Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. nov. 18, 2017 1:43 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 205 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 20, 2015 5:43 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 19, 2015 1:59 pm
Hozzászólások: 5
Üdv,az eső ajtó kinyitásakor nem ad ki hangot az üzemanyag szivattyú a szivattyú működik mert gyújtás ráadásakor már minden ok,a következő a kérdésem hol található a kapcsoló és mi a pontos neve alkatrész rendelés miatt érdekelne a válaszokat köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 23, 2014 10:30 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 499
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
kovacsakos írta:
Skoda Fabia 1.2 ECO-val esett meg az alábbi eset minap. Menet közben az ablaktörlő egyszercsak önálló életre kelt, megállíthatatlanul törölt a leggyorsabb fokozaton, mindeközben mind a 4 irányjelző folyamatos világításba kezdett. Az autó leállítása után is ugyanezt csinálta. A szervízben nem kaptam rá választ mi okozhatta. Ők is sötétben tapogatóztak, pár alkatrész megmozgatása után jobb híján visszatették a sarut és akkor minden rendben volt vele. Tapasztalt már valaki hasonlót?


Hello!
Én már 2x jártam így ( 6 év alatt mióta nálam van) a Fábiámmal, csak annyi a különbség,hogy nekem nem működtek az irányjelzők egyik irányban sem és hiába lett a motor leállítva és az ablaktörlő biztosítéka kiszedve akkor sem állt meg az ablaktörlő. Életemben ilyen gyorsan törlő ablaktörlőt nem láttam mint a Fábiáé produkált. Annyit tettem,hogy az akksi negatív saruját levettem, majd pár perc múlva vissza tettem és a hiba utána megszűnt. 10-es csillagvillás kulcs állandóan van nálam az akksi saru gyors levétele miatt ha útközben bekövetkezik a gond.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: szer. okt. 22, 2014 9:33 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
kovacsakos írta:
Skoda Fabia 1.2 ECO-val esett meg az alábbi eset minap. Menet közben az ablaktörlő egyszercsak önálló életre kelt, megállíthatatlanul törölt a leggyorsabb fokozaton, mindeközben mind a 4 irányjelző folyamatos világításba kezdett. Az autó leállítása után is ugyanezt csinálta. A szervízben nem kaptam rá választ mi okozhatta. Ők is sötétben tapogatóztak, pár alkatrész megmozgatása után jobb híján visszatették a sarut és akkor minden rendben volt vele. Tapasztalt már valaki hasonlót?

Be azot a vezetek a torpedoba.Ki pucolni, ki saritani eš vezeteket šeruleš kontrol.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Elektronikai probléma
HozzászólásElküldve: szer. okt. 22, 2014 8:49 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 18, 2012 11:47 am
Hozzászólások: 7
Skoda Fabia 1.2 ECO-val esett meg az alábbi eset minap. Menet közben az ablaktörlő egyszercsak önálló életre kelt, megállíthatatlanul törölt a leggyorsabb fokozaton, mindeközben mind a 4 irányjelző folyamatos világításba kezdett. Az autó leállítása után is ugyanezt csinálta. A szervízben nem kaptam rá választ mi okozhatta. Ők is sötétben tapogatóztak, pár alkatrész megmozgatása után jobb híján visszatették a sarut és akkor minden rendben volt vele. Tapasztalt már valaki hasonlót?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 01, 2012 6:57 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
tlaszlo983 írta:
Meglehet ezekszerint hogy a Map szenzor mondta be az unalmast ?
Mennyibe kerülhet egy ilyennek az ára ? ha egy általán ez a baj?
Csak az nem fér a fejembe egyálatán Az EPC mellé miért gyullad ki a motorelektronika lámpa is ?

szia
TiB lentebb leírta a megoldáshoz vezető utat.
Sokan esnek abba a hibába, egy rossz mért érték miatt a mérőeszközt akarják cserélni. Természetesen lehet ezzel is gond, de előtte végig kell nézni a többit..
Az autóknál is ok,okozat összefüggésben kell megközelíteni a problémákat, és rendszerben gondolkozni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2012 7:21 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 31, 2012 5:10 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Magyarország
Meglehet ezekszerint hogy a Map szenzor mondta be az unalmast ?
Mennyibe kerülhet egy ilyennek az ára ? ha egy általán ez a baj?
Csak az nem fér a fejembe egyálatán Az EPC mellé miért gyullad ki a motorelektronika lámpa is ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2012 6:51 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2006 1.4 16V BBZ
Az EPC jelzést tényleg kiválthatja a pedálokon lévő jeladók hibái, de azok nem okoznak P0106 és P1504 DTC-ket. Nem tart sokba ellenőrizni, de ebben az esetben nem tartom valószínűnek.

sso003 írta:
Amikor nekem kigyulladt egyszer az epc (seat cordoba 1.4 16v BXW 63 KW) akkor ugyan ezek a jelenségek voltak.
Fordulatszám leszabályzás stb.. Vagy két napig tartott, mire rájöttem, hogy elszállt a féklámpa kapcsoló! Nem is láttam összefüggést először, de mikor ettől függetlenül kicseréltem, kb a harmadik indítás után elaludt a lámpa.
A szívó oldali tömítetlenséget bocsánat a kifejezésért, de b..szott nehéz lesz megtalálni. Tízezer plusz egy helyről jöhet, ha egyáltalán ez a baja, és nem csak a leszabályzás miatt ad ilyen hibakódot. Hacsak, nem a MAP szenzor tényleg a hiba oka. Valahogy ki kell mérni ellenálásmérővel, ha lehet, mielőtt cserére kerülne a sor. Azt hiszem az Autodata-ban benne vannak az értékek is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2012 6:42 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. dec. 31, 2011 4:38 pm
Hozzászólások: 269
Autó: 2007 1.4 16v BXW
Amikor nekem kigyulladt egyszer az epc (seat cordoba 1.4 16v BXW 63 KW) akkor ugyan ezek a jelenségek voltak.
Fordulatszám leszabályzás stb.. Vagy két napig tartott, mire rájöttem, hogy elszállt a féklámpa kapcsoló! Nem is láttam összefüggést először, de mikor ettől függetlenül kicseréltem, kb a harmadik indítás után elaludt a lámpa.
A szívó oldali tömítetlenséget bocsánat a kifejezésért, de b..szott nehéz lesz megtalálni. Tízezer plusz egy helyről jöhet, ha egyáltalán ez a baja, és nem csak a leszabályzás miatt ad ilyen hibakódot. Hacsak, nem a MAP szenzor tényleg a hiba oka. Valahogy ki kell mérni ellenálásmérővel, ha lehet, mielőtt cserére kerülne a sor. Azt hiszem az Autodata-ban benne vannak az értékek is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2012 6:26 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2006 1.4 16V BBZ
Hali,

A hibakódok:
P0106 : MAP érték tartományon kívül (értelmezhetetlen jel)
P1504 : szívórendszeri tömítetlenség
P1857 : Motorvezérlő teljesítményszámítási hiba

A legvalószínűbb, hogy fals levegőt szív, tehát valahol tömítetlenség van a szívótoroknál, vagy a hozzá csatlakozó rendszereken. Erre utal a P1504-es DTC. A P0106, vagyis a MAP érzékelő (ez a szívótorokban uralkodó nyomást méri) hibája lehet az előbbi következménye. A P1857 azt jelzi, hogy a motorvezérlő, a motor terhelésének kiszámításakor olyan eredményt kapott, ami nem értelmezhető. Ennek a számításnak szüksége van a pontos MAP értékre, vagyis szintén következmény. A terhelés számítására a teljesítményszabályozáshoz van szükség, ha hibás a számítás, akkor a vezérlő szükségprogramra vált, ez korlátozza a fordulatszámot is. Az EPC (Electronik Power Control) jelzés a teljesítményszabályozás kiesését jelzi.

Sorba le kéne ellenőrizni a szívótorokhoz csatlakozó csöveket, azok elszorításával vagy ledugözásával megszűnik-e a hiba. Egészen meglepő helyekről is képes levegőt szívni, pl. a tanksapka hiányzó vagy károsodott tömítése, az üzemanyag-szivattyú karimájánál, vagy a motorolaj beöntőnyílása mellett.

tlaszlo983 írta:
Srácok, tudna e valaki segiteni?
Egy Seat Cordoba 1,4 motor 75 Le, benzines, 2oo5 ös.
Vezetés közben kigyullad az EPC lámpa, az elektonika leveszi a fordulatot 1ooo re és nem pörög fel a motor.
megáll, ujrainditom eltünik a jelzés, kilóméter után ujra előjön.
A diagnosztika szerint P0106 hibakoddal.
Levegőszüröt cseréltem, a csövek rendben vannak.
Merre induljak tovább? Van e valakinek valamilyen őtlete ?
Valami szenzor lehet a gond ?
A további hibakodok, P1504
P1857 mik ezek ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2012 5:23 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 31, 2012 5:10 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Magyarország
Srácok, tudna e valaki segiteni?
Egy Seat Cordoba 1,4 motor 75 Le, benzines, 2oo5 ös.
Vezetés közben kigyullad az EPC lámpa, az elektonika leveszi a fordulatot 1ooo re és nem pörög fel a motor.
megáll, ujrainditom eltünik a jelzés, kilóméter után ujra előjön.
A diagnosztika szerint P0106 hibakoddal.
Levegőszüröt cseréltem, a csövek rendben vannak.
Merre induljak tovább? Van e valakinek valamilyen őtlete ?
Valami szenzor lehet a gond ?
A további hibakodok, P1504
P1857 mik ezek ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 205 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség