Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. okt. 18, 2018 1:44 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1323 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 89  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 20, 2010 7:30 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Az ajtózárban lévő mikrokapcsolót kell cserélni. Összefügghet a két dolog, sok vezérlő nem enged csomagtartót nyitni, ameddig egyik ajtó nincs kinyitva. Namost, ha nem érzékeli a vezérlő a kinyitott ajtót a rossz mikrokapcsoló miatt, akkor simán lehet, hogy emiatt nem engedi kinyitni. A Vaterán lehet venni javító készletet.

http://www.sof.hu/?q=node/9/62

joc70 írta:
Tisztelt goes!
Ma újabb hibákat észleltem, nem sípol a figyelmeztető
hangjelzés ha felkapcsolva hagyom a lámpákat és nem
mindég kapcsol fel az utastérvilágítás ajtónyitásra.
Összefügghetnek a csomagtér ajtó problémával?
Elnézést a sok butáskodásért!


goes írta:
Én a gumi átvezetőben nézném meg
először a kábeleket.

joc70 írta:
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
Hol találom a központi zár vezérlőjét?
Tudomásom szerint az első ajtóban.
Van amikor nem nyitja a csomagtér ajtaját a központi zár.
Vezeték szakadás lehet vagy kontakthiba?
Hogyan tudnám javítani? 2003 Fabia Combi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 20, 2010 6:49 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. márc. 08, 2010 11:36 am
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Kisújszállás
Tisztelt goes!
Ma újabb hibákat észleltem, nem sípol a figyelmeztető
hangjelzés ha felkapcsolva hagyom a lámpákat és nem
mindég kapcsol fel az utastérvilágítás ajtónyitásra.
Összefügghetnek a csomagtér ajtó problémával?
Elnézést a sok butáskodásért!


goes írta:
Én a gumi átvezetőben nézném meg
először a kábeleket.

joc70 írta:
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
Hol találom a központi zár vezérlőjét?
Tudomásom szerint az első ajtóban.
Van amikor nem nyitja a csomagtér ajtaját a központi zár.
Vezeték szakadás lehet vagy kontakthiba?
Hogyan tudnám javítani? 2003 Fabia Combi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 15, 2010 7:10 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. jan. 03, 2009 7:46 pm
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Persze ,hogy nem!!!Rem hasznos lesz.......


Szabyka írta:
Péé remélem nem haragszol, hogy kiteszem a linked ide is !
http://www.freeweb.hu/inhouse/elektroni ... gedlet.pdf


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 15, 2010 6:48 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 15, 2010 4:46 pm
Hozzászólások: 214
Tartózkodási hely: KaposWAR
Péé remélem nem haragszol, hogy kiteszem a linked ide is !
http://www.freeweb.hu/inhouse/elektroni ... gedlet.pdf


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 15, 2010 4:41 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
A zár azonosnak tűnik (tükörkép), de a mikrokapcsolók pozícionáló furata nem az. Megmagyarázhatatlan....
Azt sem értem, hogy miért nem egyforma pl a 2 lengőkar szilent. Látszólag egyforma, azonos típus, de más gyártmány.
muttley írta:
A bal és jobboldali zárszerkezet mennyiben különbözik egymástól? A lényeg az lenne hogy ugye a bal oldalon a zárhenger eltávolítása után az ajtót ki lehet nyitni egy csavarhúzóval. A jobb oldalon is kivitelezhető ez, ha már a zárdugó nincs útban? Félreértések elkerülése végett: a saját autómat akarom így kinyitni, a kulcsok elvesztése miatt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 15, 2010 2:48 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 25, 2007 7:43 pm
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: BAZM
A bal és jobboldali zárszerkezet mennyiben különbözik egymástól? A lényeg az lenne hogy ugye a bal oldalon a zárhenger eltávolítása után az ajtót ki lehet nyitni egy csavarhúzóval. A jobb oldalon is kivitelezhető ez, ha már a zárdugó nincs útban? Félreértések elkerülése végett: a saját autómat akarom így kinyitni, a kulcsok elvesztése miatt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 10:04 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
A lemezke pl a poloban gyári megoldás! 5e Ft nem kevés, de kibírható. Így viszont tényleg csak a szétszedés-összerakás ideje a mérvadó a csere 5-10p.
Csabaa írta:
meglesz rajta vagyok :)
a kokányolást én sem támogatom de az olcsón jót igen!
Ezért nem akarok ragasztani és a lemezke ami ide-oda beakad az sem szimpatikus..
Ha nem fog menni azt is leírom. :)
Ezért jó ez a fórum sok sok ember véleményétől meglesz a tuti megoldás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 9:28 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7409
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
meglesz rajta vagyok :)
a kokányolást én sem támogatom de az olcsón jót igen!
Ezért nem akarok ragasztani és a lemezke ami ide-oda beakad az sem szimpatikus..
Ha nem fog menni azt is leírom. :)
Ezért jó ez a fórum sok sok ember véleményétől meglesz a tuti megoldás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 9:25 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. júl. 12, 2010 5:28 pm
Hozzászólások: 232
Tartózkodási hely: Székesfehérvár 2003. 1.4 16V BBZ
Oké, csak azért linkeltem, hogy meg lehet így is oldani.
Nekem sem fekszik annyira ez a fajta megoldás, viszont a méretpontos javítószett 1db-os ára meg sok nekem. Ezért nem nyúltam még hozzá, inkább türelmesen várok és olvasom a HSZ-ket, hátha sikerül elcsípnem valaki tippjét, vagy egy olcsóbb beszerzési forrását, mert szívesen megcsinálnám.

Üdv: Vikman


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: zárjavítás
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 9:05 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7409
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
vikman írta:
Sziasztok!

Csaba ezt nézd meg, hátha segít:
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... =5850#5850
Inhouse megoldotta egyszer régen, de kicsit macerás megoldás. A hozzászólásában lévő linkről letölthető a fényképes leírása.

De ha sikerül bármilyen más megoldást találni, vagy olcsó forrásból kapcsolót szerezni, akkor én is vevő lennék rá, mert sajnos nekem sem megy a mikrokapcsolóm. :(
( jelenleg a 7200 HUF/ 1 kapcsoló árat sokallom: http://skodaalkatresz.unas.hu/spd/Micro ... da_Fabia_O)

Üdv: Vikman

hi
Inhouse megoldása nem pálya eléggé sufni tuningos.
Azért reszelte a felfogató lukat lentebb és kijebb mert olyan kapcsolót talált mint én elsőre. Nem középen és nem 8mm távolságra volt a felfogató luk a mikrokapcsolóján. De nem baj ha nem középen van a luk csak a 8 mm osztásnak kell stimmelnie. A kapcsoló nyomógomb és a felfogató luk között legyen kb. 9 mm ez a lényeg nem a központosság. A felújító készletben a műanyag patent tüskéi azért nem középen vannak mert így kicsit ferdén, teljesen párhuzamos a kapcsoló lemeze a müködtető mechanikával.
Kép
a bal széle kicsit lefelé megy ,hogy a kapcsoló lemeze párhuzamos legyen.(zöld vonal)
Kép
A müködtető lemez és a felfogató lukak között kell a 9mm. Ilyen kapcsolót keresek majd..


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Csabaa vas. nov. 14, 2010 9:26 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: zárjavítás
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 8:47 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. júl. 12, 2010 5:28 pm
Hozzászólások: 232
Tartózkodási hely: Székesfehérvár 2003. 1.4 16V BBZ
Sziasztok!

Csaba ezt nézd meg, hátha segít:
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... =5850#5850
Inhouse megoldotta egyszer régen, de kicsit macerás megoldás. A hozzászólásában lévő linkről letölthető a fényképes leírása.

De ha sikerül bármilyen más megoldást találni, vagy olcsó forrásból kapcsolót szerezni, akkor én is vevő lennék rá, mert sajnos nekem sem megy a mikrokapcsolóm. :(
( jelenleg a 7200 HUF/ 1 kapcsoló árat sokallom: http://skodaalkatresz.unas.hu/spd/Micro ... da_Fabia_O)

Üdv: Vikman


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 6:17 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7409
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Oké értem :)
köszi a sok infot


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 6:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Épp az a lényeg h a jobbos és balos zár NEM tükörképe egymásnak a felerősítés tekintetében. kb 1-1,5 mm eltérés van. Amúgy ilyen kapcsolót találtam itthoni forgalomban párszáz Ft-ért...de a rögzítés a patent és a tájoló műa nélkül problémás - ahogy azt már részleteztem. Hidd el hogy nem lehet odacsavarozni, csak ragasztani v patenttel rögzíteni.

Csabaa írta:
poles írta:
Azt is elárulom, hogy a jobb és a bal zár NEM egyforma. Ezért van 2 tájoló műanyag csapos lemez hozzá. Ráadásul a kapcsolón lévő furat és a zárlemezen lévő furat közel sem esik egybe. Ráadásul a hely sem bőséges, szóval a szóba jöhető kapcsolók száma korlátozott. (A kapcsoló furata kb 2mm...ebbe csavar és önzáró anya??)
A 85%-os páratartalom (normális szabadtéri páratartalom ilyenkor a d.u. órákban) és az IP védettség egészen más. A Burgess kapcsoló egy kis gumis membránnal védett, nem kerül bele kosz. Egy védtelen kapcsoló tele mehet porral az egyébként is dzsuvás zárban. Egy szó, mint 100: Én nem látok más stabil megoldást, mint a megfelelő kapcsoló 2k-val ragasztva vagy a szett megvásárlása.

A korlátozott számút szeretném megtalálni. :)
Amit linkeltem persze ,hogy nem jó mert nem középen van a felfogató furata. A két oldali pöcköt is értem a a jobb és bal oldali zár tükörképe miatt. Az is oké ,hogy ipari kivitel kell a pára és a kosz miatt. Keresgélek..
Ha találok megfelelőt megírom majd.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 5:41 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7409
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
poles írta:
Azt is elárulom, hogy a jobb és a bal zár NEM egyforma. Ezért van 2 tájoló műanyag csapos lemez hozzá. Ráadásul a kapcsolón lévő furat és a zárlemezen lévő furat közel sem esik egybe. Ráadásul a hely sem bőséges, szóval a szóba jöhető kapcsolók száma korlátozott. (A kapcsoló furata kb 2mm...ebbe csavar és önzáró anya??)
A 85%-os páratartalom (normális szabadtéri páratartalom ilyenkor a d.u. órákban) és az IP védettség egészen más. A Burgess kapcsoló egy kis gumis membránnal védett, nem kerül bele kosz. Egy védtelen kapcsoló tele mehet porral az egyébként is dzsuvás zárban. Egy szó, mint 100: Én nem látok más stabil megoldást, mint a megfelelő kapcsoló 2k-val ragasztva vagy a szett megvásárlása.

A korlátozott számút szeretném megtalálni. :)
Amit linkeltem persze ,hogy nem jó mert nem középen van a felfogató furata. A két oldali pöcköt is értem a a jobb és bal oldali zár tükörképe miatt. Az is oké ,hogy ipari kivitel kell a pára és a kosz miatt. Keresgélek..
Ha találok megfelelőt megírom majd.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 2:47 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Azt is elárulom, hogy a jobb és a bal zár NEM egyforma. Ezért van 2 tájoló műanyag csapos lemez hozzá. Ráadásul a kapcsolón lévő furat és a zárlemezen lévő furat közel sem esik egybe. Ráadásul a hely sem bőséges, szóval a szóba jöhető kapcsolók száma korlátozott. (A kapcsoló furata kb 2mm...ebbe csavar és önzáró anya??)
A 85%-os páratartalom (normális szabadtéri páratartalom ilyenkor a d.u. órákban) és az IP védettség egészen más. A Burgess kapcsoló egy kis gumis membránnal védett, nem kerül bele kosz. Egy védtelen kapcsoló tele mehet porral az egyébként is dzsuvás zárban. Egy szó, mint 100: Én nem látok más stabil megoldást, mint a megfelelő kapcsoló 2k-val ragasztva vagy a szett megvásárlása.
Csabaa írta:
Szét kellene szednem a sajátomat ,hogy lássam a komplett zármechanikát... de mivel jó a mostani...csak a kiváncsiság hajt kedvem nem sok van hozzá..
A legtöbb kapcsolóban van átmenő furat ,hogy fel lehessen csavavarozni azzal rögzíteném. Amit linkeltem 85% páratartalomig működik az meg szinte a vízbe mártást jelenti.
Azért kérdezek sokmindent mert jár az agyam a megoldáson. :)
Az ajtólemez szegecseit lefúrás után, én szegecsanyával helyetesíteném, így bármikor bontható lenne..
update:
Megtaláltam a leírását a felújítónak:
http://www.skodaalkatresz.hu/akciok/mikrokapcs.pdf
A két pöcök adja meg a helyzetét a kapcsolónak.
Olyan kapcsolót kell keresnem ahol középen van a két felfogató luk, 8mm távolságban egymástól.. Így nem kell a pöcök és a tartó lemez sem, mert két csavarral és önzáró anyával fel lehet csavarozni a zár lemezése a mikrokapcsolót..
szörcsingelek valamit..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1323 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 89  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség