Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. dec. 09, 2018 11:57 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 242 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 24, 2015 6:09 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2015 5:59 pm
Hozzászólások: 1
Autó: fabia
Sziasztok a mi nap olyan próblémák akadtak fent ,hogy induláskor mikor rálépek a gázra kigyul az Epc lámpa és abszolut mintha nem is nyomnám a gázt, újra gyújtom ismét ugyan ez, ezt megcsinálja jó párszor és egy idő elteltével nem gyul fel egy két nap okés és akkor kezdi megint valakinek volt hasonló próblémája ?? 17579 P1171 Angle sporadic:
sender 2 for throttle valve drive G188:implausible signal egy ilyen hibat mutat a sz.gép.
meg 18047 P1639 Throttle- sporadic pedal position sensor-switchüCü circuit: range/perfomance Skoda fabia 1.2 awy 2003 as ha valakinek volt már ilyesmi gondja kérem irjon


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 24, 2015 5:29 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1230
Cadki írta:
sziasztok
tudom hogy nem ideillő téma, de a család octavián van egy olyan probléma hogy a műszerfal világítás hol van, hol nincs. teljesen random. minden más világít. világítás főkapcsoló és a mellette lévő kapcsoló is cserélve. hibakód nincs. 2000. évj. 1.6 benzin AKL

Fujd at a konektorokat a muserfalon ha nem šegiť akor at kel melegiteni a forastašokat a muserek alap lapjan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 24, 2015 5:22 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. dec. 04, 2013 1:23 pm
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: 1.4 MPi Matrix HB. 8v 2002. AQW - Tolna
sziasztok
tudom hogy nem ideillő téma, de a család octavián van egy olyan probléma hogy a műszerfal világítás hol van, hol nincs. teljesen random. minden más világít. világítás főkapcsoló és a mellette lévő kapcsoló is cserélve. hibakód nincs. 2000. évj. 1.6 benzin AKL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 20, 2015 11:22 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 19, 2015 1:59 pm
Hozzászólások: 5
köszönöm így azért egyszerűbb lesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 20, 2015 9:47 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7454
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Bendeguz írta:
Ó ez akkor egy kicsit bonyolultabb mit ahogyan én elképzeltem de azért majd megpróbálom csak elhalasztom mivel nincs fűtött garázs és ez a mostani saras nem túl meleg időjárás nem kedvez a kinti szerelésnek.Az olx 6500ft ár annyira nem vészes de ha olcsóbban hasonló minőségben is megoldható akkor az a verzió is érdekelne, a válaszodat ismét köszönöm.

néhány kép:
https://mega.co.nz/#F!D84h2Iga!dwVfonl8VYMIn5JZBqid2A

https://mega.co.nz/#F!eopnyQiJ!sohgFJS_Y15A1xPmlEUGqg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 20, 2015 9:43 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 19, 2015 1:59 pm
Hozzászólások: 5
Ó ez akkor egy kicsit bonyolultabb mit ahogyan én elképzeltem de azért majd megpróbálom csak elhalasztom mivel nincs fűtött garázs és ez a mostani saras nem túl meleg időjárás nem kedvez a kinti szerelésnek.Az olx 6500ft ár annyira nem vészes de ha olcsóbban hasonló minőségben is megoldható akkor az a verzió is érdekelne, a válaszodat ismét köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 20, 2015 9:11 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7454
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Bendeguz írta:
Üdv,az eső ajtó kinyitásakor nem ad ki hangot az üzemanyag szivattyú a szivattyú működik mert gyújtás ráadásakor már minden ok,a következő a kérdésem hol található a kapcsoló és mi a pontos neve alkatrész rendelés miatt érdekelne a válaszokat köszönöm.

szia
A kapcsoló az ajtózár aljában van, nincs külön cikkszáma.
Lehet kapni "felújító" készletet, elég drágán. Ebben benne van a rögzítő lemez, és maga a kapcsoló:
http://olx.hu/hirdetes/skoda-fabia-ajto ... 10dmP.html

Ha nem ragaszkodsz a víz- és pormentes kapcsolóhoz és a
lemezes felfogatáshoz, felcsavarozható, ilyen méretű mikrokapcsoló 100-200 forint. Kicserélni első alkalommal, jó pár órás elfoglaltság.
Ha magad csinálod leírom majd a többit..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 20, 2015 5:43 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 19, 2015 1:59 pm
Hozzászólások: 5
Üdv,az eső ajtó kinyitásakor nem ad ki hangot az üzemanyag szivattyú a szivattyú működik mert gyújtás ráadásakor már minden ok,a következő a kérdésem hol található a kapcsoló és mi a pontos neve alkatrész rendelés miatt érdekelne a válaszokat köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 23, 2014 10:30 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
kovacsakos írta:
Skoda Fabia 1.2 ECO-val esett meg az alábbi eset minap. Menet közben az ablaktörlő egyszercsak önálló életre kelt, megállíthatatlanul törölt a leggyorsabb fokozaton, mindeközben mind a 4 irányjelző folyamatos világításba kezdett. Az autó leállítása után is ugyanezt csinálta. A szervízben nem kaptam rá választ mi okozhatta. Ők is sötétben tapogatóztak, pár alkatrész megmozgatása után jobb híján visszatették a sarut és akkor minden rendben volt vele. Tapasztalt már valaki hasonlót?


Hello!
Én már 2x jártam így ( 6 év alatt mióta nálam van) a Fábiámmal, csak annyi a különbség,hogy nekem nem működtek az irányjelzők egyik irányban sem és hiába lett a motor leállítva és az ablaktörlő biztosítéka kiszedve akkor sem állt meg az ablaktörlő. Életemben ilyen gyorsan törlő ablaktörlőt nem láttam mint a Fábiáé produkált. Annyit tettem,hogy az akksi negatív saruját levettem, majd pár perc múlva vissza tettem és a hiba utána megszűnt. 10-es csillagvillás kulcs állandóan van nálam az akksi saru gyors levétele miatt ha útközben bekövetkezik a gond.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: szer. okt. 22, 2014 9:33 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1230
kovacsakos írta:
Skoda Fabia 1.2 ECO-val esett meg az alábbi eset minap. Menet közben az ablaktörlő egyszercsak önálló életre kelt, megállíthatatlanul törölt a leggyorsabb fokozaton, mindeközben mind a 4 irányjelző folyamatos világításba kezdett. Az autó leállítása után is ugyanezt csinálta. A szervízben nem kaptam rá választ mi okozhatta. Ők is sötétben tapogatóztak, pár alkatrész megmozgatása után jobb híján visszatették a sarut és akkor minden rendben volt vele. Tapasztalt már valaki hasonlót?

Be azot a vezetek a torpedoba.Ki pucolni, ki saritani eš vezeteket šeruleš kontrol.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: szer. okt. 22, 2014 8:49 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 18, 2012 11:47 am
Hozzászólások: 7
Skoda Fabia 1.2 ECO-val esett meg az alábbi eset minap. Menet közben az ablaktörlő egyszercsak önálló életre kelt, megállíthatatlanul törölt a leggyorsabb fokozaton, mindeközben mind a 4 irányjelző folyamatos világításba kezdett. Az autó leállítása után is ugyanezt csinálta. A szervízben nem kaptam rá választ mi okozhatta. Ők is sötétben tapogatóztak, pár alkatrész megmozgatása után jobb híján visszatették a sarut és akkor minden rendben volt vele. Tapasztalt már valaki hasonlót?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 01, 2012 6:57 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7454
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
tlaszlo983 írta:
Meglehet ezekszerint hogy a Map szenzor mondta be az unalmast ?
Mennyibe kerülhet egy ilyennek az ára ? ha egy általán ez a baj?
Csak az nem fér a fejembe egyálatán Az EPC mellé miért gyullad ki a motorelektronika lámpa is ?

szia
TiB lentebb leírta a megoldáshoz vezető utat.
Sokan esnek abba a hibába, egy rossz mért érték miatt a mérőeszközt akarják cserélni. Természetesen lehet ezzel is gond, de előtte végig kell nézni a többit..
Az autóknál is ok,okozat összefüggésben kell megközelíteni a problémákat, és rendszerben gondolkozni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2012 7:21 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 31, 2012 5:10 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Magyarország
Meglehet ezekszerint hogy a Map szenzor mondta be az unalmast ?
Mennyibe kerülhet egy ilyennek az ára ? ha egy általán ez a baj?
Csak az nem fér a fejembe egyálatán Az EPC mellé miért gyullad ki a motorelektronika lámpa is ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2012 6:51 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Az EPC jelzést tényleg kiválthatja a pedálokon lévő jeladók hibái, de azok nem okoznak P0106 és P1504 DTC-ket. Nem tart sokba ellenőrizni, de ebben az esetben nem tartom valószínűnek.

sso003 írta:
Amikor nekem kigyulladt egyszer az epc (seat cordoba 1.4 16v BXW 63 KW) akkor ugyan ezek a jelenségek voltak.
Fordulatszám leszabályzás stb.. Vagy két napig tartott, mire rájöttem, hogy elszállt a féklámpa kapcsoló! Nem is láttam összefüggést először, de mikor ettől függetlenül kicseréltem, kb a harmadik indítás után elaludt a lámpa.
A szívó oldali tömítetlenséget bocsánat a kifejezésért, de b..szott nehéz lesz megtalálni. Tízezer plusz egy helyről jöhet, ha egyáltalán ez a baja, és nem csak a leszabályzás miatt ad ilyen hibakódot. Hacsak, nem a MAP szenzor tényleg a hiba oka. Valahogy ki kell mérni ellenálásmérővel, ha lehet, mielőtt cserére kerülne a sor. Azt hiszem az Autodata-ban benne vannak az értékek is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2012 6:42 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. dec. 31, 2011 4:38 pm
Hozzászólások: 278
Autó: 2007 1.4 16v BXW
Amikor nekem kigyulladt egyszer az epc (seat cordoba 1.4 16v BXW 63 KW) akkor ugyan ezek a jelenségek voltak.
Fordulatszám leszabályzás stb.. Vagy két napig tartott, mire rájöttem, hogy elszállt a féklámpa kapcsoló! Nem is láttam összefüggést először, de mikor ettől függetlenül kicseréltem, kb a harmadik indítás után elaludt a lámpa.
A szívó oldali tömítetlenséget bocsánat a kifejezésért, de b..szott nehéz lesz megtalálni. Tízezer plusz egy helyről jöhet, ha egyáltalán ez a baja, és nem csak a leszabályzás miatt ad ilyen hibakódot. Hacsak, nem a MAP szenzor tényleg a hiba oka. Valahogy ki kell mérni ellenálásmérővel, ha lehet, mielőtt cserére kerülne a sor. Azt hiszem az Autodata-ban benne vannak az értékek is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 242 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség