarok férni a köteghez, akkor érdemes kiszedni az ablaktörlő mechanikát?



A tanácsot megfogadtam, a köteget átnéztem mindenhol, testpontokat is átnéztem (lentebb már írtam, hogy bele is kavarodtam :D), aztán leültem, átgondoltam olvastam, összeszedtem minden tudásom és rájöttem a problémára.
Óracsoport hiba volt. Óránál a tápfesz. megvolt, órában a stabilizátor IC-n 5V megvolt, többi IC testek jók voltak, Aminek találtam adatlapot annál a tápfesz. jó volt.
VAG-COM memóriahibát dobta az órára, VAG K+CAN Commander nem tudta a km állást és a PIN-t kiolvasni.
Vettem egy bontott órát és az működik.
Szerencsére megvan a kocsihoz a biléta a PIN-nel, VAG K+CAN Commander-el kiolvastam a hozott óra kódját, illesztettem a VAG-COM-ban, valamint a kulcsokat is illesztettem ( mind a fórumban találtak alapján +youtube) és indul az autó.
km állást is beállítottam az előző értékre +/- 200 km (mivel pontosan nem emlékszem rá, és nem lehetett az előző órából megtudni). Már csak kötegelni kell és összerakni mindent vissza :D

Lenne két kérdésem:
-Kell még valami alapbeállítást végeznem vagy csak elég az óra és kulcs illesztés km állítás? (üzemanyagszintjelző alapbeállítás,stb.?)
-Létezik valahol olyan elérhető dokumentáció ami magába foglalja, hogy a vezérlőkben melyik kommunikációs csatorna mire való? mert most oké, hogy a fórumban megtaláltam, de jó legalább a fontosabb dolgokkal tisztában lenni...Számomra ez egy fontos dolog lenne és még eddig nem találtam semmit.

Köszönöm előre is és köszönöm a tanácsokat a hibára.
Most megismertem rendesen a Fabiát :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 07, 2019 7:32 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 07, 2019 6:24 pm
Hozzászólások: 20
Autó: Skoda fábia 1.4mpi AQW
feketete írta:
Joco írta:
Sziasztok a kérdésem az lenne hogy az 1.4mpi motoros AQW motor kód kettő ventilátor van az egy a klima a masik a hűtőventilátor ha meleg a víz melyik kell hogy be kapcsoljon az egyik kicsi a másik nagyob melyik a klímáé és melyik a hűtőé


a nagy a klimáé két sebességes , ha meghal a klimaventilátor az elektronika letiltja a klimát és a kis ventilátorral is tudsz közlekedni , deóne várj a javitással


Nem halt meg csak pont ma alábujtam es a hő gomba csatinál van 3 vezeték és az egyiken a külső burkolat meg van szakadva és mentem vele és be kapcsolt a kicsi venti de én edig mikor hallotam hogy megy aszt hittem hogy a nagy megy nem tudtam melyik mit hűjt de most már oke köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 07, 2019 7:26 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 142
Autó: Fábia I 1,2
Joco írta:
Sziasztok a kérdésem az lenne hogy az 1.4mpi motoros AQW motor kód kettő ventilátor van az egy a klima a masik a hűtőventilátor ha meleg a víz melyik kell hogy be kapcsoljon az egyik kicsi a másik nagyob melyik a klímáé és melyik a hűtőé


a nagy a klimáé két sebességes , ha meghal a klimaventilátor az elektronika letiltja a klimát és a kis ventilátorral is tudsz közlekedni , deóne várj a javitással


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 07, 2019 6:40 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 07, 2019 6:24 pm
Hozzászólások: 20
Autó: Skoda fábia 1.4mpi AQW
Sziasztok a kérdésem az lenne hogy az 1.4mpi motoros AQW motor kód kettő ventilátor van az egy a klima a masik a hűtőventilátor ha meleg a víz melyik kell hogy be kapcsoljon az egyik kicsi a másik nagyob melyik a klímáé és melyik a hűtőé


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 31, 2019 7:39 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 27, 2019 1:07 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia Best 1.4 MPI
Csabaa írta:
f.megyesi21 írta:
Szia.
Köszönöm a választ, ahogy lesz egy kis időm nekiállok.
Jól gondolom, hogyha "kényelmesen" hozzá akarok férni a köteghez, akkor érdemes kiszedni az ablaktörlő mechanikát?

Nem, nem, a motortérben a vezérlő alatt a kerékívnél megy be az utastérbe a köteg..


Ma nekiálltam szétszedni.
-Rámértem az aksira jó.
-Kiszedtem az órát, 8 PIN-es fekete csati 8. pin és a kocsiszekrény között sipol--> ok
-Ugyanitt 8. és 7. pin között 12 V megvan, gyújtás ráadással 8. és 5. pin között is megvan--> akkor óra tápfesz ok??
-Viszont a másik csatlakozó 32. pin-je nem sipol össze semmilyen testtel. Ha jól értelmezem a rajzokat akkor valahol neki is testelni kell mert jeladótesthez megy a 327-es pont a motortérben :) .
Rámértem fesz mérővel a kocsitest és a 32. pin között és majdnem 0.5 V-ot mértem gyújtással és anélkül! Mellette a 8 pines csati mindkét tápján 11,5 V körüli értékeket mértem!!--> Ez szerintem nem f@sza.. :)
Szétbombáztam a kábelköteget a motortérben, de nem találtam semmit szemmel. minden test sípol minden testtel amit elértem stb.
Elkezdtem keresni a rajzokon emlegetett 327-es jeladótest pontot a kötegben a seb. jeladótól visszakövetve (szerintem meg is lett, nem tűnik rossznak) közben ugye a rajzon T10d jelölésű csatlakozó ami a jeladók testjét viszi tovább a 327-es ponthoz.
Na és itt találtam bibit (T10d): A kék-fehér vezeték (befecskendezőknek szállít +12V-ot rajzon) 5. pin és a jeladótest 7.pin között rövidzárat mértem! Feszültséget 0 V-ot (nem kb 12-nek kéne lennie?) mértem közöttük! A kék-fehér és aksi - saru között is 0 V, viszont ha az aksi + saruján mértem a ugyanezt a vezetéket az 12V volt! Szerintem pont fordítva kellene lennie........
Kikerestem, a 35. biztosító védi ezt a szakaszt, közvetlen onnan jön a nafta. Biztit kivettem és nem sípolt össze a kék és a barna!
Viszont a biztosítónak a bemenetén nem mérek feszt a testhez képest, hanem csak a + aksi saru felől 12 V-ot. Ez egy katyvasz......
Mértem áramfelvételt nyugalmi állapotban cc. 150 mA, gyújtással olyan cc. 1.5 A fölé nem ment....

Lehet teljesen elvittem magam és közben csak egy kis banális hiba, de most nem tudom hogyan tovább :D.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 29, 2019 7:34 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7704
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
f.megyesi21 írta:
Szia.
Köszönöm a választ, ahogy lesz egy kis időm nekiállok.
Jól gondolom, hogyha "kényelmesen" hozzá akarok férni a köteghez, akkor érdemes kiszedni az ablaktörlő mechanikát?

Nem, nem, a motortérben a vezérlő alatt a kerékívnél megy be az utastérbe a köteg..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 29, 2019 7:31 am 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 27, 2019 1:07 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia Best 1.4 MPI
Csabaa írta:
f.megyesi21 írta:
Sziasztok!
Új vagyok itt, segítségre van szükségem, remélem jó helyre írom.
Autóm: 2003 Fabia I Best 1.4 MPI, 50KW, AQW motorkód.

Szia
Ez így elsőre nem óra hibának tűnik. Ennyi fals hiba, a tápfeszültség hiányára utal inkább.
-Az aksira mérj rá, simán és gyújtás kapcsolása után is. 11 volt minimum kell..
-Ha az aksi rendben, kábelköteg rohadás is lehetséges, a motorvezérlő alatt megy be az utastérbe..
Nehezen lehet hozzáférni, és a bandázst is le kell szedni, és egyesével ellenőrizni a szálakat. Ha sokat állt vízben
a köteg, a műanyag szigetelések megdagadnak, majd száradás után szétrepedeznek.. szakadás és több szál zárlata is lehetséges..

Amíg az immo villog nem fog elindulni, a motorvezérlő tilt. Az órának és a motorvezérlőnek össze kell "beszélnie", az error felirat is valószínű ezért van, és hiányzik a km állás.


Szia.
Köszönöm a választ, ahogy lesz egy kis időm nekiállok.
Jól gondolom, hogyha "kényelmesen" hozzá akarok férni a köteghez, akkor érdemes kiszedni az ablaktörlő mechanikát?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 29, 2019 5:52 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7704
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
f.megyesi21 írta:
Sziasztok!
Új vagyok itt, segítségre van szükségem, remélem jó helyre írom.
Autóm: 2003 Fabia I Best 1.4 MPI, 50KW, AQW motorkód.

Szia
Ez így elsőre nem óra hibának tűnik. Ennyi fals hiba, a tápfeszültség hiányára utal inkább.
-Az aksira mérj rá, simán és gyújtás kapcsolása után is. 11 volt minimum kell..
-Ha az aksi rendben, kábelköteg rohadás is lehetséges, a motorvezérlő alatt megy be az utastérbe..
Nehezen lehet hozzáférni, és a bandázst is le kell szedni, és egyesével ellenőrizni a szálakat. Ha sokat állt vízben
a köteg, a műanyag szigetelések megdagadnak, majd száradás után szétrepedeznek.. szakadás és több szál zárlata is lehetséges..

Amíg az immo villog nem fog elindulni, a motorvezérlő tilt. Az órának és a motorvezérlőnek össze kell "beszélnie", az error felirat is valószínű ezért van, és hiányzik a km állás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 29, 2019 12:09 am 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 27, 2019 1:07 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia Best 1.4 MPI
Sziasztok!
Új vagyok itt, segítségre van szükségem, remélem jó helyre írom.
Autóm: 2003 Fabia I Best 1.4 MPI, 50KW, AQW motorkód.
Úgy másfél hónapja elkezdte az óracsoportom a lámpák villogtatását, majd újraindult, valamint néha elment a vége felé a szervó is (úgy, ahogy már mások is leírták itt a fórumban).
Nem nagyon volt idő vele foglalkozni egyéb okok miatt, kicsit halogattam (rosszul tettem). Hétfőn végleg beadta a kulcsot üzem közben.
A következőt produkálta: https://drive.google.com/open?id=1hCSaI ... MiE0thrZdQ
Benzinkúton megálltam, mondván majd újraindul, max. az aksiról lekötöm, de azóta be sem indul.
Gyújtás ráadásakor Immo jel villog azóta is, mutatók ebbe a helyzetbe állnak be, valamint felkapcsol az óra háttér világítása akkor is, ha nincs helyzetjelző felkapcsolva. A km számláló helyén Error felirat (gyújtás nélkül csupa 0 felirat). Sógor vontatott haza.
(Diagnosztikában kezdő vagyok)
Közvetlen akkor hibakód kiolvasás ezt dobta ki Műszerfal és a motorvez.:

Műszerfal
20 Hibakódot talált:
65535 - No Errors OR Control Module Malfunction (ambiguous: sorry!)
00-00 - -
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-00 - Open or Short to B+
00771 - Fuel Level Sensor (G)
29-00 - Short to Ground
01086 - Speedometer Vehicle Speed Sensor (G22)
06-00 - Signal to High
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to B+
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
29-00 - Short to Ground
01128 - Anti-theft Immobilizer Sensor (D2)
35-00 - -
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent
01177 - Engine Control Module (Not Authorized?)
65-10 - Unauthorized - Intermittent
01176 - Key
07-00 - Signal to Low
01402 - Data Connection from Navigation
27-00 - Implausible Signal
01312 - Data Bus: Powertrain
37-00 - Faulty
01314 - Engine Control Module
49-00 - No Communications
01316 - ABS Control Module
49-00 - No Communications
01315 - Transmission Control Module
49-00 - No Communications
01197 - Power Train Data Bus: Incorrect Software State
35-00 - -
01322 - Control Module for MFA
49-00 - No Communications
01316 - ABS Control Module
79-00 - Please Check Fault Codes
01320 - Control Module for Climatronic (J255)
49-00 - No Communications
01321 - Control Module for Airbags (J234)
49-00 - No Communications

Motor:
3 Hibakódot talált:
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
35-10 - - - Intermittent
16825 - Evap Emission Control Sys: Incorrect Flow
35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Control Module Blocked by Immobilizer
35-00 - -

Törlés után még a hiba mindig fennáll ugyanúgy. Ma egy Autoscan után ezt dobta ki:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,25,37,44,46,55,56,76

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 047 906 033 H
Component: 1,4l SIMOS3PA 00HS5501
Coding: 00061
Shop #: WSC 13765
TMBNB46Y733700654 SKZ7Z0B1681670
1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
Readiness: 1110 1101

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 6Y0 820 045
Component: Klimaanlage X0830
7 Faults Found:
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
79-00 - Please Check Fault Codes

Address 09 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q1 937 049 C
Component: 00 BN-SG. 1S33
Coding: 09258
Shop #: WSC 13765
3 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-10 - No Communications - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: ˙˙ ˙˙˙ ˙˙˙ ˙˙
Component: KOMBIINSTRUMENT VDO ˙˙˙
Coding: 26297
Shop #: WSC 98304
˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙
3 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent
01177 - Engine Control Unit
65-10 - Unauthorized - Intermittent


Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: 30 GATEWAY CAN 1S33
Coding: 00012
Shop #: WSC 13765
2 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-10 - No Communications - Intermittent

Address 25 -------------------------------------------------------
Controller: Bitte Adress
Component: e 17 eingeben
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred

Address 44 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q0 423 156 P
Component: LenkhilfeKYO V712
Coding: 00140
Shop #: WSC 13765
3 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-00 - No Communications
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller:
Note: Excessive Comm Errors

End -------------------------------------------------------

Az összes vezérlő 01317-es hibával áll ki az óra felé (csatlakozó, vagy komm. hiba?) + az óra memória hibával. Érdekes, hogy az óra nem jeleníti meg a vezérlő számát kiolvasáskor. Érdekes még, ha a funkciókat akarom végigpróbálni az órán, akkor a rendellenesen felkapcsolt háttér világítást lekapcsolja, a mutatókat meg sem mozdítja, viszont a visszajelző lámpákat LCD-t + világítást is fel/le kapcsolja. Ellenőrzés végén pedig visszaáll a fentebb írt rendellenes helyzetbe.
Több gondolatom is van, csak nem tudom merre induljak vele:
-Műszeregység hiba és akkor csere (csak hogyan, az még kérdés)
-Vagy kontakt hiba valamely csatlakozónál a műszeregységben vagy forrasztási gond
-Vagy kábelrohadás valahol a légszűrőház alatt vagy a vízelvezetőben a szélvédő alatt, emiatt zárlat, testelés stb.. A levélrácsot ma levettem elég sok mocsokban ül a köteg, így ott is lehet gubanc.

Próbálom értelmezni a helyzetet. :fejvak:

Első körben legalább annyit el akarok érni, hogy indítani tudjam... :)

Szóval összefoglalva gőzöm sincs, hogy mitévő legyek. Elsőnek talán belenézni az órába van e valami szemmel látható hiba + elfolyót kitakarítani :)

Hosszú lett, bocsánat.

Ha valakinek van valami javaslata, kérem ossza meg.

Köszönöm a segítséget.

Üdv.:
Feri


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: kedd aug. 20, 2019 6:17 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 24, 2016 2:46 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fábia 1.4 MPI 50kw 68Le
Sziasztok. Olyan problémám adodott fabia 1.4 mpi automnál, hogy ma tűző nyári napon elindultam vele és egyszer csak azt mutatta, hogy -44 fok van majd kicsit később a hűtővíz visszajelző is kivillant, valamint az üzemanyag szintjelző is leesett 0ra. Egy kis időre --.- hőmerseklet kiírás is volt, ekkor a bajusz kapcsolóval nem tudtam váltani semerre fogyasztás stb. majd ismét jelzett hőmérsékletet. Valaki esetleg tapasztal már hasonlót? Előre is köszi az infókat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 15, 2019 8:59 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 11, 2016 8:51 pm
Hozzászólások: 36
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V Kombi Comfort
hubo44 írta:
Gábor76 írta:
Sziasztok,
segítségre lenne szükségem most éppen elektronikai vonalon, a mai nap gyakorlatilag egyik pillanatról a másikra használhatatlan lett az autó, melóból beugrottam a gyerekekért az oviba utána már nem indult , nekem erősen zárlatnak tűnik, gyújtás ráadásakor az akku +/- között zárlatot mérek ( akku lekötve természetesen), ha rajta az akku és ráadom a gyújtást akkor vibrál a műszerfal és kattognak a relék mint az őrült, ha még bekapcsolom a világítást akkor se kép se hang minden sötét mintha lemerült volna az akku, de nem kapcsol be sem a vészvillogó sem semmi, nem megy a központi zár sem. Van valakinek valami ötlete? Vannak esetleg "zárlatosodásra" hajlamos pontok?
előre is köszönöm a segítséget
üdv, Gábor


nem čak akši halt meg?


Szerintem nem, de ma megnézem, de miért mérek a piros/fekete akku vezetékek között zárlatot a gyújtás ráadásakor (akku nélkül)?

Frissítés : basszus igazad volt, amikor mértem az akkut akkor nem volt rajta az akkusaru és 12,6 V-ot mértem rajta ezért tűnt jónak de amint ráraktam a sarukat leesett a feszültség 10,5 V-ra.
Köszönöm szépen az útba igazítást


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 15, 2019 7:59 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1493
Gábor76 írta:
Sziasztok,
segítségre lenne szükségem most éppen elektronikai vonalon, a mai nap gyakorlatilag egyik pillanatról a másikra használhatatlan lett az autó, melóból beugrottam a gyerekekért az oviba utána már nem indult , nekem erősen zárlatnak tűnik, gyújtás ráadásakor az akku +/- között zárlatot mérek ( akku lekötve természetesen), ha rajta az akku és ráadom a gyújtást akkor vibrál a műszerfal és kattognak a relék mint az őrült, ha még bekapcsolom a világítást akkor se kép se hang minden sötét mintha lemerült volna az akku, de nem kapcsol be sem a vészvillogó sem semmi, nem megy a központi zár sem. Van valakinek valami ötlete? Vannak esetleg "zárlatosodásra" hajlamos pontok?
előre is köszönöm a segítséget
üdv, Gábor


nem čak akši halt meg?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: szer. aug. 14, 2019 8:57 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 11, 2016 8:51 pm
Hozzászólások: 36
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V Kombi Comfort
Sziasztok,
segítségre lenne szükségem most éppen elektronikai vonalon, a mai nap gyakorlatilag egyik pillanatról a másikra használhatatlan lett az autó, melóból beugrottam a gyerekekért az oviba utána már nem indult , nekem erősen zárlatnak tűnik, gyújtás ráadásakor az akku +/- között zárlatot mérek ( akku lekötve természetesen), ha rajta az akku és ráadom a gyújtást akkor vibrál a műszerfal és kattognak a relék mint az őrült, ha még bekapcsolom a világítást akkor se kép se hang minden sötét mintha lemerült volna az akku, de nem kapcsol be sem a vészvillogó sem semmi, nem megy a központi zár sem. Van valakinek valami ötlete? Vannak esetleg "zárlatosodásra" hajlamos pontok?
előre is köszönöm a segítséget
üdv, Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: szer. aug. 07, 2019 4:42 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 142
Autó: Fábia I 1,2
Kenell90 írta:
Üdvözlet! Az a problémám,hogy bizonyos időközönként csak akkor tudom be indítani az autót,ha le veszem az akku sarut kb 10 percre.Meg vizsgálta már 4 szerelő,de nem találták meg a hibát!A hibakód olvasó szerint lambda szonda,ki vették meg tisztították de nem változott semmi.Volt aki azt mondta,hogy az indításgátlót kell ki kötni!Az lenne a kérésem,hogy akinek volt már ilyen jelenség,vagy tud valami meg oldást,az jelezzen.Előre is köszönöm!


A hibakodot az aksi levétele előtt olvastasd ki. Az aksi levételével törölheti a hibakodot ls már nem látod.
pörgeti az indítot? Ad -e szikrát ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 283 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség